In de keukenmachine:quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Recept? Ik heb nog bietjes liggen namelijk
Dit ga ik morgen makenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
Het is vrij machtig. Ik zit met iets meer dan een kwart ook wel echt vol hiervan![]()
Heb er net nog met een kwart gelunched
En de vega's: Tivall en de vegetarische slager hebben spekjes die het ook prima doen. Vaak werkt krokant gebakken tofu ook heel goed als spekjes-vervanger.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
-receptknip-
Als je geen vega bent: spekjes uitbakken.
Jij werkt toch niet waar ik werk?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik had hapjes op de borrel op mijn werk; nu geen avondeten meer.
cheddar nomquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
En hier volkorenpasta met groenten (broccoli, courgette, spinazie, paprika, ui, champignon) en een olijfolie/rode peper/knoflook/basilicum mengsel, met wat uitgebakken spekjes (ze zijn populair hier de laatste tijd) en geraspte mature cheddar
Aangezien je een man bent: neequote:
Wel een van de weinigen ;-)quote:
Gewoon de code typen neem ik aan? Dus voor een knipoog is dat ; en dan ) en niet ;-)quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:53 schreef Sometimes het volgende:
Wel een van de weinigen ;-)
(kan je via iPad/tablet echt geen smiley's invoegen...?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |