Geld is geld. Als een stel Saoedi's met geld willen smijten moet dat kunnen.quote:
Als ze mij ook betalen ben ik ook voor.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:49 schreef waht het volgende:
[..]
Geld is geld. Als een stel Saoedi's met geld willen smijten moet dat kunnen.
Minaretje er bijquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:49 schreef waht het volgende:
[..]
Geld is geld. Als een stel Saoedi's met geld willen smijten moet dat kunnen.
Was het aangeven van Joden van 25 gulden dan ook een vorm van de vrije markt die je z'n beloop moet laten?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:56 schreef waht het volgende:
Je moet de vrije markt z'n beloop laten. Ook waar dat de zendingsdrang van schatrijke wahabisten betreft.
Juist wanneer die schatrijke wahabisten 100 miljoen moeten steken in een klomp betonrotquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:56 schreef waht het volgende:
Je moet de vrije markt z'n beloop laten. Ook waar dat de zendingsdrang van schatrijke wahabisten betreft.
Zeker, de standaardbeloning was 7,50 gulden. Dit duidt op schaarste.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was het aangeven van Joden van 25 gulden dan ook een vorm van de vrije markt die je z'n beloop moet laten?
Dit gaan we t.z.t. bespreken onder het genot van een drankje.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was het aangeven van Joden van 25 gulden dan ook een vorm van de vrije markt die je z'n beloop moet laten?
Als ik ze een beetje ken willen ze gelijk een eiland voor de kust aanleggen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Juist wanneer die schatrijke wahabisten 100 miljoen moeten steken in een klomp betonrot
Is al een plan voor in de vorm van een tulp toch? Is in symboliek ook wel te vervangen door een ander teken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:01 schreef waht het volgende:
[..]
Als ik ze een beetje ken willen ze gelijk een eiland voor de kust aanleggen.
Ja klopt. Ik ben sowieso voor landwinning in de Noordzee, welke vorm maakt me dan niet uit, je kan er gewoon veel nuttige zaken mee doen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is al een plan voor in de vorm van een tulp toch? Is in symboliek ook wel te vervangen door een ander teken.
Gast, ik schijt op die kliklijnen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Betyar is ondernemer. Ik heb sympathie voor ondernemers, zowel groot als klein.
Dus nee.
Waarom de Noordzee en niet het IJsselmeer?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:18 schreef waht het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik ben sowieso voor landwinning in de Noordzee, welke vorm maakt me dan niet uit, je kan er gewoon veel nuttige zaken mee doen.
Alle moderne browsers hebben een optie om precies te doen wat de EU wil.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:05 schreef Picchia het volgende:
Waarom hebben ze in de plaats daarvan niet verplicht gesteld dat browsers standaard een cookie-versnipperaar moeten hebben. Dat is veel makkelijker.
Jij bent dan ook geen jaloerse Henk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gast, ik schijt op die kliklijnen.
Dan gaan die coke-snuivers in vissersdorpen volledig door het lint.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom de Noordzee en niet het IJsselmeer?
En hopelijk worden het dan niet weer van die depri polders.
Dan flikkeren we die gewoon in de Noordzee.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:21 schreef waht het volgende:
[..]
Dan gaan die coke-snuivers in vissersdorpen volledig door het lint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |