Nop.quote:Op zondag 18 november 2012 23:45 schreef Tchock het volgende:
Dit was trouwens de eerste keer dat ik geheel zelfstandig op vakantie ging, best goedkoop is dat eigenlijk. Ik dacht altijd dat vakanties gigantisch duur waren.
Balenquote:Op zondag 18 november 2012 23:40 schreef Paxcon het volgende:
Nu het toch over randzaken gaat: mijn macbook is kapotVia de site een afspraak gemaakt dat ze me morgenmiddag bellen. Dat ding is nog geen 3 maand oud
Daar kom je dus ècht niet bij elke examinator mee weg. Sowieso dat je het op het examen gewoon maar netjes volgens alle voorschriften doet.quote:Op zondag 18 november 2012 23:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja, ik was binnen 20 minuten terug en geslaagd, was helemaal perfect volgens die gast. Maar ik heb ook gewoon chill gereden, ik ging echt niet overdreven spiegelen ofzo
Instructeur achterlijke klootzak kon het nog wel opbrengen om de hele terugweg te kankeren over kleine dingetjes als met half opgelaten koppeling de bocht in etc. boeiend
Maar we wisten dat Boterbartje FUCKING HARDCORE is. Echt een badass.quote:Op zondag 18 november 2012 23:48 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Daar kom je dus ècht niet bij elke examinator mee weg. Sowieso dat je het op het examen gewoon maar netjes volgens alle voorschriften doet.
En met half opgelaten koppeling de bocht door is gewoon slordig
Neu ik had er echt een chille vent maar ik moest afrijden met de eigenaar; een grote zak hooi.quote:Op zondag 18 november 2012 23:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, sommige zijn echt verschrikkelijk sacherijnig.
[..]
Had je geen goede band met je instructeur ofzo?
[..]
Te laat
Truequote:
Nouja, als je wat verder weggaat, veel transport en duiken etc. adds upquote:Op zondag 18 november 2012 23:45 schreef Tchock het volgende:
Dit was trouwens de eerste keer dat ik geheel zelfstandig op vakantie ging, best goedkoop is dat eigenlijk. Ik dacht altijd dat vakanties gigantisch duur waren.
Gast, beetje frustraties dat je zelf zo verzuurd bent?quote:Op zondag 18 november 2012 23:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar we wisten dat Boterbartje FUCKING HARDCORE is. Echt een badass.
Dat is waar.quote:Op zondag 18 november 2012 23:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja, als je wat verder weggaat, veel transport en duiken etc. adds up
Ik ben verzuurd?quote:Op zondag 18 november 2012 23:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gast, beetje frustraties dat je zelf zo verzuurd bent?
Naja zo kom je op mij over ja!quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 23:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Naja zo kom je op mij over ja!
Eerst dacht ik dat je een meisje was, maar iemand zei me dat het niet zo was en voor de rest komt er eigenlijk alleen maar burgerlijke talk uit met als kers op de poep dat gezeur over hard rijden
Maar goed ik ken je niet maar nothing like a first impression he?
Ik wist dat iemand, en ik vermoedde al jij, dit ging zeggen.quote:Op zondag 18 november 2012 23:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe durf je het te vragen als rechtenstudent!
Ja, maar hopenlijk proberen ze me niet af te schepenenquote:
Het was ook te makkelijkquote:Op zondag 18 november 2012 23:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand, en ik vermoedde al jij, dit ging zeggen.
Motor in amsterdamquote:Op zondag 18 november 2012 23:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iedere keer dat iemand 'auto' zegt komt er een 'Motors'-post van Yreal achteraan, wist je dat niet?
Nee inderdaadquote:Op zondag 18 november 2012 23:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, maar hopenlijk proberen ze me niet af te schepenen. Bij m'n iPod touch kwamen ze hem ophalen en binnen een week had ik een nieuwe, dus ik hoop dat de klantenservice nog steeds goed is.
Nouja, als je hem niet hebt laten vallen en hij niet nat is lijkt me toch dat dat wel goed moet komen?quote:Op zondag 18 november 2012 23:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, maar hopenlijk proberen ze me niet af te schepenen. Bij m'n iPod touch kwamen ze hem ophalen en binnen een week had ik een nieuwe, dus ik hoop dat de klantenservice nog steeds goed is.
Straks vind jij me ook een burgerlijk meisjequote:Op zondag 18 november 2012 23:59 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Daarom kun je je afvragen of je het wel had moeten doen!
Ik vind je geen meisje.quote:Op zondag 18 november 2012 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Straks vind jij me ook een burgerlijk meisje
Ik waardeer je cynisme en sarcasme hoor.quote:Op zondag 18 november 2012 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Straks vind jij me ook een burgerlijk meisje
Gladde mooiboy hier hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 00:06 schreef eriksd het volgende:
Ik word tenminste aangezien voor ofwel lelijke dikkerd danwel gladde mooiboy.
Jij bent wel chill volgens mijquote:Op maandag 19 november 2012 00:06 schreef eriksd het volgende:
Nee hoor niet alleen dat. Het is gewoon een overall indrukquote:Op maandag 19 november 2012 00:06 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het vooral komisch dat iemand mij zo beoordeelt omdat ik 180 rijden asociaal vindMet nog die steek dat ik een meisje zou zijn er bij, geweldig
Ik kan hier wel om lachen.
Daarover verschillen de meningen, laten we het daar maar op houden. Insgelijks hoor verder.quote:Op maandag 19 november 2012 00:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jij bent wel chill volgens mij
Dat snap ik, maar daarom kan ik het wel vermakelijk vinden.quote:Op maandag 19 november 2012 00:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee hoor niet alleen dat. Het is gewoon een overall indruk
Uiteraard. Ik beweer ook nergens dat het tegendeel waar is.quote:Op maandag 19 november 2012 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar daarom kan ik het wel vermakelijk vinden.
Hahaquote:Op maandag 19 november 2012 00:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik beweer ook nergens dat het tegendeel waar is.
Afgezien van ongefundeerde Amsterdamhaat en een onbegrijpelijke usernamewissel heb ik niet kunnen bespeuren dat er iets mis met je is.quote:Op maandag 19 november 2012 00:16 schreef Actaeon het volgende:
Wellicht heb je ook wel een gruwelijke first impression van mij.
het was een van die 2..quote:Op maandag 19 november 2012 00:06 schreef eriksd het volgende:
Bij opstarten krijg ik een mapje met een vraagtekenen. Googlen leerde me dat dat inhoudt dat de opstartschijf niet gevonden kan worden (ofzo) en de ''oplossing'' werkt niet, ik krijg iets heel anders.quote:
Nouja, de vraag is denk ik meer hoe lang het gaat duren dan daadwerkelijk of het gefixt wordt. Hopelijk heb je 'm snel terugquote:Op maandag 19 november 2012 00:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij opstarten krijg ik een mapje met een vraagtekenen. Googlen leerde me dat dat inhoudt dat de opstartschijf niet gevonden kan worden (ofzo) en de ''oplossing'' werkt niet, ik krijg iets heel anders.
Dus die gasten daar mogen me morgen mooi vertellen hoe ik die shit oplos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |