Waar een man al niet gelukkig van kan wordenquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nieuw biertje. Het leven is nog beter. Moge jullie weekend ook goed zijn.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nieuw biertje. Het leven is nog beter. Moge jullie weekend ook goed zijn.
Ik ben een redelijk eenvoudige zielquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waar een man al niet gelukkig van kan worden
Hoever ben jij nou precies (met allebei je studies) ? Volgens mij volg je ook al laatstejaars vakken toch?quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:35 schreef Yreal het volgende:
Zo.. 57 punten binnen inmiddels.. bijna mijn P !
quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:53 schreef NotGuilty het volgende:
Verse meegebrachte RakiNiet uit de winkel maar gewoon echte rauwe Raki
Je kunt de stof altijd wel opdelen in de categorie 'moet ik weten voor het tentamen' en de categorie 'moet ik weten zodat ik mijzelf in de stof kan verdiepen en de nuances kan doorgronden'. Je kunt voor jezelf bekijken wat je wilt doen en hoeveel tijd je aan elk onderwerp wilt besteden door bijvoorbeeld van een bepaald onderwerp alleen de stof die in de eerste categorie valt te lezen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:12 schreef InterMilan het volgende:
Even een algemeen vraagje : Hoe leren jullie?
Ik ben sinds 3 weken geleden (de nieuwe periode) begonnen met alles goed bijhouden, en mijn brain wil voor een voldaan gevoel dan ook echt alle stof gelezen hebben. Dus de literatuur uit het boek ( zo'n 120 pages per week ), plus nog de arresten, annotaties, en extra literatuur op blackboard, wat voor een vak wel neerkomt op zo'n 350 pagina's per week, plus werkgroep, plus hoorcolleges (en heb 4 vakken deze periode)
Aan de ene kant is het wel oke, aan de andere kant kan ik toch niet aan de indruk ontsnappen dat ik gigantisch omslachtig bezig ben. Zo ging ik donderdag om 9 uur 's ochtends de UB in tot half 9 's avonds en aan het eind van de dag had ik 1 (van de 2 per week) werkgroepen van staatsrecht voorbereid, en de helft van de wekelijkse literatuur aansprakelijkheidsrecht gelezen..
Aan het eind van de dag vroeg ik me echt af : oke prima gedaan, maar volgens mij is er geeneen student die alles wat ik zojuist heb gelezen ook leest
Een burgemeester is inderdaad een BO van een gemeente, dus die valt onder lid 1. Een minister zou onder lid 2 vallen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:51 schreef Woman1 het volgende:
ik kom ergens niet uit....
hoe kom ik erachter welke RB bevoegd is? (bestuurs)
in Art 8:7, lid 1 staat het een en ander.. maar stel nu dat het besluit afkomstig is van de burgemeester van Wilnis, dan belandt je toch in lid 1 en niet lid 2?
thanks.. en Wilnis behoort naar mijn idee tot de Rechtbank Utrechtquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:57 schreef Ryon het volgende:
[..]
Een burgemeester is inderdaad een BO van een gemeente, dus die valt onder lid 1. Een minister zou onder lid 2 vallen.
Zou goed kunnen. De regio's zijn hier te vinden:quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:00 schreef Woman1 het volgende:
[..]
thanks.. en Wilnis behoort naar mijn idee tot de Rechtbank Utrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |