Leuk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:17 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Banken zijn instellingen die met een druk op de knop uit het niets geld creëren waar wel rente over betaald moet worden (met echt geld) en die van die rente dikke bonussen uitbetalen.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet en bent dom.
Wel als ze jou eens flink gaan korten op je salaris zodat je op de fiets met een broodtrommel achterop naar je werk moet.quote:
Ik ben eerder geneigd nog wat extra idioten te naaien om de onteigening van m'n aandelen te compenseren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:20 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wel als ze jou eens flink gaan korten op je salaris zodat je op de fiets met een broodtrommel achterop naar je werk moet.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben eerder geneigd nog wat extra idioten te naaien..
Hij zit al diep in de schulden na de aanschaf van zijn BMW.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:20 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wel als ze jou eens flink gaan korten op je salaris zodat je op de fiets met een broodtrommel achterop naar je werk moet.
U gaat de straatprostitutie in?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben eerder geneigd nog wat extra idioten te naaien om de onteigening van m'n aandelen te compenseren.
Ik heb nog nooit een schuld gehad, pauper.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij zit al diep in de schulden na de aanschaf van zijn BMW.
En de onteigening van zijn aandelen. Ik heb nog geprobeerd hem te waarschuwen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij zit al diep in de schulden na de aanschaf van zijn BMW.
Auto op afbetaling = schuld.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een schuld gehad, pauper.
Het is dat ik een fatsoenlijke jongen ben, anders zat de PvdA inbox nu al wel vol met mijn haatmails.quote:
Op zich nog best schappelijk, als ik mijn puin kwijt wil mag ik nog een heffing betalen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:25 schreef waht het volgende:
'Is de prijs van 0 per aandeel een terechte prijs?'
Nice.
Sterf lekker, kut communist.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:23 schreef remlof het volgende:
Maar Vs, bedankt voor het extra meebetalen aan de redding van de SNS.
Administratieve kosten zijn sowieso op z'n plaats.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Op zich nog best schappelijk, als ik mijn puin kwijt wil mag ik nog een heffing betalen.
Paper_Tiger die klaagt dat multinationals te weinig belasting betalenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
We weten allemaal wat die multinationals aan belasting betalen
Hoe wou je hier de PvdA de schuld van in de schoenen schuiven?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is dat ik een fatsoenlijke jongen ben, anders zat de PvdA inbox nu al wel vol met mijn haatmails.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |