Laat banken dat lekker zelf bepalen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
dat kan prima kostendekkend zijn.
Alleen moet je dan ook een beetje op je kosten letten.
PvdA heeft schuld aan alles en iedereen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoe wou je hier de PvdA de schuld van in de schoenen schuiven?
Ze hebben nog geluk, je zou de eigenaren van het bedrijf ook kunnen laten meebetalen voor de maatschappelijke kosten die het bedrijf onder hun hoede heeft veroorzaakt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:25 schreef waht het volgende:
'Is de prijs van 0 per aandeel een terechte prijs?'
Nice.
POL / Rechts voor Beginners in vijf bondige puntenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoe wou je hier de PvdA de schuld van in de schoenen schuiven?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze hebben nog geluk, je zou de eigenaren van het bedrijf ook kunnen laten meebetalen voor de maatschappelijke kosten die het bedrijf onder hun hoede heeft veroorzaakt.
Of de werknemers die de beslissingen hebben genomen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze hebben nog geluk, je zou de eigenaren van het bedrijf ook kunnen laten meebetalen voor de maatschappelijke kosten die het bedrijf onder hun hoede heeft veroorzaakt.
quote:
Die verantwoordelijkheid kunnen ze overduidelijk niet aan. Niks beter dan die woningcorporaties die niet met hun verantwoordelijkheden om konden gaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat banken dat lekker zelf bepalen.
2005 en nog altijd actueel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:31 schreef Reya het volgende:
[..]
POL / Rechts voor Beginners in vijf bondige punten
Het is altijd de schuld van de PvdA.
Precies, zelfs het zinken van de Titanic is de schuld van de PvdAquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me een zeer onverstandige stap, omdat een dergelijk precedent kapitaalvergaring voor bedrijven bijzonder zou vermoeilijken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh, ze wouden graag van een saaie bank naar meedoen met de grote jongens gaan. Daarbij werden alle waarschuwingen genegeerd.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:30 schreef waht het volgende:
Maar niemand die zich afvraagt waarom SNS aan de ellende genaamd vastgoed is begonnen.
Te ingewikkeld? Je bedoelt te winstgevend.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die verantwoordelijkheid kunnen ze overduidelijk niet aan. Niks beter dan die woningcorporaties die niet met hun verantwoordelijkheden om konden gaan.
Opereren op de vrije markt blijkt te ingewikkeld voor bankiers.
Ja ik weet wat het is. Maar ik heb ook een hekel aan de kosten voor je eigen gepruts afwentelen op de maatschappij.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]![]()
Je weet wat een NV of BV is he?
Hulde.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat zou ik pareren met 'haters gonna hate'.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh, ze wouden graag van een saaie bank naar meedoen met de grote jongens gaan. Daarbij werden alle waarschuwingen genegeerd.
Aldus de ambtenaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die verantwoordelijkheid kunnen ze overduidelijk niet aan. Niks beter dan die woningcorporaties die niet met hun verantwoordelijkheden om konden gaan.
Opereren op de vrije markt blijkt te ingewikkeld voor bankiers.
Die mogelijk ook maar uiteindelijk kan je de eigenaren ook niet vrijpleiten volgens mij.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:31 schreef waht het volgende:
[..]
Of de werknemers die de beslissingen hebben genomen.
Het is dan ook maar een proefballonnetjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me een zeer onverstandige stap, omdat een dergelijk precedent kapitaalvergaring voor bedrijven bijzonder zou vermoeilijken.
Nee, ik bedoel echt te ingewikkeld. Ze kunnen de verantwoordelijkheid niet aan blijkt aan alle kanten. Niks beter dan de woningcorporaties of mbo-scholen dus.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:34 schreef waht het volgende:
[..]
Te ingewikkeld? Je bedoelt te winstgevend.
Tja, wie zou daar wat aan kunnen doen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is dan ook maar een proefballonnetje. Heb alleen een beetje een hekel aan het principe dat alles maar lekker wordt afgewenteld op de belastingbetaler.
Daar kun je op dit moment niets aan doen, behalve lessen trekken voor de toekomst.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is dan ook maar een proefballonnetje. Heb alleen een beetje een hekel aan het principe dat alles maar lekker wordt afgewenteld op de belastingbetaler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |