Behoorlijk soms inderdaad. Maar ik heb het maar licht als ik anderen soms lees. Het is niet iets om te ambieren..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad heel lastig, al die prikkels en dingen die je opvangt met je hooggevoeligheid. Vermoeiend ook.
Sterrenkinderen zijn nieuwetijdskinderen? En zijn die allemaal hooggevoelig?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:30 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Behoorlijk soms inderdaad. Maar ik heb het maar licht als ik anderen soms lees. Het is niet iets om te ambieren..
Vooral de achterliggende gedachte vind ik mooi ! Hoe eerder hoe beter
Wat sterrenkinderen betreft dan he. We zijn allemaal hetzelfde, alleen niet in dezelfde ontwikkeling, daar moeten we elkaar in steunen en helpen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:51 schreef lipjes het volgende:
Yep, straling is overal om je heen.
Is het niet van de zon (ultraviolet (UV)) is het wel van telefoonmasten, wifi, electra, hoogspanningsmasten.
Beetje onzin verhaal dus
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dit kan ik niet zo waarderen, mirjam.
je moet niet zo neerbuigend daarover doen.
ik doe ook niet neerbuigend over mensen met kanker ofzo.
Goeie vraag .quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom is men zogenaamd zo gevoelig voor wlan en umts, maar niet voor al die andere zaken op dezelfde frequenties?
gepulsde stralen reken ik fout als antwoord.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeie vraag .
Wil ik ook graag het antwoord op weten.
Ik ken ze niet allemaal Lavenderrquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sterrenkinderen zijn nieuwetijdskinderen? En zijn die allemaal hooggevoelig?
Nee, niet hooggevoelig, gelukkig niet. Lijkt me bijzonder lastig.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:19 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Ik ken ze niet allemaal Lavenderrmaar ik ga daar eigenlijk wel vanuit. Ben je zelf ook gevoelig ?
Iedereen is gevoelig.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:19 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Ik ken ze niet allemaal Lavenderrmaar ik ga daar eigenlijk wel vanuit. Ben je zelf ook gevoelig ?
Mensen die slecht in hun vel zitten zijn ook hooggevoelig.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, maar niet iedereen is hooggevoelig.
Misschien tijdelijk overgevoelig .quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Mensen die slecht in hun vel zitten zijn ook hooggevoelig.
Ja, maar erg speciaal is het ook niet aangezien 15 tot 20 procent dit heeft.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien tijdelijk overgevoelig .
Ik heb begrepen dat hooggevoeligheid iets constants is.
Ja, maar ik denk dat mensen die hooggevoelig zijn dit als een last ervaren. Tenminste dat begrijp ik uit sommige reacties.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:38 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja, maar erg speciaal is het ook niet aangezien 15 tot 20 procent dit heeft.
Ik noem het liever intuitie en mensenkennis
Een last?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat mensen die hooggevoelig zijn dit als een last ervaren. Tenminste dat begrijp ik uit sommige reacties.
Je kunt ook mensenkennis hebben zonder hooggevoelig te zijn . En intuïtie hebben we ook allemaal.
Maar 15 tot 20 procent is hooggevoelig? Best veel.
Maar ja, daar heeft dat jochie van de tt niets aan nu. Die heeft er alleen maar last van.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:45 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Een last?
Dat kan, maar je kan het ook omdraaien en er je voordeel mee doen natuurlijk.
Het draait allemaal om leren van je ervaringen.
Sommige dingen zijn het waard om te laten zijn. Zou opa gezegd hebben.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
nieuwetijdskinderen... Ieder meent zijn Uyl een Valk te zijn zei mijn opa..
Het gaat om de frequentie. Wifi e.d. opereert op frequenties van lichaamsorganen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:45 schreef schommelstoel het volgende:
Die straling komt toch ook van de zon af?
Of is dat maar heel erg weinig?
O... wat is dan de 'frequentie van lichaamsorganen' ?quote:Op maandag 4 februari 2013 08:52 schreef Lambiekje het volgende:
Wifi e.d. opereert op frequenties van lichaamsorganen.
In de ogen van -edit, hou op- de universiteit van Wageningen zeker?.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:31 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Er is geen enkel wetenschappelijk bewijs voor stralingsgevoeligheid.
http://www.ehs-ervaringen.nl/blog/quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:31 schreef Flurry het volgende:
[..]
Waar vind je dat? Ben wel nieuwsgierig nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |