SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
dat heb ik mezelf ook beloofdquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:07 schreef motorbloempje het volgende:
Wil je trouwens nooit meer je haar 'pittig kort' knippen? Lang haar staat je veel mooier! Ennatuurlijk!!!
Mooiquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:22 schreef Sjeen het volgende:
Dank voor de complimentjes, ik ga dat dus echt, echt nooit meer laten gebeuren
[..]
dat heb ik mezelf ook beloofd
Deal! Ik weet er nu al zo'n 6 jaar structureel 15 kilo af te houden, maar ik wil terug naar de -27 kilo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:23 schreef Tink89 het volgende:
[..]
MooiVind lang idd veel mooier! En ik ga de voor-foto's ook nooit, nooit meer laten gebeuren. Samen gaan we dat gewoon volhouden!
quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:22 schreef Sjeen het volgende:
Dank voor de complimentjes, ik ga dat dus echt, echt nooit meer laten gebeuren
[..]
dat heb ik mezelf ook beloofd
Ja, al een paar topics. Het zijn er nu niet zo veel meer, en het is gewoon leuk om ze af en toe eens te zien.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:58 schreef Barretje80 het volgende:
morguh!
zitten de tickers weer uit een spoiler? naja de eerste pagina is toch al weer bijna vol
anyway, lijstje:
O : kiwi/banaan/sellerie sapje
t : een banaan
L : havermout ( never give up!)
S: half uurtje zwemmen
t: geen idee, :" op de koffie" dus...
D: tapas eten
Wat? Jij raakt 12 kilo kwijt in één maand en dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:53 schreef oinkoink12 het volgende:
Het is weer januari, en dat betekent dat ik me weer een maandje kom melden hierdoel is weer 12 kilo!
Goed om te zien dat het bij een hoop mensen een goed jaar is geweest 2012
Dan kom ik er weer 7 aan totaan juli, dan val ik er weer 7 af, en kom ik er weer 7 aan totaan 31 dec.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:54 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Wat? Jij raakt 12 kilo kwijt in één maand en dan?
Wat is de reden dat je het zo aanpakt? Is het niet makkelijker om gewoon je levensstijl echt om te gooien? Volgens mij is dat gejojo een aanslag op je organen.. (ik jojo zelf ook trouwens, maar niet met opzetquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:56 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Dan kom ik er weer 7 aan totaan juli, dan val ik er weer 7 af, en kom ik er weer 7 aan totaan 31 dec.
Netto ga ik proberen weer 5 kilo weg te krijgen dit jaar!
2009: 120,2
2010: 112,1
2011: 105,5
2012: 100,0
So far so good
Ben er te zwak voor helaasquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:58 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je het zo aanpakt? Is het niet makkelijker om gewoon je levensstijl echt om te gooien? Volgens mij is dat gejojo een aanslag op je organen.. (ik jojo zelf ook trouwens, maar niet met opzet)
Verder wens ik je natuurlijk veel succes met je doel (ik ben gewoon nieuwsgierig)
Lekker gezond... Ieder z'n ding, succes!quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:56 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Dan kom ik er weer 7 aan totaan juli, dan val ik er weer 7 af, en kom ik er weer 7 aan totaan 31 dec.
Netto ga ik proberen weer 5 kilo weg te krijgen dit jaar!
2009: 120,2
2010: 112,1
2011: 105,5
2012: 100,0
So far so good
Maar als je het kan volhouden voor die 12 kilo kan je het toch ook wel langer denk ik dan!quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:00 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Ben er te zwak voor helaaszodra ik stabiel op een kilo of 90 zit ga ik het proberen daar te houden
hmm ik zie idd dat het een andere is... hmm.. straks maar ff naar kijken...quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is ook wel leuk zo'n grafiekje
Dat moet ook niet langer dan een maandje durenquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:02 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Maar als je het kan volhouden voor die 12 kilo kan je het toch ook wel langer denk ik dan!
*negeer aanquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:53 schreef oinkoink12 het volgende:
Het is weer januari, en dat betekent dat ik me weer een maandje kom melden hierdoel is weer 12 kilo!
Goed om te zien dat het bij een hoop mensen een goed jaar is geweest 2012
Ook niet liefquote:
Ieder z'n eigen inderdaad en knap dat je al 20 kilo kwijt bentquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:14 schreef oinkoink12 het volgende:
Dat moet ook niet langer dan een maandje duren
Netto ben ik dus 20 kilo kwijtgeraakt in 3 jaar, ik ben er heel erg blij mee! Ieder zijn eigen manier toch?
Thanksquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen inderdaad en knap dat je al 20 kilo kwijt bent
Jojo'en schijnt overigens nog steeds gezonder te zijn dan overgewicht. Succes dus!
Moet je met zo´n gatenprikding nieuwe gaatjes bij prikkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:41 schreef douche-eendje het volgende:
Uhoh, nieuw probleem. Mn riem is te groot
en ik zit onder de 75 kilo, wieeeh
ik denk dat ik mijn spaarvarkentje maar op dieet gooi en een nieuwe koop. Mag ook wel eensquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:20 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Moet je met zo´n gatenprikding nieuwe gaatjes bij prikken
Supergoed hé!
Ja sorry, als je hier slechts voor een maand komt, en ook nog eens crashend heb ik eig. geen zin om er tijd aan te verdoen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:27 schreef oinkoink12 het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: brinta wakeup
T: een banaan
L: Maaltijdsalade caesar
T: 250 g magere franse kwark
D: 200g wokgroenten met 200g kipfilet
S: pauzedag
[..]
Ook niet lief
+1. Sorry Oink, maar ik ben het volledig met BE eens.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja sorry, als je hier slechts voor een maand komt, en ook nog eens crashend heb ik eig. geen zin om er tijd aan te verdoen.![]()
Maar nu doe ik het toch!
Lijstj van vandaag:
O: twee boterhammen m pindakaas
T: eitje
L: hard broodje m kaas, hard broodje m ei
T: appel
D: vegetarische wintersoep m oa paprika, tomaat, courgette en kikkererwten
Absoluutquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:12 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb 1 een boterham bij geplakt.
Schade viel mee, vanaf november 3 kilo aangekomen. Dus inc Sint, 6 verjaardagen, Kerst en Oud en Nieuw. Ik dacht dat ik minstens 7.5 was aangekomen. O.o Zo voelde het iig!
Dit is te overzien. Dus 8.7 kwijt voor de zomer. Moet lukken.
Nou.... Ik vind baguette en Franse kaas ook heerlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
AbsoluutDat gaat je ook lukken
Sjeen, doe je toch heel hollandsch en neem je van die mini-calvé-cupjes mee![]()
En baguette met pindakaas dan weer nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nou.... Ik vind baguette en Franse kaas ook heerlijk
Dat lust ik ook nog welquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:46 schreef BananaPancake het volgende:
En baguette met pindakaas dan weer niet
Misschien helpen tussendoortjes? Dan heb je minder de neiging om te snaaien, liggen je eetmomenten dichter bij elkaar en voorkom je dat je straks met je D gaat zitten proppen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:02 schreef Mirjam het volgende:
ik heb netjes ontbeten en geluncht, maar de hele dag al last van hongerklop
het liefst zou ik alles dat los en vast zit opeten, beetje vaag
ik heb ontbeten met havermout en magere melk, lunch 4 knackebrod met philadelphia en kipfilet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:20 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Misschien helpen tussendoortjes? Dan heb je minder de neiging om te snaaien, liggen je eetmomenten dichter bij elkaar en voorkom je dat je straks met je D gaat zitten proppen?
En wat is netjes ontbeten en geluncht? Is dat volkorenbrood? Of iets met eiwitten, zoals yoghurt of kwark (of een ei natuurlijk) of is het tarwebrood met hagelslag, zegmaar?
In slank lees ik ook vaak mensen die op havermout met honger reageren. Ik denk dat het ook goed is om geen magere melk te gebruiken. Alle voedingsstoffen zijn er uit gehaald, het is eigenlijk 'restmateriaal'. Regel is eigenlijk: hoe meer voedingsstoffen je tot je neemt, hoe beter verzadigd je lichaam raakt. Gewone melk of soyamelk zou je kunnen helpen. Of een gekookt eitje naast je havermout, zodat je ook proteinen binnen krijgt?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb ontbeten met havermout en magere melk, lunch 4 knackebrod met philadelphia en kipfilet.
net een banaan en 2 weight watchers repen wegegsnaaid, dus dat valt mee, maar het was echt ff erg
Iedere dag hetzelfde lijstje? Of varieer je nog een beetje?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:04 schreef MaJo het volgende:
Dag 3 van het 17 dagen dieet, gaat nog steeds goed
Lijstje:
O: Bak yoghurt met blauwe bessen en een beetje agave siroop, kop groene thee
T: Sinaasappel
L: Gebakken ei met oude kaas, daarnaast een tomaat en wat komkommer
T: Salade met kip en ei en groente, eventueel blikje zalm maar denk niet dat het nodig is
D: Gebakken kipfilet met groenten (moet nog even kijken welke, kan een salade worden maar ook worteltjes met doperwten)
B: half uurtje drummen
Ontbijt is steeds hetzelfde maar morgen ga ik daar ook mee variëren door frambozen door de yoghurt te doenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:13 schreef whissle het volgende:
[..]
Iedere dag hetzelfde lijstje? Of varieer je nog een beetje?
Oké, klinkt goed! Al enige vooruitgang? En sport je naast je dieet?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ontbijt is steeds hetzelfde maar morgen ga ik daar ook mee variëren door frambozen door de yoghurt te doen
Voor de rest varieer ik wel, anders word ik gek. Maar die salade die ik als D had eergisteren had ik zoveel van gemaakt dat ik die nu al 2x als T heb kunnen gebruiken
Gisteren leken er 2 kilo af maar ik wil eerst wat langer afwachten voordat ik het echt geloofquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:17 schreef whissle het volgende:
[..]
Oké, klinkt goed! Al enige vooruitgang? En sport je naast je dieet?
Ze is 3 dagen bezig...quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:17 schreef whissle het volgende:
Oké, klinkt goed! Al enige vooruitgang? En sport je naast je dieet?
Knackebrod vult ook niet echt he... Neem je dan wel de volkorenvariant? Ik vind dit heel erg weinig, als ik eerlijk ben. Reken je kcal's tot nu toe maar eens uit (zonder de weightwatchersrepen, die niet bijzonder voedzaam zijn), dan moet je flink dineren om nog aan een net aantal te komen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:08 schreef An24 het volgende:
[..]
In slank lees ik ook vaak mensen die op havermout met honger reageren. Ik denk dat het ook goed is om geen magere melk te gebruiken. Alle voedingsstoffen zijn er uit gehaald, het is eigenlijk 'restmateriaal'. Regel is eigenlijk: hoe meer voedingsstoffen je tot je neemt, hoe beter verzadigd je lichaam raakt. Gewone melk of soyamelk zou je kunnen helpen. Of een gekookt eitje naast je havermout, zodat je ook proteinen binnen krijgt?
Ik denk dat je Mirjam wilde quoten? Ik eet namelijk geen crackers tijdens de lunchquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:33 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Knackebrod vult ook niet echt he... Neem je dan wel de volkorenvariant? Ik vind dit heel erg weinig, als ik eerlijk ben. Reken je kcal's tot nu toe maar eens uit (zonder de weightwatchersrepen, die niet bijzonder voedzaam zijn), dan moet je flink dineren om nog aan een net aantal te komen.
Xx
normaal (voor december) deed ik het er wel erg goed op moet ik zeggen, dus ik zal even kijken wat nou precies het probleem veroorzaaktquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:33 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Knackebrod vult ook niet echt he... Neem je dan wel de volkorenvariant? Ik vind dit heel erg weinig, als ik eerlijk ben. Reken je kcal's tot nu toe maar eens uit (zonder de weightwatchersrepen, die niet bijzonder voedzaam zijn), dan moet je flink dineren om nog aan een net aantal te komen.
Xx
Ja, er komt ook nog wel iets van brood bij de soep hoor. Het is wel een hele volle soep, maar alleen daarop red ik het niet idd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:08 schreef Tink89 het volgende:
[..]
+1. Sorry Oink, maar ik ben het volledig met BE eens.
En BE, netjes lijstje, maar is het niet een beetje weinig? Ligt ook aan de hoeveelheid soep enzo, maar het lijkt zo weinig...
Xx
Jawel! En dat het dan zo heerlijk zacht wordt, de pindakaas!quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:46 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
En baguette met pindakaas dan weer niet
Oehja geroosterd broodje met pindakaasquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jawel! En dat het dan zo heerlijk zacht wordt, de pindakaas!
Vind je die niet veel te droog? Ik heb ook wel eens pindakaas bij de reform winkel gehaald maar dast was echt gortdroog. Inmiddels dus maar weer gewoon Calve.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:37 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb ook altijd wel een pot biopindakaas in huis... en vaak ook nog wel wat andere notenpasta's
Die ik nu heb valt wel meequote:Op woensdag 9 januari 2013 16:44 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Vind je die niet veel te droog? Ik heb ook wel eens pindakaas bij de reform winkel gehaald maar dast was echt gortdroog. Inmiddels dus maar weer gewoon Calve.
Welke heb je nu? Want het feit dat het heel basic is (pinda's) trekt me wel, maar niet als het zo droog is allemaal. Qua smaak vond ik het overigens wel lekker.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die ik nu heb valt wel meeEn ik vind calvé juist vies, haha.
Oeh geen idee, maar die ik nu heb vormt wel na verloop van tijd een mooi olielaagje bovenop, wat ook hoort bij basic pindakaasquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:46 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Welke heb je nu? Want het feit dat het heel basic is (pinda's) trekt me wel, maar niet als het zo droog is allemaal. Qua smaak vond ik het overigens wel lekker.
Nee hoor. Alleen het idee al van pindakaas eten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:25 schreef BananaPancake het volgende:
Haha nu heeft iedereen zin in pindakaas! Morgen ga ik naar m´n ouders, daar hebben ze dat altijd in huis
Ik heb net boodschappen gedaan voor m'n avocadospaghetti van vanavond. Behalve de volkorenspaghetti zijn alle ingrediënten heerlijk vers. Ik voel me dan bij de kassa helemaal trots dat ik zo gezond eet en als ik de ingrediënten thuis uitpak en op het aanrecht leg, word ik helemaal blij![]()
Mag ik even commentaar leveren?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:14 schreef RandomMoron het volgende:
Ik zou hier ook graag weer willen posten bij gebrek aan motivatie!
de snacks sluipen er in en lijstjes op mijn app werken niet bij gebrek aan feedback en ik snel te weinig eet.
o : drie crackers met watermeloen jam en een sinaasappel
t : cappuccino + koekje, yoghurt
l : twee volkoren boterhammen met rauwkost en kaas
t : ik heb gesnoept op het lab. Drie van die napoleons en vijf dropjes.
daarbij een banaano
d : omdat ik moet werken en ik tussen uni en werk geen opwarm instrument heb een broodje met bonenburger, tomaat, en zelfgemaakte baba ghanoush. ook een wortel sinaasappel salade.
t : smoothie bosbessen magere yoghurt
Haha, ach smaken verschillen!quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen het idee al van pindakaas eten.
thanks en klopt! sinds kerst ben ik vrijwel weg van het goede spoor en lukt het me niet om weer terug te geraken. vandaar dat ik ook weer hier wil posten omdat dat super motiveert!quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:50 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Mag ik even commentaar leveren?
Zo nee doe ik het toch.
Ik zie veel suiker. O.o
Koekje, jam, snoepjes, smoothie, 3 keer fruit.
Das best heul veul. Ook best veel koolhydraten en weinig eiwitten. Probeer je dat ook wat meer in balans te krijgen. Ipv tweede keer fruit, wat yoghurt, en melk naast je brood? Of iets van ei bij je ontbijt?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:46 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Welke heb je nu? Want het feit dat het heel basic is (pinda's) trekt me wel, maar niet als het zo droog is allemaal. Qua smaak vond ik het overigens wel lekker.
Herkenbaar +1quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:25 schreef BananaPancake het volgende:
Haha nu heeft iedereen zin in pindakaas! Morgen ga ik naar m´n ouders, daar hebben ze dat altijd in huis
Ik heb net boodschappen gedaan voor m'n avocadospaghetti van vanavond. Behalve de volkorenspaghetti zijn alle ingrediënten heerlijk vers. Ik voel me dan bij de kassa helemaal trots dat ik zo gezond eet en als ik de ingrediënten thuis uitpak en op het aanrecht leg, word ik helemaal blij![]()
dankjewel!!! vind het ook oprecht fijn mee te posten!quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:58 schreef Brighteyes het volgende:
Welcome back RM!
Clumsy, het idee is ook dat je de hele dag actief bent op dat ontbijt en die lunch terwijl je vaak na het avondeten het wat rustiger aan doet.
Ja, ik ga morgen eens goed nadenken over hoe dat beter aangepakt kan worden, en boodschappen doen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:58 schreef Brighteyes het volgende:
Welcome back RM!
Clumsy, het idee is ook dat je de hele dag actief bent op dat ontbijt en die lunch terwijl je vaak na het avondeten het wat rustiger aan doet.
Ik heb een tijdje terug mijn lunch aangepast van 4 naar 6 boterhammen. Raar idee als je af wilt vallen, maar het helpt me wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ik ga morgen eens goed nadenken over hoe dat beter aangepakt kan worden, en boodschappen doen.
Ik eet 's ochtends 3 sneetjes bruin kaas, tussen de middag een krentenbol met kaas en een bakje van 100 gram kwark. Heb tussendoor dan een mandarijn op. Nou ja, heel weinig is het ook weer niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:55 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug mijn lunch aangepast van 4 naar 6 boterhammen. Raar idee als je af wilt vallen, maar het helpt me wel.
Heb 's avonds bij het avondeten dan ook minder hongergevoel.
Je ontbijt lijkt me prima (ik eet minder), maar de lunch is wel erg magertjes.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik eet 's ochtends 3 sneetjes bruin kaas, tussen de middag een krentenbol met kaas en een bakje van 100 gram kwark. Heb tussendoor dan een mandarijn op. Nou ja, heel weinig is het ook weer niet.
Nah, veel slechter kan niet dus...quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:25 schreef Keshet het volgende:
Mag mijn plaatje ook in de OP?
[ afbeelding ]
Het was een beetje een faaldag qua gezond eten.
O: 1L water
T: 1 kop koffie
L: 4 sneden wit tijgerbrood met kaas en salami
T: Soepstengel en een halve appel
D: Patat met een groentekroket. Vriendlief is jarig vandaag en wilde erg graag patat eten. 1 glas cola
T: 1L water
S: 4km gewandeld
Ik welquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:18 schreef Keshet het volgende:
De andere helft van de appel is opgegeten door mijn dochter.
Maar, even serieus. Natuurlijk weet ik dat dit geen goede dag is; daarom begon ik mijn post ook met de mededeling dat het een faaldag was qua gezond eten.
Het was voor mij dan ook niet nodig om mijn menu van vandaag te gaan ontleden en te vermelden wat waarom niet goed is.
Ik ben het trouwens ook niet eens met je opsomming.
Je gaf eerder aan dat je borstvoeding geeft geloof ik... De reden om goed op je eten te letten (en voor jezelf te zorgen) lijkt mij, helemaal in zo'n intensieve periode met kindjesquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:09 schreef Keshet het volgende:
Veel slechter kan niet? Dat lijkt me wel.
Ik heb inderdaad al een planning voor morgen maar met een baby van 4 weken oud in huis blijft daar in de praktijk weinig van over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |