Dat mag je zeggen, maar er wordt zelden heel slim gespeeld.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
er wordt ook gewoon kankerdom gespeeld deze ronde. mag ik dat zeggen? Dat mag ik zeggen.
zolang het niet specifiek op personen gericht is, of inhoudelijk over het spel gaat, maar het een algemene observatie is kan dat heul geen kwaad
Ik speel haske superduper slim hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat mag je zeggen, maar er wordt zelden heel slim gespeeld.
#42 was daar een uitzondering van en een van de laatste rondes toen er nog 3 spelers over waren en er niet gekilled werd door de maffia om verwarring te veroorzaken. Maar voor de rest is het meer geluk dan wijsheid, ook al willen sommige spelers je anders doen geloven.
Jij bent SL...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik speel haske superduper slim hoor
Oh, zo'n kwartet!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:09 schreef Harajuku. het volgende:
Sics gaat Moh ophalen voor de volgende ronde.
quote:
Serieus?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
liesje (3) DuTank, TV, PS
TheVulture (2) tdrone, Cosmo
etcetera (1) Peter
#vote TheVulture
Want:
Cannibal Corpse - rockfan
lach van oor tot oor - humoristisch
En de hele homoseksuele kill
SPOILER: KILL 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KILL 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KILL 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scics ging na de beschuldigingen op hem 2 andere beschuldigen.. Ow wacht er is nog een 3e. Maar dat kan de spion zijn.
Zo zocht chuck hints naar Bart die uiteraard niet kloppen, want bart is dood dorp.
Ook was chuck het eens met Gomi die nu ook dood is.
TV ging hints zoeken naar wat bleek de vigilante (crutch)
[ Bericht 0% gewijzigd door lynda op 18-10-2012 14:52:27 ]![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:43 schreef lynda het volgende:
zal nog wel wat missen maar ff snel een en ander bij elkaar gezocht. Echt veel is het niet
Sommige mensen stemmen raar, verdacht maken van andere (inmiddels dode) dorpjes..SPOILER: KILL 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KILL 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er waren ook hints tegen jou, maar die staan niet (meer) in de lijst. Heb op dit moment geen tijd om te graven helaas.SPOILER: KILL 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ik zoek ff!oee ik sta erbijquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lynda heeft ook het nodige GAM en MEN in de pohi staan.![]()
Nog meer ?![]()
![]()
Het waren zowel de hints als het gedrag van Crutch samen... maar ik heb uiteindelijk niet op hem gestemd he... bovendien zou ik hem dan nooit in de daaropvolgende nacht om laten leggen omdat dat de verdenking wel heel erg op mij zou leggen... misschien is dat wel wat de maffia nu doet omdat het hen wel goed uitkomtquote:[b]Op
TV ging hints zoeken naar wat bleek de vigilante (crutch)Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Tamashii heeft het ook wel heel erg op mij voorzien trouwens zonder ook maar enige inhoud aan het topic of de zoektocht naar hints te geven...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Goede lijst :
liesje (4) DuTank, TV, PS, DrNick
TheVulture (3) tdrone, Cosmo, Tamashii
etcetera (1) PeterOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Bij die eerste kill... Struikelen en calex z'n fobo.
Oeh, mijn metro is er.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
liesje (5) DuTank, TV, PS, DrNick, patrique89
etcetera (1) Peter
Ben niet meer online tot een uur of 9. Dus op mijn gevoel af.![]()
Wat zou ik een flater slaan als liesje dorp blijkt te zijn en gelyncht gaat worden
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik ga dan wel lachen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:40 schreef DuTank het volgende:
Wat zou ik een flater slaan als liesje dorp blijkt te zijn en gelyncht gaat wordenI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ok ik heb even nog niet naar de hints van anderen gekeken. Dit is wat ik vind.
Kill 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kill 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemrijtje van de eerste lynch:
Chuck-n0rr1s (18) Peter, DrNick, DuTank, EllaN, Etcetera, Crutch , tdrone, TV, fogel,CaLeX, SicSicSics, Sajou, PS, Bart, Isdatzo, PatriQue89, IJsdraakje
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (2) Chuck n0rr1s, Cosmo
Hints eerste nachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, ik heb even genoeg gedaan.
[ Bericht 6% gewijzigd door EllaN op 18-10-2012 16:51:02 ]![]()
There is no place like home/home is wherever I'm with you > Etcetera vind ik best een goed gevonden hint
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
Ik ben zo wederom een paar uur weg, dus nu maar vast een vote:
liesje (6) DuTank, TV, PS, DrNick, patrique89, fogel
etcetera (1) Peter
En lynda, bedankt dat je jezelf erbij had gezet in de hintlijst eerder vandaag
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Etcetera is my next suspectquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
There is no place like home/home is wherever I'm with you > Etcetera vind ik best een goed gevonden hint
maar ik vertrouw jou ook nietquote:
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
Dat mag, maar iedereen heeft altijd een standaard wantrouwen tegenover me, omdat ik natuurlijk altijd een badboy ben op dit forumquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
maar ik vertrouw jou ook niet
en omdat ik dit spel al jaren met je speel liefjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat mag, maar iedereen heeft altijd een standaard wantrouwen tegenover me, omdat ik natuurlijk altijd een badboy ben op dit forumLive from Chicago
Verdomme, ik kan maar geen tijd vinden om hints te zoeken...
ik beloof beterschap..
liesje (7) DuTank, TV, PS, DrNick, patrique89, fogel, rave
etcetera (1) Peter![]()
Hoe vaak is er eigenlijk al een mafiameet geweest? Uiteraard op Schiphol, na de detectiepoortjes.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
liesje (8) DuTank, TV, PS, DrNick, patrique89, fogel, rave, Calex
etcetera (1) PeterTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
hopen dat de maffia de lijer schiet vanavondquote:Trek eens aan mijn vinger?
Lijers.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:23 schreef CaLeX het volgende:
[..]
hopen dat de maffia de lijer schiet vanavondI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ik heb het al jaren niet meer gespeeldquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en omdat ik dit spel al jaren met je speel liefje![]()
En de laatste keer dat iedereen mij zo verdacht vond, was ik nog dorp ook
ow en wil meneer of mevrouw de blacksmit even zorgen voor een kogelwerend vest voor PS?
Aangezien de maffia gister al heeft geprobeert haar te vermoorden, kunnen we er wel vanuit gaan dat ze iig geen maffia is...Trek eens aan mijn vinger?
liesje (9) DuTank, TV, PS, DrNick, patrique89, fogel, rave, Calex, lynda
etcetera (1) Peter
##vote liesje.![]()
Dit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:46 schreef lynda het volgende:
Ik weet gewoon niet op wie ik moet stemmen
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Ik kan niet ontkennen dat het een goed gevonden hint isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
There is no place like home/home is wherever I'm with you > Etcetera vind ik best een goed gevonden hintMaar ik ga zeker wel ontkennen dat ik mafia ben! Hints kunnen naar meer mensen leiden is mijn ervaring.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Forum Opties Forumhop: Hop naar: