YW, een heleboel mensen eten te weinig, waardoor hun lichaam in spaarstand komt...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:10 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ok, ik moet er inderdaad wel wat calorieën bij gaan gooien. Ik heb het even uitgerekend en op het moment heb ik niet zo'n vast sportschema als normaal, dus is het wat lastiger om uit te rekenen, maar ik zit iig tussen de 2310 en 2600 kcal. Ik ga dan vanaf nu zo rond de 1900 kcal rekenen, dat scheelt toch een hoop!
Zonder D kom ik nu altijd rond de 1000.
Gelukkig is de dag pas net begonnen
Thanks btw!
Ieuw, dat vind ik dus vies!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
Dan neem je toch een broodje met filet, ei en ui? Opgelost.
weetikveelquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
"The Voice of Hungary"?
Waarom spreekt een deelnemer geen Nederlands?
Wat een schatje inderdaad!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:19 schreef Mirjam het volgende:
Ik sprak van de week paul Turner, wat een schattepatatje![]()
Meteen even gevraagd of hij tips heeft voor mede-Weight Watchers adepten
Nee joh, ik vind het barbaars om die overheerlijke filet te verpesten met wat dan ook!quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:58 schreef BananaPancake het volgende:
Verbeterd lijstje van vandaag
Lijstje van vandaag:
O: 2 meergranen boterhammen, 1 met 30+ kaas, 1 met pindakaas, een gekookt eitje, klein glas fruitontbijt
T: handje druiven 15 stuks
L: 3 crackers, 2 met eru balans,1 met paturain light 2 hele snedes vloerbrood pompoen en 1 korst van dat brood met 2x filet americain en 1x eru balans, glas halfvolle melk
T: schaaltje yoghurt met muesli en 8 aardbeien
D: ?
T een paar ongezouten nootjes
Je kan het ook zelf makenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:46 schreef BananaPancake het volgende:
Wat is de deal met erwtensoep?
Heel veel zout zeker in zo'n blik of niet?
Heb er zo'n zin in
Dat vind ik een beetje te veel werk om nu nog aan te beginnen voor vanavond.. je moet dat allemaal best lang laten staan toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan het ook zelf maken
Maar op zich vind ik het niet zo verontrustend qua calorieen
http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=3579
De lidl verkoopt ze ookquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:52 schreef Tink89 het volgende:
Zelfgemaakt is wel veel lekkerderDe albert heijn heeft soeppakketten waar alles wat je nodig hebt inzit. Daar zeggen ze wel dat je de soep van spek moet maken, ik vind persoonlijk soepvlees lekkerder.
Hoe dan ook kun je dus voor 2,- euro ofzo zelf alle ingredienten behalve het vlees kopen. Best een goede deal.
Voor een volgende keer danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:52 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje te veel werk om nu nog aan te beginnen voor vanavond.. je moet dat allemaal best lang laten staan toch?
Qua calorieën niet nee, maar ik zie daar ook 340 mg natrium per 100 ml staan en ik zou wel wat meer dan 100 ml nemen denk ik zelf..
Denk dat ik het misschien maar uitstel tot een dag dat ik tijd heb om het zelf te maken
Ik ook!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, bietentaart is klaar! Ben erg benieuwd!
Ik ook..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |