Van die mocro's die een belt gebruiken bij 90kg DLquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Over een maand weg uit Rotterdam en dan terug naar Nederland![]()
![]()
![]()
Eindelijk weer in een normale buurt wonen![]()
Denk ook dat ik nooit meer terug ga naar de randstad
Ja, gasten die echt 20% van de ROM doen enzoquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow echt waar? Ik heb er jaren getrained in het verleden, 2005 tot begin 2008, nooit ergens last van gehad. Hoewel ik er nooit later dan 8 uur ´s morgens was, dus was ik voor 10 uur weer de deur uit. Ik kan me voorstellen dat het ´s avonds iets anders was.
Ik ben er geboren en getogen en dacht dat ik Rotterdam nooit zou verlaten. Nu ik er net buiten woon ben ik toch wel blij uit die gekte weg te zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Over een maand weg uit Rotterdam en dan terug naar Nederland![]()
![]()
![]()
Eindelijk weer in een normale buurt wonen![]()
Denk ook dat ik nooit meer terug ga naar de randstad
Ja die mocros die tillen echt pussy gewichten en doen alsof het heel wat is. Verbaast me trouwens nog dat er nog geen steekpartijen zijn gebeurt bij die f4f. vooral die kaapverdianen zijn daar gek opquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Van die mocro's die een belt gebruiken bij 90kg DLEn dat ding ook aanhouden bij leg extensions
Nee, ik ben niet weg van Roffa, helaas. Ging er vrij open minded heen maar toen ik het station uitliep
![]()
Anyway morgen lekker benen/schouder work-outje:
Squat
Legpress
Calve Raise
Press
Reverse Cable Fly
Lateral Raise
Upright Row
In het begin vond ik het nog wel leuk, winkels zijn elke zondag open, ik val niet meer op omdat in niet 100% nederlands ben en je bent overal zo met het OV maar mijn woongenot werd echt met de dag minderquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben er geboren en getogen en dacht dat ik Rotterdam nooit zou verlaten. Nu ik er net buiten woon ben ik toch wel blij uit die gekte weg te zijn.
Wist ik niet (betwijfel ook in hoeverre het waar is) maar ik smijt altijd wel een paar tomaten op mijn gebakken eieren. Lekker man.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zag vandaag een krantenartikel waarin stond dat tomaten de kans op depressies met 43% terugdringen (iets in deze richting).
Elkedagtomatenetende crew checking in.
Kwakzalverijquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zag vandaag een krantenartikel waarin stond dat tomaten de kans op depressies met 43% terugdringen (iets in deze richting).
Moet je klappen, kutjong.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
KwakzalverijMaar gelukkig doe ik altijd tomaten op mn pizza dus ik zit goed.
Als je actief sport heb je als het goed is ook geen kans op depressie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben in een grijs verleden noodgedwongen naar zuid verhuist. Klein huisje, op zich redelijke straat, maar het ging al snel bergafwaarts. Toen een stel junks in het pand boven me op elkaar begonnen te schieten ben ik maar verhuisd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
In het begin vond ik het nog wel leuk, winkels zijn elke zondag open, ik val niet meer op omdat in niet 100% nederlands ben en je bent overal zo met het OV maar mijn woongenot werd echt met de dag minder
Thug life.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben in een grijs verleden noodgedwongen naar zuid verhuist. Klein huisje, op zich redelijke straat, maar het ging al snel bergafwaarts. Toen een stel junks in het pand boven me op elkaar begonnen te schieten ben ik maar verhuisd.![]()
Huis gekocht, maar ik had niet veel geld dus ik zat nog steeds op zuid. Ik zat boven een groentewinkeltje, best gezellig allemaal. Groentewinkel verdween en taadaa, de zoveelste belwinkel werd onder me geopend. Lang ellende verhaal kort. Ik had kantoor thuis, die was ik aan het verbouwen waardoor ik alles in de huiskamer beneden had opgesteld. Begint er een idioot met een automatisch geweer in de winkel onder me te schieten.![]()
Hoorde de kogels onder me inslaan.
Toen maar uit Rotterdam vertrokken.
/dagboek, sorry.![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben in een grijs verleden noodgedwongen naar zuid verhuist. Klein huisje, op zich redelijke straat, maar het ging al snel bergafwaarts. Toen een stel junks in het pand boven me op elkaar begonnen te schieten ben ik maar verhuisd.![]()
Huis gekocht, maar ik had niet veel geld dus ik zat nog steeds op zuid. Ik zat boven een groentewinkeltje, best gezellig allemaal. Groentewinkel verdween en taadaa, de zoveelste belwinkel werd onder me geopend. Lang ellende verhaal kort. Ik had kantoor thuis, die was ik aan het verbouwen waardoor ik alles in de huiskamer beneden had opgesteld. Begint er een idioot met een automatisch geweer in de winkel onder me te schieten.![]()
Hoorde de kogels onder me inslaan.
Toen maar uit Rotterdam vertrokken.
/dagboek, sorry.![]()
Ik zag t van de week ook op een squatrek staan in het Duitsquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:53 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf is kniebuigen? Squats? Wat een domme naam zeg
Zowel een belwinkel als een poolse buurtsupermarkt zijn in mijn straat op last van de politie gesloten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Ghetto Roffa zit vol met die witwaswinkeltjes
Echt al die toko's en kappers en elektrawinkels daar![]()
Moet je eens in Zaandam of Den Helder kijkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zowel een belwinkel als een poolse buurtsupermarkt zijn in mijn straat op last van de politie gesloten.
Je hebt hier s'nachts ook poolse hoeren die onder invloed op straat rondlopen en je aanspreken.
En dan zeggen mensen nog dat Nederland geen echte achterstandswijken kent
Zaandam.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Moet je eens in Zaandam of Den Helder kijken
Claimen dat je ook maar iets van het mooie Saentje weetquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zaandam.Alleen maar paupers daar.
Nino.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Claimen dat je ook maar iets van het mooie Saentje weet[ afbeelding ]
Nino is veel beter danquote:
Not sure if serious or just retarded.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
Stem nu in ieder geval wel PVV. Rotterdam is het bewijs dat een multiculturele samenleving niet werkt
Gewoon Eindje, toch.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nino is veel beter dan
Hilversum is trouwens ook gevaarlijk
http://www.dumpert.nl/med(...)icial_videoclip.html
Naldje is wel een baasquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Naldje is wel een baas
"Ik ben een klootzak, ik ben een nietsnut, ik ben de type die de bel van je fiets plukt"
Lijkt me erg onprettig.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Wie doet er hier zijn deadlifts wel eens met de EZ-bar? Zie dat hier best vaak mensen doen, zelf nooit gedaan. Geen idee of dat fijner is en wat de eventuele toegevoegde waarde ervan is..
de enige keer dat ik bij ons een deadlift zag was ook met ez bar. Lijkt mij ook niks, maar dus ook niet echt bijznderquote:
Ik zou even beginnen met een correcte vorm met enkel stang.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:47 schreef stinkie het volgende:
Ik wil trouwens moren of zaterdag met deadlift of rackpulls beginnen, wat zou een aardig staartgewicht zijn voor 3 setjes tussen de 8 en 12?
Squat 102, benchpress 50, row 70.
Ik dacht beginnen met een iets van 80-85 kilo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |