Hopelijk de laatste 3 tentamens van m'n bachelorquote:Op maandag 19 november 2012 13:24 schreef Yreal het volgende:
uva volk, tentamen inschrijvingen zijn open !
hopen maarquote:Op maandag 19 november 2012 13:32 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Hopelijk de laatste 3 tentamens van m'n bachelor
Waar youtube af en toe met z'n aanbeloven videos wel niet mee aan komt zetten.. Een shoplog?quote:Op maandag 19 november 2012 13:32 schreef Yreal het volgende:
Geweldige plaat. ik kan dit echt blijven luisteren
quote:
Geen les, veel te lang uitslapen, beetje college voorbereiden wat ik eigenlijk in het weekend had moeten doen en vroeg naar bed.quote:
En een dikke winst van PECquote:Op maandag 19 november 2012 14:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Geen les, veel te lang uitslapen, beetje college voorbereiden wat ik eigenlijk in het weekend had moeten doen en vroeg naar bed.
Ah op die fiets.quote:Op maandag 19 november 2012 14:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Geen les, veel te lang uitslapen, beetje college voorbereiden wat ik eigenlijk in het weekend had moeten doen en vroeg naar bed.
Wait wut? Uitkijken naar en staats-en bestuursrecht in één positieve zin?quote:Op maandag 19 november 2012 14:59 schreef Keyos het volgende:
Zo, weekje vakantie zit er weer op. De komende 5 weken staat het vak 'inleiding staats/bestuursrecht ' op het programma. Ik kijk er eigenlijk best wel naar uit, ben zelf zeer geinteresseerd in politiek (iets minder in bestuurszaken), het zal mij vast en zeker makkelijker afgaan dan mensen die compleet niets hebben met bestuur en politiek.
Ik denk het ook inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2012 15:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het is geloof ik het uurtje van de surrealistische posts. Maandagen, staats-en bestuursrecht...
Het heeft anders een stuk meer maatschappelijke relevantie dan bijvoorbeeld notariele vakkenquote:Op maandag 19 november 2012 15:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wait wut? Uitkijken naar en staats-en bestuursrecht in één positieve zin?
Oh? Dat moet je even uitleggen dan.quote:Op maandag 19 november 2012 15:06 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Het heeft anders een stuk meer maatschappelijke relevantie dan bijvoorbeeld notariele vakken
Ik hoor van veel mensen dat het vreselijk is, ik verwacht dat dat vreselijke bij mij wel zal meevallen, al kan ik hier altijd snel op terugkomen natuurlijkquote:Op maandag 19 november 2012 15:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wait wut? Uitkijken naar en staats-en bestuursrecht in één positieve zin?
Vet! Leuke dingen inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2012 15:08 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik hoor van veel mensen dat het vreselijk is, ik verwacht dat dat vreselijke bij mij wel zal meevallen, al kan ik hier altijd snel op terugkomen natuurlijk.
Mijn weekend kon overigens niet stuk,zaterdag wezen paintballen, uit eten geweest en een feest gehad, zondag de 3 punten in De Kuip gehouden, volgende week naar Alkmaar toe voor de volgende 3 punten voor Feyenoord.
Als politiek je interesseert kun je uit staatsrecht best het een en ander halen. Verwacht van bestuursrecht in dat opzicht niet te veel. Maar goed: veel plezierquote:Op maandag 19 november 2012 15:08 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik hoor van veel mensen dat het vreselijk is, ik verwacht dat dat vreselijke bij mij wel zal meevallen, al kan ik hier altijd snel op terugkomen natuurlijk.
Mijn weekend kon overigens niet stuk,zaterdag wezen paintballen, uit eten geweest en een feest gehad, zondag de 3 punten in De Kuip gehouden, volgende week naar Alkmaar toe voor de volgende 3 punten voor Feyenoord.
Oke, dat is misschien niet helemaal juist verwoord. Maar het spreekt over het algemeen wel meer tot de verbeelding. Ten minste, dat was/is bij mij het geval. Ik snap die afkeer dan ook totaal niet.quote:Op maandag 19 november 2012 15:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh? Dat moet je even uitleggen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |