Ik denk dat niemand daar bezwaar tegen heeft.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan flikkeren we die gewoon in de Noordzee.
alleen met buitenlandse investeerders. Want uit kan het vermoedelijk nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:18 schreef waht het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik ben sowieso voor landwinning in de Noordzee, welke vorm maakt me dan niet uit, je kan er gewoon veel nuttige zaken mee doen.
Klein-palestina van maken en er Limbo's op droppen om er vervolgens een hek omheen te zetten zou wel een ideale situatie zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:18 schreef waht het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik ben sowieso voor landwinning in de Noordzee, welke vorm maakt me dan niet uit, je kan er gewoon veel nuttige zaken mee doen.
Zul je zien dat die Limbo's raketten gaan maken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Klein-palestina van maken en er Limbo's op droppen om er vervolgens een hek omheen te zetten zou wel een ideale situatie zijn.
geert Wilders er op afsturen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:43 schreef waht het volgende:
[..]
Zul je zien dat die Limbo's raketten gaan maken.
Zeker wat betreft drugs, godverdomme.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:56 schreef waht het volgende:
Je moet de vrije markt z'n beloop laten. Ook waar dat de zendingsdrang van schatrijke wahabisten betreft.
En dan hebben we hier een clown die roept dat we het beste altijd maar Europese spullen moeten kopen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:03 schreef Auti het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_vol_gebreken__.html
Zucht..
Ik wil eerst weten wat Dijsselbloem gaat betalen voor mijn aandelen.quote:
De helft.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten wat Dijsselbloem gaat betalen voor mijn aandelen.
20 cent per stuk lijkt me meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten wat Dijsselbloem gaat betalen voor mijn aandelen.
Yeah surequote:
Dat is wel wat Dijsselbloem zei ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De eigenaren mogen ook best een bijdrage leveren.
Een bijdrage aan wat? Ik ben eigenaar van SNS, de overheid wil kopen, kom maar met een bod. Waarom zou ik m'n huid voor niks willen verkopen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De eigenaren mogen ook best een bijdrage leveren.
Valt mee, ligt er allemaal aan hoeveel Dijsselkneus gaat betalen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:55 schreef Paper_Tiger het volgende:
SNS aandelen = gegokt en verloren...
Omdat een failliete onderneming niet zo heel veel meer waard is?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een bijdrage aan wat? Ik ben eigenaar van SNS, de overheid wil kopen, kom maar met een bod. Waarom zou ik m'n huid voor niks willen verkopen?
Zeg dat tegen Wouter Bos die fors teveel betaalde voor ABN en Fortis.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Omdat een failliete onderneming niet zo heel veel meer waard is?
Gaat het nu over ABN of SNS?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeg dat tegen Wouter Bos die fors teveel betaalde voor ABN en Fortis.
Ach, in tegenstelling tot SNS is ABN wel een goede bank.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gaat het nu over ABN of SNS?
Wouter Bos heeft nog lang geen precedent geschept.
We zullen zienquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gaat het nu over ABN of SNS?
Wouter Bos heeft nog lang geen precedent geschept.
Vette pech voor jou. je wist dat je een risico nam met je aankoopquote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een bijdrage aan wat? Ik ben eigenaar van SNS, de overheid wil kopen, kom maar met een bod. Waarom zou ik m'n huid voor niks willen verkopen?
Beiden bagger, ABN al heel lang, SNS voroal de laatste jarenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach, in tegenstelling tot SNS is ABN wel een goede bank.
Oh ik ben er ook niet rouwig om, maar de overheid moet de assets gewoon kopen, dat moeten kopers van failliete bedrijven ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vette pech voor jou. je wist dat je een risico nam met je aankoop.
Plus 10 procent afdracht aan Brussel, uiteraard.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:00 schreef waht het volgende:
Aandeelhouders en achtergestelde crediteurs zouden gezamenlijk een miljard moeten ophoesten.
Puinhopen van paars.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De eerste liberale premier in 100 jaar weet veel voor elkaar te krijgen
De foie gras-bijdrage, zoals deze afdracht ook wel wordt genoemd.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Plus 10 procent afdracht aan Brussel, uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |