abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 januari 2013 @ 16:50:45 #276
57497 happyme28
I'm so happy
pi_121508514
Oh, BananaPancake, dat ziet er lekker uit! Denk dat ik er wel wat gehakt doorheen doe, maar die ga ik zeker maken deze of volgende week!

Thanks!
pi_121508539
quote:
2s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:49 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Moet je die niet poffen in de magnetron?
Geen idee eigenlijk :D
Ik heb ze eerder ook wel in blokjes meegewokt, maar dat leek me geen goed idee.
pi_121508686
zo.. 3 heule slechte dagen gehad! met als dieptepunt het eten van een saucijzenbroodje voor de lunch..
vandaag een stukje beter:
lijstje:
O: 2 bruine boterhammen 1 x halfomhalf (pekelvlees &lever) 1x appelstroop
L: zalmwrap met een glaasje verse munt thee en een spa rood :P
D: verse kippensoep met broodjes

ook niet om over naar huis te schrijven, maar wel beter dan de afgelopen dagen :@

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zondag 13 januari 2013 @ 17:24:23 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121510176
Happy, appel zit idd in mijn tas. ;)

Lezzer, dit kookboek kopen: 978-1-4454-4907-4 Vegetarisch Koken - Verrukkelijk en gezond.
9,95, alleen online te verkrijgen en stampvol écht lekker gerechten. :Y
Het is echt een prachtig boek voor een bizar lage prijs.
  zondag 13 januari 2013 @ 17:24:58 #280
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121510196
quote:
10s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:54 schreef Barretje80 het volgende:
zo.. 3 heule slechte dagen gehad! met als dieptepunt het eten van een saucijzenbroodje voor de lunch..
vandaag een stukje beter:
lijstje:
O: 2 bruine boterhammen 1 x halfomhalf (pekelvlees &lever) 1x appelstroop
L: zalmwrap met een glaasje verse munt thee en een spa rood :P
D: verse kippensoep met broodjes

ook niet om over naar huis te schrijven, maar wel beter dan de afgelopen dagen :@
Gelukkig zie je ook dat het niet echt goed is.
Fruit, groente?
De dag is nog niet om :)

Een saucijzenbrood, tja het is niet echt gezond maar als de rest van je lijstje prachtige ingredienten bevat dan is het geen drama
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_121511035
gehehe soepgroenten ! :Y :P
verder geen groente in huis.. een banaantje vanavond is wel een goed idee! :D

lijstje van gister:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zondag 13 januari 2013 @ 17:55:02 #282
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121511395
Lopend buffet is uitermate geschikt om gezonde keuzes te maken.

Een dag kan je plannen, geen groente in huis is geen planning.

Komt goed *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_121512389
Mijn neefje bleef logeren en op de een of andere idiote manier eet ik dan niet gezond meer 8)7
Alsof ik niet als de 'lijnende tante' wil overkomen of zo :@

Hij is net vertrokken, dus nu kan ik weer normaal doen _O- (wat vanavond 'Armeense keuken' is)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar zondag 13 januari 2013 @ 18:30:19 #284
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_121512996
Gisteren de hele dag door Amsterdam gesjouwd...

Lijstje:
O: 2 bruine pistolets, cervelaatworst, koffie verkeerd
T: 1/2 bruin pistolet, boterhamworst, mini biscuitjes, slok vruchtensap, water
'L': latte machiato, koekje, bonbon, macaron, 5 bitterballen, proseco
T: glas rode wijn
D: Spaanse tapas, 4 glazen rode wijn
T: worteltjes
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 13 januari 2013 @ 18:32:27 #285
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_121513106
Naart Artis geweest. Koud edoch leuk!

O: 2 Sneetjes toast + glas melk
T: Niets oops...
L: Patatje en kroket
T: Sinaasappel
D: Kopje erwtensoep en bruin broodje
T: Yoghurt
pi_121513444
O: puntje ei, puntje hagelslag, fruitsalade
L: kopje homemade kippensoep
T: chocoladetruffelcake met btje slagroom bij Ikea
D: zelfgemaakte pasta met gehakt, saus en geraspte kaas light, paar worteltjes
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_121513681
Ik zie al dat ik niet de enige ben die dit weekend niet goed op gezonde voeding heeft gelet :D
Al heb ik dan niet een hele dag beweging gehad :{

Artis: leuk! *O* Amsterdam ook leuk :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_121513889
Morgen weer wat strenger..

Ik hoef gelukkig niet meer zo streng te zijn.. ik schommel een half kilootje op en neer en vind het wel even goed go.
Mijn beste vriendin, fitness instructrice, zegt dat ik niet veel meer af mag vallen.. ze vindt me niet dunner maar (eng)mager worden..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_121514239
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 18:46 schreef Vicky het volgende:
Morgen weer wat strenger..

Ik hoef gelukkig niet meer zo streng te zijn.. ik schommel een half kilootje op en neer en vind het wel even goed go.
Mijn beste vriendin, fitness instructrice, zegt dat ik niet veel meer af mag vallen.. ze vindt me niet dunner maar (eng)mager worden..
Dat zeggen mensen al snel als je eerst behoorlijk fors was. Dat zeiden ze ook tegen mij toen mijn bmi 25 was, dat ik zo eng mager was. Yeah, right 8)7
pi_121514300
+1 herkenning.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_121514400
Geen ervaring mee, dat mensen dat zeggen.
pi_121514574
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 18:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
+1 herkenning.
Heel vals gedacht denk ik dat de slanke mensen bang zijn dat jij, het dikkertje van de vriendengroep, straks slanker wordt dan zij. Dus graag NU stoppen! :o En dat kan door te zeggen dat je nu wel genoeg bent afgevallen of dat je te mager wordt.
pi_121514741
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 19:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heel vals gedacht denk ik dat de slanke mensen bang zijn dat jij, het dikkertje van de vriendengroep, straks slanker wordt dan zij. Dus graag NU stoppen! :o En dat kan door te zeggen dat je nu wel genoeg bent afgevallen of dat je te mager wordt.
Kan ik in meegaan :D

Maar er zijn ook andere bedoelingen. Met name mijn vader was op een gegeven moment vrij fel, dat genoeg genoeg moest zijn. Terwijl ik toen (en nu) maat 42 had. Een stuk minder dik dan ik ooit was, maar nog steeds verre van (te) dun. Maar hij is ongelooflijk trots en vind dat ik moet genieten van wat ik heb bereikt in plaats van me blind staren op waar er nog meer af zou kunnen.

En, fuck it, hij heeft ook gelijk *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_121514897
Maar vaders zeggen dingen ook niet uit jaloezie, maar omdat ze van je houden *O*

mijn vader bood me gisteren een jaarabo voor een sportschool aan :o Vaders O+ (ik zei dat ik het te duur vond)
pi_121514965
Zoete aardappelen zijn superlekker als je ze roostert in de oven. Gewoon in stukken snijden, beetje olijfolie erover heen en in de oven schuiven. :)
Geroosterde broccoli is trouwens ook erg lekker. Gooi je gewoon een broccoli in stukken naast je zoete aardappel, ook daar doe je wat olijfolie overheen en voor het lekkere wat citroensap.
Tijdje in de oven en je hebt een enorm gezonde en lekkere maaltijd. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_121514993
Mijn vader is een lul omdat hij het sportvirus van me heeft afgekapt en hij het wel keurig volhoud :')

Maar goed hij is met pensioen, dus dat telt niet. Vind ik.

O+
pi_121515203
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn vader is een lul omdat hij het sportvirus van me heeft afgekapt en hij het wel keurig volhoud :')

Maar goed hij is met pensioen, dus dat telt niet. Vind ik.

O+
Die van mij is ook een enorm fanatieke sporter. Maar ook met pensioen, dus alle tijd :7
  zondag 13 januari 2013 @ 20:15:49 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121518395
Ik wilde wegens kutbui eerder vandaag mijn favo chocolate muffin halen op schiphol, maar nu ik hier ben vind ik het ineens onzin. :D :?
  Licht Ontvlambaar zondag 13 januari 2013 @ 20:27:01 #299
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_121519070
^O^ BE ^O^ goede vlucht :*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_121520057
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 19:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zoete aardappelen zijn superlekker als je ze roostert in de oven. Gewoon in stukken snijden, beetje olijfolie erover heen en in de oven schuiven. :)
Ga ik proberen :)
Ik heb er nog een paar over namelijk :P

Soep voor morgen heb ik al klaar (ik ontbijt met kippesoep en gekookte eieren), nu nog even eieren koken.
En warme melk maken c_/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')