SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. TheVulture Profiel I History I Fotoboek
2. liesje1979 Profiel I History I Fotoboek
3. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
4. IJsdraakje Profiel I History I Fotoboek
5. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
6. Crutch Profiel | History | Fotoboek Vigilante
7. Plopkweker Profiel | History | Fotoboek Bodyguard
8. tdrone Profiel | History | Fotoboek
9. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek Maffia
10. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
11. AchJa Profiel I History I Fotoboek Townie
12. Puntenslijpsel Profiel I History I Fotoboek
13. DuTank Profiel | History | Fotoboek
14. Sicsicsics Profiel | History | Fotoboek Scout
15. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek
16. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
17. EllaN Profiel | History | Fotoboek
18. Honkeytonk Profiel | History | FotoboekTownie
19. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek Townie, burgemeester
20. DrNick Profiel | History | Fotoboek
21. Peter Profiel | History | Fotoboek
22. Cosmo2.0 Profiel | History | Fotoboek
23. Xperia Profiel | History | Fotoboek Townie
24. lynda Profiel | History | Fotoboek
25. Bart | History | Fotoboek Lover
26. Gomi Fotoboek Doctor
27. Sajou Fotoboek
28. Fogel
Belangrijke linkjes:
Nacht 1
Dag2
Nacht 2
[ Bericht 0% gewijzigd door Harajuku. op 17-10-2012 22:32:29 ]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:31 schreef Harajuku. het volgende:
Town Elder heeft ook op Crutch gestemd.
Nee, ik had town elder toegevoegd, maar die is verloren gegaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:36 schreef Crutch het volgende:
Dan is cosmo Town Elder of diegene mag anoniem stemmen?
town elder mag ook op een ander stemmen dan dat hij publiekelijk heeft gedaan toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:36 schreef Crutch het volgende:
Dan is cosmo Town Elder of diegene mag anoniem stemmen?
You got it, maar dat bedoelde Crutch nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:36 schreef Peter het volgende:
[..]
town elder mag ook op een ander stemmen dan dat hij publiekelijk heeft gedaan toch?
Ja ik snap het nu, de stem stond er gewoon niet bijquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:36 schreef Peter het volgende:
[..]
town elder mag ook op een ander stemmen dan dat hij publiekelijk heeft gedaan toch?
Allemaal.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:38 schreef Crutch het volgende:
Hara bewaar je nog wat van die groene mentos?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:39 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik het schrijf krijg je het heel summier, ik ben dingen aan het doen atm
ik kan ook voortaan route mobiel laten sturen als ie de ANWB beltquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:42 schreef Crutch het volgende:
Als je iets van Timmmmmmmmmm wil moet je een trui breien.
Dan zijn ze iig op tijd ipv twee uur later.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:43 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik kan ook voortaan route mobiel laten sturen als ie de ANWB belt
weet je wel dat ik soms 100 km moet rijden voor een pech geval? sorry dat het ons dan eens 2 uur kost. maar dan heb je ook wat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan zijn ze iig op tijd ipv twee uur later.
Ik zal wel een tragische dood voor je schrijven. Dan kan hij 5 minuutjes verlaat zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:41 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
TIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zal wel een tragische dood voor je schrijven. Dan kan hij 5 minuutjes verlaat zijn
Noem je me nou geval?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
weet je wel dat ik soms 100 km moet rijden voor een pech geval? sorry dat het ons dan eens 2 uur kost. maar dan heb je ook wat.
route mobiel () doet start hulp, lekke band en anders sleep
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:46 schreef timmmmm het volgende:
Ik zet nu gewoon leuke chickies in de wacht voor je hè, dat je even weet wat ik voor je over heb
DINGDONG DE DEURBEL GAATquote:
SPOILER: maak de deur openOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Prachtig hoor!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:01 schreef timmmmm het volgende:
Meer kan ik er niet van maken op short notice
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:01 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een droeve regenachtige (KUTWEER) herfstdag in onze pittoreske plaatsje, waar het weer even somber was als de stemming van de dorpsbewoners. Gisteren waren er een paar gruweldaden gepleegd, en het dorp was op zichzelf aangewezen de moordenaar te vinden.
Samengekomen voerden de verdwaasde dorpsbewoners een verhitte discussie over het onrecht dat hun aangedaan was. “Jij bent schuldig’ ‘nee, jij, nee, jij’. Zo had het nog dagen doorgegaan, maar één brak onder de spanning. ‘Ik heb het gedaan, ik beken!’, zo kreet chuck norris (maar dan raar geschreven)
‘Vind je het gek?’ riep hij de menigte toe. ‘Jullie zijn nou ook niet echt zo leuk dat je zegt, laat ik die eens laten leven, of wel soms?’ Het volle dorpsplein omsingelde hem langzaam maar zeker, en opeens blikkerde overal staal in de handen van de des duivelse menigte.
‘Nee, verdwijn, van me af! Mafiamaatjes, red me!’. Maar het mocht niet baten, iedereen deed mee. Laten we wel wezen, Chuck Norris neerhalen is ook wel een eer. Maar geen gemakkelijke taak. De eerste die uithaalde, miste, en werd geveld door een roundhouse kick in the face. Hij begon er wel de lol van in te zien, en begon te zingen. ‘Can’t touch this, tudududu’. Toen vielen ze allen tegelijk aan, en hoewel hij er 2, 4, in totaal 8 neerkreeg, bezweek onze Chuck uiteindelijk toch onder de vele aanvallers. Hij kreeg een van zijn mafiamaatjes in het vizier, en zelfs hij stak hem neer. ‘Ook gij, Brutus…’
Zo geschiedde het eind van de eerste der maffioso. RIP
Speciale rollen, you know the drill. Voor 21.30 aub.
quote:
heb ik voor je gedaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:04 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan zelf de OP niet meer aanpassenZwart is toch wel lastig
Chuck de mafiarechercheur, zelfs na zijn dood kan ie nog OP's wijzigen!quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Chuck de mafiarechercheur, zelfs na zijn dood kan ie nog OP's wijzigen!
Wijze man hier.quote:
Nopequote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar zal iedereen die niet op Chuck gestemd heeft nu maffia zijn?
Lijkt me niet toch?Ik bedoel.. dat zou te voordehandliggend zijn
Ah okquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:44 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Nope
iedereen die niet op chuck gestemd heeft wel een grote kans om spion te zijn
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:15 schreef timmmmm het volgende:
Systeemmededeling!
Als je doodgemaakt wordt omdat je je opgeeft, maar vervolgens niks meer doet, verdien je het te sterven. Vandaar dat Hara en ik van onze hemelse hoogte afdalen om Honkeytonk (dorp) en Xperia (dorp) keihard kapot te schoppen en ter helle af te laten dalen.
Dat zal ze leren tweemaal achter elkaar niet te stemmen
En als we pech hebben zijn het nog townies ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:15 schreef timmmmm het volgende:
Systeemmededeling!
Als je doodgemaakt wordt omdat je je opgeeft, maar vervolgens niks meer doet, verdien je het te sterven. Vandaar dat Hara en ik van onze hemelse hoogte afdalen om Honkeytonk (dorp) en Xperia (dorp) keihard kapot te schoppen en ter helle af te laten dalen.
Vandaar dat er (dorp) achter hun naam staat. Dat is hun rol. Sorry, volgende keer zal ik duidelijker zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
En als we pech hebben zijn het nog townies ook.
Huh ohquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vandaar dat er (dorp) achter hun naam staat. Dat is hun rol. Sorry, volgende keer zal ik duidelijker zijn
Grrrr.... Lekker dan!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:15 schreef timmmmm het volgende:
Systeemmededeling!
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:03 schreef DuTank het volgende:
Ok mooi
Liesje en Etcetera zijn nu ook overduidelijk maffia, elkaar beetje verdedigen en zelfde stemgedrag
Waarom in hemelsnaam?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:15 schreef Crutch het volgende:
Ik hoop toch echt wat info te zien te krijgen van de tracker en watcher de volgende keer.
Dan maar via BM ja, of waag eens een gokje als je info superduper belangrijk is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam?Dan verraden ze zichzelf toch... ze zouden het via de BM kunnen spelen, maar dat is ook een risico als dat een maffioso blijkt te zijn...
En het komt je als maffia wel goed uit als je weer wie het zijn he...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:22 schreef Crutch het volgende:
Er zijn twee waarnemers dus het is geen catastrofe als er dan toch één doodgaat, js.
Hypotetisch gezien wel ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En het komt je als maffia wel goed uit als je weer wie het zijn he...
De Honky-trein.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:28 schreef EllaN het volgende:
Kent men de Honkey-trein nog?
Of was dat niet Honkey? Die had zichzelf zo ontzettend verdacht gemaakt een paar spellen geleden en de maffia maakte daar heel mooi gebruik van.
De Honkeytreinquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:28 schreef EllaN het volgende:
Of was dat niet Honkey? Die had zichzelf zo ontzettend verdacht gemaakt een paar spellen geleden en de maffia maakte daar heel mooi gebruik van.
was wel een stunt geweest. 19 vote onterechtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Honkeytrein
Ik dacht dat we vanmorgen allemaal op de Chucktrein gingen maar dit bleek het goede spoor
zo ging het bij Honkey welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
was wel een stunt geweest. 19 vote onterecht
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:28 schreef EllaN het volgende:
Ja daar zat ik toen ook bij.... meesterlijke ronde was datquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]ik geloof dat ik toen maffia was en de korrels uit mijn broek heb gelachen
Jij niet?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:35 schreef TheVulture het volgende:
"Ja hallo, wil de cult zich even melden" ... Crutch wil jullie dood hebben
Jawel, alleen heb ik niet de power om het voor elkaar te krijgenquote:
Heb je überhaupt power?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jawel, alleen heb ik niet de power om het voor elkaar te krijgen
Alleen om te lynchenquote:
lijersquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:15 schreef timmmmm het volgende:
Systeemmededeling!
Eat that, stomme Crutch!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:03 schreef Crutch het volgende:
Gelukkig nog net een scout gekilled.
Maar nu ben ik dood.
quote:
Geloofwaardigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
Chuck!
Je was de enige die ik echt vertrouwde, lul!
Good ole times!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:08 schreef Etcetera het volgende:
1 ding he, voor we weer echt serieus worden: de homo-erotisch getinte moord. Wauwpareltje
Timmmmmmmmmmm of Hara, schitterend geschreven
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
Chuck!
Je was de enige die ik echt vertrouwde, lul!
ff wat kronkelsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:05 schreef DuTank het volgende:
Na de vorige nacht heeft de mafia bloedgeproefd, meer mensen zullen moeten volgen. Deze mafia kon zichzelf op de rug kloppen, wat een target! Door het raam zag de mafia zijn favoriete film op tv, Saw III.
"Gegroet", sprak de mafia. Gomi schrok op, verslikte zich in zijn coco puffs terwijl hij rende zoals hij nooit had gedaan en struikelde halfstikkend over de voet van de mafia. Gomi voelde dat dit het einde is, hij wist het zeker. "Alsjeblieft, ik heb nog zoveel te doen!"
Helaas, het mocht niet baten. De mafia trapte Gomi(doctor) zo hard op zijn hoofd dat zijn herseninhoud de kamer mooi kleurde.
Gelukkig voor het dorp wordt dit een moord zoals die van JOhn F. Kennedy en zijn belager.
Met mijn penis in je mond!quote:
Misschien dat die feest-hints dan toch op Rave_NL wijzen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
liesje (6) chuck-norris, Drnick, EllaN, Rave, Etcetera, Bart ,= team abo
Ja enorm! Want zelfs al was hij al bijna dood bleef ik hem verdedigen omdat ik zo graag verdacht wilde zijn, Klinkt redelijk he?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Teleurgesteld in je maffiamaatje?
Of course.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Zitten er in dat stuk dat over PS gaat nu ook aanwijzingen die wijzen op de mogelijke moordenaar?
Peter is ook van het nieuws en gister eventueel een hele magerequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Dan heb ik misschien wat gevonden:
Het laatste mafialid had ook al niet echt geluk. Hij hoorde het nieuws over Sic en raakte hierdoor zo van slag dat hij zijn heil in het geloof zocht. Maar hoe je het ook wendt of keert, bloed moet vloeien. Het mafialid raapte zichzelf op, pakte zijn ring van de tv en ging op pad.
Puntenslijpsel was net op pad, tot ze wat achter zich hoorde. Dom van haar, het was maar een voorbijrazende trein. Niet veel later vloog er een vliegtuigje behoorlijk laag over. PS vond dit nogal apart, maar ze moest verder.
Ze draaide zich om, slaakte een gil van schrik en rende weg.
Peter:
ONZ Ik heb zin in hosties
PTA Treinentopic #450 Koplooptopic!
Erg mager maar ik zoek even verder...
Hij is Redactie Frontpagequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:42 schreef lynda het volgende:
[..]
Peter is ook van het nieuws en gister eventueel een hele magere
‘Foppen was nalatig in salmonellazaak’ topic ("Giftig"? )
Ja het was het eerste wat ik tegen kwam... maar ik vind het nog geen Hara-Timmmmm materiaalquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:44 schreef lynda het volgende:
Zn fobo staat er ook vol mee, maar ik vind hem wel euhm matig om het zo te zeggen.
Zou best kunnen maar toch.
Des te makkelijker eventuele hints naar hem wijzen, toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:46 schreef tdrone het volgende:
mag ik trouwens tussendoor even opmerken dat fogel wel erg beperkt is qua pohi en geen fobo heeft..
Ik heb nooit een fobo gehad, ook geen avatar. Vind ik overbodig en ga dat ook niet speciaal voor dit spel maken na 9 jaar zonderquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:46 schreef tdrone het volgende:
mag ik trouwens tussendoor even opmerken dat fogel wel erg beperkt is qua pohi en geen fobo heeft..
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Chuck? Serieus? Met zulke hints? En zulke hints naar anderen? Damn. Maffia zet de toon.
Ik kan geen enkel andere reden verzinnen om dit soort uitspraken te doen over iemand die overduidelijk mafia was, tenzij je natuurlijk zelf mafia bent. Vulture probeerde het tij voor zichzelf nog te keren door op zijn casa-genoot Chuck te stemmen inzake de lynchpartij, maar wie trapt daarin? Ik niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het zegt... ik dacht precies hetzelfde
Mensen die zelf amper de moeite nemen om te zoeken maar wel gelijk stemmen
Precies wat ik dus ook dacht, maar wat zullen we ons voor de kop slaan als ze beide dorp zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:48 schreef Bart het volgende:
Mede-dorpsgenoten. We zijn het er inmiddels allemaal over eens dat Chuck een mafiakopstuk was. Vóór de gewelddadige maar terechte lynchpartij was de meerderheid er al achter, maar nu heeft iedereen zekerheid.
Wat echter niet vergeten mag worden, is het volgende. Op het moment dat er reeds overduidelijke bewijzen tegen Chuck waren, vonden TV en Liesje het nodig om ons te vertellen dat Chuck absoluut geen mafia was. Zie de volgende quotes ter herinnering:
[..]
[..]
Ik kan geen enkel andere reden verzinnen om dit soort uitspraken te doen over iemand die overduidelijk mafia was, tenzij je natuurlijk zelf mafia bent. Vulture probeerde het tij voor zichzelf nog te keren door op zijn casa-genoot Chuck te stemmen inzake de lynchpartij, maar wie trapt daarin? Ik niet.
Hierbij dan ook het dringende verzoek aan onze nobele burgemeester om een dubbele lynchpartij in te stellen voor deze twee ongure sujetten. Ik ga ervan uit dat onze burgervader dit verzoek honoreert, er is immers maar één reden om het te weigeren. U kunt allen zelf wel bedenken welke reden dat is. Verder hoop ik op uw aller gezonde verstand door op Liesje en Vulture te stemmen voor morgen 19.00 uur. Ik zal dat in ieder geval wel doen.
Kijk dan of je er hints bij kan vinden, of zo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Precies wat ik dus ook dacht, maar wat zullen we ons voor de kop slaan als ze beide dorp zijn
Nee mattie, gewoon beschuldigen zonder hints te zoeken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kijk dan of je er hints bij kan vinden, of zo.
Een aantal zijn nieuw, zoals ik. Snap het nog steeds niet helemaal eerlijk gezegd. Plausibele hints, gevonden door anderen, zijn misschien iets te makkelijk om in mee te gaan voor ons n00bs.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:51 schreef lynda het volgende:
Euhm ik ben het echt wel eens met TV's stukje.. Er waren 28 users en de hints zoekers zijn op 1 hand te tellen denk ik.
Nu ff verder uitzoeken wie Chuck allemaal verdacht vond
Dat is toch altijd dat er maar een paar zoeken?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:51 schreef lynda het volgende:
Euhm ik ben het echt wel eens met TV's stukje.. Er waren 28 users en de hints zoekers zijn op 1 hand te tellen denk ik.
Nu ff verder uitzoeken wie Chuck allemaal verdacht vond
Scheelt, chuck vond bart verdacht![]()
Iedere vorm van inbreng word gewaardeerdquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een aantal zijn nieuw, zoals ik. Snap het nog steeds niet helemaal eerlijk gezegd. Plausibele hints, gevonden door anderen, zijn misschien iets te makkelijk om in mee te gaan voor ons n00bs.
Bij dezelfde kill:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:54 schreef tdrone het volgende:
kill 3:
bart:
Favoriete game transport tycoon (trein die voorbijraast)
favo film lord of the rings > pakt ring van tv
Fogel:
jehova in pohi (geloof)
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:48 schreef Bart het volgende:
Mede-dorpsgenoten. We zijn het er inmiddels allemaal over eens dat Chuck een mafiakopstuk was. Vóór de gewelddadige maar terechte lynchpartij was de meerderheid er al achter, maar nu heeft iedereen zekerheid.
Wat echter niet vergeten mag worden, is het volgende. Op het moment dat er reeds overduidelijke bewijzen tegen Chuck waren, vonden TV en Liesje het nodig om ons te vertellen dat Chuck absoluut geen mafia was. Zie de volgende quotes ter herinnering:
[..]
[..]
Ik kan geen enkel andere reden verzinnen om dit soort uitspraken te doen over iemand die overduidelijk mafia was, tenzij je natuurlijk zelf mafia bent. Vulture probeerde het tij voor zichzelf nog te keren door op zijn casa-genoot Chuck te stemmen inzake de lynchpartij, maar wie trapt daarin? Ik niet.
Hierbij dan ook het dringende verzoek aan onze nobele burgemeester om een dubbele lynchpartij in te stellen voor deze twee ongure sujetten. Ik ga ervan uit dat onze burgervader dit verzoek honoreert, er is immers maar één reden om het te weigeren. U kunt allen zelf wel bedenken welke reden dat is. Verder hoop ik op uw aller gezonde verstand door op Liesje en Vulture te stemmen voor morgen 19.00 uur. Ik zal dat in ieder geval wel doen.
Ja, maar tegelijk durf ik niet teveel aan te dragen omdat dat dan ook weer meteen verdacht is ofzo. Everything you say can and will be used against you (te zien aan mensen die "archieven" opentrekken, etc).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:55 schreef lynda het volgende:
[..]
Iedere vorm van inbreng word gewaardeerdIk heb volgens mij ook al meerdere keren aangegeven van hey goed gevonden! Goede inbreng en gister vroegen Liesje en ik ook nog wat snappen jullie niet aan de hints. Gewoon spuien in het topic
![]()
Vulture lijkt me meer kill 2quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij dezelfde kill:
TheVulture heeft een televiezierringtopic in z'n pohi. Al lijkt die me erg voor de hand liggend.
Kom maar op met de hints tegen mij dan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:59 schreef Isdatzo het volgende:
thevulture is al vanaf minuut 1 verdacht. Ik wacht iig nog ff de hints af voordat ik besluit om al dan niet een dubbele lynch te doen. Dat liesje maffia is lijkt me eigenlijk een zekerheidje ondertussen.
Heb jij nou net een nieuw tagje gekregen of kom ik onder een steen vandaan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:59 schreef Isdatzo het volgende:
thevulture is al vanaf minuut 1 verdacht. Ik wacht iig nog ff de hints af voordat ik besluit om al dan niet een dubbele lynch te doen. Dat liesje maffia is lijkt me eigenlijk een zekerheidje ondertussen.
Ik snap hem helemaal.. En dat is nou onder andere onderdeel van het spelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar tegelijk durf ik niet teveel aan te dragen omdat dat dan ook weer meteen verdacht is ofzo. Everything you say can and will be used against you (te zien aan mensen die "archieven" opentrekken, etc).
En hoe harder je roept dat je onschuldig bent, hoe meer mensen je dood willen hebben. Chuck wilde zelfs zichzelf doodhebben uiteindelijk![]()
Dat maakt het wat lastig voor mij om te begrijpen wat ik wel en niet kan zeggen/vragen zonder dat ik iemand op mijn nek krijg (wat er weer voor zorgt dat er meer mensen op mijn nek komen omdat ze zelf niet goed genoeg zoeken).
Snap je mijn probleemstelling?
Je maakt jezelf echt onsterfelijk verdacht iedere keer, daar heb ik geen hints voor nodigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kom maar op met de hints tegen mij dan.
Denk 't ookquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:02 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Heb jij nou net een nieuw tagje gekregen of kom ik onder een steen vandaan?
Ik denk het laatste
Een dikkequote:
Ik ben (traag, want tabletquote:
"Let's play a game"?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:05 schreef DuTank het volgende:
Al die mind-fucks hier
Isdatzo probeert ons er wel heel erg van te overtuigen dat we hem moeten vertrouwen, God weet hebben ze Chuck wel opgeofferd, zodat hij snel met die hint kon komen?
Nja, fuck al dat. Ik heb flink lopen zoeken naar verbanden met die Saw III hint, maar krijg het niet gevonden... Ik wacht even af
Hey rechercheur geef eens wat doorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:01 schreef Isdatzo het volgende:
Oh en mochten de dorpsbewoners mij nog niet helemaal vertrouwen, na de dood van ANWB-man lijkt 't me vanzelfsprekend dat ik good-guy ben.
Dus de speciale rollen (of dorpsbewoners met interessante informatie etc) die mijn pm/dm nog niet gevonden hebben, schroom niet!
Dat lijkt op liesje te wijzen, aangezien die daar wel erg actief is.quote:
Ik ga wel even PoHi's checken op GAM en MENquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Let's play a game"?
Wie hebben er veel met spelletjes?
Bart sowieso, want MEN. En heeft Liesje niet een linkje met iets van gaming in de url? Zo uit mijn hoofd, iig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ga wel even PoHi's checken op GAM
nee joh, kansen spreiden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Oh en Bart, waarom zouden Liesje en ik allebei voor de burgemeester-ketting zijn gegaan als we allebei maffia zijn trouwens? Het was toch veel slimmer geweest om dan een kandidaat naar voren te schuiven?
SPOILER: KILL 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KILL 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KILL 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?![]()
Tdrone met zijn tetris avaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Let's play a game"?
Wie hebben er veel met spelletjes?te makkelijk
![]()
Bij Bart ben ik het niet helemaal eens omdat Chuck Bart onder andere begon te beschuldigen.
Ff in de gaten houden![]()
Lynda heeft ook het nodige GAM en MEN in de pohi staan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bart sowieso, want MEN. En heeft Liesje niet een linkje met iets van gaming in de url? Zo uit mijn hoofd, iig.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ben nog aan het wachten op de standaard "er valt iemand dood" kill waar ik weer van verdacht ga wordenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:09 schreef lynda het volgende:
[..]
Tdrone met zijn tetris avate makkelijk
Wat doe ik hier?![]()
whehe ja je postte iets en ik kon het niet laten sorryquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
ben nog aan het wachten op de standaard "er valt iemand dood" kill waar ik weer van verdacht ga worden![]()
![]()
Zoals ik altijd aan homo-erotische kills wordt gelinkt bedoel je?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik snap de kill op mij niet... maar in elk geval ben ik dus duidelijk geen maffia
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
Ik denk als er genoeg animo voor is wel ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
opper spel leiders
als dit spel voorbij is, komt er dan gelijk een nieuwe ?Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
Erg veel in GAM / MEN:
etcetera (vond ik al verdacht)
tdrone (GAM en MEN)
CaleX (MEN)Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ligt er aan of mensen zin hebben/ er genoeg spelers zijn en of er SO's gevonden kunnen wordenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
opper spel leiders
als dit spel voorbij is, komt er dan gelijk een nieuwe ?Wat doe ik hier?![]()
Ik vond Liesjes stem op EllaN ook zo verdacht vanmorgen, want ook de hints naar EllaN waren bij lange na niet sterk vond ik....Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:15 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ik denk als er genoeg animo voor is wel ja.![]()
![]()
![]()
Nog een brainstorm bij de JFK-hint: iemand met iets complottheorie-achtigs?Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Aangezien er meer mensen dan alleen ik, tdrone en CaLeX in MEN komen, vind ik het dan weer verdacht dat je die niet opnoemtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:15 schreef DuTank het volgende:
Erg veel in GAM / MEN:
etcetera (vond ik al verdacht)
tdrone (GAM en MEN)
CaleX (MEN)
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
Kill 1:
Saw 3
Coco puffs verslikken
Rennen
Ik heb nog zoveel te doen
Kill 2
John f kennedy en belager (oswald)
Hey jij daar
Mooi hoofdje
Arme moedertje graf
Deze drink ik op jou
Ave maria
Kill 3
Het nieuws
Heil in geloof
Ring van de tv
Voorbijrazende trein
vliegtuigje
zoiets heb ik nu in mijn hoofd![]()
![]()
![]()
Het laatste mafialid had ook al niet echt geluk. Hij hoorde het nieuws over Sic en raakte hierdoor zo van slag dat hij zijn heil in het geloof zocht. Maar hoe je het ook wendt of keert, bloed moet vloeien. Het mafialid raapte zichzelf op, pakte zijn ring van de tv en ging op pad.
Puntenslijpsel was net op pad, tot ze wat achter zich hoorde. Dom van haar, het was maar een voorbijrazende trein. Niet veel later vloog er een vliegtuigje behoorlijk laag over. PS vond dit nogal apart, maar ze moest verder.
Net toen de mafia PS wilde neersteken, was PS spoorloos verdwenen en had de mafia Isdatzo(Townie) aan zijn mes zitten.
There's no place like home, verzuchtte de mafia terwijl hij verloren terugkeerde naar hun hol.
Bart (lover) trok dit echt niet en einde zijn leven.
Een ongelukkige aanpassing, ik liet iemand per abuis levend ;_;I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ik ben zo duidelijk geen maffia, dat ik er spontaan van overtuigd ben dat jij het wel bentquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:18 schreef lynda het volgende:
[..]
ff wat kronkels
PS woont / doet studie in de USA
Wat is dat uitheems, JF kennedy? Wie heeft er nog meer met buitenland? Travel?
Film / tv is iets wat terug komt
Drank komt ook terug
Het gala / tv ring ook. (Televisierring topic iemand?)lynda
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
En dat post je altijd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben zo duidelijk geen maffia, dat ik er spontaan van overtuigd ben dat jij het wel bentlynda
Lees je de 2e zin ook.PS
![]()
Wat de fuck?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Net toen de mafia PS wilde neersteken, was PS spoorloos verdwenen en had de mafia Isdatzo(Townie) aan zijn mes zitten.
There's no place like home, verzuchtte de mafia terwijl hij verloren terugkeerde naar hun hol.
Een ongelukkige aanpassing, ik liet iemand per abuis levend ;_;
Whut?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Een ongelukkige aanpassing, ik liet iemand per abuis levend ;_;Onze Bm?
Busdriver?![]()
![]()
Sudden death.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Een ongelukkige aanpassing, ik liet iemand per abuis levend ;_;![]()
![]()
Ja iedereen hier wel, maar jullie wel erg veel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Aangezien er meer mensen dan alleen ik, tdrone en CaLeX in MEN komen, vind ik het dan weer verdacht dat je die niet opnoemtHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dus toch dorp?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik doe eens een poging:
Kill 1:
Saw III
Halfstikkend
de voet van de mafia
herseninhoud
Kill 2:
JFK
heilig overtuigd
lach van oor tot oor - De Joker uit de batmanfilms?
schedelbotbreuk
arme moedertje
Ave Maria
Kill 3:
Van slag
Geloof
Bloed moet vloeien
ring van de tv
trein, vliegtuigje
No place like home
Hiermee is geen rekening gehouden met de busdriver! Want dat wist ik niet toen ik nog aan het typen was
With four other people
And aliens![]()
De busdriver doet weer van zich spreken
Nog een aanpassing, burgemeester had een geliefde..
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Hiermee is wel mijn laatste vertrouwen in lynda weg... ##vote lynda
Lynch
lynda (1) PSLive from Chicago
Whut whut whut![]()
With four other people
And aliens![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hiermee is wel mijn laatste vertrouwen in lynda weg... ##vote lynda
Lynch
lynda (1) PS![]()
![]()
![]()
Jezus wat een avond
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:27 schreef Harajuku. het volgende:
![]()
![]()
Trut.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:27 schreef Harajuku. het volgende:
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Jij!?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja jij ook.quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Niets over het spel. Niet zo flauw doenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:30 schreef Isdatzo het volgende:
Die busdriver is wel echt serieus een mongooltje.
Thanks ehh.Laffe huichelaar![]()
Eentje van de bovenste plank. Maar goed, samen maar het hemelbed induiken?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:30 schreef Isdatzo het volgende:
Die busdriver is wel echt serieus een mongooltje.
Thanks ehh.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Wat zegt dat over het spel? Niks toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niets over het spel. Niet zo flauw doenHuilen dan.![]()
hey maar thanks for taking the kill for me idz
Live from Chicago
##vote liesje
zij gedraagt zich al vanaf de BM-verkiezingen verdacht, net als etcetera, die zich nu ook weer verdacht gedraagt. Maar ik ga voor dit moment voor liesje.
Lynch
lynda (1) PS
liesje (1) DuTank
edit: misschien dat ik dit nog verander dankzij goede hints (richting etcetera ofzo)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ER zijn genoeg zwakbegaafden in dit topic die niet eens doorhebben dat dat de busdriver wasquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat zegt dat over het spel? Niks toch?Laffe huichelaar![]()
Huh?quote:I'm surrounded by morons!
zoals ikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ER zijn genoeg zwakbegaafden in dit topic die niet eens doorhebben dat dat de busdriver was
ditquote:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Bart (lover) trok dit echt niet en einde zijn leven.
DERP!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ER zijn genoeg zwakbegaafden in dit topic die niet eens doorhebben dat dat de busdriver was
Herp-derp!
* Fogel gaat de regels nog eens doorlezen.
I'm surrounded by morons!
Ik las alleen isdatzo, bart helemaal over het hoofd gezien! Dankquote:
Bart stond er eerst ook nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik las alleen isdatzo, bart helemaal over het hoofd gezien! Dank![]()
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Welcome to ghost town, dead corpses.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
lynda, liesje, etcetera en TV.
Mijn lijstje van verdachten.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
het feest wordt grootquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:34 schreef plopkweker het volgende:
Welcome to ghost town, dead corpses.![]()
Haren 2.0quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Kom maar op met mijn killsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:35 schreef DuTank het volgende:
lynda, liesje, etcetera en TV.
Mijn lijstje van verdachten.![]()
![]()
Die is DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODquote:Laffe huichelaar![]()
Ik moest lachen.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
quote:ik moest hard lachen, de droogheid
De tyfus, wat weer een briljante puinhoopik ga slapen, morgen weer een dag
With four other people
And aliens![]()
Jij bent niet zo verdacht als die andere 3, dat zeg ik je welquote:
Maar goed, we moeten nu dus een nieuwe BM kiezen? Of eerst lynchen? Of tegelijk?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Houden zo want veel heb je niet aan mijn doodquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jij bent niet zo verdacht als die andere 3, dat zeg ik je wel![]()
![]()
Wat mij betreft komt er geen nieuwe BM, hoor. Ik weet niet wat Tim ervan vindt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:39 schreef DuTank het volgende:
Maar goed, we moeten nu dus een nieuwe BM kiezen? Of eerst lynchen? Of tegelijk?I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Als we de nieuwe BM dan maar niet meteen lynchenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:39 schreef DuTank het volgende:
Maar goed, we moeten nu dus een nieuwe BM kiezen? Of eerst lynchen? Of tegelijk?
Wel als het maffia isquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als we de nieuwe BM dan maar niet meteen lynchen
#Liesje, gisteren al een paar keer goed verdacht, en ik vond haar stem voor de lynch erg vaag...
lynda (1) PS
liesje (2) DuTank, TVOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik vraag me af of in dat korsakovgeinfesteerde brein van jou uberhaupt ooit nog wel eens iets blijft hangen. Hebben we óóit na de dood van een BM een nieuwe BM gekozen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:39 schreef DuTank het volgende:
Maar goed, we moeten nu dus een nieuwe BM kiezen? Of eerst lynchen? Of tegelijk?Laffe huichelaar![]()
Wie wil er nu nog BM worden met zo'n dorpquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat mij betreft komt er geen nieuwe BM, hoor. Ik weet niet wat Tim ervan vindt.
Je hoort 't dutank, langere pauzes nemen kerel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vraag me af of in dat korsakovgeinfesteerde brein van jou uberhaupt ooit nog wel eens iets blijft hangen. Hebben we óóit na de dood van een BM een nieuwe BM gekozen?Huilen dan.![]()
ja sorry ik gebruik teveel drugs man, spijt me.... ik ga even een puntje pakkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vraag me af of in dat korsakovgeinfesteerde brein van jou uberhaupt ooit nog wel eens iets blijft hangen. Hebben we óóit na de dood van een BM een nieuwe BM gekozen?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat mij betreft komt er geen nieuwe BM, hoor. Ik weet niet wat Tim ervan vindt.Dat is een nee, geloof ikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vraag me af of in dat korsakovgeinfesteerde brein van jou uberhaupt ooit nog wel eens iets blijft hangen. Hebben we óóit na de dood van een BM een nieuwe BM gekozen?Laffe huichelaar![]()
ikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie wil er nu nog BM worden met zo'n dorp
Live from Chicago
ja, meerdere keren zelfsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vraag me af of in dat korsakovgeinfesteerde brein van jou uberhaupt ooit nog wel eens iets blijft hangen. Hebben we óóit na de dood van een BM een nieuwe BM gekozen?
ook nog een keer met testament doorgegeven
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
hahahaha twee zielen 1 gedachtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je hoort 't dutank, langere pauzes nemen kerel.
dat idee had ik eigenlijk ook jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:43 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ja, meerdere keren zelfs
ook nog een keer met testament doorgegevenLive from Chicago
Ik kan je uitleggen dat korsakov met drank te maken heeft, en niet met drugs, maar dat blijft denkelijk ook niet hangenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja sorry ik gebruik teveel drugs man, spijt me.... ik ga even een puntje pakkenLaffe huichelaar![]()
zie sigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan je uitleggen dat korsakov met drank te maken heeft, en niet met drugs, maar dat blijft denkelijk ook niet hangenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Maffia!quote:
Nieuwe BM is een paar keer gebeurd, en ik heb er nooit achter gestaan.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Logisch, je wilt dorp graag dood hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:42 schreef TheVulture het volgende:
#Liesje, gisteren al een paar keer goed verdacht, en ik vond haar stem voor de lynch erg vaag...
lynda (1) PS
liesje (2) DuTank, TV![]()
Ik kan er niets aan doen dat ik er niet áltijd ben om jullie van deranged zijpaden af te houdenLaffe huichelaar![]()
overduidelijkquote:
Live from Chicago
Omdat we awesome zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:45 schreef Harajuku. het volgende:
Nieuwe BM is een paar keer gebeurd, en ik heb er nooit achter gestaan.Laffe huichelaar![]()
trouwens, ik vertrouw lynda nog altijd niet, maar nav van de stemming van gister en vandaag denk ik dat liesje spion is... en die heb ik er maar liever snel uit.
#unvote lynda
#vote liesje
liesje (3) DuTank, TV, PSLive from Chicago
Kom dan met kei harde aanwijzingen.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jammer dat ik me stil moet houden...Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
eensquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:34 schreef plopkweker het volgende:
Jammer dat ik me stil moet houden...![]()
Ja dat kan ik ook echt bewijzen he?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kom dan met kei harde aanwijzingen.![]()
Ok, hiermee maak je jezelf verdachter bij mequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:20 schreef lynda het volgende:
John F. Kennedy quote in fobo van DutankOp zich een goede hint, maar ik ben dorp. Nja, bodygaurd, maar dat maakt nu toch niks meer uit he
Remember people: lynda, liesje, etcetera en TVHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
same herequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:34 schreef plopkweker het volgende:
Jammer dat ik me stil moet houden...![]()
Bij Lynda heb ik voorlopig alleen nog maar veel GAM en MEN als hint, niet helemaal steekhoudend.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ok, hiermee maak je jezelf verdachter bij meOp zich een goede hint, maar ik ben dorp. Nja, bodygaurd, maar dat maakt nu toch niks meer uit he
Remember people: lynda, liesje, etcetera en TVI'm surrounded by morons!
Nee, maar daarom vote ik ook op liesje. Zij kon het vanaf minuut 1 te goed vinden met Chuck en doet nu weer verdacht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij Lynda heb ik voorlopig alleen nog maar veel GAM en MEN als hint, niet helemaal steekhoudend.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik kon het zelfs voor het spel begon al goed vinden met chuck, nooit verwacht dat hij zo zou liegen tegen me. En hoe maak ik me nu verdacht?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, maar daarom vote ik ook op liesje. Zij kon het vanaf minuut 1 te goed vinden met Chuck en doet nu weer verdacht.![]()
Mogen de dode geheimpjes delen in ghost town?Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Is er al iemand die de volgende ronde wil leiden?I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Je hebt geen pm/dm-verbod. Bemoei je gewoon in het openbaar niet met het spel, en spreek niet met levende mensen over het spel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:49 schreef plopkweker het volgende:
Mogen de dode geheimpjes delen in ghost town?I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Oke.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je hebt geen pm/dm-verbod. Bemoei je gewoon in het openbaar niet met het spel, en spreek niet met levende mensen over het spel.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Oproep aan alle doden, DM/PM Gomi of mij voor een lijstje met de gang van zaken.
[ Bericht 3% gewijzigd door plopkweker op 18-10-2012 11:00:26 ]Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:44 schreef Peter het volgende:
liesje (3) DuTank, TV, PS
The Vulture (1) tdrone
etcetera (1) Peter
#Vote EtceteraEr zijn geen enkele hints naar mij gevonden voor zover ik mij herinner, alleen DuTank roept hier dat ik verdacht ben, en dan ga je op me stemmen. Logisch
With four other people
And aliens![]()
Straks maar eens even naar hints gaan zoeke, ik heb het idee dat veel mensen hier toch uit hun gevoel stemmen... Of zit er iets anders achter...Wat doe ik hier?![]()
We hebben ook nog steeds de cult, waar ik niemand over hoor. Of is iedereen ondertussen Cult en ben ik als enige Townie over
With four other people
And aliens![]()
Ik denk ook dat Liesje spion is.
##vote Liesje
Liesje (4) DuTank, TV, PS, EllaN
The Vulture (1) tdrone
etcetera (1) Peter![]()
Ik stem ook uit gevoel inderdaad. Maar mocht ik het fout hebben, mogen jullie me lynchen en erachter komen dat ik dorp ben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:11 schreef tdrone het volgende:
Straks maar eens even naar hints gaan zoeke, ik heb het idee dat veel mensen hier toch uit hun gevoel stemmen... Of zit er iets anders achter...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
als ik dat moet doen, dan komt het echt NIET goedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
Is er al iemand die de volgende ronde wil leiden?![]()
![]()
Zo ook maar stemmen. Ik kan helaas geen hints zoeken vandaag, want ik heb school, een afspraak en moet daarna tot 20.00 werken.
I'm so sorry![]()
Ik wil wel weer een keertje, moet alleen even kijken of het qua planning kan...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
Is er al iemand die de volgende ronde wil leiden?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Hee jongens het spijt mij, ik had heel graag dit spel goed mee willen doen, maar door persoonlijke redenen heb ik hier niet de aandacht, concentratie, motivatie en tijd voor gehad. Ik hoop dat jullie hier respect voor hebben. Sorry dorpsgenoten, jammer dat jullie hier de dupe van zijn. Hartstikke veel succes en pak ze![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |