SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
Confidence through competence![]()
Dat klopt, maar daar ben ik al even weg.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Had jij een paar jaar geleden nou bij het sportcentrum van Universiteit Maastricht getrained of niet? Of had ik dat verkeerd onthouden?![]()
Ah, vandaarquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:49 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daar ben ik al even weg.
train je wel nog in Maastricht?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:49 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daar ben ik al even weg.![]()
Nope. Al zou ik er nog wel binnen mogen, volgens mij ben ik nog gewoon lid, heb toen voor een jaar betaald meen ik (was iets van 85 ¤ of zo, spotgoedkoop).quote:![]()
Ik bedoel meer in de stad Maastrichtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nope. Al zou ik er nog wel binnen mogen, volgens mij ben ik nog gewoon lid, heb toen voor een jaar betaald meen ik (was iets van 85 ¤ of zo, spotgoedkoop).![]()
![]()
Gewoon onbereid aanhouden. Als het bereid is dan staat het erbij net zoals bij de spinazie of broccoli.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:36 schreef borstmelk het volgende:
zijn de producten die op deze site staan bereid of onbereid?
wanneer ik ga afwegen is t gewicht altijd anders wanneer ik klaar ben met koken dan voordat ik het in de pan gooiIf not now, then when.![]()
Moet je ook op niet-trainingsdagen zoveel mogelijk voeding binnen krijgen of gewoon dagelijkse behoefte? Maakt het tijdstip uit wanneer je traint en je voeding tot je neemt? Of is het het beste om na je training te eten?![]()
Heb na 4 maanden voor het eerst weer gelift vandaag en gelijk wat in mijn bovenbeen verrekt![]()
Squatte voordat ik stopte 150kg zonder ergens last van te hebben. Nu deed ik een warming up met alleen stang en deed toen twee schijven van 20kg eraan voor 1x10 en toen ik klaar was voelde iets niet helemaal goed in mijn bovenbeen dus ben ik maar gestopt met squatten
Shoulder press ben ik bijna niet mee achteruit gegaan
Hoop dat het iets kleins is en dat ik donderdag weer kan trainen. Ga sowieso betere warming up doen![]()
Ik liet de laatste twee keer bij het deadliften in de laatste set na drie reps de barbell vallen omdat mijn vingers het niet meer hielden. Ik wil zwaarder deadliften en dat kan qua rug, armen, etc wel maar mijn vingers zijn te bottle neck. Hoe kan ik dit oplossen? Ik gebruik al reverse grip btw"I can accept failure. I can not accept not trying."![]()
Rack pulls. Zie linkje in m´n sig.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:58 schreef Schadenfreude het volgende:
Ik liet de laatste twee keer bij het deadliften in de laatste set na drie reps de barbell vallen omdat mijn vingers het niet meer hielden. Ik wil zwaarder deadliften en dat kan qua rug, armen, etc wel maar mijn vingers zijn te bottle neck. Hoe kan ik dit oplossen? Ik gebruik al reverse grip btw
Ik krijg nu 160 - 170 kilo uit het rack, met een overhand grip.![]()
Hebben jullie nog tips om meer reps te kunnen halen bij de chinups? Eerste set kan ik er 6 maar daarna echt maar 2/3x is dit gewoon een kwestie van volhouden?![]()
Pak iets waar je op kunt staan en laat je benen zo min mogelijk assisteren. Je kunt ook negatieve reps doen, zo heet het volgens mij. Dus jezelf omhoog tillen en langzaam laten zakken, maar ik weet niet of dat goed werkt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:09 schreef FootieB het volgende:
Hebben jullie nog tips om meer reps te kunnen halen bij de chinups? Eerste set kan ik er 6 maar daarna echt maar 2/3x is dit gewoon een kwestie van volhouden?If not now, then when.![]()
Hmm, doe je de rack pulls ook op die hoogte? Ik doe ze net iets lager onder de knieën. Denk niet dat het veel uitmaakt behalve dat je meer of minder lichaamsdelen erbij betrekt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Rack pulls. Zie linkje in m´n sig.
Ik krijg nu 160 - 170 kilo uit het rack, met een overhand grip.
If not now, then when.![]()
Blijven doen inderdaad. Lees ook eens wat treads op rippetoe zijn site over pull ups/chin ups.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:09 schreef FootieB het volgende:
Hebben jullie nog tips om meer reps te kunnen halen bij de chinups? Eerste set kan ik er 6 maar daarna echt maar 2/3x is dit gewoon een kwestie van volhouden?
Zijn fipo hier is geweldig trouwens.http://startingstrength.c(...)owthread.php?t=36506
![]()
wejoo ogus bite zn swag g!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, doe je de rack pulls ook op die hoogte? Ik doe ze net iets lager onder de knieën. Denk niet dat het veel uitmaakt behalve dat je meer of minder lichaamsdelen erbij betrekt.
youtube fitness community uproar en shit![]()
Het is het bovenste deel van een deadlift, eigenlijk. Ik pak hem meestal van kniehoogte, soms iets hoger, soms iets lager. Beetje afhankelijk van wat ik voorhanden heb.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, doe je de rack pulls ook op die hoogte? Ik doe ze net iets lager onder de knieën. Denk niet dat het veel uitmaakt behalve dat je meer of minder lichaamsdelen erbij betrekt.![]()
wat mij wel opviel dat er ineens heel veel mooie vrouwen trainde bij f4f die allemaal een beetje verdwaalt rond liepen![]()
Je hebt ze de helpende hand geboden?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
wat mij wel opviel dat er ineens heel veel mooie vrouwen trainde bij f4f die allemaal een beetje verdwaalt rond liepen![]()
Snakey wat ben jij dan voor een nep-autist. Een echte FOK!ker die kijkt toch toe...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt ze de helpende hand geboden?
sowieso eerst met je vuisten vechtenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou straps zo lang mogelijk achterwege laten.![]()
Nee ik was in een kut bui door die spierverreking in mijn bovenbeenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt ze de helpende hand geboden?![]()
![]()
Gemiste kans.Je had nu misschien je hip flexors kunnen trainen...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nee ik was in een kut bui door die spierverreking in mijn bovenbeen![]()
Ik moet wachten tot na het huwelijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gemiste kans.Je had nu misschien je hip flexors kunnen trainen...![]()
![]()
Ik zag vnd ook wat nieuwe vrouwen wat rondbanjeren. Ze waren niet heel mooi verder gewoon normaal. Die zie je over een maandje niet meer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
Dat zijn lappen die je om je polsen, handen en barbell wikkelt zodat je meer grip hebt.quote:
Maar Snakey heeft wel gelijk; het is beter om ze niet te snel te gebruiken. Eerst op andere manier je grip versterken.
Hier staan wat oefeningen: http://www.bodybuilding.com/fun/drobson78.htm![]()
![]()
Bedankt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:02 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Hier staan wat oefeningen: http://www.bodybuilding.com/fun/drobson78.htm
[ afbeelding ]If not now, then when.![]()
Je weet dat je een goede training hebt gehad als je met rillende poten de trap op gaat. Heerlijk gevoel.
Jongens, een beginnersvraag misschien maar toch: Ik doe nu altijd elke oefening 3 x 8 (op DL na) en dit bevalt altijd wel. Diegene met wie ik train pakt altijd 3 x 12. Wat is nou beter om te doen? Zit er een theorie achter?![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:15 schreef deman13 het volgende:
Je weet dat je een goede training hebt gehad als je met rillende poten de trap op gaat. Heerlijk gevoel.
Jongens, een beginnersvraag misschien maar toch: Ik doe nu altijd elke oefening 3 x 8 (op DL na) en dit bevalt altijd wel. Diegene met wie ik train pakt altijd 3 x 12. Wat is nou beter om te doen? Zit er een theorie achter?
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.![]()
Nee, nu gewoon weer in mijn hometown. Ik zat toen voor mijn studie in Maastricht.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:51 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in de stad Maastricht
Hoeveel oefeningen doen jullie trouwens voor benen? Morgen doe ik benen en schouders (dan heb ik op buik na alles al gehad voor deze week dus kan ik vrijdag nog mooi even armen isoleren) maar meestal heb ik het na drie oefeningen wel gehad (squat, leg-press en kuiten, laatstgenoemde trainde ik overigens in de Smith)![]()
Ze zeggen dat ik 3*8 meer op massa is, 3*12 zou ik niet weten, lijkt me ook niet echt op uithoudingsvermogen. Ik doe meestal 3*8, bij triceps soms wel laag gewicht en meer herhalingen (max 20) omdat ik nog wel eens last heb van aanhechtingspunt triceps.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:15 schreef deman13 het volgende:
Jongens, een beginnersvraag misschien maar toch: Ik doe nu altijd elke oefening 3 x 8 (op DL na) en dit bevalt altijd wel. Diegene met wie ik train pakt altijd 3 x 12. Wat is nou beter om te doen? Zit er een theorie achter?
Maar ik ga er vanuit dat jij meer massa wil pakken dus dan is 3*8 prima.![]()
Ik doe hetzelfde als jij.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nee, nu gewoon weer in mijn hometown. Ik zat toen voor mijn studie in Maastricht.
Hoeveel oefeningen doen jullie trouwens voor benen? Morgen doe ik benen en schouders (dan heb ik op buik na alles al gehad voor deze week dus kan ik vrijdag nog mooi even armen isoleren) maar meestal heb ik het na drie oefeningen wel gehad (squat, leg-press en kuiten, laatstgenoemde trainde ik overigens in de Smith)
3 sets squats
5 sets leg press
3 sets calf raises.
En als ik nog de energie heb, doe ik ook wat cardio er na.![]()
Lunges en eventueel hamstring curls + leg extensions. Beetje afhankelijk van hoeveel sets, reps en gewicht je bij eerder genoemde oefeningen pakt. Persoonlijk vind ik 3 oefeningen wat karig voor legday. Oder?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nee, nu gewoon weer in mijn hometown. Ik zat toen voor mijn studie in Maastricht.
Hoeveel oefeningen doen jullie trouwens voor benen? Morgen doe ik benen en schouders (dan heb ik op buik na alles al gehad voor deze week dus kan ik vrijdag nog mooi even armen isoleren) maar meestal heb ik het na drie oefeningen wel gehad (squat, leg-press en kuiten, laatstgenoemde trainde ik overigens in de Smith)Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.![]()
Geen barbell lunges? Heerlijke oefening.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:33 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ik doe hetzelfde als jij.
3 sets squats
5 sets leg press
3 sets calf raises.
En als ik nog de energie heb, doe ik ook wat cardio er na.![]()
Ik heb soms wel eens als ik 3 x 8 doe bij rep 7 het gevoel dat ik nog wel 3 reps kan doen. Is het dan zonde om deze niet te doen of is het dan beter om wat gewicht omhoog te gaan? Dat is echt een struikelblok waar ik maar blijf twijfelen..![]()
Wazzup van DBB traint er:quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ga daar begin februari studeren, hoe zijn de faciliteiten daar? Squatrek zonder wachtrij?
http://www.google.nl/#hl=(...)2e0&biw=1440&bih=815![]()
Gewicht omhoog. Beter de laatste rep met veel moeite doen dan het makkelijk aankunnen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:46 schreef deman13 het volgende:
Ik heb soms wel eens als ik 3 x 8 doe bij rep 7 het gevoel dat ik nog wel 3 reps kan doen. Is het dan zonde om deze niet te doen of is het dan beter om wat gewicht omhoog te gaan? Dat is echt een struikelblok waar ik maar blijf twijfelen..![]()
Even voor de duidelijkheid: dit is dus op z'n Snakeys: gratis dus.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
- ik heb nog een pot NOXplode (BSN) over. De orginele 1.0 versie, dus niet NT of 2.0. Per ongeluk gekocht in een aanbieding, maar ik reageer er niet goed op: merk er weinig van behalve dat ik 's nachts niet kan slapen. Houdbaar t/m 03-2013. Interesse? PM.![]()
Als je er zo graag vanaf wil, wil ik hem wel uitproberenquote:Mijn PWO ( scivation xtend) is bijna op en wil wel eens wat anders proberen
![]()
![]()
Wat zijn jouw stats?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:58 schreef IrCute het volgende:
[..]
Als je er zo graag vanaf wil, wil ik hem wel uitproberenMijn PWO ( scivation xtend) is bijna op en wil wel eens wat anders proberen
![]()
Ben na 3 maanden gestopt te zijn weer begonnen 2 weken geledenquote:![]()
max 1rm doe ik niet aan dus stats zijn atm:
SQ: 50kgx6
DL: 60kgx5
BP: 25kg x 8
![]()
gewoon die extra doen en daarna gewicht omhoog. Effectiefste groei zit tussen 8-12 reps, het is niet zo dat met 1 meer dan 8 het ineens voor niks is geweest. Zelf wil ik na warm up 3 sets doen, haal ik 3 keer de 8 niet, wat gewicht eraf. 3 keer 12 is gewicht er bij.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:46 schreef deman13 het volgende:
Ik heb soms wel eens als ik 3 x 8 doe bij rep 7 het gevoel dat ik nog wel 3 reps kan doen. Is het dan zonde om deze niet te doen of is het dan beter om wat gewicht omhoog te gaan? Dat is echt een struikelblok waar ik maar blijf twijfelen..
En zorgen dat je een beetje feeling krijgt met wat je aan het doen bent en aanpassen as neededDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Oeps. Foutje gemaakt met incline flyes gisteren. Ik hield mijn armen iets te gestrekt (ellebogen op slot) waardoor het gewicht dus lekker naar beneden zakte. Heel mijn armend raaiden de vernieling in. Gelukkig de DBs op tijd laten plereun
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Nette stats voor 2 weken tbh!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:05 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ben na 3 maanden gestopt te zijn weer begonnen 2 weken geleden![]()
max 1rm doe ik niet aan dus stats zijn atm:
SQ: 50kgx6
DL: 60kgx5
BP: 25kg x 8
![]()
Nouja, ik deed daarvoor ook al een jaar liften, dus 3 maanden ''pauze'' gehad. Niet helemaal overnieuw begonnenquote:![]()
![]()
Is fucked up kan ik zeggen, ben ook een tijdlang uit de run geweest door ziekte. Nu ben ik het een tijd aan het terugpakken en je weet het, als mensen comments geven hoe breed je wel niet bent geworden (ik ben sowieso van nature fors dus het is lastig te zien, behalve bij mijn armen) is het altijd goedquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:53 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nouja, ik deed daarvoor ook al een jaar liften, dus 3 maanden ''pauze'' gehad. Niet helemaal overnieuw begonnen![]()
![]()
die van mij vroeg of ik aan de anabolen zatquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:07 schreef seto het volgende:
Mijn kapster zei laatst dat ik een gespierde nek heb![]()
Touché.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
die van mij vroeg of ik aan de anabolen zat![]()
Pfff ik werd gek van zo'n bijdehand fitnessinstructricetje vandaag..
Ze begon met zeiken dat ik een handdoek mee moest nemen, moest ik er eentje lenen.
Vervolgens had ik dat handdoekje en was k lekker gaan trainen, komt ze weer naar me toe dat ik
een rondleiding moest krijgen (gym is gerenoveerd enzo). Dus ik zeggen dat ik die al gehad
hebt, vraagt ze of ik toen de regels niet gehoord heb, begint ze weer over die handdoek..
Dus ik: ja hebben ze toen niet gezegd, maar k heb nu een handdoek toch.
Later kwam ze ook nog even terug om te zeggen dat k de klemmen er op moest doen of ze
aan een andere barbell moest hangenNiet optimaal voor de concentratie allemaal.
[/lief dagboek]
Verder nu weer lekker aan het trainen. Zit te denken om een extra dag erbij te doen, schema wordt dan:
Dag 1: Borst+Triceps
Dag 2: Rug +Biceps
Dag 3: Benen + Kuiten
Dag 4: Schouders + Buik
Goede split zo?![]()
handdoek gebruiken vind ik ook niet meer dan normaal, mag best wat van gezegd wordenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:22 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Pfff ik werd gek van zo'n bijdehand fitnessinstructricetje vandaag..
Ze begon met zeiken dat ik een handdoek mee moest nemen, moest ik er eentje lenen.
Vervolgens had ik dat handdoekje en was k lekker gaan trainen, komt ze weer naar me toe dat ik
een rondleiding moest krijgen (gym is gerenoveerd enzo). Dus ik zeggen dat ik die al gehad
hebt, vraagt ze of ik toen de regels niet gehoord heb, begint ze weer over die handdoek..
Dus ik: ja hebben ze toen niet gezegd, maar k heb nu een handdoek toch.
Later kwam ze ook nog even terug om te zeggen dat k de klemmen er op moest doen of ze
[/lief dagboek]
Verder nu weer lekker aan het trainen. Zit te denken om een extra dag erbij te doen, schema wordt dan:
Dag 1: Borst+Triceps
Dag 2: Rug +Biceps
Dag 3: Benen + Kuiten
Dag 4: Schouders + Buik
Goede split zo?![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
![]()
Ik begrijp eigenlijk niet waar klemmetjes voor dienen. Om de schijven er af te laten glijden moet je wel heel schuin gaan, volgens mij ben je dan al lang en breed met barbell en al omgevallen. Als ik met squatten de barbell een paar cm te veel naar links of rechts heb liggen merk ik al onbalans..."I can accept failure. I can not accept not trying."![]()
Des meer gewichten je aan een barbell doet, des te makkelijker glijden ze er van af heb ik altijd het idee.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:28 schreef Schadenfreude het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet waar klemmetjes voor dienen. Om de schijven er af te laten glijden moet je wel heel schuin gaan, volgens mij ben je dan al lang en breed met barbell en al omgevallen. Als ik met squatten de barbell een paar cm te veel naar links of rechts heb liggen merk ik al onbalans...![]()
Maar met veel gewicht erop moet je de barbell dus wel recht houden, anders verlies je je evenwicht...quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:29 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Des meer gewichten je aan een barbell doet, des te makkelijker glijden ze er van af heb ik altijd het idee."I can accept failure. I can not accept not trying."![]()
Even snel een vraag. Ik heb de boter en olie die in de pan deed om mijn vlees te bakken ook gewogen. Moet ik deze meetellen of niet? Niet alle boter en olie wordt opgenomen dus ik vraag mij af hoe ik dit kan berekenen.
Schatten
Of pan voor/na wegen, maar dat is borderline compulsief gedrag
Doe ik persoonlijk nooit omdat olijfolie. Daar kan bijna niets mis mee zijn imo..quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Even snel een vraag. Ik heb de boter en olie die in de pan deed om mijn vlees te bakken ook gewogen. Moet ik deze meetellen of niet? Niet alle boter en olie wordt opgenomen dus ik vraag mij af hoe ik dit kan berekenen.![]()
Lol dat is inderdaad mierenneuken dan. Bedankt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:40 schreef Stereotomy het volgende:
Schatten
Of pan voor/na wegen, maar dat is borderline compulsief gedragIf not now, then when.![]()
Geeft ca. 800 kcal per 100 ml.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:46 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Doe ik persoonlijk nooit omdat olijfolie. Daar kan bijna niets mis mee zijn imo..Confidence through competence![]()
Daarom. Een klein stukje boter wat ik gisteren door de aardappelpuree deed was ook al 100 kcal.quote:If not now, then when.![]()
Olijfolie?quote:
Daarnaast gooi je toch geen 100ml in de pan als je een stuk vlees (of meestal kip) wil bereiden. Of ik heb het inschattingsvermogen van een mongool.
[ Bericht 3% gewijzigd door Erasmus op 09-01-2013 00:49:17 ]![]()
Vet --> 9 kcal per gram, remember?quote:Eetlepel is ongeveer 15 ml, meeste mensen gieten meer dan een eetlepel in de pan of door de salade. Dat tikt aan.quote:Daarnaast gooi je toch geen 100ml in de pan als je een stuk vlees (of meestal kip) wil bereiden. Of ik heb het inschattingsvermogen van een mongool.
Ik vind het geen slecht idee om dat mee te rekenen, zeker als je een keer plateaut.Confidence through competence![]()
Sinds ik low carb eet ik aardappels bij mijn... okee laat maar.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daarom. Een klein stukje boter wat ik gisteren door de aardappelpuree deed was ook al 100 kcal.
Ik moet trouwens wel ziek veel rijst/aardappelen eten om snel en makkelijk aan m'n carb targets te komen. Kijk dan, is toch niet normaal meer.![]()
Sinds ik dit doe ben ik ontzettend lang bezig met eten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sinds ik low carb eet ik aardappels bij mijn... okee laat maar.
Is gewoon ook vet he, wel wat minder verzadigd dan boter. Ik heb zo'n spraytje gekocht van de AH, ¤2,50 eenmalig en gewoon bijvullen met gewone olijfolie. 2 ml per spray ofzo, gebruik er meestal +-15 voor een koekenpan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:48 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Olijfolie?
Daarnaast gooi je toch geen 100ml in de pan als je een stuk vlees (of meestal kip) wil bereiden. Of ik heb het inschattingsvermogen van een mongool.![]()
![]()
Die heb ik ook
Makkelijk voor salades evenredig sprayen ipv te druppen uit de fles.Confidence through competence![]()
ja, het is natuurlijk ook zo dat die gewichten gaan 'wiebelen' op de stang als ze niet goed geklemd zitten. Vooral met bankdrukken heb je er dan zo een ervan af gestuiterd na een paar setjes. Heb het zelf ooit gehadquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:28 schreef Schadenfreude het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet waar klemmetjes voor dienen. Om de schijven er af te laten glijden moet je wel heel schuin gaan, volgens mij ben je dan al lang en breed met barbell en al omgevallen. Als ik met squatten de barbell een paar cm te veel naar links of rechts heb liggen merk ik al onbalans...![]()
![]()
Met benchen vind ik ze zelfs gevaarlijk, omdat je dan niet meer de optie hebt de plates eraf te pleuren als je klem komt te zitten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:28 schreef Schadenfreude het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet waar klemmetjes voor dienen. Om de schijven er af te laten glijden moet je wel heel schuin gaan, volgens mij ben je dan al lang en breed met barbell en al omgevallen. Als ik met squatten de barbell een paar cm te veel naar links of rechts heb liggen merk ik al onbalans..."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Sinds ik dagelijks een liter olijfolie drink...quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:46 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Doe ik persoonlijk nooit omdat olijfolie. Daar kan bijna niets mis mee zijn imo.."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Pis je bruine vloeistof uit je anusquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:01 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Sinds ik dagelijks een liter olijfolie drink...
Okee, bedtijd![]()
![]()
Verdomme, daar heb je een punt. Nooit bij stil gestaan eigenlijk. Ik pleur eigenlijk altijd gewoon een plas olie in de pan zonder erbij na te denken. Toch maar eens verstandiger mee omgaanquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Even snel een vraag. Ik heb de boter en olie die in de pan deed om mijn vlees te bakken ook gewogen. Moet ik deze meetellen of niet? Niet alle boter en olie wordt opgenomen dus ik vraag mij af hoe ik dit kan berekenen.
-
Haha. Ja, ik heb laatst die Pam cooking spray gekocht waar 0 kcals in zitten. Werkt prima, alleen met vlees is boter wel lekkerder. Je hebt dan wel van die Pam butter cooking spray, alleen niet bij B&F.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:03 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Verdomme, daar heb je een punt. Nooit bij stil gestaan eigenlijk. Ik pleur eigenlijk altijd gewoon een plas olie in de pan zonder erbij na te denken. Toch maar eens verstandiger mee omgaan
Misschien moet je dat eens proberen.If not now, then when.![]()
Pam is canola oil (rapeseed / raapzaadolie) , en dat is ook gewoon 800 kcal per 100 ml ongeveer.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha. Ja, ik heb laatst die Pam cooking spray gekocht waar 0 kcals in zitten. Werkt prima, alleen met vlees is boter wel lekkerder. Je hebt dan wel van die Pam butter cooking spray, alleen niet bij B&F.
Misschien moet je dat eens proberen.
Ze mogen het als zero kcal adverteren, omdat:maar het is dus even energierijk als olijfolie bijvoorbeeld.quote:PAM is marketed as a nominally zero-calorie alternative to other oils used as lubricants when using cooking methods such as sauteing or baking (US regulations allow food products to claim to be zero-calorie if they contain fewer than 5 calories per Reference Amount Customarily Consumed and per labeled serving[1]). Similar sprays are offered by other manufacturers.
bron: wikiConfidence through competence![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet trouwens wel ziek veel rijst/aardappelen eten om snel en makkelijk aan m'n carb targets te komen. Kijk dan, is toch niet normaal meer.![]()
Sinds ik dit doe ben ik ontzettend lang bezig met eten...
Daarom gewoon havermout. 62gr koolhydraten per 100 gram.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wacht, wat. Er zitten dus wel degelijk kcals in?quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pam is canola oil (rapeseed / raapzaadolie) , en dat is ook gewoon 800 kcal per 100 ml ongeveer.
Ze mogen het als zero kcal adverteren, omdat:
[..]
maar het is dus even energierijk als olijfolie bijvoorbeeld.If not now, then when.![]()
Overigens ben ik vanwege grip problemen eens zonder pussy gloves gaan trainen. Ik merk met name bij het deadliften dat mijn grip nu dus stukken beter is. Heb zomaar het idee dat ik er wat gewicht bij kan gaan gooien binnenkort. Ook binnenkort eens proberen met magnesium, omdat ik met name bij chin ups wel merk dat mij ngrip wat glibberig is
Overigens wel fucking pijn in m'n klauwen (van die mooie witte vouwlijnen op je handpalm), maar dat branderige gevoel is na een uur ofzo wel weg."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
True. Misschien moet ik gewoon weer als vanouds eten (enkel broccoli en spinazie) en dan gewoon havermout en bananen bikken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daarom gewoon havermout. 62gr koolhydraten per 100 gram.
Goddamnit. Waar moet ik dan mijn kip in braden?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vet --> 9 kcal per gram, remember?
[..]
Eetlepel is ongeveer 15 ml, meeste mensen gieten meer dan een eetlepel in de pan of door de salade. Dat tikt aan.
Ik vind het geen slecht idee om dat mee te rekenen, zeker als je een keer plateaut.![]()
Jep. Goeie marketing he?quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wacht, wat. Er zitten dus wel degelijk kcals in?
http://nutritiondata.self.com/facts/fats-and-oils/9751/2
Zet de drop-down box op 100 gram of ml en je aanschouw: 792 kcal.
Het is gewoon raapzaadolie, en dat is vergelijkbaar qua kcals met olijfolie. Ze mogen het als 0 kcal adverteren omdat ze < 5 kcal per spuit zijn.Confidence through competence![]()
In de oven doen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Goddamnit. Waar moet ik dan mijn kip in braden?
Of een platgeslagen kipfilet oprollen met een paar stukken bacon. En dan ongeveer 20 min. in de oven.
Of gewoon niks geven om olijfolie en accepteren dat je er misschien wat kcal naast zit.![]()
IIFYMquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Goddamnit. Waar moet ik dan mijn kip in braden?Confidence through competence![]()
grillen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Goddamnit. Waar moet ik dan mijn kip in braden?![]()
Wat een vieze hommos. Maarja, op zich spuit ik twee keer, dus dat is 10 kcal. Toch?quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jep. Goeie marketing he?
http://nutritiondata.self.com/facts/fats-and-oils/9751/2
Zet de drop-down box op 100 gram of ml en je aanschouw: 792 kcal.
Het is gewoon raapzaadolie, en dat is vergelijkbaar qua kcals met olijfolie. Ze mogen het als 0 kcal adverteren omdat ze < 5 kcal per spuit zijn.If not now, then when.![]()
Die filosofie ben ik ook steeds meer in gaan geloven. Als ik bijvoorbeeld echt trek heb in chips ofzo, neem ik gewoon een kleine portie en compenseer ik het door ergens anders wat minder te eten. Uiteraard niet best voor je micro's, maar moet af en toe kunnen.quote:"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik weet niet hoe veel jij verbrandt als je loopt te rukken viezerdquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat een vieze hommos. Maarja, op zich spuit ik twee keer, dus dat is 10 kcal. Toch?![]()
Rukken is catabool gek. Die eiwitten komen rechtstreeks uit je spieren. En je test level gaat ook nog eens omlaag.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe veel jij verbrandt als je loopt te rukken viezerd
-
Was te verwachten dit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe veel jij verbrandt als je loopt te rukken viezerd![]()
Inkoppertje.
Ik ben om.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:13 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Die filosofie ben ik ook steeds meer in gaan geloven. Als ik bijvoorbeeld echt trek heb in chips ofzo, neem ik gewoon een kleine portie en compenseer ik het door ergens anders wat minder te eten. Uiteraard niet best voor je micro's, maar moet af en toe kunnen.
Jelly?If not now, then when.![]()
Ahja, gelukkig valt dat nog mee dan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens die website van net is het 2 kcal per spuit van 1/3 seconde![]()
Bedankt!If not now, then when.![]()
Nee maar goed, daarom lees ik etiketten alleen om de tabellen en ingredienten. Merknamen, marketingclaims etc. kunnen me al jaren niks meer schelen. Ik wil weten wat ik eet, en dat zie ik het best bij de ingredientenlijsten en de energietabellen.Confidence through competence![]()
Ik leef ook volgens IIFYM inderdaad.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:13 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Die filosofie ben ik ook steeds meer in gaan geloven. Als ik bijvoorbeeld echt trek heb in chips ofzo, neem ik gewoon een kleine portie en compenseer ik het door ergens anders wat minder te eten. Uiteraard niet best voor je micro's, maar moet af en toe kunnen.
Of ik nou havermout met een stuk vlees neem, of ik neem een runder hamburger op een broodje, het zijn allebei carbs en eiwitten.![]()
Ja.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik leef ook volgens IIFYM inderdaad.
Of ik nou havermout met een stuk vlees neem, of ik neem een runder hamburger op een broodje, het zijn allebei carbs en eiwitten.
En daarnaast voedsel van zoveel en divers mogelijk spectrum aan micronutrienten eten ('clean food'). En je komt een heel eind.Confidence through competence![]()
Sub op z'n nieuwe channel, deze is niet meer in gebruik vanwege copyrights.quote:
http://www.youtube.com/user/MichaelKoryFitnessIf not now, then when.![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sub op z'n nieuwe channel, deze is niet meer in gebruik vanwege copyrights.
http://www.youtube.com/user/MichaelKoryFitnessGoeie recipes heeft die kerel
![]()
![]()
nooit tijd om te koken de laatste tijd; protein bars is de shit.
goede voornemens voor dit jaar; fysiek van na de training continue te hebben
en squatgewicht omhoog te gooien.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
oh snap, is dat weer terug? zeker op de crosstrainer gezeten; altijd van dat vieze volk daarop
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:18 schreef drumstickNL het volgende:
oh snap, is dat weer terug? zeker op de crosstrainer gezeten; altijd van dat vieze volk daarop
Begreep er al niks van had maandag een video van Kai Greene gekeken hoe de borst te trainen.
Dat op een paar oefeningen toe gepast.
Afgesloten met Lunges (Verzwaard met 40kg).
En dat gevoel van kapot zijn en misselijk na de training is niet meer weg gegaan, als bonus kreeg ik later op de dag lichte koorts.
Nu helemaal naar de haaien![]()
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2013 09:22:06 ]![]()
Doe ik ook. Was dan ook leuk om gewoon oliebollen etc. te kunnen eten zonder in paniek te raken, zoals de rest van mijn familie, omdat ik had berekend hoeveel ik er kon eten zonder een flink calorieoverschot te krijgen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:13 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Die filosofie ben ik ook steeds meer in gaan geloven. Als ik bijvoorbeeld echt trek heb in chips ofzo, neem ik gewoon een kleine portie en compenseer ik het door ergens anders wat minder te eten. Uiteraard niet best voor je micro's, maar moet af en toe kunnen.![]()
![]()
Net voor het eerst weer naar de gym geweest sinds ik koorts en een keelontsteking heb. Moet nog 8 dagen aan de antibiotica. Maar wonderbaarlijk geen kracht/reps verloren, alleen mijn uithoudingsvermogen heeft een behoorlijke klap gehad. 8 setjes was wel maximaal vandaag. 's Ochtends gaat het sporten nog wel aardig, maar 's middags en 's avonds heb ik 0 energie voor alles. Nog maar even uitzieken dan...
![]()
Doet maar even rustig aan dan, als je hersteld bent zit je zo weer op het niveau waar je was.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:22 schreef kevin_ het volgende:
Net voor het eerst weer naar de gym geweest sinds ik koorts en een keelontsteking heb. Moet nog 8 dagen aan de antibiotica. Maar wonderbaarlijk geen kracht/reps verloren, alleen mijn uithoudingsvermogen heeft een behoorlijke klap gehad. 8 setjes was wel maximaal vandaag. 's Ochtends gaat het sporten nog wel aardig, maar 's middags en 's avonds heb ik 0 energie voor alles. Nog maar even uitzieken dan...
![]()
Stress van 'wat mag ik eten en hoeveel' verlamt mensen vaak die beginnen met op hun voedsel te letten; daarom haken er ook zoveel af.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:24 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Doe ik ook. Was dan ook leuk om gewoon oliebollen etc. te kunnen eten zonder in paniek te raken, zoals de rest van mijn familie, omdat ik had berekend hoeveel ik er kon eten zonder een flink calorieoverschot te krijgen.
Als je idd berekent hoeveel je mag, neemt dat heel veel stress weg. Vergelijk het maar met rijden op een snelweg: dat is een stuk minder stressvol als je een snelheidsmeter in je auto hebt, dan zonder.
Gek genoeg raken mensen vaker in paniek als je zegt dat je calorieën telt. Maargoed.Confidence through competence![]()
Yep. En het stelt ook zo weinig voor. Het kost me meestal minder dan 5 minuten per dag om het bij te houden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gek genoeg raken mensen vaker in paniek als je zegt dat je calorieën telt. Maargoed.
Daarnaast hebben veel mensen ook het idee dat iets "vet" eten je meteen "dik" maakt. Ze kijken me dan ook vreemd aan wanneer ik zeg dat ik altijd volle melk drink, ipv magere.![]()
Niet eens per da bijhouden. Ik weet wat een boterham 'kost'. Net als een ei of een avondmaaltijd. Dat ik een keer varieer net beleg, soit. Daar hoef ik biet voor te gaan rekenen. De gemiddelden blijven staan, zeker over meerdere dagen. Dwangmatig gedoe
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Als je podium ambities hebt ontkom je er niet aan denk ik. anders eens.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:32 schreef stinkie het volgende:
Niet eens per da bijhouden. Ik weet wat een boterham 'kost'. Net als een ei of een avondmaaltijd. Dat ik een keer varieer net beleg, soit. Daar hoef ik biet voor te gaan rekenen. De gemiddelden blijven staan, zeker over meerdere dagen. Dwangmatig gedoe![]()
Mwah ok, op zich wel een punt, maar als k dan een handdoek heb geleend moet ze 'r niet over doorzeiken. En vooral die toon -.-quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gewoon handdoek mee, wel zo sociaal voor anderen.![]()
Hebben vrouwen wel vaker, daarom houden we van ze (no homo).quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:50 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
[..]
Mwah ok, op zich wel een punt, maar als k dan een handdoek heb geleend moet ze 'r niet over doorzeiken. En vooral die toon -.-
dat vraagt nou nooit iemand aan mij ... teleurstellendquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon doortrainen, komt vanzelf wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:00 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
dat vraagt nou nooit iemand aan mij ... teleurstellend![]()
al dat gezeik met die kcal tellen.kijk gewoon in de spiegel
van die mensen die op de kcal nauwkeurig uitrekenen hoeveel ze eten.
![]()
Laatst vroeg zon billy buffel me of hij wat synthol van me kon kopen!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:00 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
dat vraagt nou nooit iemand aan mij ... teleurstellend
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Heeft het zin om na een (zware) rugtraining nog wat isolatie voor biceps te doen? Ik krijg dan namelijk amper meer gewicht omhoog! Dus volgens mij kan ik het net zo goed laten en zijn mijn biceps al gaar genoeg van het rug trainen, klopt dit?![]()
Ja vreemd hè om discipline te hebben.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:19 schreef Jahr00n het volgende:
al dat gezeik met die kcal tellen.kijk gewoon in de spiegel
van die mensen die op de kcal nauwkeurig uitrekenen hoeveel ze eten.![]()
![]()
Ik doe zelf 1 biceps workout op mijn upper body dag. Groeit bij mij goed genoeg mee zonder veel aandacht te besteden. Weet niet hoe ver gevorderd je bent maar focussen op grote compounds is veel makkelijker en veel effectiever dan aanklooien met isolatie oefeningen. Het doet wel wat meer pijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:08 schreef Lewinsky het volgende:
Heeft het zin om na een (zware) rugtraining nog wat isolatie voor biceps te doen? Ik krijg dan namelijk amper meer gewicht omhoog! Dus volgens mij kan ik het net zo goed laten en zijn mijn biceps al gaar genoeg van het rug trainen, klopt dit?![]()
![]()
Ik raad je aan om eens magnesium te proberen. Ikzelf had ook moeite met de grip (zowel zonder als met gloves) bij een gewicht boven de 100 kg. Wanneer ik zwaar ga met deadliften gebruik ik magnesium en trek ik 160 kg weg zonder enige dreiging om de grip te verliezen, dat spul werkt echt verassend goed! Enige nadeel is dat je klauwen naar de tering gaan, deadliften doet echt zwaar zeer aan me handen met magnesium. Maarja, no pain no gain hé!quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:09 schreef star_gazer het volgende:
Overigens ben ik vanwege grip problemen eens zonder pussy gloves gaan trainen. Ik merk met name bij het deadliften dat mijn grip nu dus stukken beter is. Heb zomaar het idee dat ik er wat gewicht bij kan gaan gooien binnenkort. Ook binnenkort eens proberen met magnesium, omdat ik met name bij chin ups wel merk dat mij ngrip wat glibberig is
Overigens wel fucking pijn in m'n klauwen (van die mooie witte vouwlijnen op je handpalm), maar dat branderige gevoel is na een uur ofzo wel weg.190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
Ikzelf zit nu op een bf van 13% ongeveer bij een gewicht van 90kg met 190cm lengte. Rond maart, april wil ik gaan beginnen met cutten. Tot hoeveel procent bf cutten is realistisch voor mij? Abs beginnenn nu langzaam zichtbaar te worden, maar de veins in mn biceps zijn nog steeds niet zichtbaar. Bij hoeveel procent begin je dat te zien?190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
Rond de 10% moet je makkelijk kunnen redden in twee maanden. Ik kan de aders in mn biceps al wel zien rond de 12% maar dat verschilt bij iedereen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:49 schreef jeurse04 het volgende:
Ikzelf zit nu op een bf van 13% ongeveer bij een gewicht van 90kg met 190cm lengte. Rond maart, april wil ik gaan beginnen met cutten. Tot hoeveel procent bf cutten is realistisch voor mij? Abs beginnenn nu langzaam zichtbaar te worden, maar de veins in mn biceps zijn nog steeds niet zichtbaar. Bij hoeveel procent begin je dat te zien?![]()
Ik heb hetzelfde als wat Snakey had, gister nergens last van, vanochtend moest ik rennen naar de plee toen ik wakker werd. Vervolgens twee glazen water gedronken die meteen via mijn neus weer naar buiten kwamen. Nog helemaal niks gegeten vandaag, wel hongergevoel maar wat ik eet blijft niet binnen. Deze week gelukkig al twee keer getraind dus hoef in principe alleen nog mijn schouders en benen te trainen, hopelijk ben ik vrijdag fit genoeg.
Je merkt ook meteen dat je je pump verliest he, haha. Ik heb echt een tik wat dat betreft, continu aan mijn armen en borst voelen en dan jezelf wijs maken dat het kleiner aan het worden isKutzooi.
Ik ga weer even boven de pot hangen.
[ Bericht 1% gewijzigd door ZuidGrens op 09-01-2013 18:59:50 ]![]()
Ik ga in maart beginnen, dan hoop ik van 12 % naar 9 of zo te gaan (moet denk ik wel lukken, gaat er bij mij makkelijker af dan erbij). Maar als ik me een week zo zou voelen als nu zit ik binnen een week op 6 %quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:49 schreef jeurse04 het volgende:
Ikzelf zit nu op een bf van 13% ongeveer bij een gewicht van 90kg met 190cm lengte. Rond maart, april wil ik gaan beginnen met cutten. Tot hoeveel procent bf cutten is realistisch voor mij? Abs beginnenn nu langzaam zichtbaar te worden, maar de veins in mn biceps zijn nog steeds niet zichtbaar. Bij hoeveel procent begin je dat te zien?![]()
![]()
De laatste tijd krijg ik overal pijntjes, ik ga minder intens trainen. Alleen nog de laatste set tot failure ipv allemaal, en iets meer volume.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bendoe op 09-01-2013 17:40:03 ]![]()
Inderdaad, lijkt mij niet echt de optimale manier van trainen.quote:Ja ik ken het gevoelquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:19 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
ja
Begreep er al niks van had maandag een video van Kai Greene gekeken hoe de borst te trainen.
Dat op een paar oefeningen toe gepast.
Afgesloten met Lunges (Verzwaard met 40kg).
En dat gevoel van kapot zijn en misselijk na de training is niet meer weg gegaan, als bonus kreeg ik later op de dag lichte koorts.
Nu helemaal naar de haaien![]()
![]()
Zit nu zelf met iets raars; elke avond dat ik niet heb getraind voel ik mij enorm opgejaagd. Alsof ik mij enorm irriteer, niet agressief oid maar.. umm misschien kennen jullie het gevoel.
[ Bericht 4% gewijzigd door drumstickNL op 09-01-2013 18:48:40 ]-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Jep. Bij mij is het wel een (weliswaar lichte) vorm van agressie.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Inderdaad, lijkt mij niet echt de optimale manier van trainen.
[..]
Ja ik ken het gevoel
Zit nu zelf met iets raars; elke avond dat ik niet heb getraind voel ik mij enorm opgejaagd. Alsof ik mij enorm irriteer, niet agressief oid maar.. umm misschien kennen jullie het gevoel.![]()
Ja bij mij ook wel eigenlijk, wilde het alleen niet posten omdat de meeste mensen dan vol in de ankers vliegen. Kan mijzelf wel beheersen, het is wel vervelend.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Jep. Bij mij is het wel een (weliswaar lichte) vorm van agressie.
@fathank;
congratz bro
[ Bericht 1% gewijzigd door drumstickNL op 09-01-2013 19:34:47 ]-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Nieuw PR op de squat.
5x145 kg.
Nu de trap op richting zonnebank.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Heb ik geen last van. HOogstens lichtelijk onrustigquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:12 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ja bij mij ook wel eigenlijk, wilde het alleen niet posten omdat de meeste mensen dan vol in de ankers vliegen. Kan mijzelf wel beheersen, het is wel vervelend.
@fathank;
congratz bro![]()
Ik vond dit wel een leuke post om te lezen, wellicht één van jullie ook.
http://www.nejm.org/doi/f(...)101#t=articleResultsIf not now, then when.![]()
Hoeveel blijft er van over als ze weer stoppen?Behulpzaam als een waterkraan.
Als je een goede nakuur hebt en je eet, traint en slaapt voldoende, dan behoud je de meeste gains. Volgens mij behoud je sowieso de meeste gains als je alleen al voldoende blijft eten. Die groep die niet trainde maar wel juiced heeft gewoon 3 kg massa aangezet in maar 10 weken. Dat is aardig knap.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:51 schreef fathank het volgende:
Hoeveel blijft er van over als ze weer stoppen?
Zat overigens wel een dieet aan vast lees ik, best wel een solide onderzoek tot zover ik het kan bekijken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je een goede nakuur hebt en je eet, traint en slaapt voldoende, dan behoud je de meeste gains. Volgens mij behoud je sowieso de meeste gains als je alleen al voldoende blijft eten. Die groep die niet trainde maar wel juiced heeft gewoon 3 kg massa aangezet in maar 10 weken. Dat is aardig knap.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Waar, waar, waar?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:29 schreef Tinos85 het volgende:
Vandaag twee squatende en deadliftende chicks in de gym![]()
Staat nergens dat het 7 pounds of muscle was in groep 2. Wat er wel staat was dat het VVM was, en zoals we weten houd je vocht vast met 600 mg test.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.nejm.org/doi/f(...)101#t=articleResults![]()
Ik zie het er toch echt staan hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:08 schreef Diabox het volgende:
[..]
Staat nergens dat het 7 pounds of muscle was in groep 2. Wat er wel staat was dat het VVM was, en zoals we weten houd je vocht vast met 600 mg test.
Wat is er netjes aan 3kg vocht vasthouden?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mja, mja, dan is het nog netjes, niet?
Of toch du vader?![]()
Lol gelijk aan de spuit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.nejm.org/doi/f(...)101#t=articleResults
Deathlift or Die.![]()
Laatste set incline dumbbell press 22 kg x 6 gepressedin april strugglede ik nog met 14. Kijken of we dat kunnen uitbouwen de komende weken.
![]()
Trololololo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:35 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Wat is er netjes aan 3kg vocht vasthouden? [ afbeelding ]If not now, then when.![]()
Vandaag whey al binnen, dacht eerst de verkeerde want er zat een stikker op met chocolade. Gellukig toch aardbei en smaakt een stuk beter dan verwacht, had verwacht dat het vies zou zijn.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Nu gewoon 3 keer per dag shaken dan ga je wel massa pakken hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:56 schreef esv7 het volgende:
Vandaag whey al binnen, dacht eerst de verkeerde want er zat een stikker op met chocolade. Gellukig toch aardbei en smaakt een stuk beter dan verwacht, had verwacht dat het vies zou zijn.![]()
Ik wil graag eens wat leesvoer over trainen in combinatie met de juiste voeding halen. Niet wetenschappelijk geschreven en niet puur gericht op het Bodybuild gebeuren maar meer uitleg over spiergroepen, oefeningen en voeding. Iemand suggesties?![]()
Nee een keer per dag, dan kom ik als het goed is aan genoeg kcals en eiwitten.Heb het ook niet gekocht omdat ik niet groeide met het idee nu even Arnold te worden o.i.d.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nu gewoon 3 keer per dag shaken dan ga je wel massa pakken hoor.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ik heb ook whey gehaald puur als aanvulling. Voor mij is het redelijk lastig om uit mn voeding de 1,5 tot 2 gram eiwitten per kilo lichaamsgewicht te halen. (105kg)quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:30 schreef esv7 het volgende:
[..]
Nee een keer per dag, dan kom ik als het goed is aan genoeg kcals en eiwitten.Heb het ook niet gekocht omdat ik niet groeide met het idee nu even Arnold te worden o.i.d.![]()
Ja stuk moeilijker dan voor mij, ik weeg nu 65kg ofzo tijdje niet gewogen. Maar heb mijn voeding al erg omgegooid dit is gewoon een aanvulling erop. Voorlopig moet ik nog aan mijn voeding blijven werken iig.
Vandaag met bankdrukken geprobeerd mijn schouders naar elkaar toe te trekken, dit lukt prima tot ik de barbell hoog heb dan blijven mijn schouders niet meer bij elkaar.:SNo citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:35 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Wat is er netjes aan 3kg vocht vasthouden? [ afbeelding ]![]()
Halve kilo vocht vasthouden
Probeer dat maar eens een dag vol te houden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Halve kilo vocht vasthouden![]()
![]()
Zeer herkenbaar, ik kan prima volgens die ALLERBESTE MANIER UIT DE FILMPJES onder de bar gaan liggen, met holle rug, schouders BACK en DOWN, leg drive, etc, maar zodra ik dan mijn armen uitstrek en de bar vastpak, is eigenlijk de helft van die samentrekking alweer weg ofzo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:34 schreef esv7 het volgende:
Ja stuk moeilijker dan voor mij, ik weeg nu 65kg ofzo tijdje niet gewogen. Maar heb mijn voeding al erg omgegooid dit is gewoon een aanvulling erop. Voorlopig moet ik nog aan mijn voeding blijven werken iig.
Vandaag met bankdrukken geprobeerd mijn schouders naar elkaar toe te trekken, dit lukt prima tot ik de barbell hoog heb dan blijven mijn schouders niet meer bij elkaar.:S
Ligt dat ding dan te hoog, of hoort dit zo?
Zelfde inderdaad met bovenste punt van de beweging, om zo ver te kunnen uitstoten gaan vanzelf je schouders (enigszins) weer uit elkaar, right?![]()
Godver de godver. Toch eens tijd om wat meer tijd tussen borst en schouders te gaan nemen. Vandaag benen en schouders, maar de front delts zijn nog verrot van twee dagen terug
-
Minder hoog gaan dusquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:34 schreef esv7 het volgende:
Vandaag met bankdrukken geprobeerd mijn schouders naar elkaar toe te trekken, dit lukt prima tot ik de barbell hoog heb dan blijven mijn schouders niet meer bij elkaar.:S
,,/![]()
Vandaag is dus mijn eerste been-dag sinds mijn rustweek. Dat zal wel weer pijn gaan doen
-
Dan heb je te korte armen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar, ik kan prima volgens die ALLERBESTE MANIER UIT DE FILMPJES onder de bar gaan liggen, met holle rug, schouders BACK en DOWN, leg drive, etc, maar zodra ik dan mijn armen uitstrek en de bar vastpak, is eigenlijk de helft van die samentrekking alweer weg ofzo.
Ligt dat ding dan te hoog, of hoort dit zo?
Zelfde inderdaad met bovenste punt van de beweging, om zo ver te kunnen uitstoten gaan vanzelf je schouders (enigszins) weer uit elkaar, right?Laat je spotter helpen bij het unracken, dan hoef je jezelf niet te overstrekken. Zelfde geld voor te ver uitstoten; schouders naar elkaar toetrekken en uitstoten tot het punt waarop ze uit elkaar dreigen te gaan.
![]()
-laat maar-
[ Bericht 25% gewijzigd door star_gazer op 10-01-2013 01:57:12 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
n00b vraagje mbt spierpijn
Bij bijv bench press doe ik 3x5 waarbij de laatsten me echt enorm veel moeite kost, alsof dat ding opeens twee keer zo zwaar is geworden. Als ik nog een extra rep zou maken vermoed ik dat ik zou failen.
Anyway, ik heb nooit last van spierpijn, klopt dit?![]()
Of heb ik nog een onzinnig beeld dat spierpijn af en toe 'hoort'?
Als warm-up ga ik meestal 10 minuten fietsen of roeien. Daarna bij de oefening (in dit geval dus bench press) paar reps met lege stang(20kg?), dan een paar met 30kg, daarna met 45kg om vervolgens mijn (nu) werkgewicht van 55kg die 3x5 reps te maken.![]()
Behalve MyfitnessPal is Sleep Cycle ook wel een aanradertje.
Het is een slaap app voor je smartphone. Misschien kennen we hem al maar ik vond hem wel aardig. (misschien heb ik hem zelfs wel van hier)
Je legt hem op je matras 's nachts, en je bewegingsopnemer registreert dan jouw bewegingen tijdens je slaap.Hoe dieper je slaapt, hoe minder je beweegt.
Zo krijg je een aardig overzicht van jouw nachtelijke bezigheden, en kun je na een nacht aangeven hoe je geslapen hebt. Het belangrijkste is nog wel dat het programma je binnen een window van een half uur voor je alarm wilt hebben gaat kijken hoe diep je slaapt, en of het al niet handiger is om je eerder wakker te maken zodat je niet ergens uit een diepe remslaapt hoeft te komen. Ook kan het je met "rustgevende" geluiden in slaap laten vallen.
Ik vond het wel aardig i.i.g.en als je dus zo'n nacht hebt waar je compleet verrot wakker wordt zie je duidelijk dat je veel minder diep geslapen hebt. Gym presaties zijn bij mij meestal avenant
Zie hier een profiel van een nacht (ik werd wakker als een uitgeslapen baby)
Zie hier een profiel van een dramatische nacht
[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 10-01-2013 08:07:16 ]![]()
Was dat bij USC Leiden weer? Bevalt het je verder de apparatuur?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:22 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
een rondleiding moest krijgen (gym is gerenoveerd enzo)
Wel een beetje appart idd. Voorheen kon je er squatten vanaf het bankdrukbankje met 150kg in je nek terwijl er twee andere mensen letterlijk met hun hoofd onder jouw schijven lagen op een bankje, en nu zijn ze zo zenuwachtig? lol.
Op handoekgebruik zijn ze altijd al scherp geweest![]()
![]()
Grappig dat je juist met de gsm deze informatie krijgt terwijl er onderzoeken zijn de beweren dat de straling van een gsm je uit je remslaap haalt en je dus beter je gsm niet mee de slaapkamer in moet nemen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:42 schreef RaymondK het volgende:
Het is een slaap app voor je smartphone. Misschien kennen we hem al maar ik vond hem wel aardig. (misschien heb ik hem zelfs wel van hier)
Je legt hem op je matras 's nachts, en je bewegingsopnemer registreert dan jouw bewegingen tijdens je slaap.Hoe dieper je slaapt, hoe minder je beweegt.
Zo krijg je een aardig overzicht van jouw nachtelijke bezigheden, en kun je na een nacht aangeven hoe je geslapen hebt. Het belangrijkste is nog wel dat het programma je binnen een window van een half uur voor je alarm wilt hebben gaat kijken hoe diep je slaapt, en of het al niet handiger is om je eerder wakker te maken zodat je niet ergens uit een diepe remslaapt hoeft te komen. Ook kan het je met "rustgevende" geluiden in slaap laten vallen.
Ik vond het wel aardig i.i.g.en als je dus zo'n nacht hebt waar je compleet verrot wakker wordt zie je duidelijk dat je veel minder diep geslapen hebt. Gym presaties zijn bij mij meestal avenant
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Er is zoveel electromagnetische straling om ons heen, zowel van apparatuur als van de zon/kosmos, dat die paar honderd milliwatt van je GSM (ook nog eens verdeelt in alle richtingen rond de antenne) geen ene flikker uit gaat makenquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Grappig dat je juist met de gsm deze informatie krijgt terwijl er onderzoeken zijn de beweren dat de straling van een gsm je uit je remslaap haalt en je dus beter je gsm niet mee de slaapkamer in moet nemen.![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 10-01-2013 09:39:45 ]![]()
Mm geinig, de moeite waard om eens te bekijken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:42 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over 6 weken heb ik een nieuw (fatsoenlijk bed); kan ik de slaappatronen vergelijken en eens bekijken of ik echt beter ga slapen![]()
![]()
Ik hoef gelukkig slaappatronen etc te vergelijken. Ik slaap meestal binnen een minuutje of 5 en 8 uur later word ik meestal wakker![]()
![]()
Je kan je gsm op 'vliegtuig stand' (geen verbindingen) zetten, dan is het grootste gedeelte van de straling verdwenen.quote:Grappig dat je juist met de gsm deze informatie krijgt terwijl er onderzoeken zijn de beweren dat de straling van een gsm je uit je remslaap haalt en je dus beter je gsm niet mee de slaapkamer in moet nemen.![]()
Ok ik dacht dat je je hele armen helemaal moest uitstrekken om de bar zo hoog mogelijk te krijgen, zal straks wat filmpjes kijken.quote:No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Spierpijn zegt niks. Zolang jij gewoon sterker wordt en in de spiegel en/of op de weegschaal ziet dat het goed is, dan is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 10 januari 2013 04:05 schreef tjoptjop het volgende:
n00b vraagje mbt spierpijn
Bij bijv bench press doe ik 3x5 waarbij de laatsten me echt enorm veel moeite kost, alsof dat ding opeens twee keer zo zwaar is geworden. Als ik nog een extra rep zou maken vermoed ik dat ik zou failen.
Anyway, ik heb nooit last van spierpijn, klopt dit?![]()
Of heb ik nog een onzinnig beeld dat spierpijn af en toe 'hoort'?
Als warm-up ga ik meestal 10 minuten fietsen of roeien. Daarna bij de oefening (in dit geval dus bench press) paar reps met lege stang(20kg?), dan een paar met 30kg, daarna met 45kg om vervolgens mijn (nu) werkgewicht van 55kg die 3x5 reps te maken.Bedankt Hans.![]()
Als je met uitstrekken bedoelt ellebogen op slot gooien, dan niet. Als ik echt helemaal m'n armen strek dan gaat de spanning van m'n borst spieren af en hou ik inderdaad m'n schouderbladen niet bij elkaar. Ik hou m'n armen altijd licht gebogen, dan blijf ik de spanning voelen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:51 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ok ik dacht dat je je hele armen helemaal moest uitstrekken om de bar zo hoog mogelijk te krijgen, zal straks wat filmpjes kijken.,,/![]()
Haha, wat voor filmpje ik ook kijk, trainen gaat hem voor mij vandaag niet worden. Heb echt zware buikgriep, al bijna 48 uur amper gegeten op wat kippenbouillon, een banaan en wat worteltjes na. Kutzooi, daar gaan mijn gains van 2013quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:38 schreef THEFXR het volgende:
godsgloeiende, trainen bitches, niet ziek zijn!![]()
Wel lekker droog nu, hoop vocht verloren![]()
![]()
Goede tip, eens kijken of het werkt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:42 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Oke dankjewel maandag even oefenen weer.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:02 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Als je met uitstrekken bedoelt ellebogen op slot gooien, dan niet. Als ik echt helemaal m'n armen strek dan gaat de spanning van m'n borst spieren af en hou ik inderdaad m'n schouderbladen niet bij elkaar. Ik hou m'n armen altijd licht gebogen, dan blijf ik de spanning voelen.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Nice. Ik merk vooral dat ik met melatonine echt ontzettend diep slaap en ook veel lekkerder. Ik word ook echt wakker in dezelfde positie als toen ik ging slapen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:42 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kwam vandaag via aan artikel een site tegen. Ziet er echt erg goed uit op het eerste gezicht (na aanmelding)! Ik moet het nog wel even beter bekijken. Wellicht dat iemand hier er wat aan heeft.
http://www.virtuagym.comIf not now, then when.![]()
Het werkt wel, maar ik wordt altijd voortijdig wakker met dat spul, val weer in slaap om vreselijk brak wakker te worden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice. Ik merk vooral dat ik met melatonine echt ontzettend diep slaap en ook veel lekkerder. Ik word ook echt wakker in dezelfde positie als toen ik ging slapen.
Ik neem helemaal niks. Als ik niet kan slapen dan is dat maar zo. Gewoon weer op tijd opstaan, een dag wat minder zijn en weer op tijd naar bed werkt stukken beter.![]()
Oh, ik heb juist meer dat ik één of twee keer 'wakker' wordt maar gelijk weer weg duf alsof ik onder de narcose zit.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het werkt wel, maar ik wordt altijd voortijdig wakker met dat spul, val weer in slaap om vreselijk brak wakker te worden.
Ik neem helemaal niks. Als ik niet kan slapen dan is dat maar zo. Gewoon weer op tijd opstaan, een dag wat minder zijn en weer op tijd naar bed werkt stukken beter.Ik slaap ook heel lang dan, maar word wel uitgerust wakker.
Android ? Ik zie niet dezelfde geloof ikquote:Op donderdag 10 januari 2013 07:42 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Aha, thanks! Ik kan verder gewoon bij de bar, dat is het probleem niet, maar hij kan ook gewoon een standje lager liggen, ja.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan heb je te korte armen.Laat je spotter helpen bij het unracken, dan hoef je jezelf niet te overstrekken. Zelfde geld voor te ver uitstoten; schouders naar elkaar toetrekken en uitstoten tot het punt waarop ze uit elkaar dreigen te gaan.
Maar je kan dus gewoon 'te hoog' benchen? Dat wil zeggen, te ver uitstoten, zodat je schouders uit elkaar gaan. Eerlijk gezegd nooit bij stilgestaan, maar makes sense.
![]()
![]()
Ik stoot m'n hoofd wel eens als de barbell op dat lagere standje ligtquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Aha, thanks! Ik kan verder gewoon bij de bar, dat is het probleem niet, maar hij kan ook gewoon een standje lager liggen, ja.Maar je kan dus gewoon 'te hoog' benchen? Dat wil zeggen, te ver uitstoten, zodat je schouders uit elkaar gaan. Eerlijk gezegd nooit bij stilgestaan, maar makes sense.
![]()
![]()
Nieuwe mixtape van ace hood komt vandaag uit, verwacht weer goeie muziek om op te trainen.
(voor de geintereseerde http://www.datpiff.com/Ace-Hood-Starvation-2-mixtape.435722.html)![]()
Vandaag sla ik de training over... Ik wil wel trainen maar door de combinatie werk en training heb ik mijn gezin sinds zondag niet meer gezienhaal deze training zaterdag wel weer in
![]()
![]()
Niet te hard trainen dan he.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:06 schreef Hiatus het volgende:
niet mooi om te zien, ook niet waar ik naar streef.![]()
strong glutesquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:03 schreef Bendoe het volgende:
[ afbeelding ]
In die eerste pic lijkt het alsof hij geen huid heeft, ziek.Of toch du vader?![]()
is hij nu niks veranderd in 7 jaarquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:03 schreef Bendoe het volgende:
[ afbeelding ]
In die eerste pic lijkt het alsof hij geen huid heeft, ziek.
Chuck Norris threw a grenade & killed 10 people. Then the grenade exploded.![]()
Cutten gaat nog zwaar worden wanneer het ooit moet gebeuren ben ik bang.
Vandaag zonder moeite al 3200kcal gegeten en heb nog steeds honger.
/lief dagboek![]()
Net even gewogen en ben ongeveer 4of 5 kilo aangekomen, meer dan ik verwacht had.
En ik vindt sommige bodybuilders wel een mooi lichaam hebben, bijvoorbeeld Kai Green. Niet dat ik zo zou willen zijn maar toch wel op een manier mooi.
Dit vindt ik eigenlijk een mooier lichaam.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Zo'n ruige baard zal ik nooit kunnen kweken helaas. Zonder moet wel haalbaar zijn.![]()
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.![]()
Wat doe je hier dan domme ecto. Je begrijpt hopelijk wel dat wij hier allemaal aan de roids zitten en podium ambities hebben, of niet dan?!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:06 schreef Hiatus het volgende:
niet mooi om te zien, ook niet waar ik naar streef.If not now, then when.![]()
Bagger training vandaag. Kan ook niet anders na 3 uur slaap. Wel gewoon netjes afgemaakt natuurlijk.
/dagboekIf not now, then when.![]()
Spontaan bloedneus krijgen tijdens het squatten, toch je setje afmaken
Ik had trouwens wat raars vandaag, ik had bij mijn whey ook whey delicious lemon sample gekregen. Dus ik dacht laat ik hem eens proeven, vond hem best wel smerig maar toch opgedronken. Toen kreeg ik al een beetje een misselijk gevoel, en toen lag die 10 minuten later in de wc en toen had ik nergens meer last van. Kan je allergisch zijn voor sommige whey ofzo?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Of je kotste het uit omdat je het niet lekker vond?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:30 schreef esv7 het volgende:
Ik had trouwens wat raars vandaag, ik had bij mijn whey ook whey delicious lemon sample gekregen. Dus ik dacht laat ik hem eens proeven, vond hem best wel smerig maar toch opgedronken. Toen kreeg ik al een beetje een misselijk gevoel, en toen lag die 10 minuten later in de wc en toen had ik nergens meer last van. Kan je allergisch zijn voor sommige whey ofzo?
Ik snap niet waarom iedereen gaat denken aan allergieën, erfelijke ziektes, een prik van een uitgestorven mug, terwijl de voor de hand liggende oorzaak opzij geschoven wordt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Zebra_(medicine)Confidence through competence![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:30 schreef esv7 het volgende:
Ik had trouwens wat raars vandaag, ik had bij mijn whey ook whey delicious lemon sample gekregen. Dus ik dacht laat ik hem eens proeven, vond hem best wel smerig maar toch opgedronken. Toen kreeg ik al een beetje een misselijk gevoel, en toen lag die 10 minuten later in de wc en toen had ik nergens meer last van. Kan je allergisch zijn voor sommige whey ofzo?
Hmmmm kan ook mischien, had hem gewoon snel opgedronken om het niet zo te proeven.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
ONZ-topic is een paar haltes verderop.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:30 schreef esv7 het volgende:
Same D:quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb wel allemaal bloed in mijn snot (srs)."If you do what you always did, then you will get what you always got."
Serieus? Ik weet niet wat het is man. Ik heb ook al een week last van mijn keel, maar eigenlijk al twee jaar een fucked up keel + neus ondanks dat ik nu zes maanden ben gestopt met roken. Huisarts wou mij niet naar de KNO-arts sturen omdat ik al naar de orthopeed mocht.quote:Binnenkort even langsgaan en hem bedreigen.
T is nu alweer weg geloof ik, had t vanochtend opeens. Snuit je je neus veel? Kan irritatie of een wondje of zo zijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Serieus? Ik weet niet wat het is man. Ik heb ook al een week last van mijn keel, maar eigenlijk al twee jaar een fucked up keel + neus ondanks dat ik nu zes maanden ben gestopt met roken. Huisarts wou mij niet naar de KNO-arts sturen omdat ik al naar de orthopeed mocht.Binnenkort even langsgaan en hem bedreigen.
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Doe ik een capsule visolie in m'n mond knapt die kapot, lekker is dat.Elke morgen. Maarja, het is ook twee dagen zo, dus niet echt lang, maar wel vreemd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:04 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
T is nu alweer weg geloof ik, had t vanochtend opeens. Snuit je je neus veel? Kan irritatie of een wondje of zo zijnIf not now, then when.![]()
Science motherfuckers zeggen dat ZMA slecht is en je zinq en magnesium beter apart kan supplementeren.quote:If not now, then when.![]()
Net een lekkere leg + shoulder training gehad. Maar ik twijfel toch wel een beetje over mijn schema op deze dag, zouden jullie hier eens naar willen kijken?
- Squats
- Military press
- Barbell lunges
- Lateral raises
- Rear delts
- Shrugs
- Calves
Denken jullie dat dit goed is? Alles 3*8 overigens!![]()
Gisteren voor het eerst iemand zien deadliften (behalve mijn eigen spiegelbeeld). Goed vorm, veel gewicht. Helaas nam hij pauzes van ongeveer 10 minuten tussen zijn sets. Ik denk dat hij met squats, deadlifts en shoulder press ongeveer 1,5 uur het squatrek bezet heeft gehouden. Beetje jammer."I can accept failure. I can not accept not trying."![]()
Ik pink altijd een traantje weg wanneer ik iemand anders in de gym zie squatten of deadliften. Een zeldzaamheid namelijk.
Basicfit:')BEASTMODE![]()
Bij mij zie je dat wel vaak eigenlijk, wel meer squats + olympische lifts dan deadlifts, die zie je heel soms.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:32 schreef Awesome_ het volgende:
Ik pink altijd een traantje weg wanneer ik iemand anders in de gym zie squatten of deadliften. Een zeldzaamheid namelijk.
Basicfit:')
En mijn gym heeft ook Huub Hetterschijt.Huub Hetterschijtquote:Gepubliceerd: 23 december 2012, 16:27 uur
Laatste wijziging: 23 december 2012, 16:50 uur
Huub Hetterschijt is Nederlands kampioen powerliften geworden in de klasse tot 120 kilogram.
Bij powerliften moeten deelnemers hun kracht bewijzen op de disciplines kniebuigen, bankdrukken en deadlift. Er deden 55 mannen en vrouwen, verdeeld over vijf klassen, mee aan het NK in Krimpen aan den IJssel.
Hetterschijt tilde op het onderdeel kniebuigen 255 kilo, wat een Nederlands record betekende. Bij het bankdrukken haalde de Assenaar 195 kilo. Op het onderdeel deadlift kwam hij tot 265 kilogram. In totaal kwam hij uit op 715 kilo, een nieuw Nederlands record.![]()
![]()
HHHHHHHHHH Hetterschijt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bij mij zie je dat wel vaak eigenlijk, wel meer squats + olympische lifts dan deadlifts, die zie je heel soms.
En mijn gym heeft ook Huub Hetterschijt.
[..]
Huub Hetterschijt![]()
Dromenvangertje heet toch ook Hertenschijt of zo.
Maat van me gaat 24 februari op het NK powerliften proberen Nederlands kampioen te worden in de klasse tot 74kg. In z'n eerste officiele wedstrijd ooit.Soukidan op je oogbal.![]()
Hee, dat was in mijn durp! Jammer dat ik niet in Nederland was.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bij mij zie je dat wel vaak eigenlijk, wel meer squats + olympische lifts dan deadlifts, die zie je heel soms.
En mijn gym heeft ook Huub Hetterschijt.
[..]
Huub Hetterschijt![]()
F4F Rotterdam heeft vanavond een nieuw dieptepunt bereikt.![]()
Ik kwam binnen 4 personeelsleden zaten te spelen met hun telefoon. Vervolgens ga ik naar het krachthonk en behalve dat het er erg druk was leek het meer op een gevangenis dan een sportschool. Niemand praatte Nederlands en je had allemaal van die groepjes (mocros,antis,kaapverdianen) je brak je nek bijna over de dumbells en iemand gebruikte het bankdrukbankje om te curlen![]()
Om maar nog te zwijgen over hoe het squatrek verkracht werd![]()
Vraag me af wat het personeelsbeleid bij F4F is als ze 4 ecto's van 16 aannemen die met hun telefoon zitten te spelen![]()
Dat had ik zelfs in de David Lloyd Blijdorp (Rotterdam). Ging daar paar keer met mijn chick sporten, werd zo aangegaapt daarquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
F4F Rotterdam heeft vanavond een nieuw dieptepunt bereikt.![]()
Ik kwam binnen 4 personeelsleden zaten te spelen met hun telefoon. Vervolgens ga ik naar het krachthonk en behalve dat het er erg druk was leek het meer op een gevangenis dan een sportschool. Niemand praatte Nederlands en je had allemaal van die groepjes (mocros,antis,kaapverdianen) je brak je nek bijna over de dumbells en iemand gebruikte het bankdrukbankje om te curlen![]()
Om maar nog te zwijgen over hoe het squatrek verkracht werd![]()
Vraag me af wat het personeelsbeleid bij F4F is als ze 4 ecto's van 16 aannemen die met hun telefoon zitten te spelen
Sowieso in Rotterdam.Deathlift or Die.![]()
Je hebt ze toch wel gedjoekt, toch.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat had ik zelfs in de David Lloyd Blijdorp (Rotterdam). Ging daar paar keer met mijn chick sporten, werd zo aangegaapt daar
Sowieso in Rotterdam.If not now, then when.![]()
gepopt met m'n pipa, bitch.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hebt ze toch wel gedjoekt, toch.Deathlift or Die.![]()
Over een maand weg uit Rotterdam en dan terug naar Nederlandquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat had ik zelfs in de David Lloyd Blijdorp (Rotterdam). Ging daar paar keer met mijn chick sporten, werd zo aangegaapt daar
Sowieso in Rotterdam.![]()
![]()
![]()
Eindelijk weer in een normale buurt wonen![]()
Denk ook dat ik nooit meer terug ga naar de randstad![]()
Ow echt waar? Ik heb er jaren getrained in het verleden, 2005 tot begin 2008, nooit ergens last van gehad. Hoewel ik er nooit later dan 8 uur ´s morgens was, dus was ik voor 10 uur weer de deur uit. Ik kan me voorstellen dat het ´s avonds iets anders was.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sowieso in Rotterdam.![]()
Van die mocro's die een belt gebruiken bij 90kg DLquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Over een maand weg uit Rotterdam en dan terug naar Nederland![]()
![]()
![]()
Denk ook dat ik nooit meer terug ga naar de randstadEn dat ding ook aanhouden bij leg extensions
Nee, ik ben niet weg van Roffa, helaas. Ging er vrij open minded heen maar toen ik het station uitliep
![]()
Anyway morgen lekker benen/schouder work-outje:
Squat
Legpress
Calve Raise
Press
Reverse Cable Fly
Lateral Raise
Upright RowJa, gasten die echt 20% van de ROM doen enzoquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow echt waar? Ik heb er jaren getrained in het verleden, 2005 tot begin 2008, nooit ergens last van gehad. Hoewel ik er nooit later dan 8 uur ´s morgens was, dus was ik voor 10 uur weer de deur uit. Ik kan me voorstellen dat het ´s avonds iets anders was.Weinig krachtfaciliteiten ook voor het belachelijke tarief dat ze vragen. Wij hadden met z'n tweeen zo een actie, de laatste 14 dagen van het jaar sporten voor 10 euro, dus kon ik daar ook even lekker trainen in de vakantie.
Deathlift or Die.![]()
Ik ben er geboren en getogen en dacht dat ik Rotterdam nooit zou verlaten. Nu ik er net buiten woon ben ik toch wel blij uit die gekte weg te zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Over een maand weg uit Rotterdam en dan terug naar Nederland![]()
![]()
![]()
Denk ook dat ik nooit meer terug ga naar de randstad![]()
Ja die mocros die tillen echt pussy gewichten en doen alsof het heel wat is. Verbaast me trouwens nog dat er nog geen steekpartijen zijn gebeurt bij die f4f. vooral die kaapverdianen zijn daar gek opquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Van die mocro's die een belt gebruiken bij 90kg DLEn dat ding ook aanhouden bij leg extensions
Nee, ik ben niet weg van Roffa, helaas. Ging er vrij open minded heen maar toen ik het station uitliep
![]()
Anyway morgen lekker benen/schouder work-outje:
Squat
Legpress
Calve Raise
Press
Reverse Cable Fly
Lateral Raise
Upright RowIn het begin vond ik het nog wel leuk, winkels zijn elke zondag open, ik val niet meer op omdat in niet 100% nederlands ben en je bent overal zo met het OV maar mijn woongenot werd echt met de dag minderquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben er geboren en getogen en dacht dat ik Rotterdam nooit zou verlaten. Nu ik er net buiten woon ben ik toch wel blij uit die gekte weg te zijn.![]()
Ik zag vandaag een krantenartikel waarin stond dat tomaten de kans op depressies met 43% terugdringen (iets in deze richting).
Elkedagtomatenetende crew checking in.If not now, then when.![]()
Wist ik niet (betwijfel ook in hoeverre het waar is) maar ik smijt altijd wel een paar tomaten op mijn gebakken eieren. Lekker man.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zag vandaag een krantenartikel waarin stond dat tomaten de kans op depressies met 43% terugdringen (iets in deze richting).
Elkedagtomatenetende crew checking in.![]()
Kwakzalverijquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Elkedagtomatenetende crew checking in.Maar gelukkig doe ik altijd tomaten op mn pizza dus ik zit goed.
Deathlift or Die.![]()
Moet je klappen, kutjong.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
KwakzalverijMaar gelukkig doe ik altijd tomaten op mn pizza dus ik zit goed.
Als je actief sport heb je als het goed is ook geen kans op depressie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Elkedagtomatenetende crew checking in.
Alleen als je dan geblesseerd raakt ben je wel gelijk depressief (ik tenminste)![]()
Ik ben in een grijs verleden noodgedwongen naar zuid verhuist. Klein huisje, op zich redelijke straat, maar het ging al snel bergafwaarts. Toen een stel junks in het pand boven me op elkaar begonnen te schieten ben ik maar verhuisd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
In het begin vond ik het nog wel leuk, winkels zijn elke zondag open, ik val niet meer op omdat in niet 100% nederlands ben en je bent overal zo met het OV maar mijn woongenot werd echt met de dag minder![]()
Huis gekocht, maar ik had niet veel geld dus ik zat nog steeds op zuid. Ik zat boven een groentewinkeltje, best gezellig allemaal. Groentewinkel verdween en taadaa, de zoveelste belwinkel werd onder me geopend. Lang ellende verhaal kort. Ik had kantoor thuis, die was ik aan het verbouwen waardoor ik alles in de huiskamer beneden had opgesteld. Begint er een idioot met een automatisch geweer in de winkel onder me te schieten.![]()
Hoorde de kogels onder me inslaan.
Toen maar uit Rotterdam vertrokken.
/dagboek, sorry.![]()
![]()
Thug life.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben in een grijs verleden noodgedwongen naar zuid verhuist. Klein huisje, op zich redelijke straat, maar het ging al snel bergafwaarts. Toen een stel junks in het pand boven me op elkaar begonnen te schieten ben ik maar verhuisd.![]()
Huis gekocht, maar ik had niet veel geld dus ik zat nog steeds op zuid. Ik zat boven een groentewinkeltje, best gezellig allemaal. Groentewinkel verdween en taadaa, de zoveelste belwinkel werd onder me geopend. Lang ellende verhaal kort. Ik had kantoor thuis, die was ik aan het verbouwen waardoor ik alles in de huiskamer beneden had opgesteld. Begint er een idioot met een automatisch geweer in de winkel onder me te schieten.![]()
/dagboek, sorry.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben in een grijs verleden noodgedwongen naar zuid verhuist. Klein huisje, op zich redelijke straat, maar het ging al snel bergafwaarts. Toen een stel junks in het pand boven me op elkaar begonnen te schieten ben ik maar verhuisd.![]()
/dagboek, sorry.![]()
Ghetto Roffa zit vol met die witwaswinkeltjes
Echt al die toko's en kappers en elektrawinkels daar![]()
Deathlift or Die.![]()
Ik zag t van de week ook op een squatrek staan in het Duitsquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:53 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf is kniebuigen? Squats? Wat een domme naam zeg
Zowel een belwinkel als een poolse buurtsupermarkt zijn in mijn straat op last van de politie gesloten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Ghetto Roffa zit vol met die witwaswinkeltjes
Echt al die toko's en kappers en elektrawinkels daar![]()
Je hebt hier s'nachts ook poolse hoeren die onder invloed op straat rondlopen en je aanspreken.
En dan zeggen mensen nog dat Nederland geen echte achterstandswijken kent![]()
Moet je eens in Zaandam of Den Helder kijkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zowel een belwinkel als een poolse buurtsupermarkt zijn in mijn straat op last van de politie gesloten.
Je hebt hier s'nachts ook poolse hoeren die onder invloed op straat rondlopen en je aanspreken.
En dan zeggen mensen nog dat Nederland geen echte achterstandswijken kent
Deathlift or Die.![]()
Zaandam.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Moet je eens in Zaandam of Den Helder kijkenAlleen maar paupers daar.
Claimen dat je ook maar iets van het mooie Saentje weetquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zaandam.Alleen maar paupers daar.
Deathlift or Die.![]()
Nino.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Claimen dat je ook maar iets van het mooie Saentje weet[ afbeelding ]
Dat vat alles samen.
Stem nu in ieder geval wel PVV. Rotterdam is het bewijs dat een multiculturele samenleving niet werkt![]()
Nino is veel beter danquote:
Hilversum is trouwens ook gevaarlijk
http://www.dumpert.nl/med(...)icial_videoclip.html![]()
Not sure if serious or just retarded.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
Stem nu in ieder geval wel PVV. Rotterdam is het bewijs dat een multiculturele samenleving niet werktIf not now, then when.![]()
Gewoon Eindje, toch.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nino is veel beter dan
Hilversum is trouwens ook gevaarlijk
http://www.dumpert.nl/med(...)icial_videoclip.html
Naldje is wel een baasquote:
"Ik ben een klootzak, ik ben een nietsnut, ik ben de type die de bel van je fiets plukt"
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Naldje is wel een baas
"Ik ben een klootzak, ik ben een nietsnut, ik ben de type die de bel van je fiets plukt"
Wie doet er hier zijn deadlifts wel eens met de EZ-bar? Zie dat hier best vaak mensen doen, zelf nooit gedaan. Geen idee of dat fijner is en wat de eventuele toegevoegde waarde ervan is..![]()
Lijkt me erg onprettig.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Wie doet er hier zijn deadlifts wel eens met de EZ-bar? Zie dat hier best vaak mensen doen, zelf nooit gedaan. Geen idee of dat fijner is en wat de eventuele toegevoegde waarde ervan is..![]()
de enige keer dat ik bij ons een deadlift zag was ook met ez bar. Lijkt mij ook niks, maar dus ook niet echt bijznderquote:Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik wil trouwens moren of zaterdag met deadlift of rackpulls beginnen, wat zou een aardig staartgewicht zijn voor 3 setjes tussen de 8 en 12?
Squat 102, benchpress 50, row 70.
Ik dacht beginnen met een iets van 80-85 kiloDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik zou even beginnen met een correcte vorm met enkel stang.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:47 schreef stinkie het volgende:
Ik wil trouwens moren of zaterdag met deadlift of rackpulls beginnen, wat zou een aardig staartgewicht zijn voor 3 setjes tussen de 8 en 12?
Squat 102, benchpress 50, row 70.
Ik dacht beginnen met een iets van 80-85 kilo
Deathlift or Die.![]()
Denk dat ik toch maar Whey, creatine, proteine shakes etc ga beginnen te nuttigen. Ik ken zat gasten die eerst niks gebruikten (maar wel 5x per week trainden) waardoor ze langzaam groeiden (netals mij). Nu ze dat allemaal gebruiken, groeien ze als kool. En nee, ze gebruiken niks illegaal...Failure is success if we learn from it.![]()
Van Whey en Creatine shakes ga je echt niet als een kool groeien. Kuurtje Testosteron wel zijn, zijn maar weinig mensen die er voor uitkomen dat ze aan de dope zitten maar is toch vaak te zienquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:55 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Denk dat ik toch maar Whey, creatine, proteine shakes etc ga beginnen te nuttigen. Ik ken zat gasten die eerst niks gebruikten (maar wel 5x per week trainden) waardoor ze langzaam groeiden (netals mij). Nu ze dat allemaal gebruiken, groeien ze als kool. En nee, ze gebruiken niks illegaal...![]()
Lees de titel.quote:Trap bar. Dat is trouwens wel een nice ding hoor. Pak maar eens twee 20 kg plates en til de die op als een deadlift. Voelt beter dan een normale deadlift.
Ow ja, was effe in de war.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lees de titel.Trap bar. Dat is trouwens wel een nice ding hoor. Pak maar eens twee 20 kg plates en til de die op als een deadlift. Voelt beter dan een normale deadlift.
![]()
Kwam doordat ik EZ bar deadlift zocht op YT. Toen kreeg ik dus dit.![]()
Hier in nl geven ze toe, dat ze drank of drugs verslaafd zijn, maar roids never ever, ze geven nog eerder toe kleuter betaster te zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Van Whey en Creatine shakes ga je echt niet als een kool groeien. Kuurtje Testosteron wel zijn, zijn maar weinig mensen die er voor uitkomen dat ze aan de dope zitten maar is toch vaak te zien![]()
Gisteren voor het eerst sinds mijn rustweek gesquat. Rustig begonnen met 8x85, 9x77.5, 10x70. Volgende week weer naar de 90. Lekker spierpijn. Ik kan verrassed goed lopen, maar morgen zal het wel in de fik vliegen
Vandaag is beachboy day. Arms en absMorgen een BBQ, maar iemand anders mag voor mij gaan grillen denk ik, want ik verwacht dat ik de spatel niet hoger dan mijn middel kan optillen
-
Whey en consorten heten niet voor niets SUPPLEMENTEN. In principe haal je je normale aanbevolen dagelijkse hoeveelheid (wellicht meer als je je best doet) uit normale voeding. Als je actief sport, heb je iets meer nodig dan een normaal mens en die hoeveelheid bereik je met je supps. Je vult je dieet ermee aan (supplementeert). Het vervangt niks.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Van Whey en Creatine shakes ga je echt niet als een kool groeien. Kuurtje Testosteron wel zijn, zijn maar weinig mensen die er voor uitkomen dat ze aan de dope zitten maar is toch vaak te zien"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
hmm ik weet niet, ik heb hem voor de Iphone.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Android ? Ik zie niet dezelfde geloof ik
m'n collega heeft d'r 1 voor z'n androide. Ik zal hem zo ff vragen als hij binnen komt.![]()
Nederlander eet meer eieren, maar minder vlees
whoops.
gemiddeld 192 eieren /jr , ik 730
gemiddeld 42kg vlees /jr , ik 127kg.
hmmm.
Als deze bulk over is ga ik missch toch ff e.e.a. veranderen
hoe zitten jullie?
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 11-01-2013 07:39:57 ]![]()
Graag, val de laatste week steeds op de bank in slaap enzoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hmm ik weet niet, ik heb hem voor de Iphone.
m'n collega heeft d'r 1 voor z'n androide. Ik zal hem zo ff vragen als hij binnen komt.
Ik heb sleep as Android, eerste 2 weken gratis. Daarna evt .apk ervan downloaden mocht je m gratis willen hebben.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hmm ik weet niet, ik heb hem voor de Iphone.
m'n collega heeft d'r 1 voor z'n androide. Ik zal hem zo ff vragen als hij binnen komt.![]()
Yuri , ga je die fysiotherapeut nog trollen ?
Heb m ook net gedownload, ben benieuwd. Hoe bevalt hij je?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:34 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ik heb sleep as Android, eerste 2 weken gratis. Daarna evt .apk ervan downloaden mocht je m gratis willen hebben."If you do what you always did, then you will get what you always got."
Prima, wel erg gevoelig als je hem op je matras hebt liggen, weet van mezelf dat ik weinig beweeg in mijn slaap. Wordt bijna altijd in dezelfde houding wakker, maar toch scoor ik niet heel hoog met diepe slaap. Al is het wel anders als ik hem iets verder weg van mij leg ( heb mijn telefoon meestal naast of onder mijn kussen liggen ) Zitten een aantal leuke opties op ook voor je alarm zoals dat je een rekensommetje moet maken als je hem wilt uitzetten. En idd ook bijvoorbeeld vroeg wakker worden als je niet in je diepe slaap bent, scheelt wel een hoop om zo wakker te worden. Je hebt minder de behoefte om nog even in bed te blijven liggen als je vanuit een lichte slaap wakker word.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:52 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb m ook net gedownload, ben benieuwd. Hoe bevalt hij je?![]()
Die hebben wij dus in de gym, zo ontelbaar veel beter dan een normale deadlift. Je pakt echt alles, daarbij kun je ook jumping trapbar deadlifts doen voor je explosiviteitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lees de titel.Trap bar. Dat is trouwens wel een nice ding hoor. Pak maar eens twee 20 kg plates en til de die op als een deadlift. Voelt beter dan een normale deadlift.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Hehe er wordt een trapbar gepost en kidkash is er als de kippen bij
Behulpzaam als een waterkraan.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:06 schreef fathank het volgende:
Hehe er wordt een trapbar gepost en kidkash is er als de kippen bijJa mijn favoriete tool in de gym. Je zou niet denken dat je zoveel van deadlifts kon houden
Je kan er soort van farmers walks mee doen, jumping deadlifts, regular deadlifts hoog en laag. Nee een top stukje gereedschap wat eigenlijk in geen gym mag ontbrekenIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
SPOILER: Lief dagboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:58 schreef slacker_nl het volgende:
SuccesSPOILER: Lief dagboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
longembolie is toch wel vrij heftig gekSPOILER: Lief dagboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt dat puur omdat je niet genoeg kon bewegen met die gipsepoot?!?
suc6 i.i.g.![]()
![]()
Hey Panzer, na een lange tijd meegelurkt te hebben in deze topicreeks begrijp ik dat jij één van de mensen bent die flinke gains heb gemaakt afgelopen jaren haha.
Ik vroeg me af, wat zijn jou body en lifting stats? En welke supplementen heb je allemaal geprobeerd en wat zijn je ervaringen ermee, en wat voor supplementen gebruik je atm?
Puur uit nieuwsgierigheid (no hommo)190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
Daar heeft het alle schijn van ja. Al ben ik gewoon aan het werk geweest, met krukken gelopen, kennelijk toch onvoldoende om eea tegen te gaan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
longembolie is toch wel vrij heftig gek
Komt dat puur omdat je niet genoeg kon bewegen met die gipsepoot?!?
suc6 i.i.g.![]()
En thanks!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Toen ik mn voet in het gips had moest ik elke dag zelf een spuit zetten om bloedpropjes etc tegen te gaan, heb je die wel gekregen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daar heeft het alle schijn van ja. Al ben ik gewoon aan het werk geweest, met krukken gelopen, kennelijk toch onvoldoende om eea tegen te gaan.
En thanks!![]()
Nope.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:01 schreef Questular het volgende:
[..]
Toen ik mn voet in het gips had moest ik elke dag zelf een spuit zetten om bloedpropjes etc tegen te gaan, heb je die wel gekregen?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Good luck!SPOILER: Lief dagboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
Hoe laat is dat dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:51 schreef Pastapipos het volgende:
Yuri , ga je die fysiotherapeut nog trollen ?If not now, then when.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: