Op het dak?quote:Op zondag 18 november 2012 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wij hebben een auto met net zo'n wietplant er op
Watvoor Alfa?quote:Op zondag 18 november 2012 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wij hebben een auto met net zo'n wietplant er op
Haha, enige auto zou leuk zijnquote:
En dat is een..?quote:Op zondag 18 november 2012 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha, enige auto zou leuk zijnHij lekt aan alle kanten en rijdt niet in de winter. Nee, we hebben ook nog een auto die niet 30+ jaar oud is
Lotusquote:Op zondag 18 november 2012 23:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lotus. Niets bijzonders verder, ik vind onze alfa leuker.
edit: lotus?Lexus, dus.
Alfa > Lexus ja. Al is zo'n Ls600h wel machtig. Maar verder. Nah.quote:Op zondag 18 november 2012 23:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lotus. Niets bijzonders verder, ik vind onze alfa leuker.
edit: lotus?Lexus, dus.
De Lexus is gewoon de leaseauto van mijn ma, de Spider een plezierauto voor in de zomer. Al vermoed ik niet dat we hem nog lang hebbenquote:Op zondag 18 november 2012 23:06 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Alfa > Lexus ja. Al is zo'n Ls600h wel machtig. Maar verder. Nah.
Ik luister niet meer naar jou.quote:Op zondag 18 november 2012 23:06 schreef Yreal het volgende:
Auto'snutteloze voertuigen voor de steden waar het echt leuk is
Zondequote:Op zondag 18 november 2012 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Lexus is gewoon de leaseauto van mijn ma, de Spider een plezierauto voor in de zomer. Al vermoed ik niet dat we hem nog lang hebben
Iedere keer dat iemand 'auto' zegt komt er een 'Motorsquote:
Eigenlijk minimaal 170pk ofzo. Veel leuker.quote:Op zondag 18 november 2012 23:10 schreef Boterbartje het volgende:
Gewoon elke auto met een motor groter dan 2.0 en 120pk en stoelverwarming + fatsoenlijke stereo. En zolang het geen opel, ford, hyundai, mazda of andere meuk is
Jawel. Maar ik wilde mijn punt ook nog even benadrukken..,jwz mang.quote:Op zondag 18 november 2012 23:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iedere keer dat iemand 'auto' zegt komt er een 'Motors'-post van Yreal achteraan, wist je dat niet?
Ik ga ook wel voor de lexus.quote:Op zondag 18 november 2012 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Lexus is gewoon de leaseauto van mijn ma, de Spider een plezierauto voor in de zomer. Al vermoed ik niet dat we hem nog lang hebben
Wanneer ga je eens beginnen met lessen dan?quote:Op zondag 18 november 2012 23:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaIk had er graag in willen rijden. Maarja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |