abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 januari 2013 @ 07:42:06 #176
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_121382979
Behalve MyfitnessPal is Sleep Cycle ook wel een aanradertje.

Het is een slaap app voor je smartphone. Misschien kennen we hem al maar ik vond hem wel aardig. (misschien heb ik hem zelfs wel van hier :o )

Je legt hem op je matras 's nachts, en je bewegingsopnemer registreert dan jouw bewegingen tijdens je slaap.Hoe dieper je slaapt, hoe minder je beweegt.
Zo krijg je een aardig overzicht van jouw nachtelijke bezigheden, en kun je na een nacht aangeven hoe je geslapen hebt. Het belangrijkste is nog wel dat het programma je binnen een window van een half uur voor je alarm wilt hebben gaat kijken hoe diep je slaapt, en of het al niet handiger is om je eerder wakker te maken zodat je niet ergens uit een diepe remslaapt hoeft te komen. Ook kan het je met "rustgevende" geluiden in slaap laten vallen.
Ik vond het wel aardig i.i.g. ;) en als je dus zo'n nacht hebt waar je compleet verrot wakker wordt zie je duidelijk dat je veel minder diep geslapen hebt. Gym presaties zijn bij mij meestal avenant
Zie hier een profiel van een nacht (ik werd wakker als een uitgeslapen baby)

Zie hier een profiel van een dramatische nacht

[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 10-01-2013 08:07:16 ]
  donderdag 10 januari 2013 @ 08:02:15 #177
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_121383155
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:22 schreef Varkensbiefstuk het volgende:

Vervolgens had ik dat handdoekje en was k lekker gaan trainen, komt ze weer naar me toe dat ik
een rondleiding moest krijgen (gym is gerenoveerd enzo)
Later kwam ze ook nog even terug om te zeggen dat k de klemmen er op moest doen of ze
aan een andere barbell moest hangen :') Niet optimaal voor de concentratie allemaal.

Was dat bij USC Leiden weer? Bevalt het je verder de apparatuur?

Wel een beetje appart idd. Voorheen kon je er squatten vanaf het bankdrukbankje met 150kg in je nek terwijl er twee andere mensen letterlijk met hun hoofd onder jouw schijven lagen op een bankje, en nu zijn ze zo zenuwachtig? lol.

Op handoekgebruik zijn ze altijd al scherp geweest ;)
pi_121384112
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 07:42 schreef RaymondK het volgende:

Het is een slaap app voor je smartphone. Misschien kennen we hem al maar ik vond hem wel aardig. (misschien heb ik hem zelfs wel van hier :o )

Je legt hem op je matras 's nachts, en je bewegingsopnemer registreert dan jouw bewegingen tijdens je slaap.Hoe dieper je slaapt, hoe minder je beweegt.
Zo krijg je een aardig overzicht van jouw nachtelijke bezigheden, en kun je na een nacht aangeven hoe je geslapen hebt. Het belangrijkste is nog wel dat het programma je binnen een window van een half uur voor je alarm wilt hebben gaat kijken hoe diep je slaapt, en of het al niet handiger is om je eerder wakker te maken zodat je niet ergens uit een diepe remslaapt hoeft te komen. Ook kan het je met "rustgevende" geluiden in slaap laten vallen.
Ik vond het wel aardig i.i.g. ;) en als je dus zo'n nacht hebt waar je compleet verrot wakker wordt zie je duidelijk dat je veel minder diep geslapen hebt. Gym presaties zijn bij mij meestal avenant
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Grappig dat je juist met de gsm deze informatie krijgt terwijl er onderzoeken zijn de beweren dat de straling van een gsm je uit je remslaap haalt en je dus beter je gsm niet mee de slaapkamer in moet nemen.
  donderdag 10 januari 2013 @ 09:34:31 #179
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_121384233
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 09:25 schreef Questular het volgende:

[..]

Grappig dat je juist met de gsm deze informatie krijgt terwijl er onderzoeken zijn de beweren dat de straling van een gsm je uit je remslaap haalt en je dus beter je gsm niet mee de slaapkamer in moet nemen.
Er is zoveel electromagnetische straling om ons heen, zowel van apparatuur als van de zon/kosmos, dat die paar honderd milliwatt van je GSM (ook nog eens verdeelt in alle richtingen rond de antenne) geen ene flikker uit gaat maken ;) :Y

[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 10-01-2013 09:39:45 ]
pi_121384238
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mm geinig, de moeite waard om eens te bekijken.

Over 6 weken heb ik een nieuw (fatsoenlijk bed); kan ik de slaappatronen vergelijken en eens bekijken of ik echt beter ga slapen :)
pi_121384295
Ik hoef gelukkig slaappatronen etc te vergelijken. Ik slaap meestal binnen een minuutje of 5 en 8 uur later word ik meestal wakker :)
pi_121388447
quote:
Je kan je gsm op 'vliegtuig stand' (geen verbindingen) zetten, dan is het grootste gedeelte van de straling verdwenen.
pi_121391632
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:05 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Minder hoog gaan dus ;)
Ok ik dacht dat je je hele armen helemaal moest uitstrekken om de bar zo hoog mogelijk te krijgen, zal straks wat filmpjes kijken.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  donderdag 10 januari 2013 @ 13:58:14 #184
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_121391923
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 04:05 schreef tjoptjop het volgende:
n00b vraagje mbt spierpijn

Bij bijv bench press doe ik 3x5 waarbij de laatsten me echt enorm veel moeite kost, alsof dat ding opeens twee keer zo zwaar is geworden. Als ik nog een extra rep zou maken vermoed ik dat ik zou failen.

Anyway, ik heb nooit last van spierpijn, klopt dit? :?
Of heb ik nog een onzinnig beeld dat spierpijn af en toe 'hoort'?

Als warm-up ga ik meestal 10 minuten fietsen of roeien. Daarna bij de oefening (in dit geval dus bench press) paar reps met lege stang(20kg?), dan een paar met 30kg, daarna met 45kg om vervolgens mijn (nu) werkgewicht van 55kg die 3x5 reps te maken.
Spierpijn zegt niks. Zolang jij gewoon sterker wordt en in de spiegel en/of op de weegschaal ziet dat het goed is, dan is er niks aan de hand.
Bedankt Hans.
  FOK!fotograaf donderdag 10 januari 2013 @ 14:02:52 #185
159915 -Menn0-
MNO
pi_121392104
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 13:51 schreef esv7 het volgende:

[..]

Ok ik dacht dat je je hele armen helemaal moest uitstrekken om de bar zo hoog mogelijk te krijgen, zal straks wat filmpjes kijken.
Als je met uitstrekken bedoelt ellebogen op slot gooien, dan niet. Als ik echt helemaal m'n armen strek dan gaat de spanning van m'n borst spieren af en hou ik inderdaad m'n schouderbladen niet bij elkaar. Ik hou m'n armen altijd licht gebogen, dan blijf ik de spanning voelen.
,,/
pi_121392591
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:38 schreef THEFXR het volgende:
godsgloeiende, trainen bitches, niet ziek zijn!

Haha, wat voor filmpje ik ook kijk, trainen gaat hem voor mij vandaag niet worden. Heb echt zware buikgriep, al bijna 48 uur amper gegeten op wat kippenbouillon, een banaan en wat worteltjes na. Kutzooi, daar gaan mijn gains van 2013 :P

Wel lekker droog nu, hoop vocht verloren :D
pi_121394374
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Goede tip, eens kijken of het werkt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_121394845
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 14:02 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Als je met uitstrekken bedoelt ellebogen op slot gooien, dan niet. Als ik echt helemaal m'n armen strek dan gaat de spanning van m'n borst spieren af en hou ik inderdaad m'n schouderbladen niet bij elkaar. Ik hou m'n armen altijd licht gebogen, dan blijf ik de spanning voelen.
Oke dankjewel maandag even oefenen weer.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_121397968
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nice. Ik merk vooral dat ik met melatonine echt ontzettend diep slaap en ook veel lekkerder. Ik word ook echt wakker in dezelfde positie als toen ik ging slapen. :P
If not now, then when.
pi_121398063
Ik kwam vandaag via aan artikel een site tegen. Ziet er echt erg goed uit op het eerste gezicht (na aanmelding)! Ik moet het nog wel even beter bekijken. Wellicht dat iemand hier er wat aan heeft.

http://www.virtuagym.com
If not now, then when.
  donderdag 10 januari 2013 @ 16:47:37 #191
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_121398294
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nice. Ik merk vooral dat ik met melatonine echt ontzettend diep slaap en ook veel lekkerder. Ik word ook echt wakker in dezelfde positie als toen ik ging slapen. :P
Het werkt wel, maar ik wordt altijd voortijdig wakker met dat spul, val weer in slaap om vreselijk brak wakker te worden.

Ik neem helemaal niks. Als ik niet kan slapen dan is dat maar zo. Gewoon weer op tijd opstaan, een dag wat minder zijn en weer op tijd naar bed werkt stukken beter.
pi_121398994
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:47 schreef Snakey het volgende:

[..]

Het werkt wel, maar ik wordt altijd voortijdig wakker met dat spul, val weer in slaap om vreselijk brak wakker te worden.

Ik neem helemaal niks. Als ik niet kan slapen dan is dat maar zo. Gewoon weer op tijd opstaan, een dag wat minder zijn en weer op tijd naar bed werkt stukken beter.
Oh, ik heb juist meer dat ik één of twee keer 'wakker' wordt maar gelijk weer weg duf alsof ik onder de narcose zit. :D Ik slaap ook heel lang dan, maar word wel uitgerust wakker.
If not now, then when.
pi_121400591
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Android ? Ik zie niet dezelfde geloof ik
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_121400801
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 01:46 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dan heb je te korte armen. :P Laat je spotter helpen bij het unracken, dan hoef je jezelf niet te overstrekken. Zelfde geld voor te ver uitstoten; schouders naar elkaar toetrekken en uitstoten tot het punt waarop ze uit elkaar dreigen te gaan.
Aha, thanks! Ik kan verder gewoon bij de bar, dat is het probleem niet, maar hij kan ook gewoon een standje lager liggen, ja. :D Maar je kan dus gewoon 'te hoog' benchen? Dat wil zeggen, te ver uitstoten, zodat je schouders uit elkaar gaan. Eerlijk gezegd nooit bij stilgestaan, maar makes sense. :)
  donderdag 10 januari 2013 @ 18:13:02 #195
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_121401482
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:51 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Aha, thanks! Ik kan verder gewoon bij de bar, dat is het probleem niet, maar hij kan ook gewoon een standje lager liggen, ja. :D Maar je kan dus gewoon 'te hoog' benchen? Dat wil zeggen, te ver uitstoten, zodat je schouders uit elkaar gaan. Eerlijk gezegd nooit bij stilgestaan, maar makes sense. :)
Ik stoot m'n hoofd wel eens als de barbell op dat lagere standje ligt :')
  donderdag 10 januari 2013 @ 18:34:46 #196
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_121402194
Nieuwe mixtape van ace hood komt vandaag uit, verwacht weer goeie muziek om op te trainen.
(voor de geintereseerde http://www.datpiff.com/Ace-Hood-Starvation-2-mixtape.435722.html)
pi_121402289
Vandaag sla ik de training over... Ik wil wel trainen maar door de combinatie werk en training heb ik mijn gezin sinds zondag niet meer gezien :) haal deze training zaterdag wel weer in ;)
  donderdag 10 januari 2013 @ 20:03:29 #198
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_121405888

In die eerste pic lijkt het alsof hij geen huid heeft, ziek.
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  donderdag 10 januari 2013 @ 20:06:06 #199
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_121406026
niet mooi om te zien, ook niet waar ik naar streef.
pi_121407189
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:06 schreef Hiatus het volgende:
niet mooi om te zien, ook niet waar ik naar streef.
Niet te hard trainen dan he.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')