En dan hebben we hier een clown die roept dat we het beste altijd maar Europese spullen moeten kopen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:03 schreef Auti het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_vol_gebreken__.html
Zucht..
Ik wil eerst weten wat Dijsselbloem gaat betalen voor mijn aandelen.quote:
De helft.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten wat Dijsselbloem gaat betalen voor mijn aandelen.
20 cent per stuk lijkt me meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten wat Dijsselbloem gaat betalen voor mijn aandelen.
Yeah surequote:
Dat is wel wat Dijsselbloem zei ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De eigenaren mogen ook best een bijdrage leveren.
Een bijdrage aan wat? Ik ben eigenaar van SNS, de overheid wil kopen, kom maar met een bod. Waarom zou ik m'n huid voor niks willen verkopen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De eigenaren mogen ook best een bijdrage leveren.
Valt mee, ligt er allemaal aan hoeveel Dijsselkneus gaat betalen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:55 schreef Paper_Tiger het volgende:
SNS aandelen = gegokt en verloren...
Omdat een failliete onderneming niet zo heel veel meer waard is?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een bijdrage aan wat? Ik ben eigenaar van SNS, de overheid wil kopen, kom maar met een bod. Waarom zou ik m'n huid voor niks willen verkopen?
Zeg dat tegen Wouter Bos die fors teveel betaalde voor ABN en Fortis.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Omdat een failliete onderneming niet zo heel veel meer waard is?
Gaat het nu over ABN of SNS?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeg dat tegen Wouter Bos die fors teveel betaalde voor ABN en Fortis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |