bijna de p dus, maar hoop dit jaar zover mogelijk te komen met beide.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hoever ben jij nou precies (met allebei je studies) ? Volgens mij volg je ook al laatstejaars vakken toch?
Maar moet je dan ook nog alle tweedejaarsvakken doen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
bijna de p dus, maar hoop dit jaar zover mogelijk te komen met beide.
net naar een whisky proeverijfeest geweest met vriendin. van 60 yo single malt tot red label, alles was er.quote:
Lijkt me leuk om een keer te doenquote:Op zondag 18 november 2012 01:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
net naar een whisky proeverijfeest geweest met vriendin. van 60 yo single malt tot red label, alles was er.
Was in de grote kerk, den haag. Zeker de moeite waardquote:Op zondag 18 november 2012 02:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om een keer te doenIk probeer het zelf ook, heb hier 13 verschillende whiskeys staan in kleine flesjes
Ik ga deze week m'n kerst trui bestellen samen met collega met een treesome reindeers eropquote:Op zondag 18 november 2012 18:29 schreef eriksd het volgende:
Ik wil nog zo'n polyester kerstdas. Zo'n oerlelijke.
Hmm, ik kom volgend jaar wel kerstpakketten aan je kantoor proberen te verkopen danquote:Op zondag 18 november 2012 18:38 schreef eriksd het volgende:
Zorg even dat je ook op de zuidas gaat werken. Ben ik niet de enige met die parafernalia.
zeg ik iets geks of kan het staan in de algemene voorwaarden van RET?quote:Op zondag 18 november 2012 20:25 schreef deman13 het volgende:
Gister een boete ontvangen voor het bevuilen van de metro.
Samen met een vriend dronken we een biertje in de metro richting een feestje. Vervolgens RET controle. Wij zetten het biertje netjes naast onze stoel neer waarbij zij ons niet hebben zien drinken of aan het blikje hebben zien komen. Vervolgens trekt de metro sportief op en valt het blikje om. Een vriend van mij neemt dit op zich en krijgt een boete voor het bevuilen van de metro.
Maar, nu schrijft die BOA twee boetes uit. Een voor mij én een voor hem onder het mom van bevuiling. Terwijl de schuld van dat blikje al lang is opgenomen door die vriend van mij.
Nu ben ik dus in de wet aan het kijken voor welk feit ik deze geweldige prent ga krijgen, maar ik kan tot nu toe nog niks vinden. Ik kan alleen niks vinden. Is het een APV?
Dat, maar dat stond ook ergens wettelijk geregeld.quote:Op zondag 18 november 2012 20:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
zeg ik iets geks of kan het staan in de algemene voorwaarden van RET?
Had ik inderdaad ook al gekeken.quote:Op zondag 18 november 2012 20:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
zeg ik iets geks of kan het staan in de algemene voorwaarden van RET?
Dat vindt zijn oorspronkelijk terugslag in Wet personenverkeer 2000 en het bijbehorende besluit. Dat is dan door de vervoerders weer uitgewerkt en kan door BOA's en politie worden opgelegd.quote:Op zondag 18 november 2012 20:55 schreef deman13 het volgende:
[..]
Had ik inderdaad ook al gekeken.
http://www.ret.nl/reizen-(...)gels/huisregels.html
Maar daarbij komt de boete vanuit het CJIB, dus er moet sowieso een strafbaar feit voor zijn..
Merci voor de toelichting. Kan ik weer eventjes verder speuren. Blijf erbij dat ik het belachelijk vind om 2 mensen een boete te geven terwijl het blikje in principe van 1 persoon is. Dat wordt een bezwaarschriftje schrijven. Leuk om m'n studie toe te kunnen passen in de praktijk.quote:Op zondag 18 november 2012 21:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat vindt zijn oorspronkelijk terugslag in Wet personenverkeer 2000 en het bijbehorende besluit. Dat is dan door de vervoerders weer uitgewerkt en kan door BOA's en politie worden opgelegd.
Lekker!quote:
Zeker!quote:Op zondag 18 november 2012 22:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Lekker!
Boer zoekt vrouw is weer afgelopen, beetje een zaad aflevering maar ja..
Ik kijk miljoenenjacht.quote:Op zondag 18 november 2012 22:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Lekker!
Boer zoekt vrouw is weer afgelopen, beetje een zaad aflevering maar ja..
das nu actaeonquote:Op zondag 18 november 2012 22:11 schreef KOG het volgende:
Weet iemand waar HD is? Ik zie hem niet meer posten in dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |