Geen idee eigenlijkquote:Op zondag 13 januari 2013 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je die niet poffen in de magnetron?
Gelukkig zie je ook dat het niet echt goed is.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:54 schreef Barretje80 het volgende:
zo.. 3 heule slechte dagen gehad! met als dieptepunt het eten van een saucijzenbroodje voor de lunch..
vandaag een stukje beter:
lijstje:
O: 2 bruine boterhammen 1 x halfomhalf (pekelvlees &lever) 1x appelstroop
L: zalmwrap met een glaasje verse munt thee en een spa rood
D: verse kippensoep met broodjes
ook niet om over naar huis te schrijven, maar wel beter dan de afgelopen dagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Dat zeggen mensen al snel als je eerst behoorlijk fors was. Dat zeiden ze ook tegen mij toen mijn bmi 25 was, dat ik zo eng mager was. Yeah, rightquote:Op zondag 13 januari 2013 18:46 schreef Vicky het volgende:
Morgen weer wat strenger..
Ik hoef gelukkig niet meer zo streng te zijn.. ik schommel een half kilootje op en neer en vind het wel even goed go.
Mijn beste vriendin, fitness instructrice, zegt dat ik niet veel meer af mag vallen.. ze vindt me niet dunner maar (eng)mager worden..
Heel vals gedacht denk ik dat de slanke mensen bang zijn dat jij, het dikkertje van de vriendengroep, straks slanker wordt dan zij. Dus graag NU stoppen!quote:
Kan ik in meegaanquote:Op zondag 13 januari 2013 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heel vals gedacht denk ik dat de slanke mensen bang zijn dat jij, het dikkertje van de vriendengroep, straks slanker wordt dan zij. Dus graag NU stoppen!En dat kan door te zeggen dat je nu wel genoeg bent afgevallen of dat je te mager wordt.
Die van mij is ook een enorm fanatieke sporter. Maar ook met pensioen, dus alle tijdquote:Op zondag 13 januari 2013 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn vader is een lul omdat hij het sportvirus van me heeft afgekapt en hij het wel keurig volhoud
Maar goed hij is met pensioen, dus dat telt niet. Vind ik.
Ga ik proberenquote:Op zondag 13 januari 2013 19:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zoete aardappelen zijn superlekker als je ze roostert in de oven. Gewoon in stukken snijden, beetje olijfolie erover heen en in de oven schuiven.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |