SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. TheVulture Profiel I History I Fotoboek
2. liesje1979 Profiel I History I FotoboekTownie
3. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
4. IJsdraakje Profiel I History I Fotoboek Blacksmith
5. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
6. Crutch Profiel | History | Fotoboek Vigilante
7. Plopkweker Profiel | History | Fotoboek Bodyguard
8. tdrone Profiel | History | Fotoboek
9. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek Maffia
10. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
11. AchJa Profiel I History I Fotoboek Townie
12. Puntenslijpsel Profiel I History I Fotoboek
13. DuTank Profiel | History | Fotoboek
14. Sicsicsics Profiel | History | Fotoboek Scout
15. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek
16. CaLeX Profiel | History | Fotoboek Busdriver
17. EllaN Profiel | History | Fotoboek
18. Honkeytonk Profiel | History | FotoboekTownie
19. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek Townie, burgemeester
20. DrNick Profiel | History | Fotoboek
21. Peter Profiel | History | Fotoboek
22. Cosmo2.0 Profiel | History | Fotoboek
23. Xperia Profiel | History | Fotoboek Townie
24. lynda Profiel | History | Fotoboek
25. Bart | History | Fotoboek Lover
26. Gomi Fotoboek Doctor
27. Sajou Fotoboek
28. Fogel
Belangrijke linkjes:
Nacht 1
Dag2
Nacht 2
Nacht 3
[ Bericht 0% gewijzigd door Harajuku. op 18-10-2012 21:51:34 ]I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ik ging er vanuit dat een TL een nieuw topic zou maken omdat dat handiger is met linkjes naar de Dagen en het doorstrepen van spelers. Dat ga ik niet allemaal bijhouden, sorry.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:02 schreef Harajuku. het volgende:
En dan ook nog geen nieuw deel maken.
quote:
Wat?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:45 schreef CaLeX het volgende:
Stemmen voor eventuele spion lijkt mij niet zo heel slim. Het lijstje met spionnen is nog relatief groot.
Liesje, tamashi, rave, cosmo en gomi kunnen de spion zijn.
Dat zijn de levende die niet op op chuck gestemt hebben (rave en gomi staat trouwens op scherp i.z. niet stemmen). Al ben ik het dan wel eens met de keuze op Liesje, door stemgedrag+ dat ze zich anders gedraagt dan normaaal.
Zeer puik plan mijn beste.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:02 schreef SicSicSics het volgende:
Is iedereen nou al een keer dood!Kunnen we opnieuw beginnen verdorie!
![]()
Kunnen we geen hemelse plaag op ze loslaten? Iedereen dood laten schrikken vannacht? De boel een beetje kapot Poltergeisteren?
Haaaaaaaaaaaaa, je vindt het loik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:02 schreef SicSicSics het volgende:
Is iedereen nou al een keer dood!Kunnen we opnieuw beginnen verdorie!
![]()
Kunnen we geen hemelse plaag op ze loslaten? Iedereen dood laten schrikken vannacht? De boel een beetje kapot Poltergeisteren?
Nee!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:18 schreef Harajuku. het volgende:
Haaaaaaaaaaaaa, je vindt het loik.
Zo is het lijstje goed dus.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
liesje (3) DuTank, TV, PS
TheVulture (3) tdrone, Cosmo, Tamashii
etcetera (1) Peter
#vote TheVulture
Want:
Cannibal Corpse - rockfan
lach van oor tot oor - humoristisch
En de hele homoseksuele kill
Jij bent dood. Zeg nou gewoon niets wat met het spel of rollen te maken heeft jaquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:40 schreef lynda het volgende:
[..]
Jij bent dood. Zeg nou gewoon niets wat met het spel of rollen te maken heeft ja![]()
Ook dit soort dingen
Mij staat me bij dat je helemaal panisch deed altijd en onwijs aan het zoeken was naar de hints. Daar zie ik nu he-le-maal niets van.quote:
er wordt ook gewoon kankerdom gespeeld deze ronde. mag ik dat zeggen? Dat mag ik zeggen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:40 schreef lynda het volgende:
[..]
Jij bent dood. Zeg nou gewoon niets wat met het spel of rollen te maken heeft ja![]()
Ook dit soort dingen
Tuurlijk. Maar iets meer tact mag wel. Je kan het welquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
er wordt ook gewoon kankerdom gespeeld deze ronde. mag ik dat zeggen? Dat mag ik zeggen.
zolang het niet specifiek op personen gericht is, of inhoudelijk over het spel gaat, maar het een algemene observatie is kan dat heul geen kwaad
Vind ik ook! Crutch, houd je bakkesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar iets meer tact mag wel. Je kan het wel
Ik blijf er gewoon bij, dood is niets over het spel zeggen.
Het was spelgerelateerd, en het is handiger om dat gewoon helemaal niet te doen dan dat we moeilijk gaan lopen doen met grijze gebiedenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:49 schreef Crutch het volgende:
Sorry dat ik geen rekening heb gehouden met jullie Korsakov.
En Hara, watisdeze?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:53 schreef Crutch het volgende:
Ik ben dood trouwens, of geen ik dan teveel info weg?
Ik ben ook dood!quote:
En nou niet zeggen dat ik dat niet mag!quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben ook dood!En ik mag ook niks!
[..]
En nou niet zeggen dat ik dat niet mag!
Nope! Ik kan met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat ze dat niet kan waarderen.quote:
Mooi gesproken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nope! Ik kan met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat ze dat niet kan waarderen.Terecht ook, ik zou mij ook niet delen!
Hemels!quote:
Sics gaat Moh ophalen voor de volgende ronde.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:04 schreef Crutch het volgende:
Kwartet.
ok ik houd al op.
Maar schiet op ga eens dood allemaal ik wil meedoen.
Waar we chillen totdat .... wint , omdat .... bij .... op .... kwam.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:10 schreef Crutch het volgende:
[..]
Waar we chillen totdat .... wint , omdat .... bij .... op .... kwam.
Niet wetende dat ..... door ..... met een ..... dankzij ...... doodging.![]()
Ach ja.
Dat mag je zeggen, maar er wordt zelden heel slim gespeeld.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
er wordt ook gewoon kankerdom gespeeld deze ronde. mag ik dat zeggen? Dat mag ik zeggen.
zolang het niet specifiek op personen gericht is, of inhoudelijk over het spel gaat, maar het een algemene observatie is kan dat heul geen kwaad
Ik speel haske superduper slim hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat mag je zeggen, maar er wordt zelden heel slim gespeeld.
#42 was daar een uitzondering van en een van de laatste rondes toen er nog 3 spelers over waren en er niet gekilled werd door de maffia om verwarring te veroorzaken. Maar voor de rest is het meer geluk dan wijsheid, ook al willen sommige spelers je anders doen geloven.
Jij bent SL...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik speel haske superduper slim hoor
Oh, zo'n kwartet!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:09 schreef Harajuku. het volgende:
Sics gaat Moh ophalen voor de volgende ronde.
quote:
Serieus?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
liesje (3) DuTank, TV, PS
TheVulture (2) tdrone, Cosmo
etcetera (1) Peter
#vote TheVulture
Want:
Cannibal Corpse - rockfan
lach van oor tot oor - humoristisch
En de hele homoseksuele kill
SPOILER: KILL 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KILL 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KILL 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scics ging na de beschuldigingen op hem 2 andere beschuldigen.. Ow wacht er is nog een 3e. Maar dat kan de spion zijn.
Zo zocht chuck hints naar Bart die uiteraard niet kloppen, want bart is dood dorp.
Ook was chuck het eens met Gomi die nu ook dood is.
TV ging hints zoeken naar wat bleek de vigilante (crutch)
[ Bericht 0% gewijzigd door lynda op 18-10-2012 14:52:27 ]![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:43 schreef lynda het volgende:
zal nog wel wat missen maar ff snel een en ander bij elkaar gezocht. Echt veel is het niet
Sommige mensen stemmen raar, verdacht maken van andere (inmiddels dode) dorpjes..SPOILER: KILL 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KILL 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er waren ook hints tegen jou, maar die staan niet (meer) in de lijst. Heb op dit moment geen tijd om te graven helaas.SPOILER: KILL 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ik zoek ff!oee ik sta erbijquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lynda heeft ook het nodige GAM en MEN in de pohi staan.![]()
Nog meer ?![]()
![]()
Het waren zowel de hints als het gedrag van Crutch samen... maar ik heb uiteindelijk niet op hem gestemd he... bovendien zou ik hem dan nooit in de daaropvolgende nacht om laten leggen omdat dat de verdenking wel heel erg op mij zou leggen... misschien is dat wel wat de maffia nu doet omdat het hen wel goed uitkomtquote:[b]Op
TV ging hints zoeken naar wat bleek de vigilante (crutch)Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Tamashii heeft het ook wel heel erg op mij voorzien trouwens zonder ook maar enige inhoud aan het topic of de zoektocht naar hints te geven...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Goede lijst :
liesje (4) DuTank, TV, PS, DrNick
etcetera (1) PeterOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Bij die eerste kill... Struikelen en calex z'n fobo.
Oeh, mijn metro is er.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
liesje (5) DuTank, TV, PS, DrNick, patrique89
etcetera (1) Peter
Ben niet meer online tot een uur of 9. Dus op mijn gevoel af.![]()
Wat zou ik een flater slaan als liesje dorp blijkt te zijn en gelyncht gaat worden
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik ga dan wel lachen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:40 schreef DuTank het volgende:
Wat zou ik een flater slaan als liesje dorp blijkt te zijn en gelyncht gaat wordenI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ok ik heb even nog niet naar de hints van anderen gekeken. Dit is wat ik vind.
Kill 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kill 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemrijtje van de eerste lynch:
Chuck-n0rr1s (18) Peter, DrNick, DuTank, EllaN, Etcetera, Crutch , tdrone, TV, fogel,CaLeX, SicSicSics, Sajou, PS, Bart, Isdatzo, PatriQue89, IJsdraakje
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (2) Chuck n0rr1s, Cosmo
Hints eerste nachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, ik heb even genoeg gedaan.
[ Bericht 6% gewijzigd door EllaN op 18-10-2012 16:51:02 ]![]()
There is no place like home/home is wherever I'm with you > Etcetera vind ik best een goed gevonden hint
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
Ik ben zo wederom een paar uur weg, dus nu maar vast een vote:
liesje (6) DuTank, TV, PS, DrNick, patrique89, fogel
etcetera (1) Peter
En lynda, bedankt dat je jezelf erbij had gezet in de hintlijst eerder vandaag
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Etcetera is my next suspectquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
There is no place like home/home is wherever I'm with you > Etcetera vind ik best een goed gevonden hint
maar ik vertrouw jou ook nietquote:
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
Dat mag, maar iedereen heeft altijd een standaard wantrouwen tegenover me, omdat ik natuurlijk altijd een badboy ben op dit forumquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
maar ik vertrouw jou ook niet
en omdat ik dit spel al jaren met je speel liefjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat mag, maar iedereen heeft altijd een standaard wantrouwen tegenover me, omdat ik natuurlijk altijd een badboy ben op dit forumLive from Chicago
Verdomme, ik kan maar geen tijd vinden om hints te zoeken...
ik beloof beterschap..
liesje (7) DuTank, TV, PS, DrNick, patrique89, fogel, rave
etcetera (1) Peter![]()
Hoe vaak is er eigenlijk al een mafiameet geweest? Uiteraard op Schiphol, na de detectiepoortjes.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
liesje (8) DuTank, TV, PS, DrNick, patrique89, fogel, rave, Calex
etcetera (1) PeterTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
hopen dat de maffia de lijer schiet vanavondquote:Trek eens aan mijn vinger?
Lijers.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:23 schreef CaLeX het volgende:
[..]
hopen dat de maffia de lijer schiet vanavondI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ik heb het al jaren niet meer gespeeldquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en omdat ik dit spel al jaren met je speel liefje![]()
En de laatste keer dat iedereen mij zo verdacht vond, was ik nog dorp ook
ow en wil meneer of mevrouw de blacksmit even zorgen voor een kogelwerend vest voor PS?
Aangezien de maffia gister al heeft geprobeert haar te vermoorden, kunnen we er wel vanuit gaan dat ze iig geen maffia is...Trek eens aan mijn vinger?
liesje (9) DuTank, TV, PS, DrNick, patrique89, fogel, rave, Calex, lynda
etcetera (1) Peter
##vote liesje.![]()
Dit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:46 schreef lynda het volgende:
Ik weet gewoon niet op wie ik moet stemmen
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik kan niet ontkennen dat het een goed gevonden hint isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
There is no place like home/home is wherever I'm with you > Etcetera vind ik best een goed gevonden hintMaar ik ga zeker wel ontkennen dat ik mafia ben! Hints kunnen naar meer mensen leiden is mijn ervaring.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
TheVulture (4) tdrone, Cosmo, Tamashii, liesje
etcetera (1) Peter
##vote TV.
Goed gedaan maffia.![]()
![]()
Ik ook. En heel hard wijzen naar de mensen die op mij stemden want : "gevoel". Ohw wacht dat kan dan niet meer, bij deze dus.quote:![]()
ik zal hem onthouden. Dutank ookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook. En heel hard wijzen naar de mensen die op mij stemden want : "gevoel". Ohw wacht dat kan dan niet meer, bij deze dus.![]()
![]()
Ik wil juist niet stemmen vanwege een onderbuikgevoel, of omdat iemand op mij stemt ( Peter), dus dan maar op iemand waartegen wat hints zijn gevonden
TheVulture (4) tdrone, Cosmo, Tamashii, Etc.
etcetera (1) Peter
##vote TheVulture
Nu eten
With four other people
And aliens![]()
Sure de volgende ronde.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:49 schreef 77uzi77 het volgende:
ha dit ziet er wel leuk uit, kan ik meedoen?
En ik verwacht excuses van iedereen die op mij stemde.![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sure de volgende ronde.
En ik verwacht excuses van iedereen die op mij stemde.op je neus.
Hallo, ik ben er weer. Ik zal even een kort verhaaltje typen.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
![]()
Het moest eens gebeuren, mafia en town waren het eens met elkaar. "Liesje, je gedraagt je zo anders!" JA MAAR DAT IS HELEMAAL NIET WAAR diende Liesje iedereen van repliek. "Nou, wij hebben geen zin om verder hints te zoeken en jij gedraagt je superduper mafia, dus we maken je lekker keidood. Haha!"
Town wilde Liesje stenigen, maar Liesje (Townie) stierf al van verdriet.
Supersad.
Night is a go, alles wat er nog over is met een nachtactie, shoot!I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Moet je maar niet zo verdacht doen, maffioso!quote:
Edit: correctie na de post hierboven.... Sorry townie
We zijn nu nog aan het sterven, over een paar dagen is het over en kan je je inschrijven. Mits er een SL komt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:49 schreef 77uzi77 het volgende:
ha dit ziet er wel leuk uit, kan ik meedoen?I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ik wil best SL maar niet komende ronde want herfstvakatie en dan werk ik 3 hele dagen en dat is niet handig.![]()
Kak, tijd uit het oog verloren met het kleren passen.
En terechte twijfel dus.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Als we lief blijven spelen komt er vast nog wel een ronde 3.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil best SL maar niet komende ronde want herfstvakatie en dan werk ik 3 hele dagen en dat is niet handig.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
anus
rave of tama de spion dus
Trek eens aan mijn vinger?
Oeps.Live from Chicago
Ja natuurlijk, waarom? Omdat ik op hem stemde voor het burgemeesterschap? Het spel was net begonnen!quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:08 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Het moest eens gebeuren, mafia en town waren het eens met elkaar. "Liesje, je gedraagt je zo anders!" JA MAAR DAT IS HELEMAAL NIET WAAR diende Liesje iedereen van repliek. "Nou, wij hebben geen zin om verder hints te zoeken en jij gedraagt je superduper mafia, dus we maken je lekker keidood. Haha!"
Town wilde Liesje stenigen, maar Liesje (Townie) stierf al van verdriet.
Supersad.
Night is a go, alles wat er nog over is met een nachtactie, shoot!I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Hahaha![]()
Sorry Liesje, maar; hahahahet is mooi hier vanuit de hemel!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
Iemand, bescherm mij alsjeblieft vannacht?
Live from Chicago
We verstoppen ons onder de lakens.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iemand, bescherm mij alsjeblieft vannacht?![]()
klinkt gezellig... zijn ze kogelwerend?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:10 schreef Sajou het volgende:
[..]
We verstoppen ons onder de lakens.Live from Chicago
Het is wel lekker warm.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
klinkt gezellig... zijn ze kogelwerend?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ze zijn in ieder geval kogelvrij.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
klinkt gezellig... zijn ze kogelwerend?![]()
Kom je er ook bij?quote:
Live from Chicago
Nachtpost komt later, ik twijfel ergens over dus wil eerst overleggen met TimI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:30 schreef Harajuku. het volgende:
Nachtpost komt later, ik twijfel ergens over dus wil eerst overleggen met Tim![]()
![]()
![]()
Mag ook met mij overleggen hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:30 schreef Harajuku. het volgende:
Nachtpost komt later, ik twijfel ergens over dus wil eerst overleggen met Tim
Live from Chicago
Tuurlijk... waarom mij eruit pikkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:29 schreef Peter het volgende:
TV stemde wel overtuigend op liesje.. Verdacht!
Reden was dat Liesje zowat de enige was die afwijkend stemde gisteren dus dikke kans dat ze de spion was...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
![]()
Calex was lekker aan het busdriven toen zijn bus pech kreeg. Noodgedwongen banjerde hij door een moeras op zoek naar hulp, tot hij iemand hoorde groeten. En zo ging hij voort, op zoek naar een verstopplek. "Wel, verdikkeme!" Probeer ik hier een beetje town te redden, ga ik er verdorie zelf nog aan ook. Had ik maar zo'n mooi vest." Het was alsof de mafia zijn gedachten kon lezen, want hij stond plots voor Calex. "Nou Calex (Busdriver), jij gaat vanavond niet masturberen." sprak de mafia terwijl door zijn toedoen Calex' hoofd los van zijn lichaam in het moeras belandde.
Ijsdraakje fietste fluitend door het dorp, zichzelf afvragend wie haar hulp vannacht nodig heeft. Ze was zich van geen kwaad bewust, en had dus nooit verwacht dat zij degene zou zijn die hulp nodig heeft.Ze klopte aan bij nummer 23, liet zichzelf binnen en struikelde bijna over haar voet in de deuropening. Nadat ze zichzelf had opgeraapt liet ze een cadeautje achter voor deze bewoner. Ze vertrok weer en sprong op haar fiets op weg naar andere plaatsen. Ze passeerde een hoek waarachter een mafia stond met snode plannen. Zodra Ijsdraakje (Blacksmith) de hoek om kwam, pakte de mafia een troffee uit zijn rugzak, richtte het op haar hoofd en hoppa, Ijsdraakje tuimelde zo de straat over. De mafia was blij.
System messages volgen later. Dingen.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Zo'n vermoeden had ik al.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
mafia doet goede zaken vanavond geloof ik
With four other people
And aliens![]()
Nee hoor, dat was gewoon dom van mij. System messages zijn berichten zoals wie je hebt het gevolgd, en het ontvangen van een vestquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:56 schreef lynda het volgende:
System messages volgen later. Dingen.
Dit zorgde gister voor nog 2 dodeI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Calex, NOOO. Mijn buddy, mijn maatje
Live from Chicago
Okequote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was gewoon dom van mij. System messages zijn berichten zoals wie je hebt het gevolgd, en het ontvangen van een vest![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:56 schreef lynda het volgende:
System messages volgen later. Dingen.
Dit zorgde gister voor nog 2 dode![]()
![]()
![]()
mocht er iemand nog iets meedoenSPOILER: kill 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kill 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Calex was lekker aan het busdriven toen zijn bus pech (1) kreeg. Noodgedwongen banjerde hij door een moeras (2) op zoek naar hulp, tot hij iemand hoorde groeten. En zo ging hij voort, op zoek naar een verstopplek. "Wel, verdikkeme!" Probeer ik hier een beetje town te redden, ga ik er verdorie zelf nog aan ook. Had ik maar zo'n mooi vest (3)." Het was alsof de mafia zijn gedachten kon lezen, want hij stond plots voor Calex. "Nou Calex (Busdriver), jij gaat vanavond niet masturberen (4)." sprak de mafia terwijl door zijn toedoen Calex' hoofd los van zijn lichaam in het moeras belandde.
Hints:
(1)
TheVulture: Doping #48 Beerput (topic)
(3)
TheVulture: VOICE OF HOLLAND 3#51 Borstzakjes op je tetjes (topic)Live from Chicago
Moeras: Nachtbaggerbijeenkomst (16-17 november) - Amsterdam - pohi van Cosmo 2.0
Bagger = moeras?It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Calex was lekker aan het busdriven toen zijn bus pech (1) kreeg. Noodgedwongen banjerde hij door een moeras (2) op zoek naar hulp, tot hij iemand hoorde groeten. En zo ging hij voort, op zoek naar een verstopplek. "Wel, verdikkeme!" Probeer ik hier een beetje town te redden, ga ik er verdorie zelf nog aan ook. Had ik maar zo'n mooi vest (3)." Het was alsof de mafia zijn gedachten kon lezen, want hij stond plots voor Calex. "Nou Calex (Busdriver), jij gaat vanavond niet masturberen (4)." sprak de mafia terwijl door zijn toedoen Calex' hoofd los van zijn lichaam in het moeras belandde.
Hints:
(1)
(2)
Rave_NL: Groot vliegtuig vliegt niet (topic)
(3)
TheVulture: VOICE OF HOLLAND 3#51 Borstzakjes op je tetjes (topic)
Rave_NL: Mannen in uniform (topic)
(4)
Tamashii: heel veel SEX topicsLive from Chicago
Hints:
(1)
(2)
(3)
(4)
Tamashii: heel veel SEX topics
Thevulture: heel seksueel volgens fobo![]()
Ik zie het niet meeren dat wat ik zie is zo achterlijk ver gezocht
morgen ga ik verder kijken, nu eerst slapen
![]()
With four other people
And aliens![]()
Ijsdraakje fietste fluitend door het dorp, zichzelf afvragend wie haar hulp vannacht nodig heeft. Ze was zich van geen kwaad bewust, en had dus nooit verwacht dat zij degene zou zijn die hulp nodig heeft.Ze klopte aan bij nummer 23, liet zichzelf binnen en struikelde bijna over haar voet in de deuropening. Nadat ze zichzelf had opgeraapt liet ze een cadeautje achter voor deze bewoner. Ze vertrok weer en sprong op haar fiets op weg naar andere plaatsen. Ze passeerde een hoek waarachter een mafia stond met snode plannen. Zodra Ijsdraakje (Blacksmith) de hoek om kwam, pakte de mafia een troffee uit zijn rugzak, richtte het op haar hoofd en hoppa, Ijsdraakje tuimelde zo de straat over. De mafia was blij.
Nummer 23:
Patrique89 = 23
Tdrone geregistreerd op de 23e
Voet:
Etcetera [AKQ SC #1369] Waar politici op de oude voet verder gaan
Fiets
Tdrone!
Wielrennen #118 - Met de Vuelta in volle gang
[ Bericht 5% gewijzigd door lynda op 18-10-2012 22:27:47 ]![]()
Hints:
(1)
EllaN: Water in, water uit (topic)
(2)
(3)
(4)
Thevulture: heel seksueel volgens fobo
EllaN: USANew Girl #2 | I broke my penis (topic)Live from Chicago
Calex was lekker aan het busdriven toen zijn bus pech (1) kreeg. Noodgedwongen banjerde hij door een moeras (2) op zoek naar hulp, tot hij iemand hoorde groeten. En zo ging hij voort, op zoek naar een verstopplek (5). "Wel, verdikkeme!" Probeer ik hier een beetje town te redden, ga ik er verdorie zelf nog aan ook. Had ik maar zo'n mooi vest (3)." Het was alsof de mafia zijn gedachten kon lezen, want hij stond plots voor Calex. "Nou Calex (Busdriver), jij gaat vanavond niet masturberen (4)." sprak de mafia terwijl door zijn toedoen Calex' hoofd los van zijn lichaam in het moeras belandde.
Hints:
(1)
EllaN: Water in, water uit (topic)
(2)
(3)
(4)
Thevulture: heel seksueel volgens fobo
EllaN: USANew Girl #2 | I broke my penis (topic)
lynda: onthouding schijnt saai te zijn (topic)
(5)
Lynda: beschrijving fotos in fobo zoekt en gij zult vindenWat doe ik hier?![]()
Nummer 23:
Patrique89 = 23
cosmo 2.0 geregistreeds @ 23:28
Voet:
Fiets
Tdrone!
Wielrennen #118 - Met de Vuelta in volle gang
winnen/cadeau
Cosmo: verschillende prijsvraagtopicsWat doe ik hier?![]()
voor jou geldt hetzelfdequote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:28 schreef lynda het volgende:
Tdrone, bespaar je de moeite met mij echt
Wat doe ik hier?![]()
Waarom komt iedereen bij die seksdingen toch steeds bij mij uit.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Bij jou? Liever bij RockNijntje.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Waarom komt iedereen bij die seksdingen toch steeds bij mij uit.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Ik zit mobiel dus ik zoek morgen wel mee, maar die 23 lijkt me zeker een clue jaOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Nummer 23:
Patrique89 = 23
Voet:
Fiets
Tdrone Wielrennen #118 - Met de Vuelta in volle gang
Dutank dronken/stoned fiets parkeren
winnen/cadeau
Cosmo: verschillende prijsvraagtopics
Ellan : ava
Rugzak
Peter : tas controleren in supermarkt
[ Bericht 1% gewijzigd door lynda op 18-10-2012 23:00:21 ]![]()
Oeh... Die is goed lynda
Live from Chicago
dood
ik weet dat ik niets spel inhoudelijks mag zeggen, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Ik neig naar EllaN momenteelquote:Live from Chicago
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:50 schreef CaLeX het volgende:
dood
ik weet dat ik niets spel inhoudelijks mag zeggen, maarIk hoop dat je er van genietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dood
ik weet dat ik niets spel inhoudelijks mag zeggen, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
dat filmpje wat we toen samen gemaakt hebben zorgt altijd wel voor een happy endquote:Trek eens aan mijn vinger?
Gelukkig maarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
dat filmpje wat we toen samen gemaakt hebben zorgt altijd wel voor een happy end![]()
Owja peter bij de lijst gezet:
tas controleren in supermarkt![]()
dood
ik weet dat ik niets spel inhoudelijks mag zeggen, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Sniper doe es mij contacten per DM
Live from Chicago
Was even douchen.quote:
Goede hints, ik geef het toe. Ik ben echter absoluut, *dramatische blik*, niet wie je wilt hebben. Ik ben slechts townie.![]()
Nummer 23:
Patrique89 = 23
Voet:
Fiets
Tdrone Wielrennen #118 - Met de Vuelta in volle gang
Dutank dronken/stoned fiets parkeren
winnen/cadeau
Cosmo: verschillende prijsvraagtopics
Ellan : ava
Rugzak
Peter : tas controleren in supermarkt
Lynda
[GRTDOJW #2125] Onthouding schijnt saai te zijn....
Kado vriendin. Iets rondom Bergen aan zee
Trofee: Fobo --> AZ kampioen
Naar andere plaatsen gaan: FOK!STOK door Nederland #128 Marken (Bart)
[ Bericht 1% gewijzigd door EllaN op 18-10-2012 23:27:35 ]![]()
Tdrone
Geregistreerd op de 23e
Fiets: Wielrennen #118 - Met de Vuelta in volle gang
straat: [Streetview] Raad de Straat, World Edition #25: Groeten uit Kiev.
Patrique89 = 23
cosmo 2.0
geregistreed @ 23:28
Etcetera
Voet : [AKQ SC #1369] Waar politici op de oude voet verder gaan
Dutank
dronken/stoned fiets parkeren
Cosmo:
verschillende prijsvraagtopics
Ellan :
Cadeau ava
Peter :
Rugzak: tas controleren in supermarkt
Lynda
Naar andere plaatsen gaan: FOK!STOK door Nederland #128 Marken (Bart)![]()
Ik vertrouw lynda, momenteel. DuTank ook. Wie oh wie is de rechercheur? Die moet ook even beter werk doenLive from Chicago
Correctie, ik was overijverig. Het masturberen/onthouding hoorde bij de andere moord. Bij deze uit het lijstje van Kill 2 gehaald bij Lynda.
Kill 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook sterke hints tegen Tdrone. Nu weet ik het niet meer.
[ Bericht 2% gewijzigd door EllaN op 18-10-2012 23:41:29 ]![]()
Ik kom elke keer op Peter uit met zijn PTA topics en de kills van gister in mijn achterhoofd maar verder kan ik niets vinden dus ik zal wel spoken zien ofzo.![]()
Ik zit mobiel, kan er iemand op gomi stemmen voor mij??
iets met ontkenningsfase .....Trek eens aan mijn vinger?
spui je gedachtenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:47 schreef tdrone het volgende:
pffff ik ben aan het twijfelen tussen 2 mensen...Live from Chicago
sexyquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:10 schreef Sajou het volgende:
[..]
De lakens hebben ons vannacht gespaard.Live from Chicago
Something smelly is happening here
Dit is de 2de keer dat er een hint over een voet inzit, en de 2de keer dat die aan mij gekoppeld wordt. En de 2de keer dat Puntenslijpsel 'vergeten' wordt, terwijl zij ook in dat topic gepost heeft. Toeval? I don't think so. Dus laat ik het zelf maar toevoegen in die lijstOh ja: 'haar voet'? Algemeen bekend: hem/haar/hij/zij in kills kloppen niet per se. Dus laten we het op 'voet' houden.
Tdrone
Geregistreerd op de 23e
Troffee: Europese Unie wint Nobelprijs voor de Vrede
Patrique89 = 23
cosmo 2.0
Etcetera
Puntenslijpsel
Voet: [AKQ SC #1369] Waar politici op de oude voet verder gaan
Dutank
Cosmo:
Ellan :
Cadeau ava
Peter :
Lynda
[ Bericht 3% gewijzigd door Etcetera op 19-10-2012 08:13:25 ]It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Dat kan niemand weten, dus die vlieger gaat niet opquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Die hint naar mij kan ik ontkrachten. Want ik ben 22! Volgende week dinsdag pas jarig.
With four other people
And aliens![]()
vraag maar aan wat mensen uit tal. Of aan renesite.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat kan niemand weten, dus die vlieger gaat niet op![]()
Sinds wanneer doet Facebook mee als bron voor hints
With four other people
And aliens![]()
En toen bleek de bom een atoombom, iedreen doohoooooood.
Hup volgende ronde.
Je moeder is een hamster![]()
Dus die Calex heeft voor mijn dood gezorgd. Wat een flippo.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Omg, die spaarde ik vroeger.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:03 schreef Bart het volgende:
Je moeder is een hamster![]()
Was?quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Sorryquote:.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
eens kijken..
Dag 1
Isdatzo (6) DuTank, PS, Crutch, SicSicSics, Cosmo, Tamashii
liesje (5) chuck-norris, Drnick, EllaN, Rave, Etcetera
Crutch (3) Gomi, Plopkweker, Isdatzo
Rave (1) AchJa
TheVulture(5)PatriQue89, Lynda, tdrone, fogel; Peter
Lynda (5) CaLeX, liesje, ijsdraakje, TV, Sajou
Wat hier meteen opvalt is dat niemand die op TV stemde nog vermoord is. En ook van de stemmers op liesje zijn er nog veel over maar zij is dorp.SPOILER: gebeurtenissen na nacht 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag 2
Chuck-n0rr1s (19) Peter, DrNick, DuTank, EllaN, Etcetera, Crutch , tdrone, TV, fogel,CaLeX, SicSicSics, Sajou, PS, Bart, Isdatzo, PatriQue89, IJsdraakje, lynda
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (3) Chuck n0rr1s, cosmo, town elder
Het logische voor de maffia om te doen is gewoon op de kar springen en meedoen met de meute. Hiermee verkleinen ze wel de kansen voor de spionSPOILER: gebeurtenissen na nacht 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag 3
etcetera (1) Peter
Hier valt nog vrij weinig over te zeggen behalve natuurlijk dat de spion 2 keer niet op maffia gestemd heeft, wat nog vrij weinig verdachten overlaat.SPOILER: Gebeurtenissen Na nacht 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?![]()
Omdat ik nu te vdk ben en niet voor 19.00 hersteld ben:
##vote TV
lynda (1) DrNick
The Vulture (2) tdrone, DuTank
KusjeHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Leuke analyse, maar erg naïef om te denken dat als ik maffia zou zijn er alleen maar maffia op mij zou stemmen bij een BM-verkiezing
Ik heb zelf al een keer een maffia gelyncht bovendien, en mijn stem deed ik toen er nog net zo makkelijk voor Crutch gekozen had kunnen worden...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Naar mijn mening is het zo:quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:09 schreef TheVulture het volgende:
Leuke analyse, maar erg naïef om te denken dat als ik maffia zou zijn er alleen maar maffia op mij zou stemmen bij een BM-verkiezing
Ik heb zelf al een keer een maffia gelyncht bovendien, en mijn stem deed ik toen er nog net zo makkelijk voor Crutch gekozen had kunnen worden...
of je bent maffia en alles is logisch
of je bent geen maffia en je hebt gewoon heel erg veel pech gehad met degenen die je beschuldigt, de mensen die op jou stemmen en de hints die je vind.
ik heb het laatste ook gehad in een eerdere ronde maar al met al ben jij degene die ik nu het meest verdacht vind.Wat doe ik hier?![]()
Ik denk inderdaad dat de maffia het wel handig vindt om mij als afleidingsmanoeuvre te gebruiken, en dat verklaart wellicht ook waarom ze mij nog steeds niet killen...
Kijkend naar de hints van gisteravond vind ik het uberhaupt vaag om dan voor mij te gaan terwijl er mensen zijn die sterkere hints op hun naam hebben staan....
Het is nu zaak dat we de goeie lynchen, ik vermoed namelijk dat het spel voor het dorp anders gedaan is met een steeds groeiende cult en de maffia die overleeft...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het "zichzelf oprapen" komt ook terug bij meerdere kills, net zoals de voet en het struikelen....Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Rest van de dag weg..
Tdrone, ik ga met je mee. Blijkt TV dorp te zijn, you're on my list.
lynda (1) DrNick
The Vulture (3) tdrone, DuTank, EllaN![]()
ik laat alleen maar feiten zien. niks anders. Heb zelfs geen directe conclusie getrokken uit mijn analyse. Die mag je van mij interpreteren zoals je wilquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:38 schreef EllaN het volgende:
Rest van de dag weg..
Tdrone, ik ga met je mee. Blijkt TV dorp te zijn, you're on my list.
lynda (1) DrNick
The Vulture (3) tdrone, DuTank, EllaN
en als TV dorp is heeft het dorp denk ik toch verloren.Wat doe ik hier?![]()
Met andere wooren, we nemen het risico om op TV te stemmen en als we niet gelijk hebben dan verliezen we maarquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:41 schreef tdrone het volgende:
en als TV dorp is heeft het dorp denk ik toch verloren.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
geef me een goed onderbouwde, betere optie en ik verander mijn gedachtenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met andere wooren, we nemen het risico om op TV te stemmen en als we niet gelijk hebben dan verliezen we maar
en als we op iemand anders stemmen en we niet gelijk hebben verliezen we ook.
[ Bericht 5% gewijzigd door tdrone op 19-10-2012 11:17:00 ]Wat doe ik hier?![]()
hallo kudde gedragquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met andere wooren, we nemen het risico om op TV te stemmen en als we niet gelijk hebben dan verliezen we maar![]()
![]()
Ik doe er ook niet aan mee en ga vooralsnog voor EllaN
lynda (1) DrNick
EllaN (1) PSLive from Chicago
Dood zijn is geen klap aan.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
ik neig ook die kant op en anders tdrone ofzo. maar ik ga straks als ik klaar ben met studiedingen weer ff rustig kijken![]()
En hoe vaak heeft daar de mafia al wel niet mee gewonnenquote:
With four other people
And aliens![]()
Ik heb het idee dat de maffia met stemmen op mij en Lynda de toon weer probeert te zetten voor een succesvolle dorpslynch, het is namelijk een beproefde tactiek om dan mensen makkelijker mee te krijgen
Op basis van hints twijfel ik tussen Tdrone en EllaNOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
dit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het idee dat de maffia met stemmen op mij en Lynda de toon weer probeert te zetten voor een succesvolle dorpslynch, het is namelijk een beproefde tactiek om dan mensen makkelijker mee te krijgen
Op basis van hints twijfel ik tussen Tdrone en EllaNLive from Chicago
Even de laatste (zover ik kan zien) samenvattingen bij elkaar:quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:05 schreef Etcetera het volgende:
Dit is de 2de keer dat er een hint over een voet inzit, en de 2de keer dat die aan mij gekoppeld wordt. En de 2de keer dat Puntenslijpsel 'vergeten' wordt, terwijl zij ook in dat topic gepost heeft. Toeval? I don't think so. Dus laat ik het zelf maar toevoegen in die lijstOh ja: 'haar voet'? Algemeen bekend: hem/haar/hij/zij in kills kloppen niet per se. Dus laten we het op 'voet' houden.
Tdrone
Geregistreerd op de 23e
Patrique89 = 23
cosmo 2.0
Etcetera
Puntenslijpsel
Dutank
Laatste update FoBo: 23e
Er was bij een eerdere kill een hint naar JFK, en een quote van JFK is favoriete quote nummer 3 in het fobo
Cosmo:
Ellan :
Cadeau ava
Peter :
Lynda
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:31 schreef tdrone het volgende:
eens kijken..
Dag 1
Isdatzo (6) DuTank, PS, Crutch, SicSicSics, Cosmo, Tamashii
liesje (5) chuck-norris, Drnick, EllaN, Rave, Etcetera
Crutch (3) Gomi, Plopkweker, Isdatzo
Rave (1) AchJa
TheVulture(5)PatriQue89, Lynda, tdrone, fogel; Peter
Lynda (5) CaLeX, liesje, ijsdraakje, TV, Sajou
Wat hier meteen opvalt is dat niemand die op TV stemde nog vermoord is. En ook van de stemmers op liesje zijn er nog veel over maar zij is dorp.SPOILER: gebeurtenissen na nacht 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag 2
Chuck-n0rr1s (19) Peter, DrNick, DuTank, EllaN, Etcetera, Crutch , tdrone, TV, fogel,CaLeX, SicSicSics, Sajou, PS, Bart, Isdatzo, PatriQue89, IJsdraakje, lynda
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (3) Chuck n0rr1s, cosmo, town elder
Het logische voor de maffia om te doen is gewoon op de kar springen en meedoen met de meute. Hiermee verkleinen ze wel de kansen voor de spionSPOILER: gebeurtenissen na nacht 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag 3
etcetera (1) Peter
Hier valt nog vrij weinig over te zeggen behalve natuurlijk dat de spion 2 keer niet op maffia gestemd heeft, wat nog vrij weinig verdachten overlaat.En deze zijn nog over om te analyseren:SPOILER: Gebeurtenissen Na nacht 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daar ga ik nu even wat tijd aan besteden. Update volgtquote:Deelnemers
1. TheVulture Profiel I History I Fotoboek
2. liesje1979 Profiel I History I FotoboekTownie
3. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
4. IJsdraakje Profiel I History I Fotoboek Blacksmith
5. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
6. Crutch Profiel | History | Fotoboek Vigilante
7. Plopkweker Profiel | History | Fotoboek Bodyguard
8. tdrone Profiel | History | Fotoboek
9. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek Maffia
10. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
11. AchJa Profiel I History I Fotoboek Townie
12. Puntenslijpsel Profiel I History I Fotoboek
13. DuTank Profiel | History | Fotoboek
14. Sicsicsics Profiel | History | Fotoboek Scout
15. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek
16. CaLeX Profiel | History | Fotoboek Busdriver
17. EllaN Profiel | History | Fotoboek
18. Honkeytonk Profiel | History | FotoboekTownie
19. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek Townie, burgemeester
20. DrNick Profiel | History | Fotoboek
21. Peter Profiel | History | Fotoboek
22. Cosmo2.0 Profiel | History | Fotoboek
23. Xperia Profiel | History | Fotoboek Townie
24. lynda Profiel | History | Fotoboek
25. Bart | History | Fotoboek Lover
26. Gomi Fotoboek Doctor
27. Sajou Fotoboek
28. Fogel
[ Bericht 0% gewijzigd door Fogel op 19-10-2012 11:46:38 ]I'm surrounded by morons!
Dat heb ik ook, maar ik twijfel eerder tussen Tdrone en Lynda, als ik naar de hints kijk.quote:It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Of een cult(leader) die geen aandacht op zich wil vestigen. Waarom lijkt niemand aan die groep te denkenals alle maffia dood is, dan wint volgens mij de cult als die genoeg stemmen heeft
Dan kan er nog zo goed op de mafia gejaagd worden, het is niet de enige tegenstander die we hebben dit spel!
With four other people
And aliens![]()
de cult is ook echt een grap
Live from Chicago
In post 234 heb ik een paar hints richting DuTank toegevoegd. Die zijn onderstreept.
Ik zoek verder.I'm surrounded by morons!
Dit zet mij er toe aan om nu te gaan voor jou.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar ik twijfel eerder tussen Tdrone en Lynda, als ik naar de hints kijk.
Mij krijgen jullie echt niet dood hoor overdag.. Iets meer moeite doen![]()
![]()
Ik heb meer hints tegen tdrone gevonden dan tegen jou, mocht je dat vergeten zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Dit zet mij er toe aan om nu te gaan voor jou.
Mij krijgen jullie echt niet dood hoor overdag.. Iets meer moeite doen
With four other people
And aliens![]()
Vote mequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb meer hints tegen tdrone gevonden dan tegen jou, mocht je dat vergeten zijn![]()
![]()
en de maffia lacht zich de gaten in hun broek, waarschijnlijk
Live from Chicago
Ik vind het leuk om stemmen tegen te krijgen.. Dan weet ik zeker wie ik extra moet uitzoeken
En dit:quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en de maffia lacht zich de gaten in hun broek, waarschijnlijk![]()
Vergeet SLs niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en de maffia lacht zich de gaten in hun broek, waarschijnlijkI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
ja, die ookquote:Live from Chicago
Maar jullie hebben een alziend oog, da's niet eerlijkquote:
Ik vertrouw op de gevonden hints richting EllaN en ik weiger nogmaals op het maffiatreintje te springen wat overduidelijk is klaargezet
#EllaN
lynda (1) DrNick
EllaN (2) PS, TVOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Verder niks concreet meer kunnen vinden. Moet weer werken.
Op basis van de hints die door anderen gevonden zijn lijken tdrone en lynda de beste kandidaten, ikzelf heb er niks meer aan toe kunnen voegen. Maar wie van de twee de beste kandidaat is, da's weer lastig.
Ik wacht nog even met stemmen.I'm surrounded by morons!
Je weet zelf ook dat PS al een target is geweest..?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:05 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Ja, dat weet ik. Maar de eerste keer dat deze hint naar voren kwam werd ook alleen mijn naam genoemd. Mijn punt is vooral dat er blijkbaar lekker selectief hints worden bekeken, en dát is ook al verdacht op zichzelf.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:35 schreef lynda het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat PS al een target is geweest..?
Of ik vergis me nu met dagen, en was PS toen al target geweest? In dat geval zit ik er gewoon naast en is PS tot op heden blijkbaar onschuldig
With four other people
And aliens![]()
Hey drnick
Calex was lekker aan het busdriven toen zijn bus pech (1) kreeg. Noodgedwongen banjerde hij door een moeras (2) op zoek naar hulp, tot hij iemand hoorde groeten. En zo ging hij voort, op zoek naar een verstopplek (5). "Wel, verdikkeme!" Probeer ik hier een beetje town te redden, ga ik er verdorie zelf nog aan ook. Had ik maar zo'n mooi vest (3)." Het was alsof de mafia zijn gedachten kon lezen, want hij stond plots voor Calex. "Nou Calex (Busdriver), jij gaat vanavond niet masturberen (4)." sprak de mafia terwijl door zijn toedoen Calex' hoofd los van zijn lichaam in het moeras belandde.
Hints:
Thevulture
Doping #48 Beerput (topic)
(3) VOICE OF HOLLAND 3#51 Borstzakjes op je tetjes (topic)
Heel seksueel volgens fobo
EllaN:
Moeras: Water in, water uit (topic)
Mannen in uniform topic
(4)
Tamashii:
heel veel SEX topics
Vest: H&M topic
EllaN:
Niet masturberen: USANew Girl #2 | I broke my penis (topic)
lynda:
onthouding schijnt saai te zijn (topic)
beschrijving fotos in fobo zoekt en gij zult vinden
DrNick
Gast klopt aan net nadat ik klaar ben met fappen
Fietsen zijn duur![]()
Ik neem aan dat die "fietsen zijn duur" hint slaat op de andere kill?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:04 schreef lynda het volgende:
Hey drnick
Hints:
Thevulture
EllaN:
Mannen in uniform topic
(4)
Tamashii:
heel veel SEX topics
EllaN:
lynda:
DrNick
Fietsen zijn duurWat doe ik hier?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt deze? Er zijn meerdere keren verkeerde lijsten heen en weer gekopieerd overal
[ Bericht 15% gewijzigd door lynda op 19-10-2012 14:08:15 ]![]()
Jaaaaaa dat weten we.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben toch echt op 30 oktober geboren!
Joe!.
Don't be a drag, just be a queen!![]()
Ik ontken alles, de lover was verantwoordelijk voor jouw dood!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:03 schreef Bart het volgende:
It wasn't me
Trek eens aan mijn vinger?
Hela, dat is je heel erg met het spel bemoeien.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
##vote PatriQue89
Just because
Waar is die stemlijst
lynda (2) DrNick, Peter
EllaN (2) PS, TV
PatriQue89 (1) Etc.It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
TV, tdrone en lynda zijn gebasseerd op de hints die gepost zijn de grootste verdachten op moment.
En omdat TV al langer verdacht is, ga ik ook voor hem.
##Vote TheVulture
lynda (2) DrNick, Peter
The Vulture (4) tdrone, DuTank, EllaN, Cosmo
EllaN (2) PS, TV
PatriQue89 (1) Etc.Don't be a drag, just be a queen!![]()
Ik heb pm's die niet willen laden en ik moet weg, nu ga ik de hele tijd denken OMG WAT STAAT ERIN OMGI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Mijn PM doet ook aidsig. Ik heb je er 1 gestuurd, en ik wilde je een deel 2 sturen, maar het werkt nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:56 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb pm's die niet willen laden en ik moet weg, nu ga ik de hele tijd denken OMG WAT STAAT ERIN OMGMaar dat heb ik 100x geprobeerd, dus misschien zijn al die PMs van mij
Laffe huichelaar![]()
Nee, ik kan wel in mijn inbox, maar kan ze niet openen. Eén van jou inderdaad.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn PM doet ook aidsig. Ik heb je er 1 gestuurd, en ik wilde je een deel 2 sturen, maar het werkt nietMaar dat heb ik 100x geprobeerd, dus misschien zijn al die PMs van mij
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Dus is de 100x niet 1 keer succesvol geweestquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik kan wel in mijn inbox, maar kan ze niet openen. Eén van jou inderdaad.
Laffe huichelaar![]()
##Vote TheVulture
lynda (2) DrNick, Peter
The Vulture (5) tdrone, DuTank, EllaN, Cosmo, PatriQue89
EllaN (2) PS, TV
PatriQue89 (1) Etc.
TEVENS WIL IK WEL EVEN AANGEVEN DAT HET NATUURLIJK WEL HEEL VERDACHT IS DAT ETCETERA OP MIJ STEMT, TERWIJL ER GEEN ENKELE HINT NAAR MIJ ISBehalve dan een lullig hintje over 23, TERWIJL IK DIT NIET BEN
![]()
![]()
Wat is?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
Hela, dat is je heel erg met het spel bemoeien.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
je caps lock staat aan en je maakt je op deze manier alleen maar verdachterquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:00 schreef PatriQue89 het volgende:
##Vote TheVulture
lynda (2) DrNick, Peter
EllaN (2) PS, TV
PatriQue89 (1) Etc.
TEVENS WIL IK WEL EVEN AANGEVEN DAT HET NATUURLIJK WEL HEEL VERDACHT IS DAT ETCETERA OP MIJ STEMT, TERWIJL ER GEEN ENKELE HINT NAAR MIJ ISBehalve dan een lullig hintje over 23, TERWIJL IK DIT NIET BEN
Wat doe ik hier?![]()
Nog twee hints die wellicht naar Ellan wijzen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:04 schreef lynda het volgende:
Hey drnick
Hints:
Thevulture
EllaN:
Mannen in uniform topic
(4)
Tamashii:
heel veel SEX topics
EllaN:
lynda:
DrNick
Fietsen zijn duur
1) [DEF]SC#480 Tijd voor een bakkie pleur. Bakkie pleur - pleuren = vallen/struikelen?
2) In de kill op CaLeX staat: probeer ik hier een beetje town te redden. Ellan post heel veel in DEF, en wie moet het land redden? DefensieI'm surrounded by morons!
Als we het toch over verdacht hebben he.. Waarom heb jij alleen nog maar hints naar dorpjes gezocht? Samen met Ellan kom je op mij uit maar verder?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
je caps lock staat aan en je maakt je op deze manier alleen maar verdachter![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nog twee hints die wellicht naar Ellan wijzen?
1) [DEF]SC#480 Tijd voor een bakkie pleur. Bakkie pleur - pleuren = vallen/struikelen?
2) In de kill op CaLeX staat: probeer ik hier een beetje town te redden. Ellan post heel veel in DEF, en wie moet het land redden? Defensie![]()
![]()
![]()
Nicequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nog twee hints die wellicht naar Ellan wijzen?
2) In de kill op CaLeX staat: probeer ik hier een beetje town te redden. Ellan post heel veel in DEF, en wie moet het land redden? Defensie
Dit zijn wel de hints zoals Hara en Timmmmm ze in het verleden maakten
[ Bericht 2% gewijzigd door TheVulture op 19-10-2012 14:14:22 ]Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
SPOILER: kill 1, CalexOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kill 2, ijsdraakjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The fuckquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:00 schreef PatriQue89 het volgende:
![]()
With four other people
And aliens![]()
Ben je nu zo blij dat ik bijdraag aan de zoektocht of vooral omdat ik de focus (want jij hebt nog steeds meer hints tegen je) bij je weghaal?quote:
Die focus maakt mij echt niets uit ik weet dat ik dorp ben, ik weet dat meerdere mij geloven daarin dus tja ach.. Als men dan maar bezig blijft met hints naar mij zoeken dan is het makkelijker om dat om te draaien en hun stem en zoekgedrag uit te zoeken zoals bij Tdrone en Ellan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben je nu zo blij dat ik bijdraag aan de zoektocht of vooral omdat ik de focus (want jij hebt nog steeds meer hints tegen je) bij je weghaal?
Dus ik waardeer je inbreng in het algemeen gewoon
En jouw hints bevestigen andere hints weer..![]()
mijn vote vandaag baseer ik voornamelijk op het gedrag en de hints naar TV en voor dat gedrag heb ik objectief gekeken naar de gebeurtenissen na kills en tijdens stemmingenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:06 schreef lynda het volgende:
[..]
Als we het toch over verdacht hebben he.. Waarom heb jij alleen nog maar hints naar dorpjes gezocht? Samen met Ellan kom je op mij uit maar verder?
Ik heb niet het idee dat ik op jou focus ofzo, eerder dat jij op mij gefocust bent nadat je die hints naar mij vond.Wat doe ik hier?![]()
Ik bekijk de overige users net zo hoor, je valt mij gewoon extra op doordat je naar mij hints zoekt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
mijn vote vandaag baseer ik voornamelijk op het gedrag en de hints naar TV en voor dat gedrag heb ik objectief gekeken naar de gebeurtenissen na kills en tijdens stemmingen
Ik heb niet het idee dat ik op jou focus ofzo, eerder dat jij op mij gefocust bent nadat je die hints naar mij vond.
Das nooit goed![]()
![]()
Maar je bent toch bijna jarig en dan krijg je toch cadeautjesquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:00 schreef PatriQue89 het volgende:
![]()
--
tijd dat ik weer aan school ga![]()
![]()
Ik twijfel heel erg tussen lynda en EllaN nu, voor beiden is relatief "overtuigend" bewijs gevonden, naar mijn mening in tegenstelling tot TV en PatriQue wat meer op "gevoelens" en "gedrag in het topic" gebaseerd lijkt te zijn dan "overtuigend" bewijs gebaseerd op hints.
Maargoed, ik ben n00b, kan er natuurlijk flink langs zitten.
Hoe dan ook: het betoog van onschuld van lynda is vrij overtuigend, en dus stem ik op.... *tromgeroffel*
##Vote EllaN
lynda (2) DrNick, Peter
EllaN (3) PS, TV, Fogel
PatriQue89 (1) Etc.I'm surrounded by morons!
Tdrone
Geregistreerd op de 23e
Patrique89 =23
cosmo 2.0
Etcetera
Puntenslijpsel
Dutank
Laatste update FoBo: 23e
Er was bij een eerdere kill een hint naar JFK, en een quote van JFK is favoriete quote nummer 3 in het fobo
Cosmo:
Ellan :
Cadeau ava
Peter :
Lynda
Dr nick
Fietsen zijn duur
Fogel
Winnaar yvonne awards
dat we deze nu pas zien is wel heel erg slechtWat doe ik hier?![]()
ach mens, ga toch koken!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:24 schreef lynda het volgende:
[..]
Maar je bent toch bijna jarig en dan krijg je toch cadeautjes![]()
--
tijd dat ik weer aan school ga![]()
![]()
![]()
##Vote EllaN
lynda (2) DrNick, Peter
EllaN (4) PS, TV, Fogel, Sajou
PatriQue89 (1) Etc.
Ligt er dik op lijkt mij,![]()
#Vote TVquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:42 schreef Sajou het volgende:
##Vote EllaN
lynda (2) DrNick, Peter
The Vulture (6) tdrone, DuTank, EllaN, Cosmo, PatriQue89, Tamashii
EllaN (4) PS, TV, Fogel, Sajou
PatriQue89 (1) Etc.
Ligt er dik op lijkt mij,
Heb geen internet meer thuis, dus alles van mobiel.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Forum Opties Forumhop: Hop naar: