Als ik ineens duizend à anderhalf duizend euro over heb.quote:Op zondag 18 november 2012 23:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens beginnen met lessen dan?
Ja maar ik stel een minimum bij 120pk, gewoon om wat ruimte te houden voor beginnersauto's.. lichte auto met 120pk is ook leukquote:Op zondag 18 november 2012 23:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Eigenlijk minimaal 170pk ofzo. Veel leuker.
Nee vind ik niet eigenlijk. Liever zwaarder, meer comfort en meer pk's.quote:Op zondag 18 november 2012 23:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja maar ik stel een minimum bij 120pk, gewoon om wat ruimte te houden voor beginnersauto's.. lichte auto met 120pk is ook leuk
Sparen danquote:Op zondag 18 november 2012 23:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik ineens duizend à anderhalf duizend euro over heb.
Vorige week op vakantie geweest, duurt nog wel evenquote:
Hoe was het?quote:Op zondag 18 november 2012 23:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vorige week op vakantie geweest, duurt nog wel evenBovendien kan ik nu toch niets met een rijbewijs, dus de noodzaak voor haasten zie ik niet echt in.
Leuk dat het bevalt. Zoveel eerstejaars enthousiasme.quote:Op zondag 18 november 2012 23:15 schreef Studeur het volgende:
rechten
net de eerste tentamens in leiden achter de rug. een 7 voor encyclopedieen een 4 voor staats- en bestuursrecht, dat wordt een herkansing.
nu elke week donderdag en vrijdag vrij en maar 8 uurtjes per week hoorcollege/werkgroep. bevalt me wel deze studie
Jouw foto heb ik niet gezien. Ik heb het gemistquote:Op zondag 18 november 2012 23:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt toch onze foto's wel gezien? Bedoel: ik als 007? Moet er zelf al om lachen.
Wij hebben deze trouwensquote:Op zondag 18 november 2012 23:15 schreef Actaeon het volgende:
We hebben een Vpb geïnspireerde TTwat geinig een keer.
Ik lijk een beetje op Ton Elias:quote:Op zondag 18 november 2012 23:16 schreef KOG het volgende:
[..]
Jouw foto heb ik niet gezien. Ik heb het gemist
Heel vetquote:Op zondag 18 november 2012 23:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hoe was het?
Maar buiten noodzaak om is het ook gewoon leuk!Dat telt ook.
Met wie was je en waar ook alweer?quote:Op zondag 18 november 2012 23:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel vetEn ja, het lijkt me ook heel tof
Heb al een paar keer in de afgeragde Audi van een vriendin gereden, leuk
Met vriendinlief Crack_ in Romequote:Op zondag 18 november 2012 23:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Met wie was je en waar ook alweer?
Ja maar, geld! Als ik nou ziek verdiende, rijke ouders had of nooit geld uit gaf had ik al lang een rijbewijs hoorquote:Daarom gewoon snel halen dat ding! Kun je altijd rijden
Vette Alfa overigens, jammer van het disrespect van de veurige eigenaar.
Natuurlijk, ik als student vind dat wekelijks op straatquote:Op zondag 18 november 2012 23:30 schreef eriksd het volgende:
Nouja, 2000 piek is toch wel te behappen?
Rome! Leuk! En romantisch.quote:Op zondag 18 november 2012 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met vriendinlief Crack_ in Rome
[..]
Ja maar, geld! Als ik nou ziek verdiende, rijke ouders had of nooit geld uit gaf had ik al lang een rijbewijs hoor
Dat doe ik ook wel, maar het gaat niet echt heel snelquote:Op zondag 18 november 2012 23:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Rome! Leuk! En romantisch.
Je kan toch wel iet sparen elke maand?
True true.. maar ik vind een grote bakwagen eigenlijk ook wel leukquote:Op zondag 18 november 2012 23:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee vind ik niet eigenlijk. Liever zwaarder, meer comfort en meer pk's.
Dat is weer een ander uiterste, maar "toen ik jouw leeftijd had" (quote:Op zondag 18 november 2012 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik als student vind dat wekelijks op straat![]()
Opaquote:Op zondag 18 november 2012 23:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is weer een ander uiterste, maar "toen ik jouw leeftijd had" (), en thuiswoonde, was er toch aardig wat geld te besteden.
Precies, gewoon veel bier drinken, leuke gadgets en kleding halen en nog meer bier drinken. Toch probeer ik 1 a 1,5k per jaar te sparen.. deze boterige knul is dol op reizen en ik wil na m'n studie toch wel 1 á 2 jaar wegquote:Op zondag 18 november 2012 23:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is weer een ander uiterste, maar "toen ik jouw leeftijd had" (), en thuiswoonde, was er toch aardig wat geld te besteden.
Verder gewoon alles uitgeven hoor, doe ik ook al jaren
Nouja, ik spaar de komende 3 maanden 3k en geef het vervolgens weer uit met de rest aan een horloge. Dus tsja.quote:Op zondag 18 november 2012 23:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Precies, gewoon veel bier drinken, leuke gadgets en kleding halen en nog meer bier drinken. Toch probeer ik 1 a 1,5k per jaar te sparen.. deze boterige knul is dol op reizen en ik wil na m'n studie toch wel 1 á 2 jaar weg
Gaat de goede kant uit dusquote:Op zondag 18 november 2012 23:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel, maar het gaat niet echt heel snelHeb een K ongeveer 'over' nu.
Nee het moet wel iets elegants hebben.:Pquote:Op zondag 18 november 2012 23:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
True true.. maar ik vind een grote bakwagen eigenlijk ook wel leuk
Je hoort verhalen van mensen die om de meest belachelijke dingen zakken. Maarja, ik zou ook extreem vervelend worden als ik zo'n groot deel van mijn leven in een auto doorbracht.quote:Op zondag 18 november 2012 23:39 schreef Paxcon het volgende:
Pff blij dat ik dat rijbewijs heb... Die examinators kunnen je om het minste laten zakken volgens mij.
Kut altijdquote:Op zondag 18 november 2012 23:40 schreef Paxcon het volgende:
Nu het toch over randzaken gaat: mijn macbook is kapotVia de site een afspraak gemaakt dat ze me morgenmiddag bellen. Dat ding is nog geen 3 maand oud
Wellicht een verschil in inkomsten en prioriteitenquote:Op zondag 18 november 2012 23:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, ik spaar de komende 3 maanden 3k en geef het vervolgens weer uit met de rest aan een horloge. Dus tsja.
Nouja, ik was binnen 20 minuten terug en geslaagd, was helemaal perfect volgens die gast. Maar ik heb ook gewoon chill gereden, ik ging echt niet overdreven spiegelen ofzoquote:Op zondag 18 november 2012 23:39 schreef Paxcon het volgende:
Pff blij dat ik dat rijbewijs heb... Die examinators kunnen je om het minste laten zakken volgens mij.
Goed advies; koop geen macbook.quote:Op zondag 18 november 2012 23:40 schreef Paxcon het volgende:
Nu het toch over randzaken gaat: mijn macbook is kapotVia de site een afspraak gemaakt dat ze me morgenmiddag bellen. Dat ding is nog geen 3 maand oud
Ja, sommige zijn echt verschrikkelijk sacherijnig.quote:Op zondag 18 november 2012 23:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hoort verhalen van mensen die om de meest belachelijke dingen zakken. Maarja, ik zou ook extreem vervelend worden als ik zo'n groot deel van mijn leven in een auto doorbracht.
Had je geen goede band met je instructeur ofzo?quote:Op zondag 18 november 2012 23:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja, ik was binnen 20 minuten terug en geslaagd, was helemaal perfect volgens die gast. Maar ik heb ook gewoon chill gereden, ik ging echt niet overdreven spiegelen ofzo
Instructeur achterlijke klootzak kon het nog wel opbrengen om de hele terugweg te kankeren over kleine dingetjes als met half opgelaten koppeling de bocht in etc. boeiend
Te laatquote:Op zondag 18 november 2012 23:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Goed advies; koop geen macbook.
Tenzij je in de categorie sylvana simons wil horen
Bottomline: geld moet rollen.quote:Op zondag 18 november 2012 23:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wellicht een verschil in inkomsten en prioriteiten
Nop.quote:Op zondag 18 november 2012 23:45 schreef Tchock het volgende:
Dit was trouwens de eerste keer dat ik geheel zelfstandig op vakantie ging, best goedkoop is dat eigenlijk. Ik dacht altijd dat vakanties gigantisch duur waren.
Balenquote:Op zondag 18 november 2012 23:40 schreef Paxcon het volgende:
Daar kom je dus ècht niet bij elke examinator mee weg. Sowieso dat je het op het examen gewoon maar netjes volgens alle voorschriften doet.quote:Op zondag 18 november 2012 23:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja, ik was binnen 20 minuten terug en geslaagd, was helemaal perfect volgens die gast. Maar ik heb ook gewoon chill gereden, ik ging echt niet overdreven spiegelen ofzo
Instructeur achterlijke klootzak kon het nog wel opbrengen om de hele terugweg te kankeren over kleine dingetjes als met half opgelaten koppeling de bocht in etc. boeiend
Maar we wisten dat Boterbartje FUCKING HARDCORE is. Echt een badass.quote:Op zondag 18 november 2012 23:48 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Daar kom je dus ècht niet bij elke examinator mee weg. Sowieso dat je het op het examen gewoon maar netjes volgens alle voorschriften doet.
En met half opgelaten koppeling de bocht door is gewoon slordig
Neu ik had er echt een chille vent maar ik moest afrijden met de eigenaar; een grote zak hooi.quote:Op zondag 18 november 2012 23:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, sommige zijn echt verschrikkelijk sacherijnig.
[..]
Had je geen goede band met je instructeur ofzo?
[..]
Te laat
Truequote:
Nouja, als je wat verder weggaat, veel transport en duiken etc. adds upquote:Op zondag 18 november 2012 23:45 schreef Tchock het volgende:
Dit was trouwens de eerste keer dat ik geheel zelfstandig op vakantie ging, best goedkoop is dat eigenlijk. Ik dacht altijd dat vakanties gigantisch duur waren.
Gast, beetje frustraties dat je zelf zo verzuurd bent?quote:Op zondag 18 november 2012 23:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar we wisten dat Boterbartje FUCKING HARDCORE is. Echt een badass.
Dat is waar.quote:Op zondag 18 november 2012 23:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja, als je wat verder weggaat, veel transport en duiken etc. adds up
Ik ben verzuurd?quote:Op zondag 18 november 2012 23:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gast, beetje frustraties dat je zelf zo verzuurd bent?
Naja zo kom je op mij over ja!quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 23:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Naja zo kom je op mij over ja!
Eerst dacht ik dat je een meisje was, maar iemand zei me dat het niet zo was en voor de rest komt er eigenlijk alleen maar burgerlijke talk uit met als kers op de poep dat gezeur over hard rijden
Maar goed ik ken je niet maar nothing like a first impression he?
Ik wist dat iemand, en ik vermoedde al jij, dit ging zeggen.quote:Op zondag 18 november 2012 23:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe durf je het te vragen als rechtenstudent!
Ja, maar hopenlijk proberen ze me niet af te schepenenquote:
Het was ook te makkelijkquote:Op zondag 18 november 2012 23:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand, en ik vermoedde al jij, dit ging zeggen.
Motor in amsterdamquote:Op zondag 18 november 2012 23:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iedere keer dat iemand 'auto' zegt komt er een 'Motors'-post van Yreal achteraan, wist je dat niet?
Nee inderdaadquote:Op zondag 18 november 2012 23:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, maar hopenlijk proberen ze me niet af te schepenen. Bij m'n iPod touch kwamen ze hem ophalen en binnen een week had ik een nieuwe, dus ik hoop dat de klantenservice nog steeds goed is.
Nouja, als je hem niet hebt laten vallen en hij niet nat is lijkt me toch dat dat wel goed moet komen?quote:Op zondag 18 november 2012 23:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, maar hopenlijk proberen ze me niet af te schepenen. Bij m'n iPod touch kwamen ze hem ophalen en binnen een week had ik een nieuwe, dus ik hoop dat de klantenservice nog steeds goed is.
Straks vind jij me ook een burgerlijk meisjequote:Op zondag 18 november 2012 23:59 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Daarom kun je je afvragen of je het wel had moeten doen!
Ik vind je geen meisje.quote:Op zondag 18 november 2012 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Straks vind jij me ook een burgerlijk meisje
Ik waardeer je cynisme en sarcasme hoor.quote:Op zondag 18 november 2012 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Straks vind jij me ook een burgerlijk meisje
Gladde mooiboy hier hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 00:06 schreef eriksd het volgende:
Ik word tenminste aangezien voor ofwel lelijke dikkerd danwel gladde mooiboy.
Jij bent wel chill volgens mijquote:Op maandag 19 november 2012 00:06 schreef eriksd het volgende:
Nee hoor niet alleen dat. Het is gewoon een overall indrukquote:Op maandag 19 november 2012 00:06 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het vooral komisch dat iemand mij zo beoordeelt omdat ik 180 rijden asociaal vindMet nog die steek dat ik een meisje zou zijn er bij, geweldig
Ik kan hier wel om lachen.
Daarover verschillen de meningen, laten we het daar maar op houden. Insgelijks hoor verder.quote:Op maandag 19 november 2012 00:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jij bent wel chill volgens mij
Dat snap ik, maar daarom kan ik het wel vermakelijk vinden.quote:Op maandag 19 november 2012 00:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee hoor niet alleen dat. Het is gewoon een overall indruk
Uiteraard. Ik beweer ook nergens dat het tegendeel waar is.quote:Op maandag 19 november 2012 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar daarom kan ik het wel vermakelijk vinden.
Hahaquote:Op maandag 19 november 2012 00:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik beweer ook nergens dat het tegendeel waar is.
Afgezien van ongefundeerde Amsterdamhaat en een onbegrijpelijke usernamewissel heb ik niet kunnen bespeuren dat er iets mis met je is.quote:Op maandag 19 november 2012 00:16 schreef Actaeon het volgende:
Wellicht heb je ook wel een gruwelijke first impression van mij.
het was een van die 2..quote:Op maandag 19 november 2012 00:06 schreef eriksd het volgende:
Bij opstarten krijg ik een mapje met een vraagtekenen. Googlen leerde me dat dat inhoudt dat de opstartschijf niet gevonden kan worden (ofzo) en de ''oplossing'' werkt niet, ik krijg iets heel anders.quote:
Nouja, de vraag is denk ik meer hoe lang het gaat duren dan daadwerkelijk of het gefixt wordt. Hopelijk heb je 'm snel terugquote:Op maandag 19 november 2012 00:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij opstarten krijg ik een mapje met een vraagtekenen. Googlen leerde me dat dat inhoudt dat de opstartschijf niet gevonden kan worden (ofzo) en de ''oplossing'' werkt niet, ik krijg iets heel anders.
Dus die gasten daar mogen me morgen mooi vertellen hoe ik die shit oplos.
Het is strict genomen niet het oude Alfa-logo maar gewoon de QV badge van Alfa die vroeger op hun circuitauto's zat en vandaag op hun high performance veries. Het logo is al een eeuwigheid ongeveer hetzelfdequote:Op maandag 19 november 2012 00:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahaHè maar, waarom eigenlijk het oude Alfa-logo in je UI?
Ik heb er veel familie wonen dus kom er geregeld/ben er vaak geweest en het is gewoon niet mijn stad. Verder...dankje.quote:Op maandag 19 november 2012 00:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Afgezien van ongefundeerde Amsterdamhaat en een onbegrijpelijke usernamewissel heb ik niet kunnen bespeuren dat er iets mis met je is.
Ooh dat kunnen ze vast wel gewoon simpel fixen denk ik. Vooral wat Tchock zegt..hopen dat het snel gebeurt.quote:Op maandag 19 november 2012 00:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij opstarten krijg ik een mapje met een vraagtekenen. Googlen leerde me dat dat inhoudt dat de opstartschijf niet gevonden kan worden (ofzo) en de ''oplossing'' werkt niet, ik krijg iets heel anders.
Dus die gasten daar mogen me morgen mooi vertellen hoe ik die shit oplos.
Tofquote:Op maandag 19 november 2012 00:28 schreef Yreal het volgende:
Vrijdag juridische bedrijvendag in de RAI. eens kijken of ik daar iets leuks kwa stage kan vinden.
belastingrecht is al binnen, met een 6quote:Op maandag 19 november 2012 00:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
TofWeet je al wat je ongeveer wil? Hopen dat Strafproces en jouw Belastingrecht morgen online komen
Aan de smiley te zien wel prima?quote:Op maandag 19 november 2012 00:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
belastingrecht is al binnen, met een 6
Met het risico als een enorme noob te klinken: is dat erg?quote:Op maandag 19 november 2012 00:56 schreef Yreal het volgende:
godver, mijn opleidingen stonden gewoon niet in chronologische volgorde op mijn cv... wat kenkerdom![]()
Een 3 sterren dag? Gast hoe kan je maandag nou zo hoog kwalificeren; vroeg uit bed, weekend voorbij, druk, in de trein zittenquote:Op maandag 19 november 2012 05:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Goedemorgen ! Het wordt een ***dag vandaag.
Geen idee of je sarcastisch bent, maar ik was niet bepaald positiefquote:Op maandag 19 november 2012 05:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Een 3 sterren dag? Gast hoe kan je maandag nou zo hoog kwalificeren; vroeg uit bed, weekend voorbij, druk, in de trein zitten
quote:Op maandag 19 november 2012 05:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Geen idee of je sarcastisch bent, maar ik was niet bepaald positief
Geniet jij maar lekker hoorquote:Op maandag 19 november 2012 09:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ah het prototyp Fok!ker die er serieus op in gaat, gewoon genieten
Ik geniet heel erg omdat ik college heb van de meest incompetente zak hooi ooit, die kerel komt constant met feitjes zo van 'kijk mij eens veel weten' maar meer dan de helft ervan is feitelijk onjuistquote:Op maandag 19 november 2012 09:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Geniet jij maar lekker hoor
Jij past ook in het plaatje van de stereotype fokkerquote:
Ik dacht dat stereotyperingen ver van jou stondenquote:Op maandag 19 november 2012 10:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik geniet heel erg omdat ik college heb van de meest incompetente zak hooi ooit, die kerel komt constant met feitjes zo van 'kijk mij eens veel weten' maar meer dan de helft ervan is feitelijk onjuist
[..]
Jij past ook in het plaatje van de stereotype fokker
Ja, het ziet er niet uit. En het is onoverzichtelijk. Komt gewoon slordig over zeg maar.quote:Op maandag 19 november 2012 02:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met het risico als een enorme noob te klinken: is dat erg?
Klopt maar ik druk geen stempel op jou, ik constateer enkel dat vele FOK!kers Fok!kers verbeteren onder aanvoerder van almachtige dictator swj wat weer SwJ moet zijn ofzo.. achja. Maar zodra ik je een diagnose geef en je gelijk ga behandelen terwijl ik je maar 1 dag heb gezien en je 7 bent, dan mag je me schoppen want daar heb ik inderdaad een hekel aanquote:Op maandag 19 november 2012 10:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik dacht dat stereotyperingen ver van jou stonden
Tenzij je die gast bent van 'back to the future' want dan klopt het weer wel!quote:Op maandag 19 november 2012 10:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja, het ziet er niet uit. En het is onoverzichtelijk. Komt gewoon slordig over zeg maar.
Dan wel. Maar ik denk dat we met zekerheid kunnen stellen dat niemand hier die 'back to the future' knul is.quote:Op maandag 19 november 2012 10:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Klopt maar ik druk geen stempel op jou, ik constateer enkel dat vele FOK!kers Fok!kers verbeteren onder aanvoerder van almachtige dictator swj wat weer SwJ moet zijn ofzo.. achja. Maar zodra ik je een diagnose geef en je gelijk ga behandelen terwijl ik je maar 1 dag heb gezien en je 7 bent, dan mag je me schoppen want daar heb ik inderdaad een hekel aan
[..]
Tenzij je die gast bent van 'back to the future' want dan klopt het weer wel!
Ja die gast in de auto die de toekomst in gaat; dan zou het kloppen dat bepaalde dingen niet chronologisch op je CV komenquote:Op maandag 19 november 2012 10:50 schreef eriksd het volgende:
Wat is nou weer een "back to the future" knul?
quote:Op maandag 19 november 2012 10:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja die gast in de auto die de toekomst in gaat; dan zou het kloppen dat bepaalde dingen niet chronologisch op je CV komen
Niet zomaar een auto! Een DeLoreanquote:Op maandag 19 november 2012 10:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja die gast in de auto die de toekomst in gaat; dan zou het kloppen dat bepaalde dingen niet chronologisch op je CV komen
heb ik ook last van. Is al lang geleden dat ik echt iets gedaan hebquote:Op maandag 19 november 2012 11:00 schreef Actaeon het volgende:
Ik heb geen zin om wat te doen vandaag/deze week.
Dat valt voor mij dan wel weer meequote:Op maandag 19 november 2012 11:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
heb ik ook last van. Is al lang geleden dat ik echt iets gedaan heb
Dat mag.quote:Op maandag 19 november 2012 10:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Kan een van de UvA-helden hier mij vertellen of er arrestenbundels mee mogen worden genomen naar tentamens, met name van strafrecht?
Dan kan ie toch wel een held zijn?quote:Op maandag 19 november 2012 11:05 schreef Boterbartje het volgende:
Schutgens is mijn persoonlijke held (beetje dan, het blijft een docent)
Welk nummer?quote:Op maandag 19 november 2012 11:09 schreef eriksd het volgende:
Toch weer fanatiek meetikken op Huey Lewis.
Heart and soul natuurlijk. En dan live.quote:
Lekker nummer. Live is beter dan inderdaad. Wel goed voor de maandagochtend.quote:Op maandag 19 november 2012 11:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heart and soul natuurlijk. En dan live.
Jaquote:
Geen van beide.quote:Op maandag 19 november 2012 11:13 schreef DanielBackward het volgende:
Wat is spannender fiscaal of notarieel recht?
James Bond film, voor spanning moet je denk ik niet studeren tenzij iemand z'n nek breekt op die trappen hier.. wat wel spannend kan zijn weer.quote:Op maandag 19 november 2012 11:13 schreef DanielBackward het volgende:
Notarieel is semantisch geneuzel en beetje rellen over stemrechten en structuren enzo. Rationele figuren doen fiscaal: daar moet je echt nadenken.quote:Op maandag 19 november 2012 11:13 schreef DanielBackward het volgende:
Hij vraagt niet welke gebied spannend is, hij vraagt welk gebied spannender is dan het andere gebied.quote:
Fiscaal.quote:Op maandag 19 november 2012 11:13 schreef DanielBackward het volgende:
Wat best kan met die achterlijke trappen hier in die aftandse jaren '70 meuk waar wij college in hebben.quote:Op maandag 19 november 2012 11:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
James Bond film, voor spanning moet je denk ik niet studeren tenzij iemand z'n nek breekt op die trappen hier.. wat wel spannend kan zijn weer.
Als jij nou even niks zegt deze keer.quote:Op maandag 19 november 2012 11:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Notarieel is semantisch geneuzel en beetje rellen over stemrechten en structuren enzo. Rationele figuren doen fiscaal: daar moet je echt nadenken.
Scherp hoor op deze vroege morgen.quote:Op maandag 19 november 2012 11:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hij vraagt niet welke gebied spannend is, hij vraagt welk gebied spannender is dan het andere gebied.
[..]
Fiscaal.
Dansen.quote:Op maandag 19 november 2012 11:19 schreef Yreal het volgende:
Wat doen fiscalisten eigenlijk de hele dag?
Aftrekken.quote:Op maandag 19 november 2012 11:19 schreef Yreal het volgende:
Dansend aftrekken.quote:Op maandag 19 november 2012 11:19 schreef Yreal het volgende:
Elke keer als ik jou zie posten over iets 'spannends' of 'leuks' moet ik denken aan je recht van eendenkooi.quote:Op maandag 19 november 2012 11:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Scherp hoor op deze vroege morgen.
Maar misschien zijn ze allebei wel even niet spannend en is de één niet spannender dan de ander.
Wat een zin![]()
nee, want niet alle motorvoertuigen zijn auto'squote:Op maandag 19 november 2012 11:23 schreef DanielBackward het volgende:
"a. Alle auto’s zijn motorvoertuigen. Een fiets is geen auto. Een fiets is dus geen motorvoertuig."
Deze redenering is toch formeel geldig?
Niet per definitie. Alle auto's zijn motorvoertuigen, er staat niet 'alleen' auto's zijn motorvoertuigen. Logisch redenerend is het antwoord dus fout. Fietsen kunnen in deze ook motorvoertuigen zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 11:23 schreef DanielBackward het volgende:
"a. Alle auto’s zijn motorvoertuigen. Een fiets is geen auto. Een fiets is dus geen motorvoertuig."
Deze redenering is toch formeel geldig?
quote:Op maandag 19 november 2012 11:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Niet per definitie. Alle auto's zijn motorvoertuigen, er staat niet 'alleen' auto's zijn motorvoertuigen. Logisch redenerend is het antwoord dus fout. Fietsen kunnen in deze ook motorvoertuigen zijn.
aha oke, op die manier moet je er dus naar kijken, merci!quote:Op maandag 19 november 2012 11:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee, want niet alle motorvoertuigen zijn auto's
Je weet hopelijk wel dat er meer dingen zijn die ik leuk vind dan alleen dat?quote:Op maandag 19 november 2012 11:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dansend aftrekken.
[..]
Elke keer als ik jou zie posten over iets 'spannends' of 'leuks' moet ik denken aan je recht van eendenkooi.
Niet doen! Daniel is veel te jong om met dat soort gezeik geconfronteerd te wordenquote:Op maandag 19 november 2012 11:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hey Daniel werk je nog bij Apple want dan wil ik je even aan iemand voorstellen !
quote:Op maandag 19 november 2012 11:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Niet doen! Daniel is veel te jong om met dat soort gezeik geconfronteerd te worden
Het hangt van je praktijk af.quote:Op maandag 19 november 2012 11:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee effe serieus, wat DOE je nou op een werkdag?
quote:Op maandag 19 november 2012 11:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hey Daniel werk je nog bij Apple want dan wil ik je even aan iemand voorstellen !
No commentquote:Op maandag 19 november 2012 11:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ondernemingsrecht heeft zùlke leuke termen altijd. ( niet sarcastisch trouwens hoor) Outbound down stream merger klinkt gewoon vet.quote:Op maandag 19 november 2012 11:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het hangt van je praktijk af.
Zo heb ik vorige week een presentatie (en uiteraard uitzoekwerk) gedaan voor een grote klant m.b.t. een (fiscale) herstructurering. Kijken via welke vennootschappen/landen we bronheffingen, interest en royalty's kunnen beperken. Dus Malta, Luxembourg, Curacao/Aruba en dan een zogenaamde 'asset protection' structuur bovenaan met een angelsaksische trust.
Deze week begin ik met het uitzoekwerk en korte toelichting (want nog geen uitgebreide memo) voor een internationale herstructurering (zogenaamde 'outbound down stream merger') op basis van de fiscale fusierichtlijn, en of we er iets mee kunnen.
Met andere woorden: uitzoekwerk, memo's, calls, notities, mails, brieven, overleg, wetboek staren, literatuur/jurisprudentie zoeken.
Het is ook vooral omdat het een internationale praktijk is en veel in het Engels gebeurt. Een Outbound down stream merger is een grensoverschrijdende (outbound) fusie naar beneden toe (omgekeerd dus, M is verdwijnende en D is verkrijgende).quote:Op maandag 19 november 2012 11:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ondernemingsrecht heeft zùlke leuke termen altijd. ( niet sarcastisch trouwens hoor) Outbound down stream merger klinkt gewoon vet.
Maar even serieus, dan is het recht van eendenkooien toch veel interessanter en leuker?
Klopt.quote:Op maandag 19 november 2012 11:29 schreef DanielBackward het volgende:
"Katten zijn geen dieren en een Franse cat is een dier. Dus een Franse cat is geen kat."
De Franse cat is een dier, dus hij kan nooit een kat zijn want katten zijn geen dieren. right? dus geldig?
Ik weet wat een Outbound down stream merger is.quote:Op maandag 19 november 2012 11:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het is ook vooral omdat het een internationale praktijk is en veel in het Engels gebeurt. Een Outbound down stream merger is een grensoverschrijdende (outbound) fusie naar beneden toe (omgekeerd dus, M is verdwijnende en D is verkrijgende).
Lijkt me wel dan.quote:Op maandag 19 november 2012 11:29 schreef DanielBackward het volgende:
"Katten zijn geen dieren en een Franse cat is een dier. Dus een Franse cat is geen kat."
De Franse cat is een dier, dus hij kan nooit een kat zijn want katten zijn geen dieren. right? dus geldig?
Nee hoor. Ik wist tijdens m'n studie (ook) niet dat dat de term ervoor was, omdat je tijdens je studie vrijwel geen Engelse termen hoort.quote:Op maandag 19 november 2012 11:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik weet wat een Outbound down stream merger is.Maar wel lief dat je het uitlegt desondanks.
Of schat je mijn fiscale/ondernemingsrechtelijke kennis zo laag in![]()
Het grote manco van de UvA in ieder geval. Totaal gebrek aan juridisch engels.quote:Op maandag 19 november 2012 11:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik wist tijdens m'n studie (ook) niet dat dat de term ervoor was, omdat je tijdens je studie vrijwel geen Engelse termen hoort.
Oh vandaar. Bij ons komen die termen wel voorbij. Maar wellicht ligt dat ook aan de docent. Die man die colleges daarover gaf was zelf werkzaam in de internationale herstructureringspraktijk.quote:Op maandag 19 november 2012 11:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik wist tijdens m'n studie (ook) niet dat dat de term ervoor was, omdat je tijdens je studie vrijwel geen Engelse termen hoort.
Tuurlijk geldig. N = R gegeven, de vraag is of N = R...quote:Op maandag 19 november 2012 11:36 schreef DanielBackward het volgende:
"Natuurlijke personen zijn rechtssubjecten en rechtspersonen zijn rechtssubjecten. Natuurlijke personen zijn dus rechtssubjecten. "
Ik denk ongeldig want, de conclusie zegt eigenlijk hetzelfde als het eerste premisse? En het tweede premisse komt niet terug in de conclusie..?
http://studiegids.uva.nl/web/uva/sgs/nl/c/7855.htmlquote:Op maandag 19 november 2012 11:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het grote manco van de UvA in ieder geval. Totaal gebrek aan juridisch engels.
Aan de RuG was het niet veel beter. Ik heb gewoon het 'geluk' dat mijn Engels bovengemiddeld goed is. Dat maakt het werken in de (internationale) praktijk in ieder geval iets makkelijker valt me op.quote:Op maandag 19 november 2012 11:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het grote manco van de UvA in ieder geval. Totaal gebrek aan juridisch engels.
Ik meen dat zuiver technisch bezien dit ongeldig is, want de tweede premisse komt niet terug inderdaad. Zaten af en toe van dit soort gevallen bij assessments.quote:Op maandag 19 november 2012 11:36 schreef DanielBackward het volgende:
"Natuurlijke personen zijn rechtssubjecten en rechtspersonen zijn rechtssubjecten. Natuurlijke personen zijn dus rechtssubjecten. "
Ik denk ongeldig want, de conclusie zegt eigenlijk hetzelfde als het eerste premisse? En het tweede premisse komt niet terug in de conclusie..?
Ken iemand die dat gevolgd heeft: stelde niets voor.quote:Op maandag 19 november 2012 11:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
http://studiegids.uva.nl/web/uva/sgs/nl/c/7855.html
Het hoort bij logisch (analytisch) redeneren. Komt inderdaad voor in vrijwel elk assessment.quote:Op maandag 19 november 2012 11:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik meen dat zuiver technisch bezien dit ongeldig is, want de tweede premisse komt niet terug inderdaad. Zaten af en toe van dit soort gevallen bij assessments.
Oh, wat jammerquote:Op maandag 19 november 2012 11:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ken iemand die dat gevolgd heeft: stelde niets voor.
Als je boek zegt een of meer dan is-ie dus geldig. Volgens je boek dan.quote:Op maandag 19 november 2012 11:45 schreef DanielBackward het volgende:
Er staat in m'n boek: "Een geldige redenering bestaat uit één of meer premissen en een conclusie. Een redenering is geldig als de conclusie noodzakelijkerwijs uit de premisse volgt." De conclusie volgt wel (noodzakelijkerwijs) uit de eerste premisse, maar de tweede wordt weggelaten dus volgens mij ongeldig.
Gast, natuurlijk is die conclusie geldig. Er staat 'Groen is een kleur en geel is een kleur. Groen is dus een kleur.' Hoe duidelijk wil je het hebben? Wat er in de tweede premisse staat doet toch totaal niet ter zake.quote:Op maandag 19 november 2012 11:45 schreef DanielBackward het volgende:
Er staat in m'n boek: "Een geldige redenering bestaat uit één of meer premissen en een conclusie. Een redenering is geldig als de conclusie noodzakelijkerwijs uit de premisse volgt." De conclusie volgt wel (noodzakelijkerwijs) uit de eerste premisse, maar de tweede wordt weggelaten dus volgens mij ongeldig.
Same.quote:Op maandag 19 november 2012 12:14 schreef eriksd het volgende:
Ik weet iig dat bij de assessments die ik heb gemaakt het ging om conclusie die uit allebei de premissen logisch voorvloeide. Dus het hangt een beetje van de vraagstelling af.
Ténzij het vooraf duidelijk vermeld zou zijn dat het een vereiste is dat de conclusie uit beide premissen dient voort te vloeien is deze stelling zoals gepost door DanielBackward onmiskenbaar juist.quote:Op maandag 19 november 2012 12:14 schreef eriksd het volgende:
Ik weet iig dat bij de assessments die ik heb gemaakt het ging om conclusie die uit allebei de premissen logisch voorvloeide. Dus het hangt een beetje van de vraagstelling af.
quote:
quote:Moet overnieuw altijd vervangen worden door opnieuw of over?
Daar is niet iedereen het over eens. Overnieuw is ontstaan als contaminatie van over en opnieuw, maar het heeft zich een plaatsje weten te verwerven in de woordenboeken en zelfs in het officiële Groene Boekje. Veel mensen beschouwen het desalniettemin nog steeds als fout.
De FBI?quote:Op maandag 19 november 2012 12:17 schreef Maharbal het volgende:
Fuck, daar gaat m'n outbound down stream merger.
Ik lees net 1 klein zinnetje in een company profile, en concludeer dat het een FBI is. Teringlijers hebben dat niet verteld! Ik kan overnieuw beginnen
Dat hele fiscale gebeuren klinkt best spannendquote:
Zoiets als 'hun' in plaats van 'ze'. Tergendquote:Op maandag 19 november 2012 12:25 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dus omdat steeds meer mensen het fout zeggen/schrijven doe jij het ook maar?
Het staat gewoon in het Groene Boekje, dus is het niet per definitie fout. That's all.quote:Op maandag 19 november 2012 12:25 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dus omdat steeds meer mensen het fout zeggen/schrijven doe jij het ook maar?
'Een FBI'quote:
Ah, je bedoelt 'dat is ze auto'?quote:Op maandag 19 november 2012 12:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zoiets als 'hun' in plaats van 'ze'. Tergend
Het is ook maar net welke bron je erbij haalt.quote:Op maandag 19 november 2012 12:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het staat gewoon in het Groene Boekje, dus is het niet per definitie fout. That's all.
quote:Vraag
Is het correct om overnieuw en opnieuw door elkaar te gebruiken?
Antwoord
Nee. Overnieuw is een contaminatie van over en opnieuw die weliswaar vaak voorkomt, maar niet door iedereen wordt aanvaard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/639/
quote:Op maandag 19 november 2012 12:30 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Het is ook maar net welke bron je erbij haalt.
[..]Ik heb dat stukje ook gelezen, klopt allemaal. Met andere woorden, taal is - shocking - aan discussie/verandering onderhevig. Niet iedereen is het met elkaar eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/639/
Ik zal de volgende keer weer opnieuw gebruiken, kun jij ook weer slapen![]()
Hun zijn/zeggen/hebben, dat soort ongein.quote:Op maandag 19 november 2012 12:27 schreef Maharbal het volgende:
Ah, je bedoelt 'dat is ze auto'?
Dat is gewoon per definitie fout, ja.
Hun hebben het gedaan!quote:Op maandag 19 november 2012 12:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hun zijn/zeggen/hebben, dat soort ongein.
Maar dat wist je wel
quote:
Jazeker, vandaar de PI! Maar ik ben het met je eens hoor, dat klinkt verschrikkelijk. Net als hunnie/hulliequote:Op maandag 19 november 2012 12:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hun zijn/zeggen/hebben, dat soort ongein.
Maar dat wist je wel
Ik ga zo na lunch toe.quote:Op maandag 19 november 2012 12:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Taal zal best leven maar als ik "maar" vervangen zie worden door "ma" dan huil ik een beetje.
Jij nare man!quote:
Oh je mag van mij net zo proleterig schrijven als je wil hoor - als je maar weet dat het fout is.quote:Op maandag 19 november 2012 12:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje ook gelezen, klopt allemaal. Met andere woorden, taal is - shocking - aan discussie/verandering onderhevig. Niet iedereen is het met elkaar eens.
Ik zal de volgende keer weer opnieuw gebruiken, kun jij ook weer slapen
Oei, lees ik daar een verkapt waardeoordeel?quote:Op maandag 19 november 2012 12:41 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Oh je mag van mij net zo proleterig schrijven als je wil hoor - als je maar weet dat het fout is.
Ik heb nooit gelijk.quote:Op maandag 19 november 2012 12:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Oei, lees ik daar een verkapt waardeoordeel?
Blijft leuk als mensen al hun antwoorden afsluiten met 'ik heb lekker gelijk', terwijl ik net heb gepost dat dat niet zo is. Juristen![]()
Dit klopt inderdaad. Taal heeft een sterk distinctief karakter. Sommige fouten mag je best maken zonder dat mensen je dan niet begrijpen (zoals als hun, overnieuw, als ... zijnde) maar je komt erg proleterig en simpel over. Dat is vaak niet wenselijk.quote:Op maandag 19 november 2012 12:41 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Oh je mag van mij net zo proleterig schrijven als je wil hoor - als je maar weet dat het fout is.
Ik ben verdomme nog steeds in afwachting van een cijferquote:Op maandag 19 november 2012 13:24 schreef Yreal het volgende:
uva volk, tentamen inschrijvingen zijn open !
Ik ookquote:Op maandag 19 november 2012 13:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ben verdomme nog steeds in afwachting van een cijfer
Hopelijk de laatste 3 tentamens van m'n bachelorquote:Op maandag 19 november 2012 13:24 schreef Yreal het volgende:
uva volk, tentamen inschrijvingen zijn open !
hopen maarquote:Op maandag 19 november 2012 13:32 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Hopelijk de laatste 3 tentamens van m'n bachelor
Waar youtube af en toe met z'n aanbeloven videos wel niet mee aan komt zetten.. Een shoplog?quote:Op maandag 19 november 2012 13:32 schreef Yreal het volgende:
Geweldige plaat. ik kan dit echt blijven luisteren
quote:
Geen les, veel te lang uitslapen, beetje college voorbereiden wat ik eigenlijk in het weekend had moeten doen en vroeg naar bed.quote:
En een dikke winst van PECquote:Op maandag 19 november 2012 14:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Geen les, veel te lang uitslapen, beetje college voorbereiden wat ik eigenlijk in het weekend had moeten doen en vroeg naar bed.
Ah op die fiets.quote:Op maandag 19 november 2012 14:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Geen les, veel te lang uitslapen, beetje college voorbereiden wat ik eigenlijk in het weekend had moeten doen en vroeg naar bed.
Wait wut? Uitkijken naar en staats-en bestuursrecht in één positieve zin?quote:Op maandag 19 november 2012 14:59 schreef Keyos het volgende:
Zo, weekje vakantie zit er weer op. De komende 5 weken staat het vak 'inleiding staats/bestuursrecht ' op het programma. Ik kijk er eigenlijk best wel naar uit, ben zelf zeer geinteresseerd in politiek (iets minder in bestuurszaken), het zal mij vast en zeker makkelijker afgaan dan mensen die compleet niets hebben met bestuur en politiek.
Ik denk het ook inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2012 15:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het is geloof ik het uurtje van de surrealistische posts. Maandagen, staats-en bestuursrecht...
Het heeft anders een stuk meer maatschappelijke relevantie dan bijvoorbeeld notariele vakkenquote:Op maandag 19 november 2012 15:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wait wut? Uitkijken naar en staats-en bestuursrecht in één positieve zin?
Oh? Dat moet je even uitleggen dan.quote:Op maandag 19 november 2012 15:06 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Het heeft anders een stuk meer maatschappelijke relevantie dan bijvoorbeeld notariele vakken
Ik hoor van veel mensen dat het vreselijk is, ik verwacht dat dat vreselijke bij mij wel zal meevallen, al kan ik hier altijd snel op terugkomen natuurlijkquote:Op maandag 19 november 2012 15:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wait wut? Uitkijken naar en staats-en bestuursrecht in één positieve zin?
Vet! Leuke dingen inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2012 15:08 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik hoor van veel mensen dat het vreselijk is, ik verwacht dat dat vreselijke bij mij wel zal meevallen, al kan ik hier altijd snel op terugkomen natuurlijk.
Mijn weekend kon overigens niet stuk,zaterdag wezen paintballen, uit eten geweest en een feest gehad, zondag de 3 punten in De Kuip gehouden, volgende week naar Alkmaar toe voor de volgende 3 punten voor Feyenoord.
Als politiek je interesseert kun je uit staatsrecht best het een en ander halen. Verwacht van bestuursrecht in dat opzicht niet te veel. Maar goed: veel plezierquote:Op maandag 19 november 2012 15:08 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik hoor van veel mensen dat het vreselijk is, ik verwacht dat dat vreselijke bij mij wel zal meevallen, al kan ik hier altijd snel op terugkomen natuurlijk.
Mijn weekend kon overigens niet stuk,zaterdag wezen paintballen, uit eten geweest en een feest gehad, zondag de 3 punten in De Kuip gehouden, volgende week naar Alkmaar toe voor de volgende 3 punten voor Feyenoord.
Oke, dat is misschien niet helemaal juist verwoord. Maar het spreekt over het algemeen wel meer tot de verbeelding. Ten minste, dat was/is bij mij het geval. Ik snap die afkeer dan ook totaal niet.quote:Op maandag 19 november 2012 15:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh? Dat moet je even uitleggen dan.
Kwam een boot met een oude knar binnen en 700 ama's. Dus tsja, genoeg doelwitten.quote:Op maandag 19 november 2012 15:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Waar ben je eigenlijk geweest om te paintballen? Zwartewaal?
quote:Op maandag 19 november 2012 15:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kwam een boot met een oude knar binnen en 700 ama's. Dus tsja, genoeg doelwitten.
Nee, in Hellevoetsluis is er sinds kort een paintballcomplex opgezet tegenover de middelbare scholen. Het is een stuk kleiner dan Zwartewaal maar wel met leuke competitieve banen (er worden binnenkort toernooien op gehouden, zit er aan te denken daaraan mee te doen).quote:Op maandag 19 november 2012 15:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Waar ben je eigenlijk geweest om te paintballen? Zwartewaal?
Dan heb je het dus verre van juist verwoord. Wat jou al dan niet tot de verbeelding spreekt heeft dus totaal niets met maatschappelijke relevantie te maken. Zeg dan gewoon dat je notariële vakken geen ruk aan vindt en staatsrecht wel. Prima, het blijft natuurlijk een kwestie van voorkeur. Ik vind persoonlijk staatsrecht en bestuursrecht geen klap aan en het spreekt mij ook nul komma nul tot de verbeelding. Vandaar de, persoonlijke, afkeer.quote:Op maandag 19 november 2012 15:12 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Oke, dat is misschien niet helemaal juist verwoord. Maar het spreekt over het algemeen wel meer tot de verbeelding. Ten minste, dat was/is bij mij het geval. Ik snap die afkeer dan ook totaal niet.
Dan doel ik ook vooral op het staatsrechtelijke aspect. Bestuursrecht moet je inderdaad wel enigszins liggen.
Die middelbare scholen, bedoel je dan die aan de buitenkant? Dus je rijdt Hellevoetsluis binnen en bijna gelijk helemaal uit en dan ga je rechtsaf na die nieuwbouwappartementen?quote:Op maandag 19 november 2012 15:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nee, in Hellevoetsluis is er sinds kort een paintballcomplex opgezet tegenover de middelbare scholen. Het is een stuk kleiner dan Zwartewaal maar wel met leuke competitieve banen (er worden binnenkort toernooien op gehouden, zit er aan te denken daaraan mee te doen).
Kan geen genoegen krijgen van de headshots.
Goed nieuws!quote:Op maandag 19 november 2012 15:20 schreef Paxcon het volgende:
Morgen naar de iCentre ofzo, dan gaan ze hem (hopelijk) fixen
Het is daar in de buurt, je moet echter doorrijden tot de rotonde voor de Hockey, links afslaan en dan is het in het weiland aan de rechterkant (recht voor de fietsenstalling van het Jacob van Liesveldt).quote:Op maandag 19 november 2012 15:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die middelbare scholen, bedoel je dan die aan de buitenkant? Dus je rijdt Hellevoetsluis binnen en bijna gelijk helemaal uit en dan ga je rechtsaf na die nieuwbouwappartementen?
Ik zit net te kijken inderdaad. Ik train daar vlakbij met de hondquote:Op maandag 19 november 2012 15:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het is daar in de buurt, je moet echter doorrijden tot de rotonde voor de Hockey, links afslaan en dan is het in het weiland aan de rechterkant (recht voor de fietsenstalling van het Jacob van Liesveldt).
Ik heb het dan ook over de verbeelding van een eerstejaars, die nog relatief weinig kennis heeft van alle rechtsgebieden.quote:Op maandag 19 november 2012 15:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dan heb je het dus verre van juist verwoord. Wat jou al dan niet tot de verbeelding spreekt heeft dus totaal niets met maatschappelijke relevantie te maken. Zeg dan gewoon dat je notariële vakken geen ruk aan vindt en staatsrecht wel. Prima, het blijft natuurlijk een kwestie van voorkeur. Ik vind persoonlijk staatsrecht en bestuursrecht geen klap aan en het spreekt mij ook nul komma nul tot de verbeelding. Vandaar de, persoonlijke, afkeer.
Woon je dan ook in de buurt of kom je van ver voor die training?quote:Op maandag 19 november 2012 15:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zit net te kijken inderdaad. Ik train daar vlakbij met de hond
Ik weet niet maar de eerstejaars waar ik college mee had vonden juist privaatrecht veel meer sprekend. Juist omdat ze daar zelf veel mee te maken krijgen/gehad hebben.quote:Op maandag 19 november 2012 15:27 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over de verbeelding van een eerstejaars, die nog relatief weinig kennis heeft van alle rechtsgebieden.
Feit is dat juridisch relevante nieuwsberichten in de (massa-) media eerder betrekking zullen op staats- en bestuursrechtelijke kwesties. That's all im saying. Notariëel was maar een voorbeeld dus je hoeft niet zo op je tenen getrapt te voelen.
Ik woon in Spijkenisse. Even de provinciale weg op en ik ben in Hellevoetsluisquote:Op maandag 19 november 2012 15:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
Woon je dan ook in de buurt of kom je van ver voor die training?
Dan heb je mijn post verkeerd geïnterpreteerd. En volgens mij was jij degene die begon met modder gooienquote:Op maandag 19 november 2012 15:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik weet niet maar de eerstejaars waar ik college mee had vonden juist privaatrecht veel meer sprekend. Juist omdat ze daar zelf veel mee te maken krijgen/gehad hebben.
En verder als jij besluit in een post mijn hele vakgebied als maatschappelijk niet echt relevant af te doen voel ik me vanzelfsprekend enigszins beledigd.
Ik zei simpelweg dat ik niet snap hoe je uit kan kijken naar staats-en bestuursrecht. Als in mening. Vervolgens begin jij met dat het relevanter is dan notariële vakken. En dat vond ik niet zo'n geweldige opmerking. Vandaar mijn reactie naar jou.quote:Op maandag 19 november 2012 15:33 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dan heb je mijn post verkeerd geïnterpreteerd. En volgens mij was jij degene die begon met modder gooien
Het is leuk wonen in Hellevoetsluis, je hebt vrijwel alle voorzieningen van een grote stad en toch de rust van een dorp. Ligt uiteraard wel een beetje aan de buurt waar je gaat wonen, ik zou De Kooistee en De Struytse Hoeck altijd vermijden. Woon zelf in Den Bonsen Hoeck aan het water bij de C1000, het is een geweldige buurt + we hebben een goede middelbare school met het Jacob van Liesveldt (zou mijn kind nooit op het Helinium doen).quote:Op maandag 19 november 2012 15:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik woon in Spijkenisse. Even de provinciale weg op en ik ben in Hellevoetsluis
Ik ga sowieso graag die kant op. Naar de AH in Heenvliet of de hond laten zwemmen bij de forellenvijver. Ik heb zelfs nog wel eens gekeken voor een huis in Hellevoetsluis.
De reistijd was inderdaad een belangrijke factor om niet in Hellevoetsluis te gaan wonen. Maar ik heb het wel altijd leuk gevonden.quote:Op maandag 19 november 2012 15:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het is leuk wonen in Hellevoetsluis, je hebt vrijwel alle voorzieningen van een grote stad en toch de rust van een dorp. Ligt uiteraard wel een beetje aan de buurt waar je gaat wonen, ik zou De Kooistee en De Struytse Hoeck altijd vermijden. Woon zelf in Den Bonsen Hoeck aan het water bij de C1000, het is een geweldige buurt + we hebben een goede middelbare school met het Jacob van Liesveldt (zou mijn kind nooit op het Helinium doen).
Ik verkas echter nog wel na of tijdens mijn studie, ben gewoon te lang bezig met reizen naar de uni (en voor werk woon ik ook liever wat dichterbij).
Relevant is ook een zeer subjectief begrip. Vandaar die verwarring/onenigheid denk ik.quote:Op maandag 19 november 2012 15:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik zei simpelweg dat ik niet snap hoe je uit kan kijken naar staats-en bestuursrecht. Als in mening. Vervolgens begin jij met dat het relevanter is dan notariële vakken. En dat vond ik niet zo'n geweldige opmerking. Vandaar mijn reactie naar jou.
Laten we het maar afdoen als een kleine miscommunicatie tussen ons en maar weer lief doen verder.quote:Op maandag 19 november 2012 15:41 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Relevant is ook een zeer subjectief begrip. Vandaar die verwarring/onenigheid denk ik.
Ik snap opzich wel wat je bedoelt. Huwelijken, erfenissen, bedrijven oprichten, huizen kopen etc gebeurt/gebeuren alleen in de duistere buitenwijken van Ouagadougou. Het aanvechten van de boete die je hebt gekregen omdat je container op donderdag aan de kant van de straat stond, that's where the magic happens.quote:Op maandag 19 november 2012 15:06 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Het heeft anders een stuk meer maatschappelijke relevantie dan bijvoorbeeld notariele vakken
We hadden het conflict net uh beslecht.quote:Op maandag 19 november 2012 15:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik snap opzich wel wat je bedoelt. Huwelijken, erfenissen, bedrijven oprichten, huizen kopen etc gebeurt/gebeuren alleen in de duistere buitenwijken van Ouagadougou. Het aanvechten van de boete die je hebt gekregen omdat je container op donderdag aan de kant van de straat stond, that's where the magic happens.
I saw what you did therequote:Op maandag 19 november 2012 12:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Paradox incoming.
Vertel dan maarquote:Op maandag 19 november 2012 15:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
I saw what you did there
Het was weer feest hoor.. moest verplicht naar de rechtbank in Arnhem en ik heb nog nooit van m'n leven zoiets triest gezien
Welk conflict? Ik wilde gewoon iets gepost hebben, moet vandaag even overleven.quote:Op maandag 19 november 2012 15:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
We hadden het conflict net uh beslecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 november 2012 15:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Welk conflict? Ik wilde gewoon iets gepost hebben, moet vandaag even overleven.Slecht geslapen? Of gewoon meligheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Erik is de laatste tijd te weinig aan het rellen. Someone's gotta' do the dirty job.quote:Op maandag 19 november 2012 15:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Slecht geslapen? Of gewoon meligheid.
Fair enough.quote:Op maandag 19 november 2012 16:01 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Erik is de laatste tijd te weinig aan het rellen. Someone's gotta' do the dirty job.
Wij gingen daar zitten; zit zo'n man in een hoekje met een laptop aantekeningen te maken (rugzak bij een pak; hoe lelijk).quote:Op maandag 19 november 2012 15:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
I saw what you did there
Het was weer feest hoor.. moest verplicht naar de rechtbank in Arnhem en ik heb nog nooit van m'n leven zoiets triest gezien
quote:Op maandag 19 november 2012 16:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wij gingen daar zitten; zit zo'n man in een hoekje met een laptop aantekeningen te maken (rugzak bij een pak; hoe lelijk).
Vervolgens komen de rechters binnen, iets van een marine rechter zat erbij?
Nou goed, komt de verdachte binnen, een marinier verdacht van aanranding.
Wat blijkt? De rechtbank wist niet waarom het een pro forma zitting was, de officier van justitie zei dat het geen pro forma zitting was, het rooster zei van wel, de officier van justitie roosterde het zelf in en de advocaat van de marinier dacht dat het juist wel een pro forma zitting was maar het had dus eigenlijk inhoudelijk moeten zijn..
Je ruikt dus al dat we na 5 minuten al door hadden dat er geen ruk ging gebeuren. Het was zo rommeling he, niemand wist waar het over ging
Uiteindelijk verzette de advocaat zich tegen inhoudelijke behandeling want hij wou nog 2 getuigen oproepen ofzo? die twee getuigen werden afgewezen maar ze gingen verder niet inhoudelijk op de zaak door en toen was het afgelopen..
En die advocaat was echt een malloot. Hij had slappe argumenten, niets onderbouwen en hij praatte net of hij met ze geknikkerd had.. 'weetje wel zo'n schip' 'u heeft een marinier rechter naast u zitten, die weet ook wel hoe dat op zo'n schip er aan toe gaat en wat er allemaal wel niet gebeurd op zo'n schip' en het toppunt was dat hij toen de rechters in de raadkamer zaten hij naar ons toe liep (wij zaten achter glas) en hij aan de glazen deur trok, die op slot zat, en vervolgens hard schreeuwde: he nu kan ik nergens de nootjes heen gooien om jullie te voeren
Wat een onzin man
Militaire kamer zitting is leukquote:Op maandag 19 november 2012 16:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wij gingen daar zitten; zit zo'n man in een hoekje met een laptop aantekeningen te maken (rugzak bij een pak; hoe lelijk).
Vervolgens komen de rechters binnen, iets van een marine rechter zat erbij?
Nou goed, komt de verdachte binnen, een marinier verdacht van aanranding.
Wat blijkt? De rechtbank wist niet waarom het een pro forma zitting was, de officier van justitie zei dat het geen pro forma zitting was, het rooster zei van wel, de officier van justitie roosterde het zelf in en de advocaat van de marinier dacht dat het juist wel een pro forma zitting was maar het had dus eigenlijk inhoudelijk moeten zijn..
Je ruikt dus al dat we na 5 minuten al door hadden dat er geen ruk ging gebeuren. Het was zo rommeling he, niemand wist waar het over ging
Uiteindelijk verzette de advocaat zich tegen inhoudelijke behandeling want hij wou nog 2 getuigen oproepen ofzo? die twee getuigen werden afgewezen maar ze gingen verder niet inhoudelijk op de zaak door en toen was het afgelopen..
En die advocaat was echt een malloot. Hij had slappe argumenten, niets onderbouwen en hij praatte net of hij met ze geknikkerd had.. 'weetje wel zo'n schip' 'u heeft een marinier rechter naast u zitten, die weet ook wel hoe dat op zo'n schip er aan toe gaat en wat er allemaal wel niet gebeurd op zo'n schip' en het toppunt was dat hij toen de rechters in de raadkamer zaten hij naar ons toe liep (wij zaten achter glas) en hij aan de glazen deur trok, die op slot zat, en vervolgens hard schreeuwde: he nu kan ik nergens de nootjes heen gooien om jullie te voeren
Wat een onzin man
Geen idee hij had strepen op z'n mouw, zo'n half maan brilletje en een petje bij zich.. ik heb er weinig verstand van nogquote:Op maandag 19 november 2012 16:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Militaire kamer zitting is leuk![]()
Een marinier is overigens iets anders dan iemand die in dienst bij de marine is gegaan. Welke van de twee was het hier?
Dat heeft ook niks met rechten te maken.quote:Op maandag 19 november 2012 16:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Geen idee hij had strepen op z'n mouw, zo'n half maan brilletje en een petje bij zich.. ik heb er weinig verstand van nog
Maar het was leuk geweest als het niet zo'n rommel was waarin er geen ruk gebeurde en ze eigenlijk alleen maar elkaar gingen verwijten..
'naar welk fax nummer heb je gestuurd'
'dat is het verkeerde fax nummer'
'verkeerde aanhef'
'heeft ovj al een kopie?'
'is de bode al geweest'
Echt het sloeg compleet nergens op
Maar die marine mensen hadden wel leuke pakjes met allemaal strepen op de mouwen, hoe vet is dat?
Ook advocaten en OVJ's zijn maar mensen hè.quote:Op maandag 19 november 2012 16:20 schreef Boterbartje het volgende:
Mooi was ook dat de advocaat en ovj gingen praten toen we moesten wachten.. ovj was dus een ontzettende milf en advocaat hele tijd haar aan het lachen maken en domme verhalen vertellen.. we kregen niet alles mee want achter glas en microfoon uit maar je kon wel zien dat het echt pure koetjeskalfjes small talk was
Ja marine dus..quote:Op maandag 19 november 2012 16:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat heeft ook niks met rechten te maken.Het uniform van een marinier lijkt wat meer op dat van de landmacht terwijl dat van de marine echt meer tja marine is. Als in marineblauw met gouden knopen, gouden strepen enzo.
[..]
Ook advocaten en OVJ's zijn maar mensen hè.
Juistquote:Op maandag 19 november 2012 16:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja marine dus..
Snap nu wat je bedoelt want je hebt ook mariniers die niet van marine zijn, true true..
Maar goed, weinig belangrijk voor het verhaal en de achterlijke zitting en tijdverspilling
Naja het ging mij meer om het feit dat het prutsers bij elkaar warenquote:Op maandag 19 november 2012 16:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Juist![]()
Essentieel voor het verhaal juist!
Dit, ja. Staatsrecht vond ik ook boeiend, volgens mij is bestuursrecht echt een dramaquote:Op maandag 19 november 2012 15:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als politiek je interesseert kun je uit staatsrecht best het een en ander halen. Verwacht van bestuursrecht in dat opzicht niet te veel. Maar goed: veel plezier
Moet je ff die code doen wausquote:Op maandag 19 november 2012 16:35 schreef Boterbartje het volgende:
Waarom is alles in eens comic sans omg
Ik vind misschien Staatsrecht nog wel dramatischer dan bestuursrecht.quote:Op maandag 19 november 2012 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit, ja. Staatsrecht vond ik ook boeiend, volgens mij is bestuursrecht echt een drama
Ja dat vond ik ook al zo vreemd, waarom deed hij in godsnaam mee?quote:Op maandag 19 november 2012 16:39 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, wat waardeloos. Ik de afgelopen tijd herhaaldelijk uitleggen dat dat DNA-onderzoek in de zaak-Vaatstra niet doelt op de dader vinden, maar familieleden zodat op die manier de dader indirect gevonden kan worden. Heeft de politie vandaag iemand opgepakt als hoofdverdachte die zelf aan het onderzoek had meegedaan
Hopen op kleine kans dat het fout gaat? Of gewoon van het gedoe af zijn?quote:Op maandag 19 november 2012 16:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook al zo vreemd, waarom deed hij in godsnaam mee?
Ik krijg geen enkel vak meer waar ik echt naar uit kijk eigenlijk. Het leukste is al geweestquote:Op maandag 19 november 2012 16:42 schreef KOG het volgende:
Verdiepend Staats- en Bestuursrecht krijg ik in februari. Het wordt wat...
Wat deed jij ookalweer precies? Notarieel? Master?quote:Op maandag 19 november 2012 16:48 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik krijg geen enkel vak meer waar ik echt naar uit kijk eigenlijk. Het leukste is al geweest
Yes en fiscaal.quote:Op maandag 19 november 2012 16:57 schreef KOG het volgende:
[..]
Wat deed jij ookalweer precies? Notarieel? Master?
Altijd beter dan een Griekse wietplant. Kluwer ftw!quote:Op maandag 19 november 2012 17:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Yes en fiscaal.
Nu heb je het Kluwer logo als UI? En dan tegen mij bitchen over UI's?
Ik snap nog steeds niet hoe je bij een wietplant komt? Is heel anders toch?quote:Op maandag 19 november 2012 17:01 schreef KOG het volgende:
[..]
Altijd beter dan een Griekse wietplant. Kluwer ftw!
Rechtsgeleerdheid klassiek, jaar twee (bachelor).quote:Op maandag 19 november 2012 17:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe je bij een wietplant komt? Is heel anders toch?
En verder SDU=baas.
Wat deed jij ook alweer precies?^^
Echt? Ik dacht dat je ook al Master oid deed? Weet niet waarom eigenlijk.quote:Op maandag 19 november 2012 17:04 schreef KOG het volgende:
[..]
Rechtsgeleerdheid klassiek, jaar twee (bachelor).
PS: SDU zuigt. Ik snap nog steeds niet waarom het in de OP wordt gezet.
Als het om het gedoe of schuldgevoelens ging had hij zichzelf wel aangegeven. Niet bij dit onderzoek, maar in de afgelopen tien jaar in het algemeenquote:Op maandag 19 november 2012 16:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hopen op kleine kans dat het fout gaat? Of gewoon van het gedoe af zijn?
Iemand die gebruikt maakt van Kluwer ipv SDU wordt hoger/slimmer ingeschat, dus ik snap je punt enigszins wel.quote:Op maandag 19 november 2012 17:05 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat je ook al Master oid deed? Weet niet waarom eigenlijk.
Omdat ik dat gedaan heb.
quote:Op maandag 19 november 2012 17:08 schreef KOG het volgende:
[..]
Iemand die gebruikt maakt van Kluwer ipv SDU wordt hoger/slimmer ingeschat, dus ik snap je punt enigszins wel.
Uiteraard niet, SDU is voor de bazen.quote:
Gelukkig.quote:Op maandag 19 november 2012 17:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uiteraard niet, SDU is voor de bazen.
Actuele talkshowquote:Op maandag 19 november 2012 17:22 schreef Paxcon het volgende:
Komt Peter nog aandachtsgeil in P&W ofzo vanavond?
Oh leukquote:Op maandag 19 november 2012 17:24 schreef KOG het volgende:
[..]
Actuele talkshow
waarin Jeroen Pauw en Paul Witteman de actualiteit bespreken met gasten.
Jari Litmanen komt praten over de documentaire die over hem gemaakt is, genaamd: 'The King - Jari Litmanen'. Deze documentaire is te zien bij het IDFA.
Schrijver Leon de Winter over het geweld en de slachtoffers in de Gazastrook.
Peter R. de Vries over Marianne Vaatstra
Peter R.quote:Op maandag 19 november 2012 17:24 schreef KOG het volgende:
[..]
Actuele talkshow
waarin Jeroen Pauw en Paul Witteman de actualiteit bespreken met gasten.
Jari Litmanen komt praten over de documentaire die over hem gemaakt is, genaamd: 'The King - Jari Litmanen'. Deze documentaire is te zien bij het IDFA.
Schrijver Leon de Winter over het geweld en de slachtoffers in de Gazastrook.
Peter R. de Vries over Marianne Vaatstra
Altijd die discussie hier over die bundel en de tabjesquote:Op maandag 19 november 2012 17:21 schreef Actaeon het volgende:
Een tabjesloze SDU bundel. #Likeabaws.
Vast. Kan die man niet uitstaanquote:Op maandag 19 november 2012 17:22 schreef Paxcon het volgende:
Komt Peter nog aandachtsgeil in P&W ofzo vanavond?
Hé doe eens even rustig jij! Dat zijn belangrijke dingen.quote:Op maandag 19 november 2012 17:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Altijd die discussie hier over die bundel en de tabjes...
[..]
Vast. Kan die man niet uitstaan
Meisje van 17 of 18 in (volgens mij) 1997 in een weiland toen ze naar huis fietste van een feest om een of andere reden afgestapt en vervolgens in een naastliggend weiland verkracht. Daarna is haar keel doorgesneden. Ondanks dat ze in een klein ons-kent-ons dorpje woonde en er DNA van de dader was is er nooit iemand gepakt.quote:Op maandag 19 november 2012 17:27 schreef KOG het volgende:
Wat is er aan de hand met Marianne Vaatstra? Ik heb dat hele gebeuren niet gevolgd, maar ik zie dat het wel populair is geworden in de media.
Ja, om een keer over te praten ja. Maar dit is echt wekelijksquote:Op maandag 19 november 2012 17:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hé doe eens even rustig jij! Dat zijn belangrijke dingen.
Een goed jurist heeft goede bundels (lees: Kluwer).quote:Op maandag 19 november 2012 17:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, om een keer over te praten ja. Maar dit is echt wekelijks
Compensatiedrang.quote:Op maandag 19 november 2012 17:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, om een keer over te praten ja. Maar dit is echt wekelijks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |