Het een volgt niet uit het ander. Sommige mensen volgen de regels niet, weet je.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel echt te ingewikkeld. Ze kunnen de verantwoordelijkheid niet aan blijkt aan alle kanten. Niks beter dan de woningcorporaties of mbo-scholen dus.
Vind je dit niet erg hypocriet als ambtenaar?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is dan ook maar een proefballonnetje. Heb alleen een beetje een hekel aan het principe dat alles maar lekker wordt afgewenteld op de belastingbetaler.
The Spanish Inquisition!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:38 schreef waht het volgende:
[..]
Tja, wie zou daar wat aan kunnen doen?
Het verschil lijkt me dat 99.999 nooit heeft gepretendeerd iets anders te zijn dan een ambtenaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vind je dit niet erg hypocriet als ambtenaar?
Dat gaat in tegen het EVRM.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:40 schreef remlof het volgende:
[..]
The Spanish Inquisition!
[ afbeelding ]
Dijsselbloem, de aandeelhouders van SNS gewoon een extra heffing opleggen. 15 euro per aandeel lijkt me redelijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:38 schreef waht het volgende:
[..]
Tja, wie zou daar wat aan kunnen doen?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar kun je op dit moment niets aan doen, behalve lessen trekken voor de toekomst.
Ik ben me er zeer bewust van dat mijn doen en laten direct invloed heeft op de lasten van de belastingbetaler. En ik erger me dan ook rot aan delen van de overheid die dat niet lijken te begrijpen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vind je dit niet erg hypocriet als ambtenaar?
De overheid kan er wat aan doen, inderdaad. Dank dat ik eindelijk gelijk krijg.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dijsselbloem, de aandeelhouders van SNS gewoon een extra heffing opleggen. 15 euro per aandeel lijkt me redelijk.
heeft met de regels nog niet eens zoveel te maken. Niemand dwingt je om de randen van de wet op te zoeken. Dat is een bewuste keuze geweest.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:39 schreef waht het volgende:
[..]
Het een volgt niet uit het ander. Sommige mensen volgen de regels niet, weet je.
Eerwraak.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:42 schreef Reya het volgende:
[..]
In Turkije wordt dat juist als een eer gezien.
Een zionist wordt niet gemist.quote:
Dat bedoel ik, de grenzen van de wet worden altijd opgezocht. Helemaal als dat veel centjes oplevert.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
heeft met de regels nog niet eens zoveel te maken. Niemand dwingt je om de randen van de wet op te zoeken. Dat is een bewuste keuze geweest.
Alles kan maar dat is niet erg realistich gezien de wetgeving op dit gebied.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:43 schreef waht het volgende:
[..]
De overheid kan er wat aan doen, inderdaad. Dank dat ik eindelijk gelijk krijg.
En ik bedoel dat bankiers blijkbaar net kleuters zijn die je dus geen enkele vrijheid moet geven. Kunnen ze gewoon niet aan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:45 schreef waht het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, de grenzen van de wet worden altijd opgezocht. Helemaal als dat veel centjes oplevert.
De wetgevende macht is ook onderdeel van de overheid.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Alles kan maar dat is niet erg realistich gezien de wetgeving op dit gebied.
Dan zou ik gewoon weigeren te betalen, ze slepen me maar voor 't gerecht.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dijsselbloem, de aandeelhouders van SNS gewoon een extra heffing opleggen. 15 euro per aandeel lijkt me redelijk.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En ik bedoel dat bankiers blijkbaar net kleuters zijn die je dus geen enkele vrijheid moet geven. Kunnen ze gewoon niet aan.
Het is niet iets dat uniek is aan de financiėle sector, maar daar heeft het wel potentieel de meest desastreuze gevolgen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En ik bedoel dat bankiers blijkbaar net kleuters zijn die je dus geen enkele vrijheid moet geven. Kunnen ze gewoon niet aan.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon weigeren te betalen, ze slepen me maar voor 't gerecht.
Ik protesteer nog steeds tegen deze vergelijking maar begrijp waar je heen wilt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |