quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben in een grijs verleden noodgedwongen naar zuid verhuist. Klein huisje, op zich redelijke straat, maar het ging al snel bergafwaarts. Toen een stel junks in het pand boven me op elkaar begonnen te schieten ben ik maar verhuisd.![]()
Huis gekocht, maar ik had niet veel geld dus ik zat nog steeds op zuid. Ik zat boven een groentewinkeltje, best gezellig allemaal. Groentewinkel verdween en taadaa, de zoveelste belwinkel werd onder me geopend. Lang ellende verhaal kort. Ik had kantoor thuis, die was ik aan het verbouwen waardoor ik alles in de huiskamer beneden had opgesteld. Begint er een idioot met een automatisch geweer in de winkel onder me te schieten.![]()
Hoorde de kogels onder me inslaan.
Toen maar uit Rotterdam vertrokken.
/dagboek, sorry.![]()
Ik zag t van de week ook op een squatrek staan in het Duitsquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:53 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf is kniebuigen? Squats? Wat een domme naam zeg
Zowel een belwinkel als een poolse buurtsupermarkt zijn in mijn straat op last van de politie gesloten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Ghetto Roffa zit vol met die witwaswinkeltjes
Echt al die toko's en kappers en elektrawinkels daar![]()
Moet je eens in Zaandam of Den Helder kijkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zowel een belwinkel als een poolse buurtsupermarkt zijn in mijn straat op last van de politie gesloten.
Je hebt hier s'nachts ook poolse hoeren die onder invloed op straat rondlopen en je aanspreken.
En dan zeggen mensen nog dat Nederland geen echte achterstandswijken kent
Zaandam.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Moet je eens in Zaandam of Den Helder kijken
Claimen dat je ook maar iets van het mooie Saentje weetquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zaandam.Alleen maar paupers daar.
Nino.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Claimen dat je ook maar iets van het mooie Saentje weet[ afbeelding ]
Nino is veel beter danquote:
Not sure if serious or just retarded.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
Stem nu in ieder geval wel PVV. Rotterdam is het bewijs dat een multiculturele samenleving niet werkt
Gewoon Eindje, toch.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nino is veel beter dan
Hilversum is trouwens ook gevaarlijk
http://www.dumpert.nl/med(...)icial_videoclip.html
Naldje is wel een baasquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Naldje is wel een baas
"Ik ben een klootzak, ik ben een nietsnut, ik ben de type die de bel van je fiets plukt"
Lijkt me erg onprettig.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Wie doet er hier zijn deadlifts wel eens met de EZ-bar? Zie dat hier best vaak mensen doen, zelf nooit gedaan. Geen idee of dat fijner is en wat de eventuele toegevoegde waarde ervan is..
de enige keer dat ik bij ons een deadlift zag was ook met ez bar. Lijkt mij ook niks, maar dus ook niet echt bijznderquote:
Ik zou even beginnen met een correcte vorm met enkel stang.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:47 schreef stinkie het volgende:
Ik wil trouwens moren of zaterdag met deadlift of rackpulls beginnen, wat zou een aardig staartgewicht zijn voor 3 setjes tussen de 8 en 12?
Squat 102, benchpress 50, row 70.
Ik dacht beginnen met een iets van 80-85 kilo
Van Whey en Creatine shakes ga je echt niet als een kool groeien. Kuurtje Testosteron wel zijn, zijn maar weinig mensen die er voor uitkomen dat ze aan de dope zitten maar is toch vaak te zienquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:55 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Denk dat ik toch maar Whey, creatine, proteine shakes etc ga beginnen te nuttigen. Ik ken zat gasten die eerst niks gebruikten (maar wel 5x per week trainden) waardoor ze langzaam groeiden (netals mij). Nu ze dat allemaal gebruiken, groeien ze als kool. En nee, ze gebruiken niks illegaal...
Lees de titel.quote:
Ow ja, was effe in de war.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lees de titel.Trap bar. Dat is trouwens wel een nice ding hoor. Pak maar eens twee 20 kg plates en til de die op als een deadlift. Voelt beter dan een normale deadlift.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |