Hopelijk de laatste 3 tentamens van m'n bachelorquote:Op maandag 19 november 2012 13:24 schreef Yreal het volgende:
uva volk, tentamen inschrijvingen zijn open !
hopen maarquote:Op maandag 19 november 2012 13:32 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Hopelijk de laatste 3 tentamens van m'n bachelor
Waar youtube af en toe met z'n aanbeloven videos wel niet mee aan komt zetten.. Een shoplog?quote:Op maandag 19 november 2012 13:32 schreef Yreal het volgende:
Geweldige plaat. ik kan dit echt blijven luisteren
quote:
Geen les, veel te lang uitslapen, beetje college voorbereiden wat ik eigenlijk in het weekend had moeten doen en vroeg naar bed.quote:
En een dikke winst van PECquote:Op maandag 19 november 2012 14:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Geen les, veel te lang uitslapen, beetje college voorbereiden wat ik eigenlijk in het weekend had moeten doen en vroeg naar bed.
Ah op die fiets.quote:Op maandag 19 november 2012 14:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Geen les, veel te lang uitslapen, beetje college voorbereiden wat ik eigenlijk in het weekend had moeten doen en vroeg naar bed.
Wait wut? Uitkijken naar en staats-en bestuursrecht in één positieve zin?quote:Op maandag 19 november 2012 14:59 schreef Keyos het volgende:
Zo, weekje vakantie zit er weer op. De komende 5 weken staat het vak 'inleiding staats/bestuursrecht ' op het programma. Ik kijk er eigenlijk best wel naar uit, ben zelf zeer geinteresseerd in politiek (iets minder in bestuurszaken), het zal mij vast en zeker makkelijker afgaan dan mensen die compleet niets hebben met bestuur en politiek.
Ik denk het ook inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2012 15:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het is geloof ik het uurtje van de surrealistische posts. Maandagen, staats-en bestuursrecht...
Het heeft anders een stuk meer maatschappelijke relevantie dan bijvoorbeeld notariele vakkenquote:Op maandag 19 november 2012 15:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wait wut? Uitkijken naar en staats-en bestuursrecht in één positieve zin?
Oh? Dat moet je even uitleggen dan.quote:Op maandag 19 november 2012 15:06 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Het heeft anders een stuk meer maatschappelijke relevantie dan bijvoorbeeld notariele vakken
Ik hoor van veel mensen dat het vreselijk is, ik verwacht dat dat vreselijke bij mij wel zal meevallen, al kan ik hier altijd snel op terugkomen natuurlijkquote:Op maandag 19 november 2012 15:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wait wut? Uitkijken naar en staats-en bestuursrecht in één positieve zin?
Vet! Leuke dingen inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2012 15:08 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik hoor van veel mensen dat het vreselijk is, ik verwacht dat dat vreselijke bij mij wel zal meevallen, al kan ik hier altijd snel op terugkomen natuurlijk.
Mijn weekend kon overigens niet stuk,zaterdag wezen paintballen, uit eten geweest en een feest gehad, zondag de 3 punten in De Kuip gehouden, volgende week naar Alkmaar toe voor de volgende 3 punten voor Feyenoord.
Als politiek je interesseert kun je uit staatsrecht best het een en ander halen. Verwacht van bestuursrecht in dat opzicht niet te veel. Maar goed: veel plezierquote:Op maandag 19 november 2012 15:08 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik hoor van veel mensen dat het vreselijk is, ik verwacht dat dat vreselijke bij mij wel zal meevallen, al kan ik hier altijd snel op terugkomen natuurlijk.
Mijn weekend kon overigens niet stuk,zaterdag wezen paintballen, uit eten geweest en een feest gehad, zondag de 3 punten in De Kuip gehouden, volgende week naar Alkmaar toe voor de volgende 3 punten voor Feyenoord.
Oke, dat is misschien niet helemaal juist verwoord. Maar het spreekt over het algemeen wel meer tot de verbeelding. Ten minste, dat was/is bij mij het geval. Ik snap die afkeer dan ook totaal niet.quote:Op maandag 19 november 2012 15:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh? Dat moet je even uitleggen dan.
Kwam een boot met een oude knar binnen en 700 ama's. Dus tsja, genoeg doelwitten.quote:Op maandag 19 november 2012 15:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Waar ben je eigenlijk geweest om te paintballen? Zwartewaal?
quote:Op maandag 19 november 2012 15:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kwam een boot met een oude knar binnen en 700 ama's. Dus tsja, genoeg doelwitten.
Nee, in Hellevoetsluis is er sinds kort een paintballcomplex opgezet tegenover de middelbare scholen. Het is een stuk kleiner dan Zwartewaal maar wel met leuke competitieve banen (er worden binnenkort toernooien op gehouden, zit er aan te denken daaraan mee te doen).quote:Op maandag 19 november 2012 15:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Waar ben je eigenlijk geweest om te paintballen? Zwartewaal?
Dan heb je het dus verre van juist verwoord. Wat jou al dan niet tot de verbeelding spreekt heeft dus totaal niets met maatschappelijke relevantie te maken. Zeg dan gewoon dat je notariële vakken geen ruk aan vindt en staatsrecht wel. Prima, het blijft natuurlijk een kwestie van voorkeur. Ik vind persoonlijk staatsrecht en bestuursrecht geen klap aan en het spreekt mij ook nul komma nul tot de verbeelding. Vandaar de, persoonlijke, afkeer.quote:Op maandag 19 november 2012 15:12 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Oke, dat is misschien niet helemaal juist verwoord. Maar het spreekt over het algemeen wel meer tot de verbeelding. Ten minste, dat was/is bij mij het geval. Ik snap die afkeer dan ook totaal niet.
Dan doel ik ook vooral op het staatsrechtelijke aspect. Bestuursrecht moet je inderdaad wel enigszins liggen.
Die middelbare scholen, bedoel je dan die aan de buitenkant? Dus je rijdt Hellevoetsluis binnen en bijna gelijk helemaal uit en dan ga je rechtsaf na die nieuwbouwappartementen?quote:Op maandag 19 november 2012 15:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nee, in Hellevoetsluis is er sinds kort een paintballcomplex opgezet tegenover de middelbare scholen. Het is een stuk kleiner dan Zwartewaal maar wel met leuke competitieve banen (er worden binnenkort toernooien op gehouden, zit er aan te denken daaraan mee te doen).
Kan geen genoegen krijgen van de headshots.
Goed nieuws!quote:Op maandag 19 november 2012 15:20 schreef Paxcon het volgende:
Morgen naar de iCentre ofzo, dan gaan ze hem (hopelijk) fixen
Het is daar in de buurt, je moet echter doorrijden tot de rotonde voor de Hockey, links afslaan en dan is het in het weiland aan de rechterkant (recht voor de fietsenstalling van het Jacob van Liesveldt).quote:Op maandag 19 november 2012 15:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die middelbare scholen, bedoel je dan die aan de buitenkant? Dus je rijdt Hellevoetsluis binnen en bijna gelijk helemaal uit en dan ga je rechtsaf na die nieuwbouwappartementen?
Ik zit net te kijken inderdaad. Ik train daar vlakbij met de hondquote:Op maandag 19 november 2012 15:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het is daar in de buurt, je moet echter doorrijden tot de rotonde voor de Hockey, links afslaan en dan is het in het weiland aan de rechterkant (recht voor de fietsenstalling van het Jacob van Liesveldt).
Ik heb het dan ook over de verbeelding van een eerstejaars, die nog relatief weinig kennis heeft van alle rechtsgebieden.quote:Op maandag 19 november 2012 15:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dan heb je het dus verre van juist verwoord. Wat jou al dan niet tot de verbeelding spreekt heeft dus totaal niets met maatschappelijke relevantie te maken. Zeg dan gewoon dat je notariële vakken geen ruk aan vindt en staatsrecht wel. Prima, het blijft natuurlijk een kwestie van voorkeur. Ik vind persoonlijk staatsrecht en bestuursrecht geen klap aan en het spreekt mij ook nul komma nul tot de verbeelding. Vandaar de, persoonlijke, afkeer.
Woon je dan ook in de buurt of kom je van ver voor die training?quote:Op maandag 19 november 2012 15:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zit net te kijken inderdaad. Ik train daar vlakbij met de hond
Ik weet niet maar de eerstejaars waar ik college mee had vonden juist privaatrecht veel meer sprekend. Juist omdat ze daar zelf veel mee te maken krijgen/gehad hebben.quote:Op maandag 19 november 2012 15:27 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over de verbeelding van een eerstejaars, die nog relatief weinig kennis heeft van alle rechtsgebieden.
Feit is dat juridisch relevante nieuwsberichten in de (massa-) media eerder betrekking zullen op staats- en bestuursrechtelijke kwesties. That's all im saying. Notariëel was maar een voorbeeld dus je hoeft niet zo op je tenen getrapt te voelen.
Ik woon in Spijkenisse. Even de provinciale weg op en ik ben in Hellevoetsluisquote:Op maandag 19 november 2012 15:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
Woon je dan ook in de buurt of kom je van ver voor die training?
Dan heb je mijn post verkeerd geïnterpreteerd. En volgens mij was jij degene die begon met modder gooienquote:Op maandag 19 november 2012 15:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik weet niet maar de eerstejaars waar ik college mee had vonden juist privaatrecht veel meer sprekend. Juist omdat ze daar zelf veel mee te maken krijgen/gehad hebben.
En verder als jij besluit in een post mijn hele vakgebied als maatschappelijk niet echt relevant af te doen voel ik me vanzelfsprekend enigszins beledigd.
Ik zei simpelweg dat ik niet snap hoe je uit kan kijken naar staats-en bestuursrecht. Als in mening. Vervolgens begin jij met dat het relevanter is dan notariële vakken. En dat vond ik niet zo'n geweldige opmerking. Vandaar mijn reactie naar jou.quote:Op maandag 19 november 2012 15:33 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dan heb je mijn post verkeerd geïnterpreteerd. En volgens mij was jij degene die begon met modder gooien
Het is leuk wonen in Hellevoetsluis, je hebt vrijwel alle voorzieningen van een grote stad en toch de rust van een dorp. Ligt uiteraard wel een beetje aan de buurt waar je gaat wonen, ik zou De Kooistee en De Struytse Hoeck altijd vermijden. Woon zelf in Den Bonsen Hoeck aan het water bij de C1000, het is een geweldige buurt + we hebben een goede middelbare school met het Jacob van Liesveldt (zou mijn kind nooit op het Helinium doen).quote:Op maandag 19 november 2012 15:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik woon in Spijkenisse. Even de provinciale weg op en ik ben in Hellevoetsluis
Ik ga sowieso graag die kant op. Naar de AH in Heenvliet of de hond laten zwemmen bij de forellenvijver. Ik heb zelfs nog wel eens gekeken voor een huis in Hellevoetsluis.
De reistijd was inderdaad een belangrijke factor om niet in Hellevoetsluis te gaan wonen. Maar ik heb het wel altijd leuk gevonden.quote:Op maandag 19 november 2012 15:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het is leuk wonen in Hellevoetsluis, je hebt vrijwel alle voorzieningen van een grote stad en toch de rust van een dorp. Ligt uiteraard wel een beetje aan de buurt waar je gaat wonen, ik zou De Kooistee en De Struytse Hoeck altijd vermijden. Woon zelf in Den Bonsen Hoeck aan het water bij de C1000, het is een geweldige buurt + we hebben een goede middelbare school met het Jacob van Liesveldt (zou mijn kind nooit op het Helinium doen).
Ik verkas echter nog wel na of tijdens mijn studie, ben gewoon te lang bezig met reizen naar de uni (en voor werk woon ik ook liever wat dichterbij).
Relevant is ook een zeer subjectief begrip. Vandaar die verwarring/onenigheid denk ik.quote:Op maandag 19 november 2012 15:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik zei simpelweg dat ik niet snap hoe je uit kan kijken naar staats-en bestuursrecht. Als in mening. Vervolgens begin jij met dat het relevanter is dan notariële vakken. En dat vond ik niet zo'n geweldige opmerking. Vandaar mijn reactie naar jou.
Laten we het maar afdoen als een kleine miscommunicatie tussen ons en maar weer lief doen verder.quote:Op maandag 19 november 2012 15:41 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Relevant is ook een zeer subjectief begrip. Vandaar die verwarring/onenigheid denk ik.
Ik snap opzich wel wat je bedoelt. Huwelijken, erfenissen, bedrijven oprichten, huizen kopen etc gebeurt/gebeuren alleen in de duistere buitenwijken van Ouagadougou. Het aanvechten van de boete die je hebt gekregen omdat je container op donderdag aan de kant van de straat stond, that's where the magic happens.quote:Op maandag 19 november 2012 15:06 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Het heeft anders een stuk meer maatschappelijke relevantie dan bijvoorbeeld notariele vakken
We hadden het conflict net uh beslecht.quote:Op maandag 19 november 2012 15:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik snap opzich wel wat je bedoelt. Huwelijken, erfenissen, bedrijven oprichten, huizen kopen etc gebeurt/gebeuren alleen in de duistere buitenwijken van Ouagadougou. Het aanvechten van de boete die je hebt gekregen omdat je container op donderdag aan de kant van de straat stond, that's where the magic happens.
I saw what you did therequote:Op maandag 19 november 2012 12:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Paradox incoming.
Vertel dan maarquote:Op maandag 19 november 2012 15:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
I saw what you did there
Het was weer feest hoor.. moest verplicht naar de rechtbank in Arnhem en ik heb nog nooit van m'n leven zoiets triest gezien
Welk conflict? Ik wilde gewoon iets gepost hebben, moet vandaag even overleven.quote:Op maandag 19 november 2012 15:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
We hadden het conflict net uh beslecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |