<--- pinda allergie.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:35 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Haha, ach smaken verschillen!
Sorry het was boerenkool. In mijn boek staat: 100 kcal boerenkool 455 mg calcium, 100 kcal melk 194 mg. een mens heeft 1000 mg per dag nodig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Broccoli 100 mg per 100 gram
Spinazie 125 mg per 100 gram
Goudse kaas 784 mg per 100 gram
Melk 117 mg per 100 gram
Neemt niet weg dat je beter broccoli kan eten als je wilt afvallen dan kaas
Goede tip, thanksquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:38 schreef Isabeau het volgende:
Dan had ik calciumrijke pesto gemaakt deze week(had een recept waarbij je ipv de basilicum boerenkool gebruikt en het was heerlijk!)
Boerenkool wel even 10 minuutjes koken en dan eigenlijk verder zoals een 'gewoon' pestorecept met pijnboompitjes en parmezaanse kaas.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Boerenkool wel even 10 minuutjes koken en dan eigenlijk verder zoals een 'gewoon' pestorecept met pijnboompitjes en parmezaanse kaas.
Bijzonder, rekenen met het aantal mg per kcal.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Sorry het was boerenkool. In mijn boek staat: 100 kcal boerenkool 455 mg calcium, 100 kcal melk 194 mg. een mens heeft 1000 mg per dag nodig.
Ja zoiets had ik ook een keer gemaakt. Met iets teveel biologische knoflook. Heb nog nooit zo hard gestonken zegquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:38 schreef Isabeau het volgende:
Dan had ik calciumrijke pesto gemaakt deze week(had een recept waarbij je ipv de basilicum boerenkool gebruikt en het was heerlijk!)
Thanks!quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze. Pinda's met wat zeezout in een potjeEr is ook nog een zoutloze en een chrunchy-variant
Ik vond ook dat het recept te weinig knoflook had en heb er dus ook wat extra bij gedaan. Zelfde resultaatquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:03 schreef douche-eendje het volgende:
Ja zoiets had ik ook een keer gemaakt. Met iets teveel biologische knoflook. Heb nog nooit zo hard gestonken zeg
Als je er vaak genoeg opstapt welquote:Op donderdag 10 januari 2013 04:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Daar helpt een weegschaal niet bij hoor
Ja, Ekoplazaquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:39 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Thanks!
Ik zal er binnenkort eens naar kijken. Gewoon bij een natuurvoedingszaak gekocht neem ik aan?
Wat zal je omgeving blij met je zijn vandaagquote:Op donderdag 10 januari 2013 07:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond ook dat het recept te weinig knoflook had en heb er dus ook wat extra bij gedaan. Zelfde resultaat
lijstje van vandaag:quote:O : kiwi/banaan/sellerie sapje
t : een banaan
L : havermout met een banaan er in ( never give up!)
S: half uurtje zwemmen ging niet ivm duizeligheid
t: geen idee, :" op de koffie" dus... munt thee met een stukje appeltaart ( zonder slagroom)
D: tapas eten
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:46 schreef Isabeau het volgende:
Mijn collega's zijn "Sonja Bakker alle vet=slecht dieet" fans. Valt met hun niet over lijnen te praten, die zijn blijven hangen in de 1000kcal jaren '80. En ze eten ontbijtkoek.
Suiker. Puur suiker.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat is er zo heidens aan ontbijtkoek?.
Ja dat, het is gewoon suiker. Niets gezonds aan hoor. Je kan beter een sinaasappel eten. Dat is tenminste nog suiker met vitamines, water en vitamine C.quote:
En ik maar denken dat het dan vanzelf zou gaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 04:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Daar helpt een weegschaal niet bij hoor
Je kan beter sowieso geen koek eten lijkt me..quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja dat, het is gewoon suiker. Niets gezonds aan hoor. Je kan beter een sinaasappel eten. Dat is tenminste nog suiker met vitamines, water en vitamine C.
Ja, dat sowieso. Maar hordes mensen denken door mevr S. Bakker dat ontbijtkoek dus heel goed is of zo. En eierkoekenquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:42 schreef BananaPancake het volgende:
Je kan beter sowieso geen koek eten lijkt me..
Ah ok ja, dat is inderdaad nogal een misvattingquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Maar hordes mensen denken door mevr S. Bakker dat ontbijtkoek dus heel goed is of zo. En eierkoeken
Ik heb er toch mooi eentje op gisterenavond, als tussendoortje! Met een laagje boter erop!quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
Dat kennen ze hier helaas/gelukkig niet. Krijg spontaan zin in een eierkoek namelijk
http://www.smulweb.nl/recepten/1055303/Eierkoekenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kan me de tijd niet heugen dat ik er een op heb. Zal vast ook wel tegenvallendus ben blij dat ik nu gewoon aan m'n bietjestaart zit
Hier ook SB/shakes-collega's. Zat net bij de sonja bakker lunch mee te kijken, 3 krackers, 2 met kaas en 1 met vruchtenhagel. Suiker-shot-alertquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:46 schreef Isabeau het volgende:
Mijn collega's zijn "Sonja Bakker alle vet=slecht dieet" fans. Valt met hun niet over lijnen te praten, die zijn blijven hangen in de 1000kcal jaren '80. En ze eten ontbijtkoek.
Recept? Ik heb nog bietjes liggen namelijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
Meh. De trek is alweer over. De bietjestaart was een stuk lekkerder en voedzamer
In de keukenmachine:quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Recept? Ik heb nog bietjes liggen namelijk
Dit ga ik morgen makenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
Het is vrij machtig. Ik zit met iets meer dan een kwart ook wel echt vol hiervan![]()
Heb er net nog met een kwart gelunched
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |