Dat vrees ik ook, Slaapmeisje.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:59 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik vrees dat Loedertje voor een aantal moeilijke keuzes staat... Loedertje, we denken aan je!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:35 schreef Jimmy123 het volgende:
Hey loedertje,
Je hebt me zo gek gekregen dat ik me heb aangemeld op fok. Ik krijg geen bericht meer via whatsapp en zelfs niet meer via je mail..
Laat even wat van je horen,
Jimmy
Ik hoop zo ontzettend dat Loedertje, als ze dit later leest, zich rot lacht om onze zorgenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]nu maak ik me ook enorm veel zorgen
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:09 schreef just me het volgende:
Ik hoop zo ontzettend dat Loedertje, als ze dit later leest, zich rot lacht om onze zorgen![]()
En dat ze dan ouderwets op ons scheldtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:09 schreef just me het volgende:
Ik hoop zo ontzettend dat Loedertje, als ze dit later leest, zich rot lacht om onze zorgen![]()
ik wil je - zo kapot lief ben jij hequote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dat ze dan ouderwets op ons scheldt
Neequote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:22 schreef cadia het volgende:
hallo allemaal.
Ik postte vroeger als speedcore en ben de ex van Loedertje irl. Haar zoon is net langsgekomen, Loedertje is vanavond rond 6 uur overleden aan een hartstilstand.
dit is geen trol post, maar serieus ben ik bang.
rust in vrede Wendy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |