Als ik ineens duizend à anderhalf duizend euro over heb.quote:Op zondag 18 november 2012 23:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens beginnen met lessen dan?
Ja maar ik stel een minimum bij 120pk, gewoon om wat ruimte te houden voor beginnersauto's.. lichte auto met 120pk is ook leukquote:Op zondag 18 november 2012 23:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Eigenlijk minimaal 170pk ofzo. Veel leuker.
Nee vind ik niet eigenlijk. Liever zwaarder, meer comfort en meer pk's.quote:Op zondag 18 november 2012 23:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja maar ik stel een minimum bij 120pk, gewoon om wat ruimte te houden voor beginnersauto's.. lichte auto met 120pk is ook leuk
Sparen danquote:Op zondag 18 november 2012 23:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik ineens duizend à anderhalf duizend euro over heb.
Vorige week op vakantie geweest, duurt nog wel evenquote:
Hoe was het?quote:Op zondag 18 november 2012 23:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vorige week op vakantie geweest, duurt nog wel evenBovendien kan ik nu toch niets met een rijbewijs, dus de noodzaak voor haasten zie ik niet echt in.
Leuk dat het bevalt. Zoveel eerstejaars enthousiasme.quote:Op zondag 18 november 2012 23:15 schreef Studeur het volgende:
rechten
net de eerste tentamens in leiden achter de rug. een 7 voor encyclopedieen een 4 voor staats- en bestuursrecht, dat wordt een herkansing.
nu elke week donderdag en vrijdag vrij en maar 8 uurtjes per week hoorcollege/werkgroep. bevalt me wel deze studie
Jouw foto heb ik niet gezien. Ik heb het gemistquote:Op zondag 18 november 2012 23:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt toch onze foto's wel gezien? Bedoel: ik als 007? Moet er zelf al om lachen.
Wij hebben deze trouwensquote:Op zondag 18 november 2012 23:15 schreef Actaeon het volgende:
We hebben een Vpb geïnspireerde TTwat geinig een keer.
Ik lijk een beetje op Ton Elias:quote:Op zondag 18 november 2012 23:16 schreef KOG het volgende:
[..]
Jouw foto heb ik niet gezien. Ik heb het gemist
Heel vetquote:Op zondag 18 november 2012 23:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hoe was het?
Maar buiten noodzaak om is het ook gewoon leuk!Dat telt ook.
Met wie was je en waar ook alweer?quote:Op zondag 18 november 2012 23:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel vetEn ja, het lijkt me ook heel tof
Heb al een paar keer in de afgeragde Audi van een vriendin gereden, leuk
Met vriendinlief Crack_ in Romequote:Op zondag 18 november 2012 23:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Met wie was je en waar ook alweer?
Ja maar, geld! Als ik nou ziek verdiende, rijke ouders had of nooit geld uit gaf had ik al lang een rijbewijs hoorquote:Daarom gewoon snel halen dat ding! Kun je altijd rijden
Vette Alfa overigens, jammer van het disrespect van de veurige eigenaar.
Natuurlijk, ik als student vind dat wekelijks op straatquote:Op zondag 18 november 2012 23:30 schreef eriksd het volgende:
Nouja, 2000 piek is toch wel te behappen?
Rome! Leuk! En romantisch.quote:Op zondag 18 november 2012 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met vriendinlief Crack_ in Rome
[..]
Ja maar, geld! Als ik nou ziek verdiende, rijke ouders had of nooit geld uit gaf had ik al lang een rijbewijs hoor
Dat doe ik ook wel, maar het gaat niet echt heel snelquote:Op zondag 18 november 2012 23:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Rome! Leuk! En romantisch.
Je kan toch wel iet sparen elke maand?
True true.. maar ik vind een grote bakwagen eigenlijk ook wel leukquote:Op zondag 18 november 2012 23:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee vind ik niet eigenlijk. Liever zwaarder, meer comfort en meer pk's.
Dat is weer een ander uiterste, maar "toen ik jouw leeftijd had" (quote:Op zondag 18 november 2012 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik als student vind dat wekelijks op straat![]()
Opaquote:Op zondag 18 november 2012 23:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is weer een ander uiterste, maar "toen ik jouw leeftijd had" (), en thuiswoonde, was er toch aardig wat geld te besteden.
Precies, gewoon veel bier drinken, leuke gadgets en kleding halen en nog meer bier drinken. Toch probeer ik 1 a 1,5k per jaar te sparen.. deze boterige knul is dol op reizen en ik wil na m'n studie toch wel 1 á 2 jaar wegquote:Op zondag 18 november 2012 23:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is weer een ander uiterste, maar "toen ik jouw leeftijd had" (), en thuiswoonde, was er toch aardig wat geld te besteden.
Verder gewoon alles uitgeven hoor, doe ik ook al jaren
Nouja, ik spaar de komende 3 maanden 3k en geef het vervolgens weer uit met de rest aan een horloge. Dus tsja.quote:Op zondag 18 november 2012 23:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Precies, gewoon veel bier drinken, leuke gadgets en kleding halen en nog meer bier drinken. Toch probeer ik 1 a 1,5k per jaar te sparen.. deze boterige knul is dol op reizen en ik wil na m'n studie toch wel 1 á 2 jaar weg
Gaat de goede kant uit dusquote:Op zondag 18 november 2012 23:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel, maar het gaat niet echt heel snelHeb een K ongeveer 'over' nu.
Nee het moet wel iets elegants hebben.:Pquote:Op zondag 18 november 2012 23:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
True true.. maar ik vind een grote bakwagen eigenlijk ook wel leuk
Je hoort verhalen van mensen die om de meest belachelijke dingen zakken. Maarja, ik zou ook extreem vervelend worden als ik zo'n groot deel van mijn leven in een auto doorbracht.quote:Op zondag 18 november 2012 23:39 schreef Paxcon het volgende:
Pff blij dat ik dat rijbewijs heb... Die examinators kunnen je om het minste laten zakken volgens mij.
Kut altijdquote:Op zondag 18 november 2012 23:40 schreef Paxcon het volgende:
Nu het toch over randzaken gaat: mijn macbook is kapotVia de site een afspraak gemaakt dat ze me morgenmiddag bellen. Dat ding is nog geen 3 maand oud
Wellicht een verschil in inkomsten en prioriteitenquote:Op zondag 18 november 2012 23:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, ik spaar de komende 3 maanden 3k en geef het vervolgens weer uit met de rest aan een horloge. Dus tsja.
Nouja, ik was binnen 20 minuten terug en geslaagd, was helemaal perfect volgens die gast. Maar ik heb ook gewoon chill gereden, ik ging echt niet overdreven spiegelen ofzoquote:Op zondag 18 november 2012 23:39 schreef Paxcon het volgende:
Pff blij dat ik dat rijbewijs heb... Die examinators kunnen je om het minste laten zakken volgens mij.
Goed advies; koop geen macbook.quote:Op zondag 18 november 2012 23:40 schreef Paxcon het volgende:
Nu het toch over randzaken gaat: mijn macbook is kapotVia de site een afspraak gemaakt dat ze me morgenmiddag bellen. Dat ding is nog geen 3 maand oud
Ja, sommige zijn echt verschrikkelijk sacherijnig.quote:Op zondag 18 november 2012 23:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hoort verhalen van mensen die om de meest belachelijke dingen zakken. Maarja, ik zou ook extreem vervelend worden als ik zo'n groot deel van mijn leven in een auto doorbracht.
Had je geen goede band met je instructeur ofzo?quote:Op zondag 18 november 2012 23:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja, ik was binnen 20 minuten terug en geslaagd, was helemaal perfect volgens die gast. Maar ik heb ook gewoon chill gereden, ik ging echt niet overdreven spiegelen ofzo
Instructeur achterlijke klootzak kon het nog wel opbrengen om de hele terugweg te kankeren over kleine dingetjes als met half opgelaten koppeling de bocht in etc. boeiend
Te laatquote:Op zondag 18 november 2012 23:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Goed advies; koop geen macbook.
Tenzij je in de categorie sylvana simons wil horen
Bottomline: geld moet rollen.quote:Op zondag 18 november 2012 23:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wellicht een verschil in inkomsten en prioriteiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |