Blijkbaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:07 schreef remlof het volgende:
Moet je nu je aandelen SNS inleveren bij vadertje staat, Vs?
Dat je maar blij moge worden van een paar duizend.quote:
Lasten eerlijk verdelen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Om de rest van de kosten te dekken stel ik een scheefhuurderheffing voor.
Een in-Brussel-wonende-Nederlanders-heffing lijkt mij beter.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Om de rest van de kosten te dekken stel ik een scheefhuurderheffing voor.
Sorry waht, je bent een stuk intelligenter dan ik, maar wanneer de financiële sector ter sprake komt reageer je als een ware dogmaticus.quote:
Je geeft het monopolie op geldcreatie aan banken. Het recept voor ellende. Iedereen lacht mensen die de goudstandaard aanhangen uit maar het is wel de enige manier om de rem op het maken van een geldbubbel te zetten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt als individueel land de financiële sector niet in je uppie hervormen.
Beetje lastig te innen, hè.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Een in-Brussel-wonende-Nederlanders-heffing lijkt mij beter.
Wat een onzin, goud is ook erg gevoelig voor speculatie. Daarnaast is die methode in elk geval bewezen beroerd voor de ontwikkeling van een landquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je geeft het monopolie op geldcreatie aan banken. Het recept voor ellende. Iedereen lacht mensen die de goudstandaard aanhangen uit maar het is wel de enige manier om de rem op het maken van een geldbubbel te zetten.
Banken zijn instellingen die met een druk op de knop uit het niets geld creëren waar wel rente over betaald moet worden (met echt geld) en die van die rente dikke bonussen uitbetalen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Banken zijn bedrijven die voor winst gaan, maar dat gaat er bij de gemiddelde Jan Klaas niet in, nee we moeten op hun spaarcentjes passen alsof het het meest heilige goedje ter wereld is. Maar tegelijkertijd moeten we wel leningen verstrekken aan paupers en starters, hypotheken moeten van de overheid doorlopen, jaja mensen.
Fuck de burger, onnozele idioten zijn het.
Dan kom ik er niet meer inquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon bij de grens. Dokken of je komt er niet meer in
Enkel omdat ik joodse bankiers vrijpleit? Dat is wel kort door de bocht.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry waht, je bent een stuk intelligenter dan ik, maar wanneer de financiële sector ter sprake komt reageer je als een ware dogmaticus.
Gewoon geld uitlenen aan burgers en bedrijven en daar rente over vangen. Risico's managen. Hoe ingewikkeld kan het zijn?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:54 schreef Voorschrift het volgende:
Iedereen wil hoge rentes, makkelijke leningen, goedkope hypotheken, maar een bank mag niet beleggen in vastgoed, op de beurs of wat dan ook, want dat is risico.
Hoe de fuck wil je dan een bank runnen?
Alsof dat kostendekkend is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:18 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Gewoon geld uitlenen aan burgers en bedrijven en daar rente over vangen. Risico's managen. Hoe ingewikkeld kan het zijn?
Exact. Men wil meer groei.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat een onzin, goud is ook erg gevoelig voor speculatie. Daarnaast is die methode in elk geval bewezen beroerd voor de ontwikkeling van een land
Leuk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:17 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Banken zijn instellingen die met een druk op de knop uit het niets geld creëren waar wel rente over betaald moet worden (met echt geld) en die van die rente dikke bonussen uitbetalen.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet en bent dom.
Wel als ze jou eens flink gaan korten op je salaris zodat je op de fiets met een broodtrommel achterop naar je werk moet.quote:
Ik ben eerder geneigd nog wat extra idioten te naaien om de onteigening van m'n aandelen te compenseren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:20 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wel als ze jou eens flink gaan korten op je salaris zodat je op de fiets met een broodtrommel achterop naar je werk moet.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben eerder geneigd nog wat extra idioten te naaien..
Hij zit al diep in de schulden na de aanschaf van zijn BMW.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:20 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wel als ze jou eens flink gaan korten op je salaris zodat je op de fiets met een broodtrommel achterop naar je werk moet.
U gaat de straatprostitutie in?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben eerder geneigd nog wat extra idioten te naaien om de onteigening van m'n aandelen te compenseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |