Ik wist dat iemand, en ik vermoedde al jij, dit ging zeggen.quote:Op zondag 18 november 2012 23:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe durf je het te vragen als rechtenstudent!
Ja, maar hopenlijk proberen ze me niet af te schepenenquote:
Het was ook te makkelijkquote:Op zondag 18 november 2012 23:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand, en ik vermoedde al jij, dit ging zeggen.
Motor in amsterdamquote:Op zondag 18 november 2012 23:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iedere keer dat iemand 'auto' zegt komt er een 'Motors'-post van Yreal achteraan, wist je dat niet?
Nee inderdaadquote:Op zondag 18 november 2012 23:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, maar hopenlijk proberen ze me niet af te schepenen. Bij m'n iPod touch kwamen ze hem ophalen en binnen een week had ik een nieuwe, dus ik hoop dat de klantenservice nog steeds goed is.
Nouja, als je hem niet hebt laten vallen en hij niet nat is lijkt me toch dat dat wel goed moet komen?quote:Op zondag 18 november 2012 23:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, maar hopenlijk proberen ze me niet af te schepenen. Bij m'n iPod touch kwamen ze hem ophalen en binnen een week had ik een nieuwe, dus ik hoop dat de klantenservice nog steeds goed is.
Straks vind jij me ook een burgerlijk meisjequote:Op zondag 18 november 2012 23:59 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Daarom kun je je afvragen of je het wel had moeten doen!
Ik vind je geen meisje.quote:Op zondag 18 november 2012 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Straks vind jij me ook een burgerlijk meisje
Ik waardeer je cynisme en sarcasme hoor.quote:Op zondag 18 november 2012 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Straks vind jij me ook een burgerlijk meisje
Gladde mooiboy hier hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 00:06 schreef eriksd het volgende:
Ik word tenminste aangezien voor ofwel lelijke dikkerd danwel gladde mooiboy.
Jij bent wel chill volgens mijquote:Op maandag 19 november 2012 00:06 schreef eriksd het volgende:
Nee hoor niet alleen dat. Het is gewoon een overall indrukquote:Op maandag 19 november 2012 00:06 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het vooral komisch dat iemand mij zo beoordeelt omdat ik 180 rijden asociaal vindMet nog die steek dat ik een meisje zou zijn er bij, geweldig
Ik kan hier wel om lachen.
Daarover verschillen de meningen, laten we het daar maar op houden. Insgelijks hoor verder.quote:Op maandag 19 november 2012 00:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jij bent wel chill volgens mij
Dat snap ik, maar daarom kan ik het wel vermakelijk vinden.quote:Op maandag 19 november 2012 00:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee hoor niet alleen dat. Het is gewoon een overall indruk
Uiteraard. Ik beweer ook nergens dat het tegendeel waar is.quote:Op maandag 19 november 2012 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar daarom kan ik het wel vermakelijk vinden.
Hahaquote:Op maandag 19 november 2012 00:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik beweer ook nergens dat het tegendeel waar is.
Afgezien van ongefundeerde Amsterdamhaat en een onbegrijpelijke usernamewissel heb ik niet kunnen bespeuren dat er iets mis met je is.quote:Op maandag 19 november 2012 00:16 schreef Actaeon het volgende:
Wellicht heb je ook wel een gruwelijke first impression van mij.
het was een van die 2..quote:Op maandag 19 november 2012 00:06 schreef eriksd het volgende:
Bij opstarten krijg ik een mapje met een vraagtekenen. Googlen leerde me dat dat inhoudt dat de opstartschijf niet gevonden kan worden (ofzo) en de ''oplossing'' werkt niet, ik krijg iets heel anders.quote:
Nouja, de vraag is denk ik meer hoe lang het gaat duren dan daadwerkelijk of het gefixt wordt. Hopelijk heb je 'm snel terugquote:Op maandag 19 november 2012 00:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij opstarten krijg ik een mapje met een vraagtekenen. Googlen leerde me dat dat inhoudt dat de opstartschijf niet gevonden kan worden (ofzo) en de ''oplossing'' werkt niet, ik krijg iets heel anders.
Dus die gasten daar mogen me morgen mooi vertellen hoe ik die shit oplos.
Het is strict genomen niet het oude Alfa-logo maar gewoon de QV badge van Alfa die vroeger op hun circuitauto's zat en vandaag op hun high performance veries. Het logo is al een eeuwigheid ongeveer hetzelfdequote:Op maandag 19 november 2012 00:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahaHè maar, waarom eigenlijk het oude Alfa-logo in je UI?
Ik heb er veel familie wonen dus kom er geregeld/ben er vaak geweest en het is gewoon niet mijn stad. Verder...dankje.quote:Op maandag 19 november 2012 00:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Afgezien van ongefundeerde Amsterdamhaat en een onbegrijpelijke usernamewissel heb ik niet kunnen bespeuren dat er iets mis met je is.
Ooh dat kunnen ze vast wel gewoon simpel fixen denk ik. Vooral wat Tchock zegt..hopen dat het snel gebeurt.quote:Op maandag 19 november 2012 00:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij opstarten krijg ik een mapje met een vraagtekenen. Googlen leerde me dat dat inhoudt dat de opstartschijf niet gevonden kan worden (ofzo) en de ''oplossing'' werkt niet, ik krijg iets heel anders.
Dus die gasten daar mogen me morgen mooi vertellen hoe ik die shit oplos.
Tofquote:Op maandag 19 november 2012 00:28 schreef Yreal het volgende:
Vrijdag juridische bedrijvendag in de RAI. eens kijken of ik daar iets leuks kwa stage kan vinden.
belastingrecht is al binnen, met een 6quote:Op maandag 19 november 2012 00:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
TofWeet je al wat je ongeveer wil? Hopen dat Strafproces en jouw Belastingrecht morgen online komen
Aan de smiley te zien wel prima?quote:Op maandag 19 november 2012 00:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
belastingrecht is al binnen, met een 6
Met het risico als een enorme noob te klinken: is dat erg?quote:Op maandag 19 november 2012 00:56 schreef Yreal het volgende:
godver, mijn opleidingen stonden gewoon niet in chronologische volgorde op mijn cv... wat kenkerdom![]()
Een 3 sterren dag? Gast hoe kan je maandag nou zo hoog kwalificeren; vroeg uit bed, weekend voorbij, druk, in de trein zittenquote:Op maandag 19 november 2012 05:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Goedemorgen ! Het wordt een ***dag vandaag.
Geen idee of je sarcastisch bent, maar ik was niet bepaald positiefquote:Op maandag 19 november 2012 05:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Een 3 sterren dag? Gast hoe kan je maandag nou zo hoog kwalificeren; vroeg uit bed, weekend voorbij, druk, in de trein zitten
quote:Op maandag 19 november 2012 05:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Geen idee of je sarcastisch bent, maar ik was niet bepaald positief
Geniet jij maar lekker hoorquote:Op maandag 19 november 2012 09:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ah het prototyp Fok!ker die er serieus op in gaat, gewoon genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |