Wat een schatje inderdaad!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:19 schreef Mirjam het volgende:
Ik sprak van de week paul Turner, wat een schattepatatje![]()
Meteen even gevraagd of hij tips heeft voor mede-Weight Watchers adepten
Nee joh, ik vind het barbaars om die overheerlijke filet te verpesten met wat dan ook!quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:58 schreef BananaPancake het volgende:
Verbeterd lijstje van vandaag
Lijstje van vandaag:
O: 2 meergranen boterhammen, 1 met 30+ kaas, 1 met pindakaas, een gekookt eitje, klein glas fruitontbijt
T: handje druiven 15 stuks
L: 3 crackers, 2 met eru balans,1 met paturain light 2 hele snedes vloerbrood pompoen en 1 korst van dat brood met 2x filet americain en 1x eru balans, glas halfvolle melk
T: schaaltje yoghurt met muesli en 8 aardbeien
D: ?
T een paar ongezouten nootjes
Je kan het ook zelf makenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:46 schreef BananaPancake het volgende:
Wat is de deal met erwtensoep?
Heel veel zout zeker in zo'n blik of niet?
Heb er zo'n zin in
Dat vind ik een beetje te veel werk om nu nog aan te beginnen voor vanavond.. je moet dat allemaal best lang laten staan toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan het ook zelf maken
Maar op zich vind ik het niet zo verontrustend qua calorieen
http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=3579
De lidl verkoopt ze ookquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:52 schreef Tink89 het volgende:
Zelfgemaakt is wel veel lekkerderDe albert heijn heeft soeppakketten waar alles wat je nodig hebt inzit. Daar zeggen ze wel dat je de soep van spek moet maken, ik vind persoonlijk soepvlees lekkerder.
Hoe dan ook kun je dus voor 2,- euro ofzo zelf alle ingredienten behalve het vlees kopen. Best een goede deal.
Voor een volgende keer danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:52 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje te veel werk om nu nog aan te beginnen voor vanavond.. je moet dat allemaal best lang laten staan toch?
Qua calorieën niet nee, maar ik zie daar ook 340 mg natrium per 100 ml staan en ik zou wel wat meer dan 100 ml nemen denk ik zelf..
Denk dat ik het misschien maar uitstel tot een dag dat ik tijd heb om het zelf te maken
Ik ook!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, bietentaart is klaar! Ben erg benieuwd!
Ik ook..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Hier nog niet.. IK WIL OOK SNEEUW!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een vreetkick ') Zit mandarijntjes te snoepen, heb er al 6 op...
En het sneeuwt
Hoezo zijn ze nu verwend?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:59 schreef Tink89 het volgende:
Ik wil pas sneeuw als vriendjelief veilig thuis is... Misschien wel lekker om dan vanavond te proberen om een stukje te wandelen ofzo. Weet niet of m'n heup dat kan handelen, maar dat zien we dan wel weer
Off-topic: Wat zijn die pubers van tegenwoordig verwend zeg! Gaan allemaal naar Lloret en Rimini enzo. Valt nog niet mee om een oppas te vinden voor onze twee poezels in de zomervakantie. Heeft er hier niemand een zoon/dochter of juist gepensioneerde ouders die een gratis vakantie aan de rand van de Loonse en Drunense duinen wel ziet zitten?
Xx!
Nou, 25 jaar geleden was het in mijn omgeving niet echt normaal of gebruikelijk om naar Spanje op vakantie te gaan. Tienertoer, weekje zee in Zeeland of Belgie, maar veel meer niet, hoor.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo zijn ze nu verwend?Je wordt wel heel oud als je dat soort dingen gaat zeggen
25 jaar geleden was het ook best 'normaal' om in je tienertijd naar Spanje op vakantie te gaan.
Hoe is de bietentaart? Wat zit er in?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, bietentaart is klaar! Ben erg benieuwd!
Bietjesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe is de bietentaart? Wat zit er in?
Buiten de bietjesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bietjesdenk ik.
Hier vanavond zelfgemaakte falafel in volkorenpita'smet spinazie en wat paprika enzo erbij
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:47 schreef Isabeau het volgende:
Bietjestaart is voor herhaling vatbaar!
Ik ben enthousiast geweest met de kaas en heb er direct ook maar een restje mon chou wat ik had liggen doorgedaanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:11 schreef Brighteyes het volgende:
Hier absoluut niet! Mss dat de verhoudingen niet klopten door de 'een beetje geitenkaas' en 'een beetje creme fraiche', maar het was niet te hachelen. Bietjes met knoflook in een deegje was het zeg maar.
![]()
Heeeeele andere dan jij, nu ik het recept op je blog zie.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
Wat voor verhoudingen heb je aangehouden?
Ik heb gisteren even stiekem haar notes gelezen en daar moest ik echt hardop van lachenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:52 schreef Silmarwen het volgende:
Ik had niet eens meegekregen dat ze ziek was. Ik post ook nog zo weinig tegenwoordig. Wat heeft Loedertje mij toch vaak kwaad gemaakt vroeger. Lekker trollen. Ik ben er echt een beetje onderste boven van joh.
Sterkte Isa.
Nou ze wist bij mij het bloed onder mijn nagels vandaan te krijgen. Vooral in POL. Scheldend achter de PC hoor.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb gisteren even stiekem haar notes gelezen en daar moest ik echt hardop van lachen
Ik zag wel wat een kreng het naar veel mensen was, maar ik kende vooral de lieve en bijzonder intelligente Loeder.
Ontbeten met chocomel lightNu maar weer normaal doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |