Ik geniet heel erg omdat ik college heb van de meest incompetente zak hooi ooit, die kerel komt constant met feitjes zo van 'kijk mij eens veel weten' maar meer dan de helft ervan is feitelijk onjuistquote:Op maandag 19 november 2012 09:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Geniet jij maar lekker hoor
Jij past ook in het plaatje van de stereotype fokkerquote:
Ik dacht dat stereotyperingen ver van jou stondenquote:Op maandag 19 november 2012 10:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik geniet heel erg omdat ik college heb van de meest incompetente zak hooi ooit, die kerel komt constant met feitjes zo van 'kijk mij eens veel weten' maar meer dan de helft ervan is feitelijk onjuist
[..]
Jij past ook in het plaatje van de stereotype fokker
Ja, het ziet er niet uit. En het is onoverzichtelijk. Komt gewoon slordig over zeg maar.quote:Op maandag 19 november 2012 02:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met het risico als een enorme noob te klinken: is dat erg?
Klopt maar ik druk geen stempel op jou, ik constateer enkel dat vele FOK!kers Fok!kers verbeteren onder aanvoerder van almachtige dictator swj wat weer SwJ moet zijn ofzo.. achja. Maar zodra ik je een diagnose geef en je gelijk ga behandelen terwijl ik je maar 1 dag heb gezien en je 7 bent, dan mag je me schoppen want daar heb ik inderdaad een hekel aanquote:Op maandag 19 november 2012 10:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik dacht dat stereotyperingen ver van jou stonden
Tenzij je die gast bent van 'back to the future' want dan klopt het weer wel!quote:Op maandag 19 november 2012 10:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja, het ziet er niet uit. En het is onoverzichtelijk. Komt gewoon slordig over zeg maar.
Dan wel. Maar ik denk dat we met zekerheid kunnen stellen dat niemand hier die 'back to the future' knul is.quote:Op maandag 19 november 2012 10:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Klopt maar ik druk geen stempel op jou, ik constateer enkel dat vele FOK!kers Fok!kers verbeteren onder aanvoerder van almachtige dictator swj wat weer SwJ moet zijn ofzo.. achja. Maar zodra ik je een diagnose geef en je gelijk ga behandelen terwijl ik je maar 1 dag heb gezien en je 7 bent, dan mag je me schoppen want daar heb ik inderdaad een hekel aan
[..]
Tenzij je die gast bent van 'back to the future' want dan klopt het weer wel!
Ja die gast in de auto die de toekomst in gaat; dan zou het kloppen dat bepaalde dingen niet chronologisch op je CV komenquote:Op maandag 19 november 2012 10:50 schreef eriksd het volgende:
Wat is nou weer een "back to the future" knul?
quote:Op maandag 19 november 2012 10:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja die gast in de auto die de toekomst in gaat; dan zou het kloppen dat bepaalde dingen niet chronologisch op je CV komen
Niet zomaar een auto! Een DeLoreanquote:Op maandag 19 november 2012 10:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja die gast in de auto die de toekomst in gaat; dan zou het kloppen dat bepaalde dingen niet chronologisch op je CV komen
heb ik ook last van. Is al lang geleden dat ik echt iets gedaan hebquote:Op maandag 19 november 2012 11:00 schreef Actaeon het volgende:
Ik heb geen zin om wat te doen vandaag/deze week.
Dat valt voor mij dan wel weer meequote:Op maandag 19 november 2012 11:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
heb ik ook last van. Is al lang geleden dat ik echt iets gedaan heb
Dat mag.quote:Op maandag 19 november 2012 10:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Kan een van de UvA-helden hier mij vertellen of er arrestenbundels mee mogen worden genomen naar tentamens, met name van strafrecht?
Dan kan ie toch wel een held zijn?quote:Op maandag 19 november 2012 11:05 schreef Boterbartje het volgende:
Schutgens is mijn persoonlijke held (beetje dan, het blijft een docent)
Welk nummer?quote:Op maandag 19 november 2012 11:09 schreef eriksd het volgende:
Toch weer fanatiek meetikken op Huey Lewis.
Heart and soul natuurlijk. En dan live.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |