Mwah, Guido is wel zo iemand die anoniem een tiplijn gaat bellen, laf figuur dat het is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:40 schreef betyar het volgende:
als ik dat vaak genoeg post krijg ik misschien wel een controle![]()
Belastinggeld opmaken.
Doe je burgerplicht. Bel de fraude-kliklijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, Guido is wel zo iemand die anoniem een tiplijn gaat bellen, laf figuur dat het is.
Betyar is ondernemer. Ik heb sympathie voor ondernemers, zowel groot als klein.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doe je burgerplicht. Bel de fraude-kliklijn.
Gewoon verstandig.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:37 schreef betyar het volgende:
Ben ik erg kapitalistisch bezig als ik een contante betaling niet boek?
Nee, Koos. Nee.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoop dat die tank per ongeluk een projectiel in het publiek schiet.
Of bewust, dat mag ook.
Dat klopt natuurlijk niet. Volgens mij werd ik zojuist door een hele rits users redelijk en genuanceerd genoemd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:18 schreef von_Preussen het volgende:
Het valt me op dat De_Guidance zich in NWS als een ware hooligan ontpopt, zelfs de F-side zou er geïntimideerd door raken.
Jij zegt één keer iets en meteen is iedereen in NWS overstuur. Of je dat als agressor of als geslaagde troll doet is niet aan mij om te bepalen. Maar gezien je reactie zie je jezelf blijkbaar als agressor.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk niet. Volgens mij werd ik zojuist door een hele rits users redelijk en genuanceerd genoemd.
Maar jij wil op de een of andere manier graag een beeld van mij neerzetten als NWS agressor.
Guido is mod in NWS?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:29 schreef 99.999 het volgende:
Heren, houdt de discussie over de moderatie van NWS ook daar aub.
Heb het niet eens over de moderatie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:29 schreef 99.999 het volgende:
Heren, houdt de discussie over de moderatie van NWS ook daar aub.
Iemand (de mod admiraal_anaal) riep daar dat er 'brandom na brandom' in een moskee gegooid moest worden en daar hebben een hele rits users waaronder ik over geklaagd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij zegt één keer iets en meteen is iedereen in NWS overstuur. Of je dat als agressor of als geslaagde troll doet is niet aan mij om te bepalen. Maar gezien je reactie zie je jezelf blijkbaar als agressor.
Houd het aub in dat FB-topic.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Iemand (de mod admiraal_anaal) riep daar dat er 'brandom na brandom' in een moskee gegooid moest worden en daar hebben een hele rits users waaronder ik over geklaagd.
Jij wil graag de focus op mij leggen, terwijl die er helemaal niet is. Zoals ook duidelijk te zien in het FB topic.
Jij snapt het ook echt niet hè?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Iemand (de mod admiraal_anaal) riep daar dat er 'brandom na brandom' in een moskee gegooid moest worden en daar hebben een hele rits users waaronder ik over geklaagd.
Jij wil graag de focus op mij leggen, terwijl die er helemaal niet is. Zoals ook duidelijk te zien in het FB topic.
Nee v_P, zoals ik al zeg.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij snapt het ook echt niet hè?
Het gaat om het feit dat altijd als jij in de FB iets post er een hele rits aan boze users opstaat die hun opgekropte frustraties vrije loop laten.
Jij trekt gewoon de frustratie van Henken aan.
Jij blijft ook enkel over deze éne zaak doorgaan, terwijl jij net zo goed weet als iedereen dat op het moment dat jij voor de zoveelste keer iets in de FB post iedereen over de zeik is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee v_P, zoals ik al zeg.
Iemand roept op om brandbom na brandbom te gooien naar een moskee en. Die persoon is ook nog mod. Een andere users vraagt hem zijn nummer te DM'en en dat hij mee wil helpen. Dat leidt uiteraard tot reacties. En een rits aan klagende users.
En ik ben niet de hoofdpersoon. Het is dus helaas niet zoals jij het graag wilt zien.
Het klopt gewoon vooral niet wat je zegt, los van je zogenaamd ontbrekende morele oordeel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:39 schreef von_Preussen het volgende:
Jij blijft ook enkel over deze éne zaak doorgaan, terwijl jij net zo goed weet als iedereen dat op het moment dat jij voor de zoveelste keer iets in de FB post iedereen over de zeik is.
Het baart mij zorgen dat je toch in deze fase van ontkenning zit, schaam jij je soms voor je eigen optreden in NWS?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:40 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het klopt gewoon vooral niet wat je zegt, los van je zogenaamd ontbrekende morele oordeel.
Nee hoor, ik vind het terecht dat ik met andere users geklaagd hebt over een mod die opriep tot gooien van brandbommen naar een gebedshuis.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het baart mij zorgen dat je toch in deze fase van ontkenning zit, schaam jij je soms voor je eigen optreden in NWS?
Ik ook.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het terecht dat ik met andere users geklaagd hebt over een mod die opriep tot gooien van brandbommen naar een gebedshuis.
Geld is geld. Als een stel Saoedi's met geld willen smijten moet dat kunnen.quote:
Als ze mij ook betalen ben ik ook voor.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:49 schreef waht het volgende:
[..]
Geld is geld. Als een stel Saoedi's met geld willen smijten moet dat kunnen.
Minaretje er bijquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:49 schreef waht het volgende:
[..]
Geld is geld. Als een stel Saoedi's met geld willen smijten moet dat kunnen.
Was het aangeven van Joden van 25 gulden dan ook een vorm van de vrije markt die je z'n beloop moet laten?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:56 schreef waht het volgende:
Je moet de vrije markt z'n beloop laten. Ook waar dat de zendingsdrang van schatrijke wahabisten betreft.
Juist wanneer die schatrijke wahabisten 100 miljoen moeten steken in een klomp betonrotquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:56 schreef waht het volgende:
Je moet de vrije markt z'n beloop laten. Ook waar dat de zendingsdrang van schatrijke wahabisten betreft.
Zeker, de standaardbeloning was 7,50 gulden. Dit duidt op schaarste.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was het aangeven van Joden van 25 gulden dan ook een vorm van de vrije markt die je z'n beloop moet laten?
Dit gaan we t.z.t. bespreken onder het genot van een drankje.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was het aangeven van Joden van 25 gulden dan ook een vorm van de vrije markt die je z'n beloop moet laten?
Als ik ze een beetje ken willen ze gelijk een eiland voor de kust aanleggen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Juist wanneer die schatrijke wahabisten 100 miljoen moeten steken in een klomp betonrot
Is al een plan voor in de vorm van een tulp toch? Is in symboliek ook wel te vervangen door een ander teken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:01 schreef waht het volgende:
[..]
Als ik ze een beetje ken willen ze gelijk een eiland voor de kust aanleggen.
Ja klopt. Ik ben sowieso voor landwinning in de Noordzee, welke vorm maakt me dan niet uit, je kan er gewoon veel nuttige zaken mee doen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is al een plan voor in de vorm van een tulp toch? Is in symboliek ook wel te vervangen door een ander teken.
Gast, ik schijt op die kliklijnen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Betyar is ondernemer. Ik heb sympathie voor ondernemers, zowel groot als klein.
Dus nee.
Waarom de Noordzee en niet het IJsselmeer?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:18 schreef waht het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik ben sowieso voor landwinning in de Noordzee, welke vorm maakt me dan niet uit, je kan er gewoon veel nuttige zaken mee doen.
Alle moderne browsers hebben een optie om precies te doen wat de EU wil.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:05 schreef Picchia het volgende:
Waarom hebben ze in de plaats daarvan niet verplicht gesteld dat browsers standaard een cookie-versnipperaar moeten hebben. Dat is veel makkelijker.
Jij bent dan ook geen jaloerse Henk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gast, ik schijt op die kliklijnen.
Dan gaan die coke-snuivers in vissersdorpen volledig door het lint.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom de Noordzee en niet het IJsselmeer?
En hopelijk worden het dan niet weer van die depri polders.
Dan flikkeren we die gewoon in de Noordzee.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:21 schreef waht het volgende:
[..]
Dan gaan die coke-snuivers in vissersdorpen volledig door het lint.
Ik denk dat niemand daar bezwaar tegen heeft.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan flikkeren we die gewoon in de Noordzee.
alleen met buitenlandse investeerders. Want uit kan het vermoedelijk nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:18 schreef waht het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik ben sowieso voor landwinning in de Noordzee, welke vorm maakt me dan niet uit, je kan er gewoon veel nuttige zaken mee doen.
Klein-palestina van maken en er Limbo's op droppen om er vervolgens een hek omheen te zetten zou wel een ideale situatie zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:18 schreef waht het volgende:
[..]
Zul je zien dat die Limbo's raketten gaan maken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Klein-palestina van maken en er Limbo's op droppen om er vervolgens een hek omheen te zetten zou wel een ideale situatie zijn.
geert Wilders er op afsturen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:43 schreef waht het volgende:
[..]
Zul je zien dat die Limbo's raketten gaan maken.
Zeker wat betreft drugs, godverdomme.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:56 schreef waht het volgende:
En dan hebben we hier een clown die roept dat we het beste altijd maar Europese spullen moeten kopen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:03 schreef Auti het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_vol_gebreken__.html
Zucht..
Ik wil eerst weten wat Dijsselbloem gaat betalen voor mijn aandelen.quote:
De helft.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten wat Dijsselbloem gaat betalen voor mijn aandelen.
20 cent per stuk lijkt me meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten wat Dijsselbloem gaat betalen voor mijn aandelen.
Yeah surequote:
Dat is wel wat Dijsselbloem zei ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De eigenaren mogen ook best een bijdrage leveren.
Een bijdrage aan wat? Ik ben eigenaar van SNS, de overheid wil kopen, kom maar met een bod. Waarom zou ik m'n huid voor niks willen verkopen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De eigenaren mogen ook best een bijdrage leveren.
Valt mee, ligt er allemaal aan hoeveel Dijsselkneus gaat betalen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:55 schreef Paper_Tiger het volgende:
SNS aandelen = gegokt en verloren...
Omdat een failliete onderneming niet zo heel veel meer waard is?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een bijdrage aan wat? Ik ben eigenaar van SNS, de overheid wil kopen, kom maar met een bod. Waarom zou ik m'n huid voor niks willen verkopen?
Zeg dat tegen Wouter Bos die fors teveel betaalde voor ABN en Fortis.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Omdat een failliete onderneming niet zo heel veel meer waard is?
Gaat het nu over ABN of SNS?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeg dat tegen Wouter Bos die fors teveel betaalde voor ABN en Fortis.
Ach, in tegenstelling tot SNS is ABN wel een goede bank.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gaat het nu over ABN of SNS?
Wouter Bos heeft nog lang geen precedent geschept.
We zullen zienquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gaat het nu over ABN of SNS?
Wouter Bos heeft nog lang geen precedent geschept.
Vette pech voor jou. je wist dat je een risico nam met je aankoopquote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een bijdrage aan wat? Ik ben eigenaar van SNS, de overheid wil kopen, kom maar met een bod. Waarom zou ik m'n huid voor niks willen verkopen?
Beiden bagger, ABN al heel lang, SNS voroal de laatste jarenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach, in tegenstelling tot SNS is ABN wel een goede bank.
Oh ik ben er ook niet rouwig om, maar de overheid moet de assets gewoon kopen, dat moeten kopers van failliete bedrijven ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vette pech voor jou. je wist dat je een risico nam met je aankoop.
Plus 10 procent afdracht aan Brussel, uiteraard.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:00 schreef waht het volgende:
Aandeelhouders en achtergestelde crediteurs zouden gezamenlijk een miljard moeten ophoesten.
Puinhopen van paars.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De eerste liberale premier in 100 jaar weet veel voor elkaar te krijgen
De foie gras-bijdrage, zoals deze afdracht ook wel wordt genoemd.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Plus 10 procent afdracht aan Brussel, uiteraard.
Nu wordt Tem boos.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:24 schreef waht het volgende:
[..]
De foie gras-bijdrage, zoals deze afdracht ook wel wordt genoemd.
Jij draagt geen belasting af?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik gun je trouwens lekker veel belastinggeld hoor, het gaat immers toch niet om mijn centen.
Dan maak ik hem weer blij met een foto van Van Nieuwkerk.quote:
Niet in Nederland, en de inkomsten die ik in NL genereer zijn nagenoeg vrijgesteld van heffing.quote:
Wat is deze.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet in Nederland, en de inkomsten die ik hier genereer zijn nagenoeg vrijgesteld van heffing.
De gaten in het wegdek kunnen immers met gemak ontweken worden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:28 schreef Reya het volgende:
Ik betaal ook geen belasting, maar in België doet sowieso bijna niemand dat.
Snelheidsremmende maatregelen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:29 schreef waht het volgende:
[..]
De gaten in het wegdek kunnen immers met gemak ontweken worden.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:29 schreef waht het volgende:
[..]
Och zal allemaal wel loslopen, staat gewoon tot st. Juttemis vast nu.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik gun je trouwens lekker veel belastinggeld hoor, het gaat immers toch niet om mijn centen.
Denivellerende maatregel; de wegen zijn enkel begaanbaar voor mensen met een fatsoenlijk voertuig.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:29 schreef waht het volgende:
[..]
Vandaar dat je in België geen gare bakken ziet. Maar, ja, ze betalen dan ook amper BPM of wegenbelasting. Dus is het cirkeltje rond.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Denivellerende maatregel; de wegen zijn enkel begaanbaar voor mensen met een fatsoenlijk voertuig.
Tenzij ING of Rabo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:35 schreef KoosVogels het volgende:
Bankiers zijn dus eigenlijk gewoon ambtenaren.
Eigenlijk alleen rabo maar dat is een corporatie en daar trots op. Ook halve ambtenaren dus.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tenzij ING of Rabo.
The last two survivors.
ING heeft de overheid als aandeelhouder, niet als baas.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen rabo maar dat is een corporatie en daar trots op. Ook halve ambtenaren dus.
Maar ook die banken worden gered wanneer ze failliet gaan. Het zijn in feite dus gewoon semi-publieke instellingen. Hoewel, een woningcorporatie staat te boek als een semi-publieke instelling en die krijgt zelfs nog minder steun dan een bank wanneer die in zwaar weer in verkeert.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tenzij ING of Rabo.
The last two survivors.
Waren volledig afhankelijk van de overheid om te kunnen overleven.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
ING heeft de overheid als aandeelhouder, niet als baas.
Voor "als, wanneer, dan" koop je niks, het zijn nu gewoon geen ambtenaren, klaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar ook die banken worden gered wanneer ze failliet gaan. Het zijn in feite dus gewoon semi-publieke instellingen. Hoewel, een woningcorporatie staat te boek als een semi-publieke instelling en die krijgt zelfs nog minder steun dan een bank wanneer die in zwaar weer in verkeert.
Dat maakt ze nog geen overheidsbank.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waren volledig afhankelijk van de overheid om te kunnen overleven.
Niet officieel nee. Maar als het puntje bij het paaltje komt gewoon wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor "als, wanneer, dan" koop je niks, het zijn nu gewoon geen ambtenaren, klaar.
Verzekeringskosten liggen dan wel weer vrij hoog.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vandaar dat je in België geen gare bakken ziet. Maar, ja, ze betalen dan ook amper BPM of wegenbelasting. Dus is het cirkeltje rond.
Dat betekent vrij weinig tegenwoordig. Het is normaal om te bijten in de hand die je voedt. Zie ons sociaal stelsel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waren volledig afhankelijk van de overheid om te kunnen overleven.
Dat waren ze altijd al.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:35 schreef KoosVogels het volgende:
Bankiers zijn dus eigenlijk gewoon ambtenaren.
Alleen eerder zuur dan zoet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De overheid is trager dan stroop.
Als de overheid jouw werkgever een miljoen leent maakt jou dat nog geen ambtenaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet officieel nee. Maar als het puntje bij het paaltje komt gewoon wel natuurlijk.
Goed zo Koos. Inzicht komt met de jaren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:42 schreef KoosVogels het volgende:
De ironie. Bankiers denken dat ze de liefde bedrijven met het vrije markt-kapitalisme, maar in werkelijkheid delen ze de lakens met vadertje staat.
Mijn bedrijf wordt niet gered als de boel over de kop gaat.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als de overheid jouw werkgever een miljoen leent maakt jou dat nog geen ambtenaar.
Enkel als de overheid jouw krant in z'n geheel koopt.
Omdat ze jouw geklieder op papier kunnen missen als kiespijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn bedrijf wordt niet gered als de boel over de kop gaat.
Het moet wel meebetalen om de falende banken overeind te houden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn bedrijf wordt niet gered als de boel over de kop gaat.
maar ook niet bepaald een 'survivor'. De enige bank die zonder al te veel gedoe overleeft is de oersaaie Rabo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat maakt ze nog geen overheidsbank.
Dank u.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Goed zo Koos. Inzicht komt met de jaren.
Oersaai = degelijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
maar ook niet bepaald een 'survivor'. De enige bank die zonder al te veel gedoe overleeft is de oersaaie Rabo.
Lekker simpel volk allemaal inderdaad.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:43 schreef Tem het volgende:
Zakkenvullen en wanneer het naar de klote gaat komt mama overheid je redden. Wel mooi van die vrijemarkt figuren.
Met een overheid die kennelijk niet in staat is tot hervorming is het lekker graaien.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:43 schreef Tem het volgende:
Zakkenvullen en wanneer het naar de klote gaat komt mama overheid je redden. Wel mooi van die vrijemarkt figuren.
Nou, nee. Als de zaken slecht bij ons, schrijven politici een brief waarin ze het belang van de (regionale) media uiteen zetten. De portemonnee wordt - gelukkig maar - niet getrokken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat ze jouw geklieder op papier kunnen missen als kiespijn.
Je kunt als individueel land de financiële sector niet in je uppie hervormen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:44 schreef waht het volgende:
[..]
Met een overheid die kennelijk niet in staat is tot hervorming is het lekker graaien.
Stom van me, de overheid is natuurlijk altijd het begin van het kwaad.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:44 schreef waht het volgende:
[..]
Met een overheid die kennelijk niet in staat is tot hervorming is het lekker graaien.
Beetje in de trant van: het plegen van een 3-voudige moord is prima wanneer de politie niet in staat blijkt mij in de kraag te vatten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Stom van me, de overheid is natuurlijk altijd het begin van het kwaad.
Onjuist. De overheid kan talloze maatregelen nemen die banken weerhouden van het maken van te risicovolle investeringen maar moet dan simpelweg minder snelle groei accepteren in tijden waar andere landen aan het smijten zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt als individueel land de financiële sector niet in je uppie hervormen.
Ach manquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
maar ook niet bepaald een 'survivor'. De enige bank die zonder al te veel gedoe overleeft is de oersaaie Rabo.
Dat zijn de joden al.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Aha, de schuld kan natuurlijk onmogelijk bij de financiële sector zelf liggen. Want dat is wat je in feite zegt. Omdat de overheid incompetent is, is het prima dat banken verzaken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:48 schreef waht het volgende:
[..]
Onjuist. De overheid kan talloze maatregelen nemen die banken weerhouden van het maken van te risicovolle investeringen maar moet dan simpelweg minder snelle groei accepteren in tijden waar andere landen aan het smijten zijn.
Banken zijn bedrijven die voor winst gaan, maar dat gaat er bij de gemiddelde Jan Klaas niet in, nee we moeten op hun spaarcentjes passen alsof het het meest heilige goedje ter wereld is. Maar tegelijkertijd moeten we wel leningen verstrekken aan paupers en starters, hypotheken moeten van de overheid doorlopen, jaja mensen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aha, de schuld kan natuurlijk onmogelijk bij de financiële sector zelf liggen. Want dat is wat je in feite zegt. Omdat de overheid incompetent is, is het prima dat banken verzaken.
Maakt niet uit, linksom of rechtsom is de overheid de hoofdschuldige. Men wil geen bemoeienis maar de overheid moet wel maatregelen nemen om dit soort risicovol gedrag tegen te gaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aha, de schuld kan natuurlijk onmogelijk bij de financiële sector zelf liggen. Want dat is wat je in feite zegt. Omdat de overheid incompetent is, is het prima dat banken verzaken.
Toch zeldzaam, dergelijke zelfreflectie.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Banken zijn bedrijven die voor winst gaan, maar dat gaat er bij de gemiddelde Jan Klaas niet in, nee we moeten op hun spaarcentjes passen alsof het het meest heilige goedje ter wereld is. Maar tegelijkertijd moeten we wel leningen verstrekken aan paupers en starters, hypotheken moeten van de overheid doorlopen, jaja mensen.
Fuck de burger, onnozele idioten zijn het.
Nee, dat vul je zelf voor het gemak maar in. Er zijn zoveel manieren waarop geld verdiend kan worden in de financiële sector, het afwentelen van risico's op de belastingbetaler is er maar één.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Het is begrijpelijk en verder ook prima dat banken inzetten op winstmaximalisatie. Wat mij stoort, is dat deze bedrijven worden gered wanneer ze er een potje van maken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Banken zijn bedrijven die voor winst gaan, maar dat gaat er bij de gemiddelde Jan Klaas niet in, nee we moeten op hun spaarcentjes passen alsof het het meest heilige goedje ter wereld is. Maar tegelijkertijd moeten we wel leningen verstrekken aan paupers en starters, hypotheken moeten van de overheid doorlopen, jaja mensen.
Inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:54 schreef Voorschrift het volgende:
Iedereen wil hoge rentes, makkelijke leningen, goedkope hypotheken, maar een bank mag niet beleggen in vastgoed, op de beurs of wat dan ook, want dat is risico.
Hoe de fuck wil je dan een bank runnen?
Leve de simpele zielenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:47 schreef Tem het volgende:
[..]
nee, dat is niet wat er gezegd wordt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:54 schreef Voorschrift het volgende:
Iedereen wil hoge rentes, makkelijke leningen, goedkope hypotheken, maar een bank mag niet beleggen in vastgoed, op de beurs of wat dan ook, want dat is risico.
Die vloeien maar deels terug. Blijft ook een hoop aan de strijkstok hangen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:57 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, volgens mij is niemand, in deze SC althans, gekant tegen winstbejag van banken. Het is alleen wat moeilijk te verkroppen dat banken moeten worden gered met belastinggeld. Ik besef dat deze centen uiteindelijk terugvloeien naar de staat, maar ik erger mij aan het principe.
Banken zijn kleine kleutertjes waar een kleuterjuf elke stap van in de gaten moet houden?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:02 schreef waht het volgende:
De toezichthouder gaf zelf toe te hebben gefaald, maar oké.
Eind goed al goed.
Is dit achterlijke vragen-vrijdagochtend?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Banken zijn kleine kleutertjes waar een kleuterjuf elke stap van in de gaten moet houden?
Waarom gelijk zo aangebrand?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:03 schreef waht het volgende:
[..]
Is dit achterlijke vragen-vrijdagochtend?
Eerder achterlijke antwoordenochtendquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:03 schreef waht het volgende:
[..]
Is dit achterlijke vragen-vrijdagochtend?
quote:“De gevolgen voor de Nederlandse economie zijn niet zo groot. SNS blijft doordraaien, maar onder andere leiding. Mensen raken hun geld niet kwijt. Voor aandeelhouders is dat wel een ander verhaal: die zijn onteigend en hebben dus niets meer.”
Dus toch de schuld van de ander.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:02 schreef waht het volgende:
De toezichthouder gaf zelf toe te hebben gefaald, maar oké.
Eind goed al goed.
Ze zijn onteigend.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:07 schreef remlof het volgende:
Moet je nu je aandelen SNS inleveren bij vadertje staat, Vs?
Het antwoord is simpel maar bevalt u niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Eerder achterlijke antwoordenochtend.
Nee, je snapt het niet en bent dom.quote:
Niet zo hè.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet en bent dom.
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:07 schreef remlof het volgende:
Moet je nu je aandelen SNS inleveren bij vadertje staat, Vs?
Dat je maar blij moge worden van een paar duizend.quote:
Lasten eerlijk verdelen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Om de rest van de kosten te dekken stel ik een scheefhuurderheffing voor.
Een in-Brussel-wonende-Nederlanders-heffing lijkt mij beter.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Om de rest van de kosten te dekken stel ik een scheefhuurderheffing voor.
Sorry waht, je bent een stuk intelligenter dan ik, maar wanneer de financiële sector ter sprake komt reageer je als een ware dogmaticus.quote:
Je geeft het monopolie op geldcreatie aan banken. Het recept voor ellende. Iedereen lacht mensen die de goudstandaard aanhangen uit maar het is wel de enige manier om de rem op het maken van een geldbubbel te zetten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt als individueel land de financiële sector niet in je uppie hervormen.
Beetje lastig te innen, hè.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Een in-Brussel-wonende-Nederlanders-heffing lijkt mij beter.
Wat een onzin, goud is ook erg gevoelig voor speculatie. Daarnaast is die methode in elk geval bewezen beroerd voor de ontwikkeling van een landquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je geeft het monopolie op geldcreatie aan banken. Het recept voor ellende. Iedereen lacht mensen die de goudstandaard aanhangen uit maar het is wel de enige manier om de rem op het maken van een geldbubbel te zetten.
Banken zijn instellingen die met een druk op de knop uit het niets geld creëren waar wel rente over betaald moet worden (met echt geld) en die van die rente dikke bonussen uitbetalen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan kom ik er niet meer inquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon bij de grens. Dokken of je komt er niet meer in
Enkel omdat ik joodse bankiers vrijpleit? Dat is wel kort door de bocht.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry waht, je bent een stuk intelligenter dan ik, maar wanneer de financiële sector ter sprake komt reageer je als een ware dogmaticus.
Gewoon geld uitlenen aan burgers en bedrijven en daar rente over vangen. Risico's managen. Hoe ingewikkeld kan het zijn?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:54 schreef Voorschrift het volgende:
Alsof dat kostendekkend is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:18 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Gewoon geld uitlenen aan burgers en bedrijven en daar rente over vangen. Risico's managen. Hoe ingewikkeld kan het zijn?
Exact. Men wil meer groei.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat een onzin, goud is ook erg gevoelig voor speculatie. Daarnaast is die methode in elk geval bewezen beroerd voor de ontwikkeling van een land
Leuk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:17 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Banken zijn instellingen die met een druk op de knop uit het niets geld creëren waar wel rente over betaald moet worden (met echt geld) en die van die rente dikke bonussen uitbetalen.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet en bent dom.
Wel als ze jou eens flink gaan korten op je salaris zodat je op de fiets met een broodtrommel achterop naar je werk moet.quote:
Ik ben eerder geneigd nog wat extra idioten te naaien om de onteigening van m'n aandelen te compenseren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:20 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wel als ze jou eens flink gaan korten op je salaris zodat je op de fiets met een broodtrommel achterop naar je werk moet.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben eerder geneigd nog wat extra idioten te naaien..
Hij zit al diep in de schulden na de aanschaf van zijn BMW.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:20 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wel als ze jou eens flink gaan korten op je salaris zodat je op de fiets met een broodtrommel achterop naar je werk moet.
U gaat de straatprostitutie in?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben eerder geneigd nog wat extra idioten te naaien om de onteigening van m'n aandelen te compenseren.
Ik heb nog nooit een schuld gehad, pauper.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij zit al diep in de schulden na de aanschaf van zijn BMW.
En de onteigening van zijn aandelen. Ik heb nog geprobeerd hem te waarschuwen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij zit al diep in de schulden na de aanschaf van zijn BMW.
Auto op afbetaling = schuld.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een schuld gehad, pauper.
Het is dat ik een fatsoenlijke jongen ben, anders zat de PvdA inbox nu al wel vol met mijn haatmails.quote:
Op zich nog best schappelijk, als ik mijn puin kwijt wil mag ik nog een heffing betalen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:25 schreef waht het volgende:
'Is de prijs van 0 per aandeel een terechte prijs?'
Nice.
Sterf lekker, kut communist.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:23 schreef remlof het volgende:
Maar Vs, bedankt voor het extra meebetalen aan de redding van de SNS.
Administratieve kosten zijn sowieso op z'n plaats.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Op zich nog best schappelijk, als ik mijn puin kwijt wil mag ik nog een heffing betalen.
Paper_Tiger die klaagt dat multinationals te weinig belasting betalenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
We weten allemaal wat die multinationals aan belasting betalen
Hoe wou je hier de PvdA de schuld van in de schoenen schuiven?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is dat ik een fatsoenlijke jongen ben, anders zat de PvdA inbox nu al wel vol met mijn haatmails.
Laat banken dat lekker zelf bepalen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
dat kan prima kostendekkend zijn.
Alleen moet je dan ook een beetje op je kosten letten.
PvdA heeft schuld aan alles en iedereen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoe wou je hier de PvdA de schuld van in de schoenen schuiven?
Ze hebben nog geluk, je zou de eigenaren van het bedrijf ook kunnen laten meebetalen voor de maatschappelijke kosten die het bedrijf onder hun hoede heeft veroorzaakt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:25 schreef waht het volgende:
'Is de prijs van 0 per aandeel een terechte prijs?'
Nice.
POL / Rechts voor Beginners in vijf bondige puntenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoe wou je hier de PvdA de schuld van in de schoenen schuiven?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze hebben nog geluk, je zou de eigenaren van het bedrijf ook kunnen laten meebetalen voor de maatschappelijke kosten die het bedrijf onder hun hoede heeft veroorzaakt.
Of de werknemers die de beslissingen hebben genomen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze hebben nog geluk, je zou de eigenaren van het bedrijf ook kunnen laten meebetalen voor de maatschappelijke kosten die het bedrijf onder hun hoede heeft veroorzaakt.
quote:
Die verantwoordelijkheid kunnen ze overduidelijk niet aan. Niks beter dan die woningcorporaties die niet met hun verantwoordelijkheden om konden gaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat banken dat lekker zelf bepalen.
2005 en nog altijd actueel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:31 schreef Reya het volgende:
[..]
POL / Rechts voor Beginners in vijf bondige punten
Het is altijd de schuld van de PvdA.
Precies, zelfs het zinken van de Titanic is de schuld van de PvdAquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me een zeer onverstandige stap, omdat een dergelijk precedent kapitaalvergaring voor bedrijven bijzonder zou vermoeilijken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh, ze wouden graag van een saaie bank naar meedoen met de grote jongens gaan. Daarbij werden alle waarschuwingen genegeerd.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:30 schreef waht het volgende:
Maar niemand die zich afvraagt waarom SNS aan de ellende genaamd vastgoed is begonnen.
Te ingewikkeld? Je bedoelt te winstgevend.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die verantwoordelijkheid kunnen ze overduidelijk niet aan. Niks beter dan die woningcorporaties die niet met hun verantwoordelijkheden om konden gaan.
Opereren op de vrije markt blijkt te ingewikkeld voor bankiers.
Ja ik weet wat het is. Maar ik heb ook een hekel aan de kosten voor je eigen gepruts afwentelen op de maatschappij.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]![]()
Je weet wat een NV of BV is he?
Hulde.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat zou ik pareren met 'haters gonna hate'.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh, ze wouden graag van een saaie bank naar meedoen met de grote jongens gaan. Daarbij werden alle waarschuwingen genegeerd.
Aldus de ambtenaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die verantwoordelijkheid kunnen ze overduidelijk niet aan. Niks beter dan die woningcorporaties die niet met hun verantwoordelijkheden om konden gaan.
Opereren op de vrije markt blijkt te ingewikkeld voor bankiers.
Die mogelijk ook maar uiteindelijk kan je de eigenaren ook niet vrijpleiten volgens mij.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:31 schreef waht het volgende:
[..]
Of de werknemers die de beslissingen hebben genomen.
Het is dan ook maar een proefballonnetjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me een zeer onverstandige stap, omdat een dergelijk precedent kapitaalvergaring voor bedrijven bijzonder zou vermoeilijken.
Nee, ik bedoel echt te ingewikkeld. Ze kunnen de verantwoordelijkheid niet aan blijkt aan alle kanten. Niks beter dan de woningcorporaties of mbo-scholen dus.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:34 schreef waht het volgende:
[..]
Te ingewikkeld? Je bedoelt te winstgevend.
Tja, wie zou daar wat aan kunnen doen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is dan ook maar een proefballonnetje. Heb alleen een beetje een hekel aan het principe dat alles maar lekker wordt afgewenteld op de belastingbetaler.
Daar kun je op dit moment niets aan doen, behalve lessen trekken voor de toekomst.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is dan ook maar een proefballonnetje. Heb alleen een beetje een hekel aan het principe dat alles maar lekker wordt afgewenteld op de belastingbetaler.
Het een volgt niet uit het ander. Sommige mensen volgen de regels niet, weet je.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel echt te ingewikkeld. Ze kunnen de verantwoordelijkheid niet aan blijkt aan alle kanten. Niks beter dan de woningcorporaties of mbo-scholen dus.
Vind je dit niet erg hypocriet als ambtenaar?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
The Spanish Inquisition!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:38 schreef waht het volgende:
[..]
Tja, wie zou daar wat aan kunnen doen?
Het verschil lijkt me dat 99.999 nooit heeft gepretendeerd iets anders te zijn dan een ambtenaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vind je dit niet erg hypocriet als ambtenaar?
Dat gaat in tegen het EVRM.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:40 schreef remlof het volgende:
[..]
The Spanish Inquisition!
[ afbeelding ]
Dijsselbloem, de aandeelhouders van SNS gewoon een extra heffing opleggen. 15 euro per aandeel lijkt me redelijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:38 schreef waht het volgende:
[..]
Tja, wie zou daar wat aan kunnen doen?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar kun je op dit moment niets aan doen, behalve lessen trekken voor de toekomst.
Ik ben me er zeer bewust van dat mijn doen en laten direct invloed heeft op de lasten van de belastingbetaler. En ik erger me dan ook rot aan delen van de overheid die dat niet lijken te begrijpen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vind je dit niet erg hypocriet als ambtenaar?
De overheid kan er wat aan doen, inderdaad. Dank dat ik eindelijk gelijk krijg.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dijsselbloem, de aandeelhouders van SNS gewoon een extra heffing opleggen. 15 euro per aandeel lijkt me redelijk.
heeft met de regels nog niet eens zoveel te maken. Niemand dwingt je om de randen van de wet op te zoeken. Dat is een bewuste keuze geweest.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:39 schreef waht het volgende:
[..]
Het een volgt niet uit het ander. Sommige mensen volgen de regels niet, weet je.
Eerwraak.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:42 schreef Reya het volgende:
[..]
In Turkije wordt dat juist als een eer gezien.
Een zionist wordt niet gemist.quote:
Dat bedoel ik, de grenzen van de wet worden altijd opgezocht. Helemaal als dat veel centjes oplevert.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
heeft met de regels nog niet eens zoveel te maken. Niemand dwingt je om de randen van de wet op te zoeken. Dat is een bewuste keuze geweest.
Alles kan maar dat is niet erg realistich gezien de wetgeving op dit gebied.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:43 schreef waht het volgende:
[..]
De overheid kan er wat aan doen, inderdaad. Dank dat ik eindelijk gelijk krijg.
En ik bedoel dat bankiers blijkbaar net kleuters zijn die je dus geen enkele vrijheid moet geven. Kunnen ze gewoon niet aan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:45 schreef waht het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, de grenzen van de wet worden altijd opgezocht. Helemaal als dat veel centjes oplevert.
De wetgevende macht is ook onderdeel van de overheid.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Alles kan maar dat is niet erg realistich gezien de wetgeving op dit gebied.
Dan zou ik gewoon weigeren te betalen, ze slepen me maar voor 't gerecht.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dijsselbloem, de aandeelhouders van SNS gewoon een extra heffing opleggen. 15 euro per aandeel lijkt me redelijk.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En ik bedoel dat bankiers blijkbaar net kleuters zijn die je dus geen enkele vrijheid moet geven. Kunnen ze gewoon niet aan.
Het is niet iets dat uniek is aan de financiële sector, maar daar heeft het wel potentieel de meest desastreuze gevolgen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En ik bedoel dat bankiers blijkbaar net kleuters zijn die je dus geen enkele vrijheid moet geven. Kunnen ze gewoon niet aan.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon weigeren te betalen, ze slepen me maar voor 't gerecht.
Ik protesteer nog steeds tegen deze vergelijking maar begrijp waar je heen wilt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik 20.000 euro aan Dijsselkneus zou gaan betalen.quote:
Kleuters, woningcorporaties, mbo-scholen, maakt daarin weinig verschil.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:49 schreef waht het volgende:
[..]
Ik protesteer nog steeds tegen deze vergelijking maar begrijp waar je heen wilt.
En jouw mening vegen wij als bankier de reet mee af, next.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het blijkt de laatste jaren keer op keer. het is gewoon te hoog gegrepen.
Het is niet te hoog gegrepen, ze hebben gewoon andere doelen dan die jij voor ogen hebt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het blijkt de laatste jaren keer op keer. het is gewoon te hoog gegrepen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:50 schreef waht het volgende:
[..]
Het is niet te hoog gegrepen, ze hebben gewoon andere doelen dan die jij voor ogen hebt.
Bejaarden de reet afvegen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:52 schreef robin007bond het volgende:
Stiekem ben ik nu wel benieuwd of Zienswijze dat uiteindelijk ook nog heeft gedaan.
dat halen ze gewoon. De belastingaangifte wordt tegenwoordig grotendeels vooraf ingevuld.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik 20.000 euro aan Dijsselkneus zou gaan betalen.
Uiteraard weer de verwachte reactie maar het punt blijft inhoudelijk gewoon staan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En jouw mening vegen wij als bankier de reet mee af, next.
Ook die aanslag valt te negeren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
dat halen ze gewoon. De belastingaangifte wordt tegenwoordig grotendeels vooraf ingevuld.
Daarbij blijkt een fatsoenlijke huishouding dus te hoog gegrepen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:50 schreef waht het volgende:
[..]
Het is niet te hoog gegrepen, ze hebben gewoon andere doelen dan die jij voor ogen hebt.
Komt vanzelf de deurwaarder.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook die aanslag valt te negeren.
Die vrijheid blijkt dus veel te hoog gegrepen. Ze hebben, hoe naar ook, een maatschappelijke functie. Daarbij hoort ook een verantwoordelijkheid. En helaas in de rangorde blijkt het nog ver onder de kleuterjuf te zitten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:51 schreef Voorschrift het volgende:
Mensen moeten gewoon een keer ophouden met denken dat banken een soort kinderjuffen zijn, het zijn grote bedrijven met puur winstbejag. Niet een of ander ambtelijk kutkantoortje dat bejaarden de reet veegt.
En ja dat gaat soms fout.
Bankiers hebben gewoon hun centjes gekregen. Kennelijk is die huishouding niet zo belangrijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarbij blijkt een fatsoenlijke huishouding dus te hoog gegrepen.
Die komen bij jou op de koffie.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:56 schreef De_Guidance het volgende:
Maar de hamvraag is, wat gebeurt er met de aandeelhouders?
Die zijn hun aandelen kwijt. En als het aan mij ligt krijgen ze een heffing om de oren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:56 schreef De_Guidance het volgende:
/carequote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:56 schreef De_Guidance het volgende:
Ja doordat de overheid bijsprong. Zelf kregen ze het niet meer voor elkaar. Terwijl ze in een potentieel zeer winstgevende omgeving werken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:57 schreef waht het volgende:
[..]
Bankiers hebben gewoon hun centjes gekregen. Kennelijk is die huishouding niet zo belangrijk.
Er zijn bakken met geld verdiend in de afgelopen tien jaar, zonder staatssteun.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja doordat de overheid bijsprong. Zelf kregen ze het niet meer voor elkaar. Terwijl ze in een potentieel zeer winstgevende omgeving werken.
Vermoed dat in de laatste tien jaar de balans niet erg positief is uiteindelijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:03 schreef waht het volgende:
[..]
Er zijn bakken met geld verdiend in de afgelopen tien jaar, zonder staatssteun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |