Met benchen vind ik ze zelfs gevaarlijk, omdat je dan niet meer de optie hebt de plates eraf te pleuren als je klem komt te zitten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:28 schreef Schadenfreude het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet waar klemmetjes voor dienen. Om de schijven er af te laten glijden moet je wel heel schuin gaan, volgens mij ben je dan al lang en breed met barbell en al omgevallen. Als ik met squatten de barbell een paar cm te veel naar links of rechts heb liggen merk ik al onbalans...
Sinds ik dagelijks een liter olijfolie drink...quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:46 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Doe ik persoonlijk nooit omdat olijfolie. Daar kan bijna niets mis mee zijn imo..
Pis je bruine vloeistof uit je anusquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:01 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Sinds ik dagelijks een liter olijfolie drink...
Verdomme, daar heb je een punt. Nooit bij stil gestaan eigenlijk. Ik pleur eigenlijk altijd gewoon een plas olie in de pan zonder erbij na te denken. Toch maar eens verstandiger mee omgaanquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Even snel een vraag. Ik heb de boter en olie die in de pan deed om mijn vlees te bakken ook gewogen. Moet ik deze meetellen of niet? Niet alle boter en olie wordt opgenomen dus ik vraag mij af hoe ik dit kan berekenen.
Haha. Ja, ik heb laatst die Pam cooking spray gekocht waar 0 kcals in zitten. Werkt prima, alleen met vlees is boter wel lekkerder. Je hebt dan wel van die Pam butter cooking spray, alleen niet bij B&F.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:03 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Verdomme, daar heb je een punt. Nooit bij stil gestaan eigenlijk. Ik pleur eigenlijk altijd gewoon een plas olie in de pan zonder erbij na te denken. Toch maar eens verstandiger mee omgaan
Pam is canola oil (rapeseed / raapzaadolie) , en dat is ook gewoon 800 kcal per 100 ml ongeveer.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha. Ja, ik heb laatst die Pam cooking spray gekocht waar 0 kcals in zitten. Werkt prima, alleen met vlees is boter wel lekkerder. Je hebt dan wel van die Pam butter cooking spray, alleen niet bij B&F.
Misschien moet je dat eens proberen.
maar het is dus even energierijk als olijfolie bijvoorbeeld.quote:PAM is marketed as a nominally zero-calorie alternative to other oils used as lubricants when using cooking methods such as sauteing or baking (US regulations allow food products to claim to be zero-calorie if they contain fewer than 5 calories per Reference Amount Customarily Consumed and per labeled serving[1]). Similar sprays are offered by other manufacturers.
bron: wiki
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet trouwens wel ziek veel rijst/aardappelen eten om snel en makkelijk aan m'n carb targets te komen. Kijk dan, is toch niet normaal meer.![]()
Sinds ik dit doe ben ik ontzettend lang bezig met eten...
Daarom gewoon havermout. 62gr koolhydraten per 100 gram.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht, wat. Er zitten dus wel degelijk kcals in?quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pam is canola oil (rapeseed / raapzaadolie) , en dat is ook gewoon 800 kcal per 100 ml ongeveer.
Ze mogen het als zero kcal adverteren, omdat:
[..]
maar het is dus even energierijk als olijfolie bijvoorbeeld.
True. Misschien moet ik gewoon weer als vanouds eten (enkel broccoli en spinazie) en dan gewoon havermout en bananen bikken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daarom gewoon havermout. 62gr koolhydraten per 100 gram.
Goddamnit. Waar moet ik dan mijn kip in braden?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vet --> 9 kcal per gram, remember?
[..]
Eetlepel is ongeveer 15 ml, meeste mensen gieten meer dan een eetlepel in de pan of door de salade. Dat tikt aan.
Ik vind het geen slecht idee om dat mee te rekenen, zeker als je een keer plateaut.
Jep. Goeie marketing he?quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wacht, wat. Er zitten dus wel degelijk kcals in?
In de oven doen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Goddamnit. Waar moet ik dan mijn kip in braden?
IIFYMquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
grillen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wat een vieze hommos. Maarja, op zich spuit ik twee keer, dus dat is 10 kcal. Toch?quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jep. Goeie marketing he?
http://nutritiondata.self.com/facts/fats-and-oils/9751/2
Zet de drop-down box op 100 gram of ml en je aanschouw: 792 kcal.
Het is gewoon raapzaadolie, en dat is vergelijkbaar qua kcals met olijfolie. Ze mogen het als 0 kcal adverteren omdat ze < 5 kcal per spuit zijn.
Die filosofie ben ik ook steeds meer in gaan geloven. Als ik bijvoorbeeld echt trek heb in chips ofzo, neem ik gewoon een kleine portie en compenseer ik het door ergens anders wat minder te eten. Uiteraard niet best voor je micro's, maar moet af en toe kunnen.quote:
Ik weet niet hoe veel jij verbrandt als je loopt te rukken viezerdquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat een vieze hommos. Maarja, op zich spuit ik twee keer, dus dat is 10 kcal. Toch?
Rukken is catabool gek. Die eiwitten komen rechtstreeks uit je spieren. En je test level gaat ook nog eens omlaag.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe veel jij verbrandt als je loopt te rukken viezerd![]()
Was te verwachten dit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe veel jij verbrandt als je loopt te rukken viezerd![]()
Ik ben om.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:13 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Die filosofie ben ik ook steeds meer in gaan geloven. Als ik bijvoorbeeld echt trek heb in chips ofzo, neem ik gewoon een kleine portie en compenseer ik het door ergens anders wat minder te eten. Uiteraard niet best voor je micro's, maar moet af en toe kunnen.
Ahja, gelukkig valt dat nog mee dan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens die website van net is het 2 kcal per spuit van 1/3 seconde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |