SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
dat heb ik mezelf ook beloofdquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:07 schreef motorbloempje het volgende:
Wil je trouwens nooit meer je haar 'pittig kort' knippen? Lang haar staat je veel mooier! Ennatuurlijk!!!
Mooiquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:22 schreef Sjeen het volgende:
Dank voor de complimentjes, ik ga dat dus echt, echt nooit meer laten gebeuren
[..]
dat heb ik mezelf ook beloofd
Deal! Ik weet er nu al zo'n 6 jaar structureel 15 kilo af te houden, maar ik wil terug naar de -27 kilo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:23 schreef Tink89 het volgende:
[..]
MooiVind lang idd veel mooier! En ik ga de voor-foto's ook nooit, nooit meer laten gebeuren. Samen gaan we dat gewoon volhouden!
quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:22 schreef Sjeen het volgende:
Dank voor de complimentjes, ik ga dat dus echt, echt nooit meer laten gebeuren
[..]
dat heb ik mezelf ook beloofd
Ja, al een paar topics. Het zijn er nu niet zo veel meer, en het is gewoon leuk om ze af en toe eens te zien.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:58 schreef Barretje80 het volgende:
morguh!
zitten de tickers weer uit een spoiler? naja de eerste pagina is toch al weer bijna vol
anyway, lijstje:
O : kiwi/banaan/sellerie sapje
t : een banaan
L : havermout ( never give up!)
S: half uurtje zwemmen
t: geen idee, :" op de koffie" dus...
D: tapas eten
Wat? Jij raakt 12 kilo kwijt in één maand en dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:53 schreef oinkoink12 het volgende:
Het is weer januari, en dat betekent dat ik me weer een maandje kom melden hierdoel is weer 12 kilo!
Goed om te zien dat het bij een hoop mensen een goed jaar is geweest 2012
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |