Ik leef ook volgens IIFYM inderdaad.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:13 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Die filosofie ben ik ook steeds meer in gaan geloven. Als ik bijvoorbeeld echt trek heb in chips ofzo, neem ik gewoon een kleine portie en compenseer ik het door ergens anders wat minder te eten. Uiteraard niet best voor je micro's, maar moet af en toe kunnen.
Ja.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik leef ook volgens IIFYM inderdaad.
Of ik nou havermout met een stuk vlees neem, of ik neem een runder hamburger op een broodje, het zijn allebei carbs en eiwitten.
Sub op z'n nieuwe channel, deze is niet meer in gebruik vanwege copyrights.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sub op z'n nieuwe channel, deze is niet meer in gebruik vanwege copyrights.
http://www.youtube.com/user/MichaelKoryFitness
jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:18 schreef drumstickNL het volgende:
oh snap, is dat weer terug? zeker op de crosstrainer gezeten; altijd van dat vieze volk daarop
Doe ik ook. Was dan ook leuk om gewoon oliebollen etc. te kunnen eten zonder in paniek te raken, zoals de rest van mijn familie, omdat ik had berekend hoeveel ik er kon eten zonder een flink calorieoverschot te krijgen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:13 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Die filosofie ben ik ook steeds meer in gaan geloven. Als ik bijvoorbeeld echt trek heb in chips ofzo, neem ik gewoon een kleine portie en compenseer ik het door ergens anders wat minder te eten. Uiteraard niet best voor je micro's, maar moet af en toe kunnen.
Doet maar even rustig aan dan, als je hersteld bent zit je zo weer op het niveau waar je was.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:22 schreef kevin_ het volgende:
Net voor het eerst weer naar de gym geweest sinds ik koorts en een keelontsteking heb. Moet nog 8 dagen aan de antibiotica. Maar wonderbaarlijk geen kracht/reps verloren, alleen mijn uithoudingsvermogen heeft een behoorlijke klap gehad. 8 setjes was wel maximaal vandaag. 's Ochtends gaat het sporten nog wel aardig, maar 's middags en 's avonds heb ik 0 energie voor alles. Nog maar even uitzieken dan...
Stress van 'wat mag ik eten en hoeveel' verlamt mensen vaak die beginnen met op hun voedsel te letten; daarom haken er ook zoveel af.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:24 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Doe ik ook. Was dan ook leuk om gewoon oliebollen etc. te kunnen eten zonder in paniek te raken, zoals de rest van mijn familie, omdat ik had berekend hoeveel ik er kon eten zonder een flink calorieoverschot te krijgen.
Yep. En het stelt ook zo weinig voor. Het kost me meestal minder dan 5 minuten per dag om het bij te houden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gek genoeg raken mensen vaker in paniek als je zegt dat je calorieën telt. Maargoed.
Als je podium ambities hebt ontkom je er niet aan denk ik. anders eens.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:32 schreef stinkie het volgende:
Niet eens per da bijhouden. Ik weet wat een boterham 'kost'. Net als een ei of een avondmaaltijd. Dat ik een keer varieer net beleg, soit. Daar hoef ik biet voor te gaan rekenen. De gemiddelden blijven staan, zeker over meerdere dagen. Dwangmatig gedoe
Mwah ok, op zich wel een punt, maar als k dan een handdoek heb geleend moet ze 'r niet over doorzeiken. En vooral die toon -.-quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gewoon handdoek mee, wel zo sociaal voor anderen.
Hebben vrouwen wel vaker, daarom houden we van ze (no homo).quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:50 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
[..]
Mwah ok, op zich wel een punt, maar als k dan een handdoek heb geleend moet ze 'r niet over doorzeiken. En vooral die toon -.-
dat vraagt nou nooit iemand aan mij ... teleurstellendquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
die van mij vroeg of ik aan de anabolen zat
Gewoon doortrainen, komt vanzelf wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:00 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
dat vraagt nou nooit iemand aan mij ... teleurstellend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |