Hier in nl geven ze toe, dat ze drank of drugs verslaafd zijn, maar roids never ever, ze geven nog eerder toe kleuter betaster te zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Van Whey en Creatine shakes ga je echt niet als een kool groeien. Kuurtje Testosteron wel zijn, zijn maar weinig mensen die er voor uitkomen dat ze aan de dope zitten maar is toch vaak te zien
Whey en consorten heten niet voor niets SUPPLEMENTEN. In principe haal je je normale aanbevolen dagelijkse hoeveelheid (wellicht meer als je je best doet) uit normale voeding. Als je actief sport, heb je iets meer nodig dan een normaal mens en die hoeveelheid bereik je met je supps. Je vult je dieet ermee aan (supplementeert). Het vervangt niks.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Van Whey en Creatine shakes ga je echt niet als een kool groeien. Kuurtje Testosteron wel zijn, zijn maar weinig mensen die er voor uitkomen dat ze aan de dope zitten maar is toch vaak te zien
hmm ik weet niet, ik heb hem voor de Iphone.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Android ? Ik zie niet dezelfde geloof ik
Graag, val de laatste week steeds op de bank in slaap enzoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hmm ik weet niet, ik heb hem voor de Iphone.
m'n collega heeft d'r 1 voor z'n androide. Ik zal hem zo ff vragen als hij binnen komt.
Ik heb sleep as Android, eerste 2 weken gratis. Daarna evt .apk ervan downloaden mocht je m gratis willen hebben.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hmm ik weet niet, ik heb hem voor de Iphone.
m'n collega heeft d'r 1 voor z'n androide. Ik zal hem zo ff vragen als hij binnen komt.
Heb m ook net gedownload, ben benieuwd. Hoe bevalt hij je?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:34 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ik heb sleep as Android, eerste 2 weken gratis. Daarna evt .apk ervan downloaden mocht je m gratis willen hebben.
Prima, wel erg gevoelig als je hem op je matras hebt liggen, weet van mezelf dat ik weinig beweeg in mijn slaap. Wordt bijna altijd in dezelfde houding wakker, maar toch scoor ik niet heel hoog met diepe slaap. Al is het wel anders als ik hem iets verder weg van mij leg ( heb mijn telefoon meestal naast of onder mijn kussen liggen ) Zitten een aantal leuke opties op ook voor je alarm zoals dat je een rekensommetje moet maken als je hem wilt uitzetten. En idd ook bijvoorbeeld vroeg wakker worden als je niet in je diepe slaap bent, scheelt wel een hoop om zo wakker te worden. Je hebt minder de behoefte om nog even in bed te blijven liggen als je vanuit een lichte slaap wakker word.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:52 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb m ook net gedownload, ben benieuwd. Hoe bevalt hij je?
Die hebben wij dus in de gym, zo ontelbaar veel beter dan een normale deadlift. Je pakt echt alles, daarbij kun je ook jumping trapbar deadlifts doen voor je explosiviteitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lees de titel.Trap bar. Dat is trouwens wel een nice ding hoor. Pak maar eens twee 20 kg plates en til de die op als een deadlift. Voelt beter dan een normale deadlift.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:06 schreef fathank het volgende:
Hehe er wordt een trapbar gepost en kidkash is er als de kippen bij
SPOILER: Lief dagboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:58 schreef slacker_nl het volgende:
SuccesSPOILER: Lief dagboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
longembolie is toch wel vrij heftig gekSPOILER: Lief dagboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt dat puur omdat je niet genoeg kon bewegen met die gipsepoot?!?
suc6 i.i.g.![]()
Daar heeft het alle schijn van ja. Al ben ik gewoon aan het werk geweest, met krukken gelopen, kennelijk toch onvoldoende om eea tegen te gaan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
longembolie is toch wel vrij heftig gek
Komt dat puur omdat je niet genoeg kon bewegen met die gipsepoot?!?
suc6 i.i.g.![]()
Toen ik mn voet in het gips had moest ik elke dag zelf een spuit zetten om bloedpropjes etc tegen te gaan, heb je die wel gekregen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daar heeft het alle schijn van ja. Al ben ik gewoon aan het werk geweest, met krukken gelopen, kennelijk toch onvoldoende om eea tegen te gaan.
En thanks!
Nope.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:01 schreef Questular het volgende:
[..]
Toen ik mn voet in het gips had moest ik elke dag zelf een spuit zetten om bloedpropjes etc tegen te gaan, heb je die wel gekregen?
Good luck!SPOILER: Lief dagboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |