abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122339029
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:01 schreef RM-rf het volgende:

'autisme' is net zozeer een makkelijk gekozen labeltje voor iets dat vroeger gewoon een 'kutkind dat gewoon een pak voor zn broek verdient...
Denk je eerst bij jezelf "mijn god, die schoolleiding bestaat echt uit de grootst mogelijk idioten" overtref jij het met deze opmerking weer ruimschoots!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:33:26 #52
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_122339105
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:31 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Er is geen enkel wetenschappelijk bewijs voor stralingsgevoeligheid.
volgens mij heeft die straling nauwelijks enige interactie met ons lichaam, dus het lijkt me sterk dat dit überhaubt kan
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:36:38 #53
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_122339229
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:33 schreef Flurry het volgende:

[..]

volgens mij heeft die straling nauwelijks enige interactie met ons lichaam, dus het lijkt me sterk dat dit überhaubt kan
Steek je hoofd eens in een magnetron waarvan de beveiliging is uitgeschakeld.
pi_122339249
quote:
Zij stellen alles in het werk om de buurt te blijven van computers, smartphones, magnetrons en wifi.
Succes daarmee :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_122339305
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:33 schreef Flurry het volgende:

[..]

De huidige normen m.b.t. een veilige bloodstelling aan niet ioniserende elekromagnetische straling zijn gebaseerd om geinduceerde stromen in het menselijk weefsel en de geabsorbeerde hoeveelheid energie die warmte produceert. Wifi, dect en mobiele telefoons werken allemaal op een frequentie waarbij men kijkt naar de hoeveelheid warmte die word geproduceerd. Deze maximale Specific Absorption Rate (SAR) is vastgesteld aan de hand van vele wetenschappelijk onderzoeken en word vooralsnog gezien als een absoluut veilige waarde.

Vooral wifi en dect apparatuur werken met dusdanig kleine vermogens dat de SAR niet over zijn maximale limiet heen gaat, zelfs niet als je direct contact onderhoud met het apparaat. Voor mobiele telefoons ligt dat nog wel eens anders.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_122339373
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:36 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Of laat maar eens een magnetron op je voet vallen, levensgevaarlijk die zwaartekracht :P
I'll sing you a lullaby.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:40:39 #57
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_122339378
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:31 schreef Flurry het volgende:

[..]

Waar vind je dat? Ben wel nieuwsgierig nu
klok-klepel verhaal ben ik bang. heb me er niet echt in verdiept maar zag ooit een docu/item op de publieke omroep. Daar waren mensen die na lang zeuren speciaal behang konden declareren waardoor hun huis een ware faraday kooi werd :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_122339380
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:38 schreef xenobinol het volgende:

[..]

De huidige normen m.b.t. een veilige bloodstelling aan niet ioniserende elekromagnetische straling zijn gebaseerd om geinduceerde stromen in het menselijk weefsel en de geabsorbeerde hoeveelheid energie die warmte produceert. Wifi, dect en mobiele telefoons werken allemaal op een frequentie waarbij men kijkt naar de hoeveelheid warmte die word geproduceerd. Deze maximale Specific Absorption Rate (SAR) is vastgesteld aan de hand van vele wetenschappelijk onderzoeken en word vooralsnog gezien als een absoluut veilige waarde.

Vooral wifi en dect apparatuur werken met dusdanig kleine vermogens dat de SAR niet over zijn maximale limiet heen gaat, zelfs niet als je direct contact onderhoud met het apparaat. Voor mobiele telefoons ligt dat nog wel eens anders.
:D
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:44:10 #59
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_122339511
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:36 schreef gnaeus het volgende:

[..]

:')
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_122339646
Wat een onzin weer :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_122339729
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:40 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

:D
:')
I'll sing you a lullaby.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:51:07 #62
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_122339828
Maar ja, zonder dit al te BNWerig te laten klinken is het onderhand wel bekend dat de waarheid over bepaalde gevolgen meestal één van de eerste slachtoffers is als het economische belang maar groot genoeg is. De tabaks industrie is daar nog steeds een lichtend voorbeeld van.
Vrijheid
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:51:27 #63
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_122339845
ff roken.
Vrijheid
pi_122342766
Toch knap om een kind zo te verpesten
Who motivates the motivator?
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:10:31 #65
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_122343185
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:45 schreef mschol het volgende:

[..]

geheid een vorm van autisme, de symptomen zijn namelijk niet ongebruikelijk daarvoor

Eerder voor een psychosomatisch ouder-trauma.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_122343216
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Eerder voor een psychosomatisch ouder-trauma.
QFT
I'll sing you a lullaby.
  † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2013 @ 15:13:17 #67
137949 Disana
pi_122343322
Best triest dat de school zich genoodzaakt voelt de klachten serieus te nemen. Waarschijnlijk zijn ze bang dat het kind anders helemaal van school gehaald wordt.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:14:48 #68
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_122343386
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:17 schreef schommelstoel het volgende:
Dat niemand dit nog niet opmerkt,

Het is wel één van de eerste en of weinige keren dat een school dit allemaal speciaal doet voor welteverstaan één leerling.

Dus alle andere leerlingen moeten het voor lieve nemen dat één leerling er last van heeft.
Apart
Moeten die leerlingen nu allemaal hun mobiel inleveren?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_122343459
Welkom in de moderne wereld, stel wereldvreemde hippies!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_122343921
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:51 schreef jogy het volgende:
Maar ja, zonder dit al te BNWerig te laten klinken is het onderhand wel bekend dat de waarheid over bepaalde gevolgen meestal één van de eerste slachtoffers is als het economische belang maar groot genoeg is. De tabaks industrie is daar nog steeds een lichtend voorbeeld van.
hoeveel klachten waren er vroeger toen we nog tv ontvingen via een antenne, de zendmasten gaven je heel wat meer straling dan wifi :P
pi_122344107
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Moeten die leerlingen nu allemaal hun mobiel inleveren?
Nouja, aangezien de straling van een mobiel heviger is als dat van een normale wifi verzender/ontvanger, lijkt dat eigenlijk wel een betere oplossing.

Of iedereen verplichten het mobieltje totaal uit te zetten in de school.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:32:57 #72
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_122344236
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:26 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

hoeveel klachten waren er vroeger toen we nog tv ontvingen via een antenne, de zendmasten gaven je heel wat meer straling dan wifi :P
Maar alleen in de buurt van de masten zelf, zullen vast wel klachten zijn geweest lijkt me maarja; geen interwebs om het allemaal groter te maken dan het eigenlijk is. En hoe dan ook is de 'stralingsvervuiling' alleen maar toegenomen met al die mobiele ongein. Ik ben zeker niet tegen de ontwikkeling want heel logisch bekeken brengt het ons als mensheid meer dan het kost en die piepkleine minderheid is helaas de prijs die betaald moet worden. Het zou toch wat zijn als alle wifi en dergelijke (bluetooth, 3g, mobiele telefonie etc) uit de lucht moet omdat 1 in de 10.000 of minder er last van heeft. Net alsof je al het motorische verkeer en alle luchtvervuilende zaken verbied omdat sommige mensen astma hebben.. Het is vervelend en ik geloof best dat mensen er last van kunnen hebben maar je doet er niets aan.
Vrijheid
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:38:34 #73
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_122344519
Wij hadden vroeger op school ook kinderen die niet mochten dansen of met speelkaarten spelen van hun ouders, want dat was duivels. Eigenlijk is dit net zoiets :P
pi_122347923
Heb het jongetje en zijn wifi ontvoerd naar BNW 8-)
pi_122348194
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 17:00 schreef Lavenderr het volgende:
Heb het jongetje en zijn wifi ontvoerd naar BNW 8-)
Mij maakt het niets uit, maar het is wel interessant om te zien hoe een serieus nieuwsbericht veranderd kan worden tot iets voor BNW.

Misschien dat er hier wel wat opener gesproken kan worden over bepaalde theorieën.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')