abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121407235
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:03 schreef Bendoe het volgende:
[ afbeelding ]

In die eerste pic lijkt het alsof hij geen huid heeft, ziek.
strong glutes
Of toch du vader?
pi_121407361
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:03 schreef Bendoe het volgende:
[ afbeelding ]

In die eerste pic lijkt het alsof hij geen huid heeft, ziek.
is hij nu niks veranderd in 7 jaar :D
Chuck Norris threw a grenade & killed 10 people. Then the grenade exploded.
pi_121408022
Ik vind het echt niet uitzien, maar wel knap dat ze dit bereiken.
pi_121408384
Cutten gaat nog zwaar worden wanneer het ooit moet gebeuren ben ik bang.

Vandaag zonder moeite al 3200kcal gegeten en heb nog steeds honger ;( .

/lief dagboek
pi_121408434
Net even gewogen en ben ongeveer 4of 5 kilo aangekomen, meer dan ik verwacht had.

En ik vindt sommige bodybuilders wel een mooi lichaam hebben, bijvoorbeeld Kai Green. Niet dat ik zo zou willen zijn maar toch wel op een manier mooi.

Dit vindt ik eigenlijk een mooier lichaam.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_121409021
Frank Zane is de pinnacle of aesthetics imo. Goal physique.
pi_121409165
Zo'n ruige baard zal ik nooit kunnen kweken helaas. Zonder moet wel haalbaar zijn. :')

Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
pi_121410047
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:06 schreef Hiatus het volgende:
niet mooi om te zien, ook niet waar ik naar streef.
Wat doe je hier dan domme ecto. Je begrijpt hopelijk wel dat wij hier allemaal aan de roids zitten en podium ambities hebben, of niet dan?!!
If not now, then when.
pi_121410107
Bagger training vandaag. Kan ook niet anders na 3 uur slaap. Wel gewoon netjes afgemaakt natuurlijk.

/dagboek
If not now, then when.
  donderdag 10 januari 2013 @ 21:23:16 #210
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121410154
Yuri heeft PMS.
Confidence through competence
pi_121410431
quote:
6s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
Yuri heeft PMS.
Ik heb wel allemaal bloed in mijn snot (srs).
If not now, then when.
  donderdag 10 januari 2013 @ 21:27:39 #212
55709 Stereotomy
pi_121410471
Spontaan bloedneus krijgen tijdens het squatten, toch je setje afmaken _O_
pi_121410691
Ik had trouwens wat raars vandaag, ik had bij mijn whey ook whey delicious lemon sample gekregen. Dus ik dacht laat ik hem eens proeven, vond hem best wel smerig maar toch opgedronken. Toen kreeg ik al een beetje een misselijk gevoel, en toen lag die 10 minuten later in de wc en toen had ik nergens meer last van. Kan je allergisch zijn voor sommige whey ofzo?
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  donderdag 10 januari 2013 @ 21:33:24 #214
55709 Stereotomy
pi_121410930
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:30 schreef esv7 het volgende:
Ik had trouwens wat raars vandaag, ik had bij mijn whey ook whey delicious lemon sample gekregen. Dus ik dacht laat ik hem eens proeven, vond hem best wel smerig maar toch opgedronken. Toen kreeg ik al een beetje een misselijk gevoel, en toen lag die 10 minuten later in de wc en toen had ik nergens meer last van. Kan je allergisch zijn voor sommige whey ofzo?
Of je kotste het uit omdat je het niet lekker vond?

Ik snap niet waarom iedereen gaat denken aan allergieën, erfelijke ziektes, een prik van een uitgestorven mug, terwijl de voor de hand liggende oorzaak opzij geschoven wordt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Zebra_(medicine)
pi_121410976
quote:
_O-
If not now, then when.
pi_121411002
Hmmmm kan ook mischien, had hem gewoon snel opgedronken om het niet zo te proeven.
pi_121411170
quote:
ONZ-topic is een paar haltes verderop. :')
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
pi_121412490
quote:
9s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik heb wel allemaal bloed in mijn snot (srs).
Same D:
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_121412656
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:58 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Same D:
Serieus? Ik weet niet wat het is man. Ik heb ook al een week last van mijn keel, maar eigenlijk al twee jaar een fucked up keel + neus ondanks dat ik nu zes maanden ben gestopt met roken. Huisarts wou mij niet naar de KNO-arts sturen omdat ik al naar de orthopeed mocht. ;( Binnenkort even langsgaan en hem bedreigen.
If not now, then when.
pi_121412851
quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Serieus? Ik weet niet wat het is man. Ik heb ook al een week last van mijn keel, maar eigenlijk al twee jaar een fucked up keel + neus ondanks dat ik nu zes maanden ben gestopt met roken. Huisarts wou mij niet naar de KNO-arts sturen omdat ik al naar de orthopeed mocht. ;( Binnenkort even langsgaan en hem bedreigen.
T is nu alweer weg geloof ik, had t vanochtend opeens. Snuit je je neus veel? Kan irritatie of een wondje of zo zijn
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_121412943
Doe ik een capsule visolie in m'n mond knapt die kapot, lekker is dat. :')

quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:04 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

T is nu alweer weg geloof ik, had t vanochtend opeens. Snuit je je neus veel? Kan irritatie of een wondje of zo zijn
Elke morgen. Maarja, het is ook twee dagen zo, dus niet echt lang, maar wel vreemd.
If not now, then when.
pi_121413276
Mensen ervaring hier met ZMA?
BEASTMODE
pi_121413590
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:11 schreef Awesome_ het volgende:
Mensen ervaring hier met ZMA?
Science motherfuckers zeggen dat ZMA slecht is en je zinq en magnesium beter apart kan supplementeren.
If not now, then when.
pi_121414228
Net een lekkere leg + shoulder training gehad. Maar ik twijfel toch wel een beetje over mijn schema op deze dag, zouden jullie hier eens naar willen kijken?

- Squats
- Military press
- Barbell lunges
- Lateral raises
- Rear delts
- Shrugs
- Calves

Denken jullie dat dit goed is? Alles 3*8 overigens!
pi_121414418
Gisteren voor het eerst iemand zien deadliften (behalve mijn eigen spiegelbeeld). Goed vorm, veel gewicht. Helaas nam hij pauzes van ongeveer 10 minuten tussen zijn sets. Ik denk dat hij met squats, deadlifts en shoulder press ongeveer 1,5 uur het squatrek bezet heeft gehouden. Beetje jammer.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')