strong glutesquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:03 schreef Bendoe het volgende:
[ afbeelding ]
In die eerste pic lijkt het alsof hij geen huid heeft, ziek.
is hij nu niks veranderd in 7 jaarquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:03 schreef Bendoe het volgende:
[ afbeelding ]
In die eerste pic lijkt het alsof hij geen huid heeft, ziek.
Wat doe je hier dan domme ecto. Je begrijpt hopelijk wel dat wij hier allemaal aan de roids zitten en podium ambities hebben, of niet dan?!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:06 schreef Hiatus het volgende:
niet mooi om te zien, ook niet waar ik naar streef.
Of je kotste het uit omdat je het niet lekker vond?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:30 schreef esv7 het volgende:
Ik had trouwens wat raars vandaag, ik had bij mijn whey ook whey delicious lemon sample gekregen. Dus ik dacht laat ik hem eens proeven, vond hem best wel smerig maar toch opgedronken. Toen kreeg ik al een beetje een misselijk gevoel, en toen lag die 10 minuten later in de wc en toen had ik nergens meer last van. Kan je allergisch zijn voor sommige whey ofzo?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:30 schreef esv7 het volgende:
Ik had trouwens wat raars vandaag, ik had bij mijn whey ook whey delicious lemon sample gekregen. Dus ik dacht laat ik hem eens proeven, vond hem best wel smerig maar toch opgedronken. Toen kreeg ik al een beetje een misselijk gevoel, en toen lag die 10 minuten later in de wc en toen had ik nergens meer last van. Kan je allergisch zijn voor sommige whey ofzo?
ONZ-topic is een paar haltes verderop.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:30 schreef esv7 het volgende:
Same D:quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb wel allemaal bloed in mijn snot (srs).
Serieus? Ik weet niet wat het is man. Ik heb ook al een week last van mijn keel, maar eigenlijk al twee jaar een fucked up keel + neus ondanks dat ik nu zes maanden ben gestopt met roken. Huisarts wou mij niet naar de KNO-arts sturen omdat ik al naar de orthopeed mocht.quote:
T is nu alweer weg geloof ik, had t vanochtend opeens. Snuit je je neus veel? Kan irritatie of een wondje of zo zijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Serieus? Ik weet niet wat het is man. Ik heb ook al een week last van mijn keel, maar eigenlijk al twee jaar een fucked up keel + neus ondanks dat ik nu zes maanden ben gestopt met roken. Huisarts wou mij niet naar de KNO-arts sturen omdat ik al naar de orthopeed mocht.Binnenkort even langsgaan en hem bedreigen.
Elke morgen. Maarja, het is ook twee dagen zo, dus niet echt lang, maar wel vreemd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:04 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
T is nu alweer weg geloof ik, had t vanochtend opeens. Snuit je je neus veel? Kan irritatie of een wondje of zo zijn
Science motherfuckers zeggen dat ZMA slecht is en je zinq en magnesium beter apart kan supplementeren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |