SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
dat heb ik mezelf ook beloofdquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:07 schreef motorbloempje het volgende:
Wil je trouwens nooit meer je haar 'pittig kort' knippen? Lang haar staat je veel mooier! Ennatuurlijk!!!
Mooiquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:22 schreef Sjeen het volgende:
Dank voor de complimentjes, ik ga dat dus echt, echt nooit meer laten gebeuren
[..]
dat heb ik mezelf ook beloofd
Deal! Ik weet er nu al zo'n 6 jaar structureel 15 kilo af te houden, maar ik wil terug naar de -27 kilo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:23 schreef Tink89 het volgende:
[..]
MooiVind lang idd veel mooier! En ik ga de voor-foto's ook nooit, nooit meer laten gebeuren. Samen gaan we dat gewoon volhouden!
quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:22 schreef Sjeen het volgende:
Dank voor de complimentjes, ik ga dat dus echt, echt nooit meer laten gebeuren
[..]
dat heb ik mezelf ook beloofd
Ja, al een paar topics. Het zijn er nu niet zo veel meer, en het is gewoon leuk om ze af en toe eens te zien.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:58 schreef Barretje80 het volgende:
morguh!
zitten de tickers weer uit een spoiler? naja de eerste pagina is toch al weer bijna vol
anyway, lijstje:
O : kiwi/banaan/sellerie sapje
t : een banaan
L : havermout ( never give up!)
S: half uurtje zwemmen
t: geen idee, :" op de koffie" dus...
D: tapas eten
Wat? Jij raakt 12 kilo kwijt in één maand en dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:53 schreef oinkoink12 het volgende:
Het is weer januari, en dat betekent dat ik me weer een maandje kom melden hierdoel is weer 12 kilo!
Goed om te zien dat het bij een hoop mensen een goed jaar is geweest 2012
Dan kom ik er weer 7 aan totaan juli, dan val ik er weer 7 af, en kom ik er weer 7 aan totaan 31 dec.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:54 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Wat? Jij raakt 12 kilo kwijt in één maand en dan?
Wat is de reden dat je het zo aanpakt? Is het niet makkelijker om gewoon je levensstijl echt om te gooien? Volgens mij is dat gejojo een aanslag op je organen.. (ik jojo zelf ook trouwens, maar niet met opzetquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:56 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Dan kom ik er weer 7 aan totaan juli, dan val ik er weer 7 af, en kom ik er weer 7 aan totaan 31 dec.
Netto ga ik proberen weer 5 kilo weg te krijgen dit jaar!
2009: 120,2
2010: 112,1
2011: 105,5
2012: 100,0
So far so good
Ben er te zwak voor helaasquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:58 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je het zo aanpakt? Is het niet makkelijker om gewoon je levensstijl echt om te gooien? Volgens mij is dat gejojo een aanslag op je organen.. (ik jojo zelf ook trouwens, maar niet met opzet)
Verder wens ik je natuurlijk veel succes met je doel (ik ben gewoon nieuwsgierig)
Lekker gezond... Ieder z'n ding, succes!quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:56 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Dan kom ik er weer 7 aan totaan juli, dan val ik er weer 7 af, en kom ik er weer 7 aan totaan 31 dec.
Netto ga ik proberen weer 5 kilo weg te krijgen dit jaar!
2009: 120,2
2010: 112,1
2011: 105,5
2012: 100,0
So far so good
Maar als je het kan volhouden voor die 12 kilo kan je het toch ook wel langer denk ik dan!quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:00 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Ben er te zwak voor helaaszodra ik stabiel op een kilo of 90 zit ga ik het proberen daar te houden
hmm ik zie idd dat het een andere is... hmm.. straks maar ff naar kijken...quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is ook wel leuk zo'n grafiekje
Dat moet ook niet langer dan een maandje durenquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:02 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Maar als je het kan volhouden voor die 12 kilo kan je het toch ook wel langer denk ik dan!
*negeer aanquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:53 schreef oinkoink12 het volgende:
Het is weer januari, en dat betekent dat ik me weer een maandje kom melden hierdoel is weer 12 kilo!
Goed om te zien dat het bij een hoop mensen een goed jaar is geweest 2012
Ook niet liefquote:
Ieder z'n eigen inderdaad en knap dat je al 20 kilo kwijt bentquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:14 schreef oinkoink12 het volgende:
Dat moet ook niet langer dan een maandje duren
Netto ben ik dus 20 kilo kwijtgeraakt in 3 jaar, ik ben er heel erg blij mee! Ieder zijn eigen manier toch?
Thanksquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen inderdaad en knap dat je al 20 kilo kwijt bent
Jojo'en schijnt overigens nog steeds gezonder te zijn dan overgewicht. Succes dus!
Moet je met zo´n gatenprikding nieuwe gaatjes bij prikkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:41 schreef douche-eendje het volgende:
Uhoh, nieuw probleem. Mn riem is te groot
en ik zit onder de 75 kilo, wieeeh
ik denk dat ik mijn spaarvarkentje maar op dieet gooi en een nieuwe koop. Mag ook wel eensquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:20 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Moet je met zo´n gatenprikding nieuwe gaatjes bij prikken
Supergoed hé!
Ja sorry, als je hier slechts voor een maand komt, en ook nog eens crashend heb ik eig. geen zin om er tijd aan te verdoen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:27 schreef oinkoink12 het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: brinta wakeup
T: een banaan
L: Maaltijdsalade caesar
T: 250 g magere franse kwark
D: 200g wokgroenten met 200g kipfilet
S: pauzedag
[..]
Ook niet lief
+1. Sorry Oink, maar ik ben het volledig met BE eens.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja sorry, als je hier slechts voor een maand komt, en ook nog eens crashend heb ik eig. geen zin om er tijd aan te verdoen.![]()
Maar nu doe ik het toch!
Lijstj van vandaag:
O: twee boterhammen m pindakaas
T: eitje
L: hard broodje m kaas, hard broodje m ei
T: appel
D: vegetarische wintersoep m oa paprika, tomaat, courgette en kikkererwten
Absoluutquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:12 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb 1 een boterham bij geplakt.
Schade viel mee, vanaf november 3 kilo aangekomen. Dus inc Sint, 6 verjaardagen, Kerst en Oud en Nieuw. Ik dacht dat ik minstens 7.5 was aangekomen. O.o Zo voelde het iig!
Dit is te overzien. Dus 8.7 kwijt voor de zomer. Moet lukken.
Nou.... Ik vind baguette en Franse kaas ook heerlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
AbsoluutDat gaat je ook lukken
Sjeen, doe je toch heel hollandsch en neem je van die mini-calvé-cupjes mee![]()
En baguette met pindakaas dan weer nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nou.... Ik vind baguette en Franse kaas ook heerlijk
Dat lust ik ook nog welquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:46 schreef BananaPancake het volgende:
En baguette met pindakaas dan weer niet
Misschien helpen tussendoortjes? Dan heb je minder de neiging om te snaaien, liggen je eetmomenten dichter bij elkaar en voorkom je dat je straks met je D gaat zitten proppen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:02 schreef Mirjam het volgende:
ik heb netjes ontbeten en geluncht, maar de hele dag al last van hongerklop
het liefst zou ik alles dat los en vast zit opeten, beetje vaag
ik heb ontbeten met havermout en magere melk, lunch 4 knackebrod met philadelphia en kipfilet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:20 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Misschien helpen tussendoortjes? Dan heb je minder de neiging om te snaaien, liggen je eetmomenten dichter bij elkaar en voorkom je dat je straks met je D gaat zitten proppen?
En wat is netjes ontbeten en geluncht? Is dat volkorenbrood? Of iets met eiwitten, zoals yoghurt of kwark (of een ei natuurlijk) of is het tarwebrood met hagelslag, zegmaar?
In slank lees ik ook vaak mensen die op havermout met honger reageren. Ik denk dat het ook goed is om geen magere melk te gebruiken. Alle voedingsstoffen zijn er uit gehaald, het is eigenlijk 'restmateriaal'. Regel is eigenlijk: hoe meer voedingsstoffen je tot je neemt, hoe beter verzadigd je lichaam raakt. Gewone melk of soyamelk zou je kunnen helpen. Of een gekookt eitje naast je havermout, zodat je ook proteinen binnen krijgt?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb ontbeten met havermout en magere melk, lunch 4 knackebrod met philadelphia en kipfilet.
net een banaan en 2 weight watchers repen wegegsnaaid, dus dat valt mee, maar het was echt ff erg
Iedere dag hetzelfde lijstje? Of varieer je nog een beetje?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:04 schreef MaJo het volgende:
Dag 3 van het 17 dagen dieet, gaat nog steeds goed
Lijstje:
O: Bak yoghurt met blauwe bessen en een beetje agave siroop, kop groene thee
T: Sinaasappel
L: Gebakken ei met oude kaas, daarnaast een tomaat en wat komkommer
T: Salade met kip en ei en groente, eventueel blikje zalm maar denk niet dat het nodig is
D: Gebakken kipfilet met groenten (moet nog even kijken welke, kan een salade worden maar ook worteltjes met doperwten)
B: half uurtje drummen
Ontbijt is steeds hetzelfde maar morgen ga ik daar ook mee variëren door frambozen door de yoghurt te doenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:13 schreef whissle het volgende:
[..]
Iedere dag hetzelfde lijstje? Of varieer je nog een beetje?
Oké, klinkt goed! Al enige vooruitgang? En sport je naast je dieet?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ontbijt is steeds hetzelfde maar morgen ga ik daar ook mee variëren door frambozen door de yoghurt te doen
Voor de rest varieer ik wel, anders word ik gek. Maar die salade die ik als D had eergisteren had ik zoveel van gemaakt dat ik die nu al 2x als T heb kunnen gebruiken
Gisteren leken er 2 kilo af maar ik wil eerst wat langer afwachten voordat ik het echt geloofquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:17 schreef whissle het volgende:
[..]
Oké, klinkt goed! Al enige vooruitgang? En sport je naast je dieet?
Ze is 3 dagen bezig...quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:17 schreef whissle het volgende:
Oké, klinkt goed! Al enige vooruitgang? En sport je naast je dieet?
Knackebrod vult ook niet echt he... Neem je dan wel de volkorenvariant? Ik vind dit heel erg weinig, als ik eerlijk ben. Reken je kcal's tot nu toe maar eens uit (zonder de weightwatchersrepen, die niet bijzonder voedzaam zijn), dan moet je flink dineren om nog aan een net aantal te komen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:08 schreef An24 het volgende:
[..]
In slank lees ik ook vaak mensen die op havermout met honger reageren. Ik denk dat het ook goed is om geen magere melk te gebruiken. Alle voedingsstoffen zijn er uit gehaald, het is eigenlijk 'restmateriaal'. Regel is eigenlijk: hoe meer voedingsstoffen je tot je neemt, hoe beter verzadigd je lichaam raakt. Gewone melk of soyamelk zou je kunnen helpen. Of een gekookt eitje naast je havermout, zodat je ook proteinen binnen krijgt?
Ik denk dat je Mirjam wilde quoten? Ik eet namelijk geen crackers tijdens de lunchquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:33 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Knackebrod vult ook niet echt he... Neem je dan wel de volkorenvariant? Ik vind dit heel erg weinig, als ik eerlijk ben. Reken je kcal's tot nu toe maar eens uit (zonder de weightwatchersrepen, die niet bijzonder voedzaam zijn), dan moet je flink dineren om nog aan een net aantal te komen.
Xx
normaal (voor december) deed ik het er wel erg goed op moet ik zeggen, dus ik zal even kijken wat nou precies het probleem veroorzaaktquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:33 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Knackebrod vult ook niet echt he... Neem je dan wel de volkorenvariant? Ik vind dit heel erg weinig, als ik eerlijk ben. Reken je kcal's tot nu toe maar eens uit (zonder de weightwatchersrepen, die niet bijzonder voedzaam zijn), dan moet je flink dineren om nog aan een net aantal te komen.
Xx
Ja, er komt ook nog wel iets van brood bij de soep hoor. Het is wel een hele volle soep, maar alleen daarop red ik het niet idd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:08 schreef Tink89 het volgende:
[..]
+1. Sorry Oink, maar ik ben het volledig met BE eens.
En BE, netjes lijstje, maar is het niet een beetje weinig? Ligt ook aan de hoeveelheid soep enzo, maar het lijkt zo weinig...
Xx
Jawel! En dat het dan zo heerlijk zacht wordt, de pindakaas!quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:46 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
En baguette met pindakaas dan weer niet
Oehja geroosterd broodje met pindakaasquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jawel! En dat het dan zo heerlijk zacht wordt, de pindakaas!
Vind je die niet veel te droog? Ik heb ook wel eens pindakaas bij de reform winkel gehaald maar dast was echt gortdroog. Inmiddels dus maar weer gewoon Calve.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:37 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb ook altijd wel een pot biopindakaas in huis... en vaak ook nog wel wat andere notenpasta's
Die ik nu heb valt wel meequote:Op woensdag 9 januari 2013 16:44 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Vind je die niet veel te droog? Ik heb ook wel eens pindakaas bij de reform winkel gehaald maar dast was echt gortdroog. Inmiddels dus maar weer gewoon Calve.
Welke heb je nu? Want het feit dat het heel basic is (pinda's) trekt me wel, maar niet als het zo droog is allemaal. Qua smaak vond ik het overigens wel lekker.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die ik nu heb valt wel meeEn ik vind calvé juist vies, haha.
Oeh geen idee, maar die ik nu heb vormt wel na verloop van tijd een mooi olielaagje bovenop, wat ook hoort bij basic pindakaasquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:46 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Welke heb je nu? Want het feit dat het heel basic is (pinda's) trekt me wel, maar niet als het zo droog is allemaal. Qua smaak vond ik het overigens wel lekker.
Nee hoor. Alleen het idee al van pindakaas eten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:25 schreef BananaPancake het volgende:
Haha nu heeft iedereen zin in pindakaas! Morgen ga ik naar m´n ouders, daar hebben ze dat altijd in huis
Ik heb net boodschappen gedaan voor m'n avocadospaghetti van vanavond. Behalve de volkorenspaghetti zijn alle ingrediënten heerlijk vers. Ik voel me dan bij de kassa helemaal trots dat ik zo gezond eet en als ik de ingrediënten thuis uitpak en op het aanrecht leg, word ik helemaal blij![]()
Mag ik even commentaar leveren?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:14 schreef RandomMoron het volgende:
Ik zou hier ook graag weer willen posten bij gebrek aan motivatie!
de snacks sluipen er in en lijstjes op mijn app werken niet bij gebrek aan feedback en ik snel te weinig eet.
o : drie crackers met watermeloen jam en een sinaasappel
t : cappuccino + koekje, yoghurt
l : twee volkoren boterhammen met rauwkost en kaas
t : ik heb gesnoept op het lab. Drie van die napoleons en vijf dropjes.
daarbij een banaano
d : omdat ik moet werken en ik tussen uni en werk geen opwarm instrument heb een broodje met bonenburger, tomaat, en zelfgemaakte baba ghanoush. ook een wortel sinaasappel salade.
t : smoothie bosbessen magere yoghurt
Haha, ach smaken verschillen!quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen het idee al van pindakaas eten.
thanks en klopt! sinds kerst ben ik vrijwel weg van het goede spoor en lukt het me niet om weer terug te geraken. vandaar dat ik ook weer hier wil posten omdat dat super motiveert!quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:50 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Mag ik even commentaar leveren?
Zo nee doe ik het toch.
Ik zie veel suiker. O.o
Koekje, jam, snoepjes, smoothie, 3 keer fruit.
Das best heul veul. Ook best veel koolhydraten en weinig eiwitten. Probeer je dat ook wat meer in balans te krijgen. Ipv tweede keer fruit, wat yoghurt, en melk naast je brood? Of iets van ei bij je ontbijt?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:46 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Welke heb je nu? Want het feit dat het heel basic is (pinda's) trekt me wel, maar niet als het zo droog is allemaal. Qua smaak vond ik het overigens wel lekker.
Herkenbaar +1quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:25 schreef BananaPancake het volgende:
Haha nu heeft iedereen zin in pindakaas! Morgen ga ik naar m´n ouders, daar hebben ze dat altijd in huis
Ik heb net boodschappen gedaan voor m'n avocadospaghetti van vanavond. Behalve de volkorenspaghetti zijn alle ingrediënten heerlijk vers. Ik voel me dan bij de kassa helemaal trots dat ik zo gezond eet en als ik de ingrediënten thuis uitpak en op het aanrecht leg, word ik helemaal blij![]()
dankjewel!!! vind het ook oprecht fijn mee te posten!quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:58 schreef Brighteyes het volgende:
Welcome back RM!
Clumsy, het idee is ook dat je de hele dag actief bent op dat ontbijt en die lunch terwijl je vaak na het avondeten het wat rustiger aan doet.
Ja, ik ga morgen eens goed nadenken over hoe dat beter aangepakt kan worden, en boodschappen doen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:58 schreef Brighteyes het volgende:
Welcome back RM!
Clumsy, het idee is ook dat je de hele dag actief bent op dat ontbijt en die lunch terwijl je vaak na het avondeten het wat rustiger aan doet.
Ik heb een tijdje terug mijn lunch aangepast van 4 naar 6 boterhammen. Raar idee als je af wilt vallen, maar het helpt me wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ik ga morgen eens goed nadenken over hoe dat beter aangepakt kan worden, en boodschappen doen.
Ik eet 's ochtends 3 sneetjes bruin kaas, tussen de middag een krentenbol met kaas en een bakje van 100 gram kwark. Heb tussendoor dan een mandarijn op. Nou ja, heel weinig is het ook weer niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:55 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug mijn lunch aangepast van 4 naar 6 boterhammen. Raar idee als je af wilt vallen, maar het helpt me wel.
Heb 's avonds bij het avondeten dan ook minder hongergevoel.
Je ontbijt lijkt me prima (ik eet minder), maar de lunch is wel erg magertjes.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik eet 's ochtends 3 sneetjes bruin kaas, tussen de middag een krentenbol met kaas en een bakje van 100 gram kwark. Heb tussendoor dan een mandarijn op. Nou ja, heel weinig is het ook weer niet.
Nah, veel slechter kan niet dus...quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:25 schreef Keshet het volgende:
Mag mijn plaatje ook in de OP?
[ afbeelding ]
Het was een beetje een faaldag qua gezond eten.
O: 1L water
T: 1 kop koffie
L: 4 sneden wit tijgerbrood met kaas en salami
T: Soepstengel en een halve appel
D: Patat met een groentekroket. Vriendlief is jarig vandaag en wilde erg graag patat eten. 1 glas cola
T: 1L water
S: 4km gewandeld
Ik welquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:18 schreef Keshet het volgende:
De andere helft van de appel is opgegeten door mijn dochter.
Maar, even serieus. Natuurlijk weet ik dat dit geen goede dag is; daarom begon ik mijn post ook met de mededeling dat het een faaldag was qua gezond eten.
Het was voor mij dan ook niet nodig om mijn menu van vandaag te gaan ontleden en te vermelden wat waarom niet goed is.
Ik ben het trouwens ook niet eens met je opsomming.
Je gaf eerder aan dat je borstvoeding geeft geloof ik... De reden om goed op je eten te letten (en voor jezelf te zorgen) lijkt mij, helemaal in zo'n intensieve periode met kindjesquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:09 schreef Keshet het volgende:
Veel slechter kan niet? Dat lijkt me wel.
Ik heb inderdaad al een planning voor morgen maar met een baby van 4 weken oud in huis blijft daar in de praktijk weinig van over.
Patat is niet best, aardappel mits gekookt is niets mis mee (veel kalium!).quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:24 schreef Vanyel het volgende:
Sinds wanneer is aardappel de duivel? Of iets mis met kaas? M.i. allebei prima mits met mate.
In broccoli en in spinazie zit meer calcium dan in melk en kaasquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Patat is niet best, aardappel mits gekookt is niets mis mee (veel kalium!).
En kaas bevat gewoon heel veel verzadigd vet, maar ook veel calcium. Met mate gebruiken dus.
Not a prob..quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:25 schreef Keshet het volgende:
Nee echt, ik weet dat het geen goede dag was. Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat het inderdaad een stuk erger kon. En zulke dagen heb ik helaas teveel gehad; hence mijn gewicht.
Morgen weer een dag!![]()
Mijn excuus trouwens als ik wat bot overkwam; dat was niet de bedoeling. Ik vond het lijstje alleen wat betuttelend en dat viel even verkeerd.
Broccoli 100 mg per 100 gramquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:28 schreef An24 het volgende:
In broccoli en in spinazie zit meer calcium dan in melk en kaas
<--- pinda allergie.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:35 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Haha, ach smaken verschillen!
Sorry het was boerenkool. In mijn boek staat: 100 kcal boerenkool 455 mg calcium, 100 kcal melk 194 mg. een mens heeft 1000 mg per dag nodig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Broccoli 100 mg per 100 gram
Spinazie 125 mg per 100 gram
Goudse kaas 784 mg per 100 gram
Melk 117 mg per 100 gram
Neemt niet weg dat je beter broccoli kan eten als je wilt afvallen dan kaas
Goede tip, thanksquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:38 schreef Isabeau het volgende:
Dan had ik calciumrijke pesto gemaakt deze week(had een recept waarbij je ipv de basilicum boerenkool gebruikt en het was heerlijk!)
Boerenkool wel even 10 minuutjes koken en dan eigenlijk verder zoals een 'gewoon' pestorecept met pijnboompitjes en parmezaanse kaas.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Boerenkool wel even 10 minuutjes koken en dan eigenlijk verder zoals een 'gewoon' pestorecept met pijnboompitjes en parmezaanse kaas.
Bijzonder, rekenen met het aantal mg per kcal.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Sorry het was boerenkool. In mijn boek staat: 100 kcal boerenkool 455 mg calcium, 100 kcal melk 194 mg. een mens heeft 1000 mg per dag nodig.
Ja zoiets had ik ook een keer gemaakt. Met iets teveel biologische knoflook. Heb nog nooit zo hard gestonken zegquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:38 schreef Isabeau het volgende:
Dan had ik calciumrijke pesto gemaakt deze week(had een recept waarbij je ipv de basilicum boerenkool gebruikt en het was heerlijk!)
Thanks!quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze. Pinda's met wat zeezout in een potjeEr is ook nog een zoutloze en een chrunchy-variant
Ik vond ook dat het recept te weinig knoflook had en heb er dus ook wat extra bij gedaan. Zelfde resultaatquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:03 schreef douche-eendje het volgende:
Ja zoiets had ik ook een keer gemaakt. Met iets teveel biologische knoflook. Heb nog nooit zo hard gestonken zeg
Als je er vaak genoeg opstapt welquote:Op donderdag 10 januari 2013 04:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Daar helpt een weegschaal niet bij hoor
Ja, Ekoplazaquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:39 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Thanks!
Ik zal er binnenkort eens naar kijken. Gewoon bij een natuurvoedingszaak gekocht neem ik aan?
Wat zal je omgeving blij met je zijn vandaagquote:Op donderdag 10 januari 2013 07:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond ook dat het recept te weinig knoflook had en heb er dus ook wat extra bij gedaan. Zelfde resultaat
lijstje van vandaag:quote:O : kiwi/banaan/sellerie sapje
t : een banaan
L : havermout met een banaan er in ( never give up!)
S: half uurtje zwemmen ging niet ivm duizeligheid
t: geen idee, :" op de koffie" dus... munt thee met een stukje appeltaart ( zonder slagroom)
D: tapas eten
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:46 schreef Isabeau het volgende:
Mijn collega's zijn "Sonja Bakker alle vet=slecht dieet" fans. Valt met hun niet over lijnen te praten, die zijn blijven hangen in de 1000kcal jaren '80. En ze eten ontbijtkoek.
Suiker. Puur suiker.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat is er zo heidens aan ontbijtkoek?.
Ja dat, het is gewoon suiker. Niets gezonds aan hoor. Je kan beter een sinaasappel eten. Dat is tenminste nog suiker met vitamines, water en vitamine C.quote:
En ik maar denken dat het dan vanzelf zou gaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 04:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Daar helpt een weegschaal niet bij hoor
Je kan beter sowieso geen koek eten lijkt me..quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja dat, het is gewoon suiker. Niets gezonds aan hoor. Je kan beter een sinaasappel eten. Dat is tenminste nog suiker met vitamines, water en vitamine C.
Ja, dat sowieso. Maar hordes mensen denken door mevr S. Bakker dat ontbijtkoek dus heel goed is of zo. En eierkoekenquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:42 schreef BananaPancake het volgende:
Je kan beter sowieso geen koek eten lijkt me..
Ah ok ja, dat is inderdaad nogal een misvattingquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Maar hordes mensen denken door mevr S. Bakker dat ontbijtkoek dus heel goed is of zo. En eierkoeken
Ik heb er toch mooi eentje op gisterenavond, als tussendoortje! Met een laagje boter erop!quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
Dat kennen ze hier helaas/gelukkig niet. Krijg spontaan zin in een eierkoek namelijk
http://www.smulweb.nl/recepten/1055303/Eierkoekenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kan me de tijd niet heugen dat ik er een op heb. Zal vast ook wel tegenvallendus ben blij dat ik nu gewoon aan m'n bietjestaart zit
Hier ook SB/shakes-collega's. Zat net bij de sonja bakker lunch mee te kijken, 3 krackers, 2 met kaas en 1 met vruchtenhagel. Suiker-shot-alertquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:46 schreef Isabeau het volgende:
Mijn collega's zijn "Sonja Bakker alle vet=slecht dieet" fans. Valt met hun niet over lijnen te praten, die zijn blijven hangen in de 1000kcal jaren '80. En ze eten ontbijtkoek.
Recept? Ik heb nog bietjes liggen namelijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
Meh. De trek is alweer over. De bietjestaart was een stuk lekkerder en voedzamer
In de keukenmachine:quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Recept? Ik heb nog bietjes liggen namelijk
Dit ga ik morgen makenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
Het is vrij machtig. Ik zit met iets meer dan een kwart ook wel echt vol hiervan![]()
Heb er net nog met een kwart gelunched
En de vega's: Tivall en de vegetarische slager hebben spekjes die het ook prima doen. Vaak werkt krokant gebakken tofu ook heel goed als spekjes-vervanger.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
-receptknip-
Als je geen vega bent: spekjes uitbakken.
Jij werkt toch niet waar ik werk?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik had hapjes op de borrel op mijn werk; nu geen avondeten meer.
cheddar nomquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
En hier volkorenpasta met groenten (broccoli, courgette, spinazie, paprika, ui, champignon) en een olijfolie/rode peper/knoflook/basilicum mengsel, met wat uitgebakken spekjes (ze zijn populair hier de laatste tijd) en geraspte mature cheddar
Aangezien je een man bent: neequote:
Wel een van de weinigen ;-)quote:
Gewoon de code typen neem ik aan? Dus voor een knipoog is dat ; en dan ) en niet ;-)quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:53 schreef Sometimes het volgende:
Wel een van de weinigen ;-)
(kan je via iPad/tablet echt geen smiley's invoegen...?)
Goedzo...quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:17 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ben stout geweest. Verpakking kleine reepjes pure chocolade gekocht (40 gram per reepje) en daar een halve reepje van opgegeten. Maar het was lekker johEn de rest van de choco blijft nu in de kast want ik zit nog vol van mn avondeten/kwark+muesli.
En normaal zou ik een grote reep hebben gekocht en alles opgegeten hebben in korte tijd. Trots op mezelf
Naast genietmoment ook een leermoment, voor mij. Beheersingquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Goedzo...
Zelf neem ik elke dag een blokje choco.. heerlijk genietmomentje
Clumsy... je kan hetzie je wel!
Neen! Die is met me meeverhuisdquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:56 schreef BananaPancake het volgende:
Oh leuk! Heb je daar ook je partner ontmoet?
Nog een paar weken en dan kan de kneus losgaan tijdens het lopen op....quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb uit blijheid de trap ook maar opgerend. Het klinkt suf na waggeldag 2, maar ik snap wel dat ze dit bij depressie voorschrijven. Zit nu thuis awesome te wezen met sexy and I know it op de achtergrond.
*kneus is blij
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb uit blijheid de trap ook maar opgerend. Het klinkt suf na waggeldag 2, maar ik snap wel dat ze dit bij depressie voorschrijven. Zit nu thuis awesome te wezen met sexy and I know it op de achtergrond.
*kneus is blij
Soms wel ja... heel soms nietquote:
Koken voor 1 persoon is inderdaad minder. Ik zorg er tegenwoordig voor dat het meeste 's morgens al klaar staat dan ben ik 's avonds minder snel geneigd om slecht te aan doen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens, weet niet of hier meer mensen zijn die alleen wonen, maar die zullen misschien herkennen dat koken voor jezelf niet de leukste bezigheid is. Of nou ja, je doet het in ieder geval minder snel. Ik kan echt écht de 15 minute meals van Jamie Oliver aanraden. De afleveringen zijn leuk om te kijken (ik vind Jamie leuk) en hij maakt snelle, gezonde en lekkere maaltijden.
Minder misselijk en duizelig, maar gisteren flink door m'n rechterheup gezakt. Gevolg is dat ik niet lekker loop en de paardrijles en wedstrijd van morgen heb afgezegd. Baal er flink van, maar m'n lijf roept heel hard STOP en dat kan ik niet blijven negeren..quote:
Lief!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Neen! Die is met me meeverhuisd
Geen idee. Ben sowieso hypermobiel en heb gewrichten die snel gaan protesteren bij overbelasting. Gaat wel al beter dan 34 kilo geleden, maar met name mijn handen, heupen en si-gewrichten liggen nogal eens goed dwars. Zakte er gisteren opeens doorheen toen ik van een krukje opstond. Heb daarna toch nog een uur paardgereden, was niet zo slim. Kon gisterenmiddag en -avond helemaal niet lopen. Inmiddels gaat het wel wat beter, maar lekker lopen kan ik nog niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:59 schreef Isabeau het volgende:
Hoe komt het dat je door je heup bent gezakt, Tink? Dat is ook balen zeg...
Ik ga vanaf nu op het 'hapjes' dieet incl elke dag minstens een stukje gebak en wat dropjes. Bijna een kilo lichter dan gisteren
Indeed, mijn kerel en ik zouden samen naar Ierland verhuizen (omgeving Cork), maar hij heeft daar een jaartje geleden de stekker uit getrokken, omdat hij z'n zekerheden in NL niet wil opgeven...quote:
Vind je lunch wel erg mager, ook je ochtend-t is aan de kleine kant. Ligt aan je D, maar om genoeg binnen te krijgen, moet je je best doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:30 schreef BananaPancake het volgende:
Even m'n ticker aangepast, ik ben al 2 kilo kwijt!
Lijstje van vandaag:
O: 2 meergranen boterhammen, 1 met 30+ kaas, 1 met pindakaas, een gekookt eitje, klein glas fruitontbijt
T: handje druiven
L: 3 crackers, 2 met eru balans,1 met paturain light
T: schaaltje yoghurt met muesli
D: ?
Super voor je Mo! Mijn vriend is van Limburg naar de Randstad verhuisd, dat vond ik ook al erg lief eigenlijk hihi
Dat kan ik me voorstellen als je je er al helemaal op hebt verheugd! Ik zou zelf nooit naar het buitenland willen, ik zou iedereen gewoon te erg missen :p Maar dan spreek ik over nu, misschien ligt dat later anders..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:41 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Vind je lunch wel erg mager, ook je ochtend-t is aan de kleine kant. Ligt aan je D, maar om genoeg binnen te krijgen, moet je je best doen.
En dat is ook lief, bij ons was het rotte dat het ons plan was, waar hij vervolgens de stekker uit trok, was even slikken en onze relatie heeft aan een dun draadje gehangen, maar we zijn er nog en nog samen. Weet nog steeds niet of ik niet toch ooit naar Ierland vertrek, maar dat zie ik vanzelf wel. Voor nu zit ik wel even goed iig.
Ligt eraan, hoe lang ben je, wat weeg je, hoe actief ben je op zo'n dag? En ik vind je ontbijt prima, helemaal niet groot...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:43 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen als je je er al helemaal op hebt verheugd! Ik zou zelf nooit naar het buitenland willen, ik zou iedereen gewoon te erg missen :p Maar dan spreek ik over nu, misschien ligt dat later anders..
Over m'n lijstje. Ik heb m'n T en L juist kleiner gemaakt omdat ik een vrij groot ontbijt op had. Ik probeer altijd rond de 1500 kcal uit te komen op dagen dat ik niet sport. Is dat te weinig?
Ok, ik moet er inderdaad wel wat calorieën bij gaan gooien. Ik heb het even uitgerekend en op het moment heb ik niet zo'n vast sportschema als normaal, dus is het wat lastiger om uit te rekenen, maar ik zit iig tussen de 2310 en 2600 kcal. Ik ga dan vanaf nu zo rond de 1900 kcal rekenen, dat scheelt toch een hoop!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:59 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ligt eraan, hoe lang ben je, wat weeg je, hoe actief ben je op zo'n dag? En ik vind je ontbijt prima, helemaal niet groot...
Op hoeveel kCal's kom je uit zonder D nu?
Dit is de handigste formule voor je BMR: Vrouwen: BMR= 655 + (9.6 * gewicht in kilos) + (1.8 x lengte in cm) (4.7 x leeftijd in jaren) x activiteitsniveau.
YW, een heleboel mensen eten te weinig, waardoor hun lichaam in spaarstand komt...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:10 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ok, ik moet er inderdaad wel wat calorieën bij gaan gooien. Ik heb het even uitgerekend en op het moment heb ik niet zo'n vast sportschema als normaal, dus is het wat lastiger om uit te rekenen, maar ik zit iig tussen de 2310 en 2600 kcal. Ik ga dan vanaf nu zo rond de 1900 kcal rekenen, dat scheelt toch een hoop!
Zonder D kom ik nu altijd rond de 1000.
Gelukkig is de dag pas net begonnen
Thanks btw!
Ieuw, dat vind ik dus vies!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
Dan neem je toch een broodje met filet, ei en ui? Opgelost.
weetikveelquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
"The Voice of Hungary"?
Waarom spreekt een deelnemer geen Nederlands?
Wat een schatje inderdaad!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:19 schreef Mirjam het volgende:
Ik sprak van de week paul Turner, wat een schattepatatje![]()
Meteen even gevraagd of hij tips heeft voor mede-Weight Watchers adepten
Nee joh, ik vind het barbaars om die overheerlijke filet te verpesten met wat dan ook!quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:58 schreef BananaPancake het volgende:
Verbeterd lijstje van vandaag
Lijstje van vandaag:
O: 2 meergranen boterhammen, 1 met 30+ kaas, 1 met pindakaas, een gekookt eitje, klein glas fruitontbijt
T: handje druiven 15 stuks
L: 3 crackers, 2 met eru balans,1 met paturain light 2 hele snedes vloerbrood pompoen en 1 korst van dat brood met 2x filet americain en 1x eru balans, glas halfvolle melk
T: schaaltje yoghurt met muesli en 8 aardbeien
D: ?
T een paar ongezouten nootjes
Je kan het ook zelf makenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:46 schreef BananaPancake het volgende:
Wat is de deal met erwtensoep?
Heel veel zout zeker in zo'n blik of niet?
Heb er zo'n zin in
Dat vind ik een beetje te veel werk om nu nog aan te beginnen voor vanavond.. je moet dat allemaal best lang laten staan toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan het ook zelf maken
Maar op zich vind ik het niet zo verontrustend qua calorieen
http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=3579
De lidl verkoopt ze ookquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:52 schreef Tink89 het volgende:
Zelfgemaakt is wel veel lekkerderDe albert heijn heeft soeppakketten waar alles wat je nodig hebt inzit. Daar zeggen ze wel dat je de soep van spek moet maken, ik vind persoonlijk soepvlees lekkerder.
Hoe dan ook kun je dus voor 2,- euro ofzo zelf alle ingredienten behalve het vlees kopen. Best een goede deal.
Voor een volgende keer danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:52 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje te veel werk om nu nog aan te beginnen voor vanavond.. je moet dat allemaal best lang laten staan toch?
Qua calorieën niet nee, maar ik zie daar ook 340 mg natrium per 100 ml staan en ik zou wel wat meer dan 100 ml nemen denk ik zelf..
Denk dat ik het misschien maar uitstel tot een dag dat ik tijd heb om het zelf te maken
Ik ook!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, bietentaart is klaar! Ben erg benieuwd!
Ik ook..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Hier nog niet.. IK WIL OOK SNEEUW!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een vreetkick ') Zit mandarijntjes te snoepen, heb er al 6 op...
En het sneeuwt
Hoezo zijn ze nu verwend?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:59 schreef Tink89 het volgende:
Ik wil pas sneeuw als vriendjelief veilig thuis is... Misschien wel lekker om dan vanavond te proberen om een stukje te wandelen ofzo. Weet niet of m'n heup dat kan handelen, maar dat zien we dan wel weer
Off-topic: Wat zijn die pubers van tegenwoordig verwend zeg! Gaan allemaal naar Lloret en Rimini enzo. Valt nog niet mee om een oppas te vinden voor onze twee poezels in de zomervakantie. Heeft er hier niemand een zoon/dochter of juist gepensioneerde ouders die een gratis vakantie aan de rand van de Loonse en Drunense duinen wel ziet zitten?
Xx!
Nou, 25 jaar geleden was het in mijn omgeving niet echt normaal of gebruikelijk om naar Spanje op vakantie te gaan. Tienertoer, weekje zee in Zeeland of Belgie, maar veel meer niet, hoor.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo zijn ze nu verwend?Je wordt wel heel oud als je dat soort dingen gaat zeggen
25 jaar geleden was het ook best 'normaal' om in je tienertijd naar Spanje op vakantie te gaan.
Hoe is de bietentaart? Wat zit er in?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, bietentaart is klaar! Ben erg benieuwd!
Bietjesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe is de bietentaart? Wat zit er in?
Buiten de bietjesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bietjesdenk ik.
Hier vanavond zelfgemaakte falafel in volkorenpita'smet spinazie en wat paprika enzo erbij
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:47 schreef Isabeau het volgende:
Bietjestaart is voor herhaling vatbaar!
Ik ben enthousiast geweest met de kaas en heb er direct ook maar een restje mon chou wat ik had liggen doorgedaanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:11 schreef Brighteyes het volgende:
Hier absoluut niet! Mss dat de verhoudingen niet klopten door de 'een beetje geitenkaas' en 'een beetje creme fraiche', maar het was niet te hachelen. Bietjes met knoflook in een deegje was het zeg maar.
![]()
Heeeeele andere dan jij, nu ik het recept op je blog zie.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
Wat voor verhoudingen heb je aangehouden?
Ik heb gisteren even stiekem haar notes gelezen en daar moest ik echt hardop van lachenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:52 schreef Silmarwen het volgende:
Ik had niet eens meegekregen dat ze ziek was. Ik post ook nog zo weinig tegenwoordig. Wat heeft Loedertje mij toch vaak kwaad gemaakt vroeger. Lekker trollen. Ik ben er echt een beetje onderste boven van joh.
Sterkte Isa.
Nou ze wist bij mij het bloed onder mijn nagels vandaan te krijgen. Vooral in POL. Scheldend achter de PC hoor.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb gisteren even stiekem haar notes gelezen en daar moest ik echt hardop van lachen
Ik zag wel wat een kreng het naar veel mensen was, maar ik kende vooral de lieve en bijzonder intelligente Loeder.
Ontbeten met chocomel lightNu maar weer normaal doen.
Ik had laatst een aubergineschotel, makkelijk en lekker!quote:Op zondag 13 januari 2013 16:42 schreef lezzer het volgende:
Ik ben weer serieus aan het low-carben. Karrevracht groente ingeslagen en wokken maar weer
Iemand nog lekkere ideeën voor groenterecepten?
Moet je die niet poffen in de magnetron?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:48 schreef lezzer het volgende:
Iemand ervaring met het klaarmaken van zoete aardappelen?
Koken en dan wokken levert een melig resultaat op
Geen idee eigenlijkquote:Op zondag 13 januari 2013 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je die niet poffen in de magnetron?
Gelukkig zie je ook dat het niet echt goed is.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:54 schreef Barretje80 het volgende:
zo.. 3 heule slechte dagen gehad! met als dieptepunt het eten van een saucijzenbroodje voor de lunch..
vandaag een stukje beter:
lijstje:
O: 2 bruine boterhammen 1 x halfomhalf (pekelvlees &lever) 1x appelstroop
L: zalmwrap met een glaasje verse munt thee en een spa rood
D: verse kippensoep met broodjes
ook niet om over naar huis te schrijven, maar wel beter dan de afgelopen dagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Dat zeggen mensen al snel als je eerst behoorlijk fors was. Dat zeiden ze ook tegen mij toen mijn bmi 25 was, dat ik zo eng mager was. Yeah, rightquote:Op zondag 13 januari 2013 18:46 schreef Vicky het volgende:
Morgen weer wat strenger..
Ik hoef gelukkig niet meer zo streng te zijn.. ik schommel een half kilootje op en neer en vind het wel even goed go.
Mijn beste vriendin, fitness instructrice, zegt dat ik niet veel meer af mag vallen.. ze vindt me niet dunner maar (eng)mager worden..
Heel vals gedacht denk ik dat de slanke mensen bang zijn dat jij, het dikkertje van de vriendengroep, straks slanker wordt dan zij. Dus graag NU stoppen!quote:
Kan ik in meegaanquote:Op zondag 13 januari 2013 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heel vals gedacht denk ik dat de slanke mensen bang zijn dat jij, het dikkertje van de vriendengroep, straks slanker wordt dan zij. Dus graag NU stoppen!En dat kan door te zeggen dat je nu wel genoeg bent afgevallen of dat je te mager wordt.
Die van mij is ook een enorm fanatieke sporter. Maar ook met pensioen, dus alle tijdquote:Op zondag 13 januari 2013 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn vader is een lul omdat hij het sportvirus van me heeft afgekapt en hij het wel keurig volhoud
Maar goed hij is met pensioen, dus dat telt niet. Vind ik.
Ga ik proberenquote:Op zondag 13 januari 2013 19:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zoete aardappelen zijn superlekker als je ze roostert in de oven. Gewoon in stukken snijden, beetje olijfolie erover heen en in de oven schuiven.![]()
Je ontbijt met kippensoep en gekookte eieren? Jeetje, als ik ergens 's ochtends geen zin in zou hebben...quote:Op zondag 13 januari 2013 20:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ga ik proberen![]()
Ik heb er nog een paar over namelijk
Soep voor morgen heb ik al klaar (ik ontbijt met kippesoep en gekookte eieren), nu nog even eieren koken.
En warme melk maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |