Pokken. Tragisch verhaalquote:Op zondag 18 november 2012 22:11 schreef KOG het volgende:
Weet iemand waar HD is? Ik zie hem niet meer posten in dit topic
Hoi!quote:Op zondag 18 november 2012 22:11 schreef KOG het volgende:
Weet iemand waar HD is? Ik zie hem niet meer posten in dit topic
HD was toch meer, tja; HDquote:
Je bent niet meer hetzelfde. Jammer dat er een legende is vergaan. Nu ben je op het niveau van een normale lid.quote:
beetje eens, toch altijd nog wel chille posts maar het hele sfeertje eromheen; beetje wegquote:Op zondag 18 november 2012 22:23 schreef KOG het volgende:
[..]
Je bent niet meer hetzelfde. Jammer dat er een legende is vergaan. Nu ben je op het niveau van een normale lid.
Ik wist niet dat ik uberhaupt legendarische status had?quote:Op zondag 18 november 2012 22:23 schreef KOG het volgende:
[..]
Je bent niet meer hetzelfde. Jammer dat er een legende is vergaan. Nu ben je op het niveau van een normale lid.
Wel fijn dat je m'n posts waardeert thoughquote:Op zondag 18 november 2012 22:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
beetje eens, toch altijd nog wel chille posts maar het hele sfeertje eromheen; beetje weg
Het is gewoon geen HD meer. Zijn nick, avatar, de sfeer eromheen. Allemaal weg. Nu hebben we een Griekse wietplant als avatar en een Pokemon-nick, waardoor ik steeds denk aan een leuk diertje die zich rot paft in een economische crisis. Bij HD zag ik meer een echte baas.quote:Op zondag 18 november 2012 22:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
beetje eens, toch altijd nog wel chille posts maar het hele sfeertje eromheen; beetje weg
quote:Op zondag 18 november 2012 22:27 schreef KOG het volgende:
[..]
Het is gewoon geen HD meer. Zijn nick, avatar, de sfeer eromheen. Allemaal weg. Nu hebben we een Griekse wietplant als avatar en een Pokemon-nick, waardoor ik steeds denk aan een leuk diertje die zich rot paft in een economische crisis. Bij HD zag ik meer een echte baas.
Jou neem ik nu ook minder serieus zonder je oude avatar. Nu zie ik een RTL-kijker bij jou en bij je oude avatar zag ik toch een type 007.quote:
Hahahaha baas omschrevenquote:Op zondag 18 november 2012 22:27 schreef KOG het volgende:
[..]
Het is gewoon geen HD meer. Zijn nick, avatar, de sfeer eromheen. Allemaal weg. Nu hebben we een Griekse wietplant als avatar en een Pokemon-nick, waardoor ik steeds denk aan een leuk diertje die zich rot paft in een economische crisis. Bij HD zag ik meer een echte baas.
Geen idee. Hoe gaat het bij jou?quote:Op zondag 18 november 2012 22:33 schreef KOG het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je voorbereiding voor verbintenissenrecht?
quote:Op zondag 18 november 2012 22:27 schreef KOG het volgende:
[..]
Ook geen idee.quote:Op zondag 18 november 2012 22:35 schreef Alejandro1989 het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe gaat het bij jou?
Ik zal overigens m'n best doen om ook met deze nick zoveel mogelijk aan de hoge standaarden van voorheen te voldoen.quote:
Die Griekse wietplant moet dan toch echt verdwijnen.quote:Op zondag 18 november 2012 22:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik zal overigens m'n best doen om ook met deze nick zoveel mogelijk aan de hoge standaarden van voorheen te voldoen.
Het.Is.Geen.Griekse.Wietplant.quote:Op zondag 18 november 2012 22:39 schreef KOG het volgende:
[..]
Die Griekse wietplant moet dan toch echt verdwijnen.
Wij hebben een auto met net zo'n wietplant er opquote:Op zondag 18 november 2012 22:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het.Is.Geen.Griekse.Wietplant.Het is een icoon van autosport. Een symbool dat respect afdwingt onder echte autoliefhebbers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |