Ik denk dat niemand daar bezwaar tegen heeft.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan flikkeren we die gewoon in de Noordzee.
alleen met buitenlandse investeerders. Want uit kan het vermoedelijk nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:18 schreef waht het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik ben sowieso voor landwinning in de Noordzee, welke vorm maakt me dan niet uit, je kan er gewoon veel nuttige zaken mee doen.
Klein-palestina van maken en er Limbo's op droppen om er vervolgens een hek omheen te zetten zou wel een ideale situatie zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:18 schreef waht het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik ben sowieso voor landwinning in de Noordzee, welke vorm maakt me dan niet uit, je kan er gewoon veel nuttige zaken mee doen.
Zul je zien dat die Limbo's raketten gaan maken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Klein-palestina van maken en er Limbo's op droppen om er vervolgens een hek omheen te zetten zou wel een ideale situatie zijn.
geert Wilders er op afsturen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:43 schreef waht het volgende:
[..]
Zul je zien dat die Limbo's raketten gaan maken.
Zeker wat betreft drugs, godverdomme.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:56 schreef waht het volgende:
Je moet de vrije markt z'n beloop laten. Ook waar dat de zendingsdrang van schatrijke wahabisten betreft.
En dan hebben we hier een clown die roept dat we het beste altijd maar Europese spullen moeten kopen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:03 schreef Auti het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_vol_gebreken__.html
Zucht..
Ik wil eerst weten wat Dijsselbloem gaat betalen voor mijn aandelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |