Staat nergens dat het 7 pounds of muscle was in groep 2. Wat er wel staat was dat het VVM was, en zoals we weten houd je vocht vast met 600 mg test.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vond dit wel een leuke post om te lezen, wellicht één van jullie ook.
[ afbeelding ]
http://www.nejm.org/doi/f(...)101#t=articleResults
Ik zie het er toch echt staan hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:08 schreef Diabox het volgende:
[..]
Staat nergens dat het 7 pounds of muscle was in groep 2. Wat er wel staat was dat het VVM was, en zoals we weten houd je vocht vast met 600 mg test.
Wat is er netjes aan 3kg vocht vasthouden?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mja, mja, dan is het nog netjes, niet?
Lol gelijk aan de spuit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vond dit wel een leuke post om te lezen, wellicht één van jullie ook.
[ afbeelding ]
http://www.nejm.org/doi/f(...)101#t=articleResults
Trololololo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:35 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Wat is er netjes aan 3kg vocht vasthouden? [ afbeelding ]
Nu gewoon 3 keer per dag shaken dan ga je wel massa pakken hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:56 schreef esv7 het volgende:
Vandaag whey al binnen, dacht eerst de verkeerde want er zat een stikker op met chocolade. Gellukig toch aardbei en smaakt een stuk beter dan verwacht, had verwacht dat het vies zou zijn.
Nee een keer per dag, dan kom ik als het goed is aan genoeg kcals en eiwitten.Heb het ook niet gekocht omdat ik niet groeide met het idee nu even Arnold te worden o.i.d.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nu gewoon 3 keer per dag shaken dan ga je wel massa pakken hoor.
Ik heb ook whey gehaald puur als aanvulling. Voor mij is het redelijk lastig om uit mn voeding de 1,5 tot 2 gram eiwitten per kilo lichaamsgewicht te halen. (105kg)quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:30 schreef esv7 het volgende:
[..]
Nee een keer per dag, dan kom ik als het goed is aan genoeg kcals en eiwitten.Heb het ook niet gekocht omdat ik niet groeide met het idee nu even Arnold te worden o.i.d.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:35 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Wat is er netjes aan 3kg vocht vasthouden? [ afbeelding ]
Probeer dat maar eens een dag vol te houden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Halve kilo vocht vasthouden
Zeer herkenbaar, ik kan prima volgens die ALLERBESTE MANIER UIT DE FILMPJES onder de bar gaan liggen, met holle rug, schouders BACK en DOWN, leg drive, etc, maar zodra ik dan mijn armen uitstrek en de bar vastpak, is eigenlijk de helft van die samentrekking alweer weg ofzo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:34 schreef esv7 het volgende:
Ja stuk moeilijker dan voor mij, ik weeg nu 65kg ofzo tijdje niet gewogen. Maar heb mijn voeding al erg omgegooid dit is gewoon een aanvulling erop. Voorlopig moet ik nog aan mijn voeding blijven werken iig.
Vandaag met bankdrukken geprobeerd mijn schouders naar elkaar toe te trekken, dit lukt prima tot ik de barbell hoog heb dan blijven mijn schouders niet meer bij elkaar.:S
Minder hoog gaan dusquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:34 schreef esv7 het volgende:
Ja stuk moeilijker dan voor mij, ik weeg nu 65kg ofzo tijdje niet gewogen. Maar heb mijn voeding al erg omgegooid dit is gewoon een aanvulling erop. Voorlopig moet ik nog aan mijn voeding blijven werken iig.
Vandaag met bankdrukken geprobeerd mijn schouders naar elkaar toe te trekken, dit lukt prima tot ik de barbell hoog heb dan blijven mijn schouders niet meer bij elkaar.:S
Dan heb je te korte armen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar, ik kan prima volgens die ALLERBESTE MANIER UIT DE FILMPJES onder de bar gaan liggen, met holle rug, schouders BACK en DOWN, leg drive, etc, maar zodra ik dan mijn armen uitstrek en de bar vastpak, is eigenlijk de helft van die samentrekking alweer weg ofzo.
Ligt dat ding dan te hoog, of hoort dit zo?
Zelfde inderdaad met bovenste punt van de beweging, om zo ver te kunnen uitstoten gaan vanzelf je schouders (enigszins) weer uit elkaar, right?
Was dat bij USC Leiden weer? Bevalt het je verder de apparatuur?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:22 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Vervolgens had ik dat handdoekje en was k lekker gaan trainen, komt ze weer naar me toe dat ik
een rondleiding moest krijgen (gym is gerenoveerd enzo)
Later kwam ze ook nog even terug om te zeggen dat k de klemmen er op moest doen of ze
aan een andere barbell moest hangenNiet optimaal voor de concentratie allemaal.
Grappig dat je juist met de gsm deze informatie krijgt terwijl er onderzoeken zijn de beweren dat de straling van een gsm je uit je remslaap haalt en je dus beter je gsm niet mee de slaapkamer in moet nemen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:42 schreef RaymondK het volgende:
Behalve MyfitnessPal is Sleep Cycle ook wel een aanradertje.
Het is een slaap app voor je smartphone. Misschien kennen we hem al maar ik vond hem wel aardig. (misschien heb ik hem zelfs wel van hier)
Je legt hem op je matras 's nachts, en je bewegingsopnemer registreert dan jouw bewegingen tijdens je slaap.Hoe dieper je slaapt, hoe minder je beweegt.
Zo krijg je een aardig overzicht van jouw nachtelijke bezigheden, en kun je na een nacht aangeven hoe je geslapen hebt. Het belangrijkste is nog wel dat het programma je binnen een window van een half uur voor je alarm wilt hebben gaat kijken hoe diep je slaapt, en of het al niet handiger is om je eerder wakker te maken zodat je niet ergens uit een diepe remslaapt hoeft te komen. Ook kan het je met "rustgevende" geluiden in slaap laten vallen.
Ik vond het wel aardig i.i.g.en als je dus zo'n nacht hebt waar je compleet verrot wakker wordt zie je duidelijk dat je veel minder diep geslapen hebt. Gym presaties zijn bij mij meestal avenant
Zie hier een profiel van een nacht (ik werd wakker als een uitgeslapen baby)
[ afbeelding ]
Zie hier een profiel van een dramatische nacht
[ afbeelding ]
Er is zoveel electromagnetische straling om ons heen, zowel van apparatuur als van de zon/kosmos, dat die paar honderd milliwatt van je GSM (ook nog eens verdeelt in alle richtingen rond de antenne) geen ene flikker uit gaat makenquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Grappig dat je juist met de gsm deze informatie krijgt terwijl er onderzoeken zijn de beweren dat de straling van een gsm je uit je remslaap haalt en je dus beter je gsm niet mee de slaapkamer in moet nemen.
Mm geinig, de moeite waard om eens te bekijken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:42 schreef RaymondK het volgende:
Behalve MyfitnessPal is Sleep Cycle ook wel een aanradertje.
Het is een slaap app voor je smartphone. Misschien kennen we hem al maar ik vond hem wel aardig. (misschien heb ik hem zelfs wel van hier)
Je legt hem op je matras 's nachts, en je bewegingsopnemer registreert dan jouw bewegingen tijdens je slaap.Hoe dieper je slaapt, hoe minder je beweegt.
Zo krijg je een aardig overzicht van jouw nachtelijke bezigheden, en kun je na een nacht aangeven hoe je geslapen hebt. Het belangrijkste is nog wel dat het programma je binnen een window van een half uur voor je alarm wilt hebben gaat kijken hoe diep je slaapt, en of het al niet handiger is om je eerder wakker te maken zodat je niet ergens uit een diepe remslaapt hoeft te komen. Ook kan het je met "rustgevende" geluiden in slaap laten vallen.
Ik vond het wel aardig i.i.g.en als je dus zo'n nacht hebt waar je compleet verrot wakker wordt zie je duidelijk dat je veel minder diep geslapen hebt. Gym presaties zijn bij mij meestal avenant
Zie hier een profiel van een nacht (ik werd wakker als een uitgeslapen baby)
[ afbeelding ]
Zie hier een profiel van een dramatische nacht
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |