Laatst vroeg zon billy buffel me of hij wat synthol van me kon kopen!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:00 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
dat vraagt nou nooit iemand aan mij ... teleurstellend
Ja vreemd hè om discipline te hebben.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:19 schreef Jahr00n het volgende:
al dat gezeik met die kcal tellen.kijk gewoon in de spiegel
van die mensen die op de kcal nauwkeurig uitrekenen hoeveel ze eten.![]()
Ik doe zelf 1 biceps workout op mijn upper body dag. Groeit bij mij goed genoeg mee zonder veel aandacht te besteden. Weet niet hoe ver gevorderd je bent maar focussen op grote compounds is veel makkelijker en veel effectiever dan aanklooien met isolatie oefeningen. Het doet wel wat meer pijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:08 schreef Lewinsky het volgende:
Heeft het zin om na een (zware) rugtraining nog wat isolatie voor biceps te doen? Ik krijg dan namelijk amper meer gewicht omhoog! Dus volgens mij kan ik het net zo goed laten en zijn mijn biceps al gaar genoeg van het rug trainen, klopt dit?
Ik raad je aan om eens magnesium te proberen. Ikzelf had ook moeite met de grip (zowel zonder als met gloves) bij een gewicht boven de 100 kg. Wanneer ik zwaar ga met deadliften gebruik ik magnesium en trek ik 160 kg weg zonder enige dreiging om de grip te verliezen, dat spul werkt echt verassend goed! Enige nadeel is dat je klauwen naar de tering gaan, deadliften doet echt zwaar zeer aan me handen met magnesium. Maarja, no pain no gain hé!quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:09 schreef star_gazer het volgende:
Overigens ben ik vanwege grip problemen eens zonder pussy gloves gaan trainen. Ik merk met name bij het deadliften dat mijn grip nu dus stukken beter is. Heb zomaar het idee dat ik er wat gewicht bij kan gaan gooien binnenkort. Ook binnenkort eens proberen met magnesium, omdat ik met name bij chin ups wel merk dat mij ngrip wat glibberig is
Overigens wel fucking pijn in m'n klauwen (van die mooie witte vouwlijnen op je handpalm), maar dat branderige gevoel is na een uur ofzo wel weg.
Rond de 10% moet je makkelijk kunnen redden in twee maanden. Ik kan de aders in mn biceps al wel zien rond de 12% maar dat verschilt bij iedereen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:49 schreef jeurse04 het volgende:
Ikzelf zit nu op een bf van 13% ongeveer bij een gewicht van 90kg met 190cm lengte. Rond maart, april wil ik gaan beginnen met cutten. Tot hoeveel procent bf cutten is realistisch voor mij? Abs beginnenn nu langzaam zichtbaar te worden, maar de veins in mn biceps zijn nog steeds niet zichtbaar. Bij hoeveel procent begin je dat te zien?
Ik ga in maart beginnen, dan hoop ik van 12 % naar 9 of zo te gaan (moet denk ik wel lukken, gaat er bij mij makkelijker af dan erbij). Maar als ik me een week zo zou voelen als nu zit ik binnen een week op 6 %quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:49 schreef jeurse04 het volgende:
Ikzelf zit nu op een bf van 13% ongeveer bij een gewicht van 90kg met 190cm lengte. Rond maart, april wil ik gaan beginnen met cutten. Tot hoeveel procent bf cutten is realistisch voor mij? Abs beginnenn nu langzaam zichtbaar te worden, maar de veins in mn biceps zijn nog steeds niet zichtbaar. Bij hoeveel procent begin je dat te zien?
Inderdaad, lijkt mij niet echt de optimale manier van trainen.quote:
Ja ik ken het gevoelquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:19 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
ja
Begreep er al niks van had maandag een video van Kai Greene gekeken hoe de borst te trainen.
Dat op een paar oefeningen toe gepast.
Afgesloten met Lunges (Verzwaard met 40kg).
En dat gevoel van kapot zijn en misselijk na de training is niet meer weg gegaan, als bonus kreeg ik later op de dag lichte koorts.
Nu helemaal naar de haaien![]()
![]()
Jep. Bij mij is het wel een (weliswaar lichte) vorm van agressie.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Inderdaad, lijkt mij niet echt de optimale manier van trainen.
[..]
Ja ik ken het gevoel
Zit nu zelf met iets raars; elke avond dat ik niet heb getraind voel ik mij enorm opgejaagd. Alsof ik mij enorm irriteer, niet agressief oid maar.. umm misschien kennen jullie het gevoel.
Ja bij mij ook wel eigenlijk, wilde het alleen niet posten omdat de meeste mensen dan vol in de ankers vliegen. Kan mijzelf wel beheersen, het is wel vervelend.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Jep. Bij mij is het wel een (weliswaar lichte) vorm van agressie.
Heb ik geen last van. HOogstens lichtelijk onrustigquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:12 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ja bij mij ook wel eigenlijk, wilde het alleen niet posten omdat de meeste mensen dan vol in de ankers vliegen. Kan mijzelf wel beheersen, het is wel vervelend.
@fathank;
congratz bro
Als je een goede nakuur hebt en je eet, traint en slaapt voldoende, dan behoud je de meeste gains. Volgens mij behoud je sowieso de meeste gains als je alleen al voldoende blijft eten. Die groep die niet trainde maar wel juiced heeft gewoon 3 kg massa aangezet in maar 10 weken. Dat is aardig knap.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:51 schreef fathank het volgende:
Hoeveel blijft er van over als ze weer stoppen?
Zat overigens wel een dieet aan vast lees ik, best wel een solide onderzoek tot zover ik het kan bekijken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je een goede nakuur hebt en je eet, traint en slaapt voldoende, dan behoud je de meeste gains. Volgens mij behoud je sowieso de meeste gains als je alleen al voldoende blijft eten. Die groep die niet trainde maar wel juiced heeft gewoon 3 kg massa aangezet in maar 10 weken. Dat is aardig knap.
Waar, waar, waar?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:29 schreef Tinos85 het volgende:
Vandaag twee squatende en deadliftende chicks in de gym
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |