abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121398350
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Recept? Ik heb nog bietjes liggen namelijk :D
In de keukenmachine:

eieren (4)
wat zachte geitenkaas
wat creme fraiche
3 teentjes knoflook
eventueel wat dingen als tijm enzo

*BBBBBBZZZZZZZZZRRRRRRRRRRRRRRRT*

Korstdeeg:

100 gram volkoren / 100 gram rogge ( kan natuurlijk ook andere combinatie zijn)
gram of 70 ongezouten echte boter (geen :r margarine :r )
eierdooier
klein beetje zout
klein beetje melk
klein beetje koud water

*kneden*

Bietjes:

Een pakje, in dobbeltjes

Als je geen vega bent: spekjes uitbakken.

In een ovenschaal (rond) van korstdeeg bodem maken (wel even invetten natuurlijk)

Bietjes erin
spekjes erin
ei-geitenkaasmengsel eroverheen
beetje geraspte kaas

Minuutje of 20/25 op 200 graden in de oven!
Ja doei.
pi_121398380
Het is vrij machtig. Ik zit met iets meer dan een kwart ook wel echt vol hiervan :X

Heb er net nog met een kwart gelunched :)
Ja doei.
pi_121398432
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
Het is vrij machtig. Ik zit met iets meer dan een kwart ook wel echt vol hiervan :X

Heb er net nog met een kwart gelunched :)
Dit ga ik morgen maken _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 10 januari 2013 @ 16:52:52 #154
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121398532
Wat ook heeeeel lekker is (tis een Sonja recept :@ ) is de bietjes vervangen door witlof en ham. Heerlijk
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_121398548
Het is echt lekker en doet 't ook koud best prima overigens.

M'n gratin-schaal is wel gebarsten trouwens :( helemaal door, onbruikbaar. Ik ontroostbaar ;(
Ja doei.
  donderdag 10 januari 2013 @ 17:36:35 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121400363
Jup, ik geloof dat ik ook mijn avondeten voor morgen gevonden heb. :Y
pi_121400670
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
-receptknip-
Als je geen vega bent: spekjes uitbakken.
En de vega's: Tivall en de vegetarische slager hebben spekjes die het ook prima doen. Vaak werkt krokant gebakken tofu ook heel goed als spekjes-vervanger.
pi_121402036
Avondeten vanavond wordt lekker :9. Vooraf gevulde wijnbladeren, daarna biefstuk met een hoop groenten en een pietsje pepersaus.

En dan vanavond weer waggelen.
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 januari 2013 @ 19:05:21 #159
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_121403454
Zuurkoolstampot hier en dadelijk volleybaltraining :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 10 januari 2013 @ 19:07:01 #160
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_121403519
Wraps met makreel, sla, tomaat, komkommer en uit en een beetje halvanaise. Super lekker. <3

Spierpijn. Auw.
pi_121403998
En hier volkorenpasta met groenten (broccoli, courgette, spinazie, paprika, ui, champignon) en een olijfolie/rode peper/knoflook/basilicum mengsel, met wat uitgebakken spekjes (ze zijn populair hier de laatste tijd :') ) en geraspte mature cheddar :9
Ja doei.
pi_121404091
Mijn aardappelsaladeding is ook voor herhaling vatbaar :9
pi_121404221
Ik had hapjes op de borrel op mijn werk; nu geen avondeten meer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_121405500
quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2013 19:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik had hapjes op de borrel op mijn werk; nu geen avondeten meer.
Jij werkt toch niet waar ik werk?
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_121405540
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
En hier volkorenpasta met groenten (broccoli, courgette, spinazie, paprika, ui, champignon) en een olijfolie/rode peper/knoflook/basilicum mengsel, met wat uitgebakken spekjes (ze zijn populair hier de laatste tijd :') ) en geraspte mature cheddar :9
cheddar nom :9

Ik ben eigenlijk nieuwsgierig naar waarom je in Engeland woont of hoe dat gekomen is :)
My salvation lies in your love..
pi_121405560
In eerste instantie voor m'n studie, en toen beviel het hier wel! :)
Ja doei.
pi_121405618
Oh leuk! Heb je daar ook je partner ontmoet? :D
pi_121405659
quote:
4s.gif Op donderdag 10 januari 2013 19:53 schreef Sometimes het volgende:

Jij werkt toch niet waar ik werk?
Aangezien je een man bent: nee :P
pi_121408391
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 19:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Aangezien je een man bent: nee :P
Wel een van de weinigen ;-)
(kan je via iPad/tablet echt geen smiley's invoegen...?)
It was delicious.
  Moderator donderdag 10 januari 2013 @ 21:15:15 #170
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121409609
:W 4e dag is alles weer goed gegaan *O* Alleen heb ik nu mega zin om te schransen :X Gelukkig heb ik geen slechte dingen in huis :) Heb echt teveel zin in chocola :')
5 - 28 februari Thailand O+
pi_121412043
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:53 schreef Sometimes het volgende:

Wel een van de weinigen ;-)
(kan je via iPad/tablet echt geen smiley's invoegen...?)
Gewoon de code typen neem ik aan? Dus voor een knipoog is dat ; en dan ) en niet ;-)
We hebben momenteel geen enkele man in ons team op het werk.
  Moderator donderdag 10 januari 2013 @ 22:10:29 #172
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121413182
Je kunt ergens bij je instellingen instellen dat de smileys onder je bericht worden getoond :)
5 - 28 februari Thailand O+
  donderdag 10 januari 2013 @ 22:15:13 #173
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_121413502
Raiden in WoW = lekkere trek.

Dus ik drink een glas cola zero (omdat ik gewone cola zum kotsen vind) en heb een extra mandarijntje gegeten.
pi_121413643
Ik ben stout geweest. Verpakking kleine reepjes pure chocolade gekocht (40 gram per reepje) en daar een halve reepje van opgegeten. Maar het was lekker joh :9 En de rest van de choco blijft nu in de kast want ik zit nog vol van mn avondeten/kwark+muesli.

En normaal zou ik een grote reep hebben gekocht en alles opgegeten hebben in korte tijd. Trots op mezelf *)
pi_121414863
Ik hoefde C25K niet te pauzeren, heb het programma in een keer gelopen *O*. En ja, als je mij kent is dat een enorme prestatie *O*.
  donderdag 10 januari 2013 @ 22:41:17 #176
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121415131
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:17 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ben stout geweest. Verpakking kleine reepjes pure chocolade gekocht (40 gram per reepje) en daar een halve reepje van opgegeten. Maar het was lekker joh :9 En de rest van de choco blijft nu in de kast want ik zit nog vol van mn avondeten/kwark+muesli.

En normaal zou ik een grote reep hebben gekocht en alles opgegeten hebben in korte tijd. Trots op mezelf *)
Goedzo...
Zelf neem ik elke dag een blokje choco.. heerlijk genietmomentje :Y

Clumsy... je kan het *O* zie je wel!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_121415424
Goedzo clumsy *O* Het gaat nu nog raar klinken, maar je gaat op korte termijn ineens zoveel vooruitgang merken. Toen ik begon had ik al moeite met 1 minuut hardlopen, laat staan 3 :') En na een paar weken is je conditie zo vooruit dat je het aan alles merkt.
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:41 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Goedzo...
Zelf neem ik elke dag een blokje choco.. heerlijk genietmomentje :Y

Clumsy... je kan het *O* zie je wel!
Naast genietmoment ook een leermoment, voor mij. Beheersing :Y Vandaag heerlijk gegeten zonder overdreven gedoe, dit moet ik echt volhouden.
pi_121415502
Ik heb uit blijheid de trap ook maar opgerend :'). Het klinkt suf na waggeldag 2, maar ik snap wel dat ze dit bij depressie voorschrijven. Zit nu thuis awesome te wezen met sexy and I know it op de achtergrond.

*kneus is blij
pi_121415706
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 19:56 schreef BananaPancake het volgende:
Oh leuk! Heb je daar ook je partner ontmoet? :D
Neen! Die is met me meeverhuisd :)
Ja doei.
pi_121415993
quote:
6s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb uit blijheid de trap ook maar opgerend :'). Het klinkt suf na waggeldag 2, maar ik snap wel dat ze dit bij depressie voorschrijven. Zit nu thuis awesome te wezen met sexy and I know it op de achtergrond.

*kneus is blij
Nog een paar weken en dan kan de kneus losgaan tijdens het lopen op....

;)
  donderdag 10 januari 2013 @ 22:58:37 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121416300
quote:
6s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:46 schreef clumsy_clown het volgende:

*kneus is blij
:D _O-
pi_121416689
Overigens, weet niet of hier meer mensen zijn die alleen wonen, maar die zullen misschien herkennen dat koken voor jezelf niet de leukste bezigheid is. Of nou ja, je doet het in ieder geval minder snel. Ik kan echt écht de 15 minute meals van Jamie Oliver aanraden. De afleveringen zijn leuk om te kijken (ik vind Jamie leuk O+) en hij maakt snelle, gezonde en lekkere maaltijden.
  donderdag 10 januari 2013 @ 23:14:21 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121417262
Ik heb net eens de site van Kayotic Kitchen doorgelopen, zie ik ineens dat ze ook in Gouda woont.
Net als heel veel andere mensen, dus het maakt eig. geen fluit uit, maar toch. ;)
Ik ga zaterdag die stoofpot maken van jou Clums, en zondag haar Nigerian Suya (kip op een stokje a la sate, maar dan net anders).
En morgen de bietentaart! :D :9

En dan mag F (mijn man klinkt zo stom) zich de rest van de week vermaken met het versimpelde 'mama is op reis-menu' terwijl ik me heerlijk laat verwennen in Singapore. :D
  donderdag 10 januari 2013 @ 23:21:51 #184
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121417653
Clumsy, koken voor jezelf kan best een uitdaging zijn maar je moet er wel plezier in hebben.
Ik hou van in de keuken staan met een scherp mes en verse groente.
Radio op 10, soms een borreltje erbij O+

Lekker experimenteren op voornamelijk groente
Verse sperziebonen, verse spruiten, verse broccoli, verse spinazie (groene groente) koken in gepelde tomaten, italiaanse kruiden, maggi/soja, teen knoflook, 2 halve uien, kruiden.
Echt, dat kan je met alles eten O+

Witte groente (witlof, bloemkool, asperges) koken met een beetje koffiemelk, nootmuskaat.
Met pasta, room en ham ofzo

Rode bieten met azijn/suiker/uien als bijgerecht
pi_121417712
Soms een borreltje, uniek? :D :P
Ja doei.
  donderdag 10 januari 2013 @ 23:23:38 #186
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121417755
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:23 schreef motorbloempje het volgende:
Soms een borreltje, uniek? :D :P
Soms wel ja... heel soms niet :D
pi_121418288
Nou ja, ik vind koken ook leuk hoor, maar na een lange collegedag vergt het wel wat doorzettingsvermogen om daadwerkelijk de keuken in te stappen. Het scheelt dat ik een prachtige keuken heb nu (met vaatwasser ;).) en het eten zo probeer te plannen dat ik binnen kan stappen, tas opzij kan gooien en kan beginnen met koken.
pi_121418716
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens, weet niet of hier meer mensen zijn die alleen wonen, maar die zullen misschien herkennen dat koken voor jezelf niet de leukste bezigheid is. Of nou ja, je doet het in ieder geval minder snel. Ik kan echt écht de 15 minute meals van Jamie Oliver aanraden. De afleveringen zijn leuk om te kijken (ik vind Jamie leuk O+) en hij maakt snelle, gezonde en lekkere maaltijden.
Koken voor 1 persoon is inderdaad minder. Ik zorg er tegenwoordig voor dat het meeste 's morgens al klaar staat dan ben ik 's avonds minder snel geneigd om slecht te aan doen.

De vaatwasser maakt trouwens wel veel verschil. De vorige keer dat ik alleen woonde (1998-2000) had ik die niet en dat motiveerde niet om te gaan koken.
It was delicious.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 07:51:04 #189
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121423696
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:18 schreef uniekhoorn het volgende:

Voel je weer wat beter Tink?
Minder misselijk en duizelig, maar gisteren flink door m'n rechterheup gezakt. Gevolg is dat ik niet lekker loop en de paardrijles en wedstrijd van morgen heb afgezegd. Baal er flink van, maar m'n lijf roept heel hard STOP en dat kan ik niet blijven negeren..

Werk vandaag thuis, dus zal wellicht wat meer FOKken dan anders. Moet opletten dat ik genoeg drink. Op m'n werk gaat dat vanzelf, daar haal ik een kannetje heet water en die staat naast me, thuis is dat net wat lastiger, zeker omdat ik niet goed kan lopen en dus niet te vaak naar de keuken/wc wil moeten.

Wel heerlijk ontbeten met een overgebleven half afbakstokbroodje met kalkoenfilet en 30+kaas, 250 ml yoghurt met een theelepeltje suiker en een grote mok winterthee :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_121425585
Hoe komt het dat je door je heup bent gezakt, Tink? Dat is ook balen zeg...

Ik ga vanaf nu op het 'hapjes' dieet incl elke dag minstens een stukje gebak en wat dropjes. Bijna een kilo lichter dan gisteren 8)7
pi_121425916
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Neen! Die is met me meeverhuisd :)
Lief! :D
  vrijdag 11 januari 2013 @ 10:23:53 #192
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121426180
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:59 schreef Isabeau het volgende:
Hoe komt het dat je door je heup bent gezakt, Tink? Dat is ook balen zeg...

Ik ga vanaf nu op het 'hapjes' dieet incl elke dag minstens een stukje gebak en wat dropjes. Bijna een kilo lichter dan gisteren 8)7
Geen idee. Ben sowieso hypermobiel en heb gewrichten die snel gaan protesteren bij overbelasting. Gaat wel al beter dan 34 kilo geleden, maar met name mijn handen, heupen en si-gewrichten liggen nogal eens goed dwars. Zakte er gisteren opeens doorheen toen ik van een krukje opstond. Heb daarna toch nog een uur paardgereden, was niet zo slim. Kon gisterenmiddag en -avond helemaal niet lopen. Inmiddels gaat het wel wat beter, maar lekker lopen kan ik nog niet.

En je realiseert je dat je die kilo morgenvroeg pas op de weegschaal gaat zien, he? Van de dropjes en het gebak...

Werk vandaag thuis en merk dat dat lastig is... Lijstje tot nu toe:

O: 250 ml yoghurt, theelepel suiker, grote mok thee. Half afbakstokbroodje, 1 helft kalkoenfilet, 1 helft 30+kaas.
T: 3 volkorencrackers met -net iets te royaal- pindakaas. Meer thee.

L: 3 volkoren. 2 30+kaas met een gekookt eitje, 1 kalkoenfilet of runderrookvlees. Glas jus d'orange.
T: Kopje bouillon met 2 droge volkorencrackers OF bakje yoghurt met kersen uit een pot. Heb met een beetje maizena er wat stroperige saus van gekookt. Nomnomnom...

D: Vriendjelief wil spaghetti, ik wil maisstamp... Nog even over nadenken.
T: Geen idee, hebben nog geen plannen voor vanavond. Heb heel veel zin om te schaatsen, maar dat kan even niet, dus moeten we wat anders verzinnen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:13 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Lief! :D
Indeed, mijn kerel en ik zouden samen naar Ierland verhuizen (omgeving Cork), maar hij heeft daar een jaartje geleden de stekker uit getrokken, omdat hij z'n zekerheden in NL niet wil opgeven...
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_121426273
Heb het dan ook erg getroffen met mijn Mr.Mo :) hij heeft zelfs een jaar lang nog in Nederland gewerkt (en een groot deel thuis), maar nu heeft hij sinds oktober, toen duidelijk werd dat we hier zouden blijven zitten de komende jaren, hier ook een baan. Wel een eindje verderop, maar daarom gaan we nu vooral voor hem verhuizen en dichterbij zijn werk wonen, dus is het aan mij om te reizen naar de universiteit! :)

En daarbij gaan we nu vlakbij de Peaks wonen, in een dorpje op een heuvel omgeven door groen en trails O+ waardoor we vaker kunnen gaan hiken, ik kan beginnen met trailrunnen, etc. Dus al met al verloopt het allemaal wel prima, eigenlijk! :)
Ja doei.
pi_121426369
Even m'n ticker aangepast, ik ben al 2 kilo kwijt! :D

Lijstje van vandaag:
O: 2 meergranen boterhammen, 1 met 30+ kaas, 1 met pindakaas, een gekookt eitje, klein glas fruitontbijt
T: handje druiven
L: 3 crackers, 2 met eru balans,1 met paturain light
T: schaaltje yoghurt met muesli
D: ?

Super voor je Mo! Mijn vriend is van Limburg naar de Randstad verhuisd, dat vond ik ook al erg lief eigenlijk hihi :@
  vrijdag 11 januari 2013 @ 10:41:18 #195
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121426669
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:30 schreef BananaPancake het volgende:
Even m'n ticker aangepast, ik ben al 2 kilo kwijt! :D

Lijstje van vandaag:
O: 2 meergranen boterhammen, 1 met 30+ kaas, 1 met pindakaas, een gekookt eitje, klein glas fruitontbijt
T: handje druiven
L: 3 crackers, 2 met eru balans,1 met paturain light
T: schaaltje yoghurt met muesli
D: ?

Super voor je Mo! Mijn vriend is van Limburg naar de Randstad verhuisd, dat vond ik ook al erg lief eigenlijk hihi :@
Vind je lunch wel erg mager, ook je ochtend-t is aan de kleine kant. Ligt aan je D, maar om genoeg binnen te krijgen, moet je je best doen.

En dat is ook lief, bij ons was het rotte dat het ons plan was, waar hij vervolgens de stekker uit trok, was even slikken en onze relatie heeft aan een dun draadje gehangen, maar we zijn er nog en nog samen. Weet nog steeds niet of ik niet toch ooit naar Ierland vertrek, maar dat zie ik vanzelf wel. Voor nu zit ik wel even goed iig.
pi_121426749
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:41 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Vind je lunch wel erg mager, ook je ochtend-t is aan de kleine kant. Ligt aan je D, maar om genoeg binnen te krijgen, moet je je best doen.

En dat is ook lief, bij ons was het rotte dat het ons plan was, waar hij vervolgens de stekker uit trok, was even slikken en onze relatie heeft aan een dun draadje gehangen, maar we zijn er nog en nog samen. Weet nog steeds niet of ik niet toch ooit naar Ierland vertrek, maar dat zie ik vanzelf wel. Voor nu zit ik wel even goed iig.
Dat kan ik me voorstellen als je je er al helemaal op hebt verheugd! Ik zou zelf nooit naar het buitenland willen, ik zou iedereen gewoon te erg missen :p Maar dan spreek ik over nu, misschien ligt dat later anders..
Over m'n lijstje. Ik heb m'n T en L juist kleiner gemaakt omdat ik een vrij groot ontbijt op had. Ik probeer altijd rond de 1500 kcal uit te komen op dagen dat ik niet sport. Is dat te weinig?
  vrijdag 11 januari 2013 @ 10:59:10 #197
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121427206
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:43 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Dat kan ik me voorstellen als je je er al helemaal op hebt verheugd! Ik zou zelf nooit naar het buitenland willen, ik zou iedereen gewoon te erg missen :p Maar dan spreek ik over nu, misschien ligt dat later anders..
Over m'n lijstje. Ik heb m'n T en L juist kleiner gemaakt omdat ik een vrij groot ontbijt op had. Ik probeer altijd rond de 1500 kcal uit te komen op dagen dat ik niet sport. Is dat te weinig?
Ligt eraan, hoe lang ben je, wat weeg je, hoe actief ben je op zo'n dag? En ik vind je ontbijt prima, helemaal niet groot...

Op hoeveel kCal's kom je uit zonder D nu?

Dit is de handigste formule voor je BMR: Vrouwen: BMR= 655 + (9.6 * gewicht in kilos) + (1.8 x lengte in cm) (4.7 x leeftijd in jaren) x activiteitsniveau.

Overigens even een ordinaire off-topic oproep:

Gezocht: Een betrouwbare oppas voor ons appartement in Tilburg Noord. Vlakbij het Noorderbos, de Loonse en Drunense Duinen en op fietsafstand van het centrum. Supermarkt, Chinees, bakker en andere voorzieningen binnen een minuut lopen. Ben je of ken je iemand die in de zomervakantie 4 weken een gratis vakantie-adresje zoekt en voor twee katten wil zorgen (die tussendoor best twee of 3 dagen alleen kunnen blijven)? Roep dan even!

[ Bericht 12% gewijzigd door Tink89 op 11-01-2013 11:06:09 ]
pi_121427522
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:59 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ligt eraan, hoe lang ben je, wat weeg je, hoe actief ben je op zo'n dag? En ik vind je ontbijt prima, helemaal niet groot...

Op hoeveel kCal's kom je uit zonder D nu?

Dit is de handigste formule voor je BMR: Vrouwen: BMR= 655 + (9.6 * gewicht in kilos) + (1.8 x lengte in cm) (4.7 x leeftijd in jaren) x activiteitsniveau.
Ok, ik moet er inderdaad wel wat calorieën bij gaan gooien. Ik heb het even uitgerekend en op het moment heb ik niet zo'n vast sportschema als normaal, dus is het wat lastiger om uit te rekenen, maar ik zit iig tussen de 2310 en 2600 kcal. Ik ga dan vanaf nu zo rond de 1900 kcal rekenen, dat scheelt toch een hoop!

Zonder D kom ik nu altijd rond de 1000.

Gelukkig is de dag pas net begonnen ;)

Thanks btw!
  Moderator vrijdag 11 januari 2013 @ 11:30:21 #199
5428 crew  miss_sly
pi_121428066
De 1,2 kilo van de feestdagen zijn er weer af *O* Voelt goed. Nu zorgen dat het goed blijft gaan! Volgende week ben ik single working mom, want B is een week weg voor cursus, en dan zijn er wel wat valkuilen waar ik voor op moet passen :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 11 januari 2013 @ 11:37:34 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121428267
Lekker miss_sly!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')