Sommige dingen zijn het waard om te laten zijn. Zou opa gezegd hebben.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
nieuwetijdskinderen... Ieder meent zijn Uyl een Valk te zijn zei mijn opa..
Het gaat om de frequentie. Wifi e.d. opereert op frequenties van lichaamsorganen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:45 schreef schommelstoel het volgende:
Die straling komt toch ook van de zon af?
Of is dat maar heel erg weinig?
O... wat is dan de 'frequentie van lichaamsorganen' ?quote:Op maandag 4 februari 2013 08:52 schreef Lambiekje het volgende:
Wifi e.d. opereert op frequenties van lichaamsorganen.
In de ogen van -edit, hou op- de universiteit van Wageningen zeker?.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:31 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Er is geen enkel wetenschappelijk bewijs voor stralingsgevoeligheid.
http://www.ehs-ervaringen.nl/blog/quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:31 schreef Flurry het volgende:
[..]
Waar vind je dat? Ben wel nieuwsgierig nu
Ja hoor, gelijk een openlijke conspiracy theorie op de eerste paginaquote:Op maandag 4 februari 2013 08:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.ehs-ervaringen.nl/blog/
met de bekende taalfout, gebiedende wijs is zonder 't".quote:"Mensen wordt wakker!"
nee het is niet van mezelf.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:15 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ja hoor, gelijk een openlijke conspiracy theorie op de eerste paginaEn natuurlijk ook nog het obligate:
[..]
met de bekende taalfout, gebiedende wijs is zonder 't".
Is die site soms van jezelf?
Oh, de "aandoening" heeft een naam. Nou, dan zal het wel écht bestaan!quote:Op maandag 4 februari 2013 09:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee het is niet van mezelf.
gaat er om dat wat het joch heeft een naam heeft ..EHS.
Kijk HIV is nep. EHS lijkt me eerdere te bestaan.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:18 schreef DonJames het volgende:
[..]
Oh, de "aandoening" heeft een naam. Nou, dan zal het wel écht bestaan!
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:01 schreef RM-rf het volgende:
[..]
'autisme' is net zozeer een makkelijk gekozen labeltje voor iets dat vroeger gewoon een 'kutkind dat gewoon een pak voor zn broek verdient...
woede-aanvallen duiden gewoon op een verwend jongetje dat het gezag van zn ouders of andere autoriteitspersonen niet erkend, vaak doordat er in de opvoeding fouten gemaakt zijn (bv ouders die zo nodig 'de beste vriendjes' met hun kind willen zijn en geen nee kunnen zeggen)
hyper-activiteit is ook zo'n onzinterm.. kinderen moeten gewoon lekekr rennen, dollen en een beetje heen en weer stuiteren... daarvoor zijn het kinderen en dat zijn idd energie-ballen, tenminste als het gezonde kinderen zijn...
ongezond zou pas inactiviteit zijn.
Wat je chter wel vaker ziet is dat ouders er niet mee om kunnen gaan als hun kind erg actief is, maar deze ouders het ook niet aandurven hun kinderen gewoon lekker buiten te laten spelen of geen tijd hebben dan meer tijd met die kinderen zelf door te brengen, en aan de opvoeding te besteden
Hoezo is HIV nep?quote:Op maandag 4 februari 2013 09:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Kijk HIV is nep. EHS lijkt me eerdere te bestaan.
Oh oh Biekjequote:Op maandag 4 februari 2013 09:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Kijk HIV is nep. EHS lijkt me eerdere te bestaan.
http://fearoftheinvisible.com/quote:
Tandje terug nu Lambiekje.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://fearoftheinvisible.com/
Omdat het nog NOOIT is gevonden. En wie zegt van wel is een corrupte liegende wetenschapper die werkzaam is in de AID$-industrie.
quote:Op maandag 4 februari 2013 09:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://fearoftheinvisible.com/
Omdat het nog NOOIT is gevonden. En wie zegt van wel is een corrupte liegende wetenschapper die werkzaam is in de AID$-industrie.
Het probleem met al die onderzoeken is dat er in geen enkel geval sprake is van een volledige evaluatie van alle externe factoren. Als ik een paar ratten in een kooi stop met een GSM zender en er treed een stressreactie op, dan is het niet vanzelfsprekend dat dit veroorzaakt is door de straling.quote:Op maandag 4 februari 2013 08:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In de ogen van -edit, hou op- de universiteit van Wageningen zeker?.
Ik zou het maar niet te hard zeggen....
http://stopumts.nl/doc.php/Onderzoeken/
HSP heeft volgens mij te maken met de verwerking van informatie afkomstig van de zintuigen. HSP's schijnen deze informatie op een andere manier te verwerken dan wel te filteren, is dus volgens mij een neurologische variatie.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:20 schreef tarantism het volgende:
[..]
Omdat hoogsensitivititeit wetenschappelijk nogal discutabel is.
HSP is een labeltje dat mensen zichzelf graag geven in deze tijd van medicalisatie. Er is geen test voor, geen diagnostische criteria, en het heeft geen nut voor een behandeling. Wat dat betreft past het wel bij WiFi-SP's.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:28 schreef xenobinol het volgende:
[..]
HSP heeft volgens mij te maken met de verwerking van informatie afkomstig van de zintuigen. HSP's schijnen deze informatie op een andere manier te verwerken dan wel te filteren, is dus volgens mij een neurologische variatie.
Labeltjes plakken is heel normaal in de psychologie en voor de meeste 'aandoeningen' is geen waterdichte diagnose mogelijk. Toch weet men van vele aandoeningen aan het zenuwstelsel wel de onderliggende oorzaak en kan deze ook behandelt worden met medicijnen. Het probleem is gewoon dat individueel onderzoek naar de werking van de hersenen vaak te kostbaar is of zelfs onmogelijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:35 schreef eleusis het volgende:
[..]
HSP is een labeltje dat mensen zichzelf graag geven in deze tijd van medicalisatie. Er is geen test voor, geen diagnostische criteria, en het heeft geen nut voor een behandeling. Wat dat betreft past het wel bij WiFi-SP's.
quote:Op maandag 4 februari 2013 10:44 schreef xenobinol het volgende:
We kunnen toch moeilijk de hersenen ontleden om de zien welke neurotransmitters wel of niet in de juiste verhoudingen aanwezig zijn in de verschillende hersendelen
Kijk, het probleem met dat hoogsensitiviteit is dat het afkomstig is van de werken van Jung, en neergeschreven op een semi-wetenschappelijke manier. Daarna is er één kerel geweest die al het onderzoek zo'n beetje in z'n eentje heeft gedaan. De wetenschappelijke gemeenschap kent deze onderzoeken, en kiest ervoor om het niet verder uit te zoeken en er niet veel waarde aan te hechten. Dit is echt een schoolvoorbeeld van een wetenschappelijke theorie die gemeten, gewogen, en te licht bevonden is. Het onderzoek wordt niet vertrouwd en er is geen wetenschapper meerquote:Op maandag 4 februari 2013 10:28 schreef xenobinol het volgende:
[..]
HSP heeft volgens mij te maken met de verwerking van informatie afkomstig van de zintuigen. HSP's schijnen deze informatie op een andere manier te verwerken dan wel te filteren, is dus volgens mij een neurologische variatie.
Een duidelijke definitie ontbreekt nog, dus dat helpt ook al niet. Plus dat het niet een specifieke oorzaak lijkt te hebben, dus dat is lastig voor een experimenteel onderzoek. En als de wetenschappelijke gemeenschap niet gelooft dat het bestaat, dan kan het even dogmatisch zijn als de kerk.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:24 schreef tarantism het volgende:
[..]
[..]
Kijk, het probleem met dat hoogsensitiviteit is dat het afkomstig is van de werken van Jung, en neergeschreven op een semi-wetenschappelijke manier. Daarna is er één kerel geweest die al het onderzoek zo'n beetje in z'n eentje heeft gedaan. De wetenschappelijke gemeenschap kent deze onderzoeken, en kiest ervoor om het niet verder uit te zoeken en er niet veel waarde aan te hechten. Dit is echt een schoolvoorbeeld van een wetenschappelijke theorie die gemeten, gewogen, en te licht bevonden is. Het onderzoek wordt niet vertrouwd en er is geen wetenschapper meer
die hier heil in ziet.
daar hoef je niet voor naar de vs hoor. je kan ook gewoon in drenthe gaan wonenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nope. Hier:
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/w(...)nal_Radio_Quiet_Zone
Er trekken steeds meer mensen hierheen die (zeggen dat) ze dit verschijnsel hebben. Vanwege radio telescopen mag hier bijna niks aanstaan wat ook maar iets uitstraalt vanwege eventuele storingen.
Wordt nog wat op de middelbare school, dan verder studeren (eventueel) en dan werken. Succes met het leven!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:17 schreef schommelstoel het volgende:
Dat niemand dit nog niet opmerkt,
Het is wel één van de eerste en of weinige keren dat een school dit allemaal speciaal doet voor welteverstaan één leerling.
Dus alle andere leerlingen moeten het voor lieve nemen dat één leerling er last van heeft.
Apart
Ik denk niet dat de wetenschappelijke gemeenschap niet gelooft dat het bestaat. We moeten echter wel objectief blijven. Het zal de wetenschappelijke gemeenschap worst wezen wat wel en niet bestaat, maar er is op dit moment niet voldoende reden om hoogsensitiviteit wetenschappelijks serieus te nemen. Natuurlijk kan niet uitgesloten worden dat de aandoening bestaat, net zoals er niet uitgesloten kan worden dat er een neushoorn in je kamer staat. Maar als je hier op moet vertrouwen dan ben je je kritische houding verloren en bezondig je je aan wensdenken.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:52 schreef Gray het volgende:
En als de wetenschappelijke gemeenschap niet gelooft dat het bestaat, dan kan het even dogmatisch zijn als de kerk.
Ja maar ik neem aan dat er in Drenthe niet een speciaal dorp is ontstaan voor dit soort mensenquote:Op maandag 4 februari 2013 12:57 schreef simmu het volgende:
[..]
daar hoef je niet voor naar de vs hoor. je kan ook gewoon in drenthe gaan wonen(dwingelderveld heeft ook zo'n zone)
nee, hier zitten ze tussen het gewone volk en amuseren ze zich met wichelroedelopen, hekserij en 3000 cursussen therapie en schilderen. oh, en met macrobiologisch voedsel enzo natuurlijkquote:Op maandag 4 februari 2013 13:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja maar ik neem aan dat er in Drenthe niet een speciaal dorp is ontstaan voor dit soort mensenDaar wel.
Wel een prachtige plek om te wonen.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:12 schreef simmu het volgende:
[..]
nee, hier zitten ze tussen het gewone volk en amuseren ze zich met wichelroedelopen, hekserij en 3000 cursussen therapie en schilderen. oh, en met macrobiologisch voedsel enzo natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |