Nu wordt Tem boos.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:24 schreef waht het volgende:
[..]
De foie gras-bijdrage, zoals deze afdracht ook wel wordt genoemd.
Jij draagt geen belasting af?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik gun je trouwens lekker veel belastinggeld hoor, het gaat immers toch niet om mijn centen.
Dan maak ik hem weer blij met een foto van Van Nieuwkerk.quote:
Niet in Nederland, en de inkomsten die ik in NL genereer zijn nagenoeg vrijgesteld van heffing.quote:
Wat is deze.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet in Nederland, en de inkomsten die ik hier genereer zijn nagenoeg vrijgesteld van heffing.
De gaten in het wegdek kunnen immers met gemak ontweken worden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:28 schreef Reya het volgende:
Ik betaal ook geen belasting, maar in België doet sowieso bijna niemand dat.
Snelheidsremmende maatregelen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:29 schreef waht het volgende:
[..]
De gaten in het wegdek kunnen immers met gemak ontweken worden.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:29 schreef waht het volgende:
[..]
Och zal allemaal wel loslopen, staat gewoon tot st. Juttemis vast nu.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik gun je trouwens lekker veel belastinggeld hoor, het gaat immers toch niet om mijn centen.
Denivellerende maatregel; de wegen zijn enkel begaanbaar voor mensen met een fatsoenlijk voertuig.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:29 schreef waht het volgende:
[..]
Vandaar dat je in België geen gare bakken ziet. Maar, ja, ze betalen dan ook amper BPM of wegenbelasting. Dus is het cirkeltje rond.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Denivellerende maatregel; de wegen zijn enkel begaanbaar voor mensen met een fatsoenlijk voertuig.
Tenzij ING of Rabo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:35 schreef KoosVogels het volgende:
Bankiers zijn dus eigenlijk gewoon ambtenaren.
Eigenlijk alleen rabo maar dat is een corporatie en daar trots op. Ook halve ambtenaren dus.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tenzij ING of Rabo.
The last two survivors.
ING heeft de overheid als aandeelhouder, niet als baas.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen rabo maar dat is een corporatie en daar trots op. Ook halve ambtenaren dus.
Maar ook die banken worden gered wanneer ze failliet gaan. Het zijn in feite dus gewoon semi-publieke instellingen. Hoewel, een woningcorporatie staat te boek als een semi-publieke instelling en die krijgt zelfs nog minder steun dan een bank wanneer die in zwaar weer in verkeert.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tenzij ING of Rabo.
The last two survivors.
Waren volledig afhankelijk van de overheid om te kunnen overleven.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
ING heeft de overheid als aandeelhouder, niet als baas.
Voor "als, wanneer, dan" koop je niks, het zijn nu gewoon geen ambtenaren, klaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar ook die banken worden gered wanneer ze failliet gaan. Het zijn in feite dus gewoon semi-publieke instellingen. Hoewel, een woningcorporatie staat te boek als een semi-publieke instelling en die krijgt zelfs nog minder steun dan een bank wanneer die in zwaar weer in verkeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |