Wat deed jij ookalweer precies? Notarieel? Master?quote:Op maandag 19 november 2012 16:48 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik krijg geen enkel vak meer waar ik echt naar uit kijk eigenlijk. Het leukste is al geweest
Yes en fiscaal.quote:Op maandag 19 november 2012 16:57 schreef KOG het volgende:
[..]
Wat deed jij ookalweer precies? Notarieel? Master?
Altijd beter dan een Griekse wietplant. Kluwer ftw!quote:Op maandag 19 november 2012 17:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Yes en fiscaal.
Nu heb je het Kluwer logo als UI? En dan tegen mij bitchen over UI's?
Ik snap nog steeds niet hoe je bij een wietplant komt? Is heel anders toch?quote:Op maandag 19 november 2012 17:01 schreef KOG het volgende:
[..]
Altijd beter dan een Griekse wietplant. Kluwer ftw!
Rechtsgeleerdheid klassiek, jaar twee (bachelor).quote:Op maandag 19 november 2012 17:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe je bij een wietplant komt? Is heel anders toch?
En verder SDU=baas.
Wat deed jij ook alweer precies?^^
Echt? Ik dacht dat je ook al Master oid deed? Weet niet waarom eigenlijk.quote:Op maandag 19 november 2012 17:04 schreef KOG het volgende:
[..]
Rechtsgeleerdheid klassiek, jaar twee (bachelor).
PS: SDU zuigt. Ik snap nog steeds niet waarom het in de OP wordt gezet.
Als het om het gedoe of schuldgevoelens ging had hij zichzelf wel aangegeven. Niet bij dit onderzoek, maar in de afgelopen tien jaar in het algemeenquote:Op maandag 19 november 2012 16:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hopen op kleine kans dat het fout gaat? Of gewoon van het gedoe af zijn?
Iemand die gebruikt maakt van Kluwer ipv SDU wordt hoger/slimmer ingeschat, dus ik snap je punt enigszins wel.quote:Op maandag 19 november 2012 17:05 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat je ook al Master oid deed? Weet niet waarom eigenlijk.
Omdat ik dat gedaan heb.
quote:Op maandag 19 november 2012 17:08 schreef KOG het volgende:
[..]
Iemand die gebruikt maakt van Kluwer ipv SDU wordt hoger/slimmer ingeschat, dus ik snap je punt enigszins wel.
Uiteraard niet, SDU is voor de bazen.quote:
Gelukkig.quote:Op maandag 19 november 2012 17:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uiteraard niet, SDU is voor de bazen.
Actuele talkshowquote:Op maandag 19 november 2012 17:22 schreef Paxcon het volgende:
Komt Peter nog aandachtsgeil in P&W ofzo vanavond?
Oh leukquote:Op maandag 19 november 2012 17:24 schreef KOG het volgende:
[..]
Actuele talkshow
waarin Jeroen Pauw en Paul Witteman de actualiteit bespreken met gasten.
Jari Litmanen komt praten over de documentaire die over hem gemaakt is, genaamd: 'The King - Jari Litmanen'. Deze documentaire is te zien bij het IDFA.
Schrijver Leon de Winter over het geweld en de slachtoffers in de Gazastrook.
Peter R. de Vries over Marianne Vaatstra
Peter R.quote:Op maandag 19 november 2012 17:24 schreef KOG het volgende:
[..]
Actuele talkshow
waarin Jeroen Pauw en Paul Witteman de actualiteit bespreken met gasten.
Jari Litmanen komt praten over de documentaire die over hem gemaakt is, genaamd: 'The King - Jari Litmanen'. Deze documentaire is te zien bij het IDFA.
Schrijver Leon de Winter over het geweld en de slachtoffers in de Gazastrook.
Peter R. de Vries over Marianne Vaatstra
Altijd die discussie hier over die bundel en de tabjesquote:Op maandag 19 november 2012 17:21 schreef Actaeon het volgende:
Een tabjesloze SDU bundel. #Likeabaws.
Vast. Kan die man niet uitstaanquote:Op maandag 19 november 2012 17:22 schreef Paxcon het volgende:
Komt Peter nog aandachtsgeil in P&W ofzo vanavond?
Hé doe eens even rustig jij! Dat zijn belangrijke dingen.quote:Op maandag 19 november 2012 17:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Altijd die discussie hier over die bundel en de tabjes...
[..]
Vast. Kan die man niet uitstaan
Meisje van 17 of 18 in (volgens mij) 1997 in een weiland toen ze naar huis fietste van een feest om een of andere reden afgestapt en vervolgens in een naastliggend weiland verkracht. Daarna is haar keel doorgesneden. Ondanks dat ze in een klein ons-kent-ons dorpje woonde en er DNA van de dader was is er nooit iemand gepakt.quote:Op maandag 19 november 2012 17:27 schreef KOG het volgende:
Wat is er aan de hand met Marianne Vaatstra? Ik heb dat hele gebeuren niet gevolgd, maar ik zie dat het wel populair is geworden in de media.
Ja, om een keer over te praten ja. Maar dit is echt wekelijksquote:Op maandag 19 november 2012 17:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hé doe eens even rustig jij! Dat zijn belangrijke dingen.
Een goed jurist heeft goede bundels (lees: Kluwer).quote:Op maandag 19 november 2012 17:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, om een keer over te praten ja. Maar dit is echt wekelijks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |