Nopequote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar zal iedereen die niet op Chuck gestemd heeft nu maffia zijn?
Lijkt me niet toch?Ik bedoel.. dat zou te voordehandliggend zijn
Ah okquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:44 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Nope
iedereen die niet op chuck gestemd heeft wel een grote kans om spion te zijn
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:15 schreef timmmmm het volgende:
Systeemmededeling!
Als je doodgemaakt wordt omdat je je opgeeft, maar vervolgens niks meer doet, verdien je het te sterven. Vandaar dat Hara en ik van onze hemelse hoogte afdalen om Honkeytonk (dorp) en Xperia (dorp) keihard kapot te schoppen en ter helle af te laten dalen.
Dat zal ze leren tweemaal achter elkaar niet te stemmen
En als we pech hebben zijn het nog townies ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:15 schreef timmmmm het volgende:
Systeemmededeling!
Als je doodgemaakt wordt omdat je je opgeeft, maar vervolgens niks meer doet, verdien je het te sterven. Vandaar dat Hara en ik van onze hemelse hoogte afdalen om Honkeytonk (dorp) en Xperia (dorp) keihard kapot te schoppen en ter helle af te laten dalen.
Vandaar dat er (dorp) achter hun naam staat. Dat is hun rol. Sorry, volgende keer zal ik duidelijker zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
En als we pech hebben zijn het nog townies ook.
Huh ohquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vandaar dat er (dorp) achter hun naam staat. Dat is hun rol. Sorry, volgende keer zal ik duidelijker zijn
Grrrr.... Lekker dan!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:15 schreef timmmmm het volgende:
Systeemmededeling!
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:03 schreef DuTank het volgende:
Ok mooi
Liesje en Etcetera zijn nu ook overduidelijk maffia, elkaar beetje verdedigen en zelfde stemgedrag
Waarom in hemelsnaam?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:15 schreef Crutch het volgende:
Ik hoop toch echt wat info te zien te krijgen van de tracker en watcher de volgende keer.
Dan maar via BM ja, of waag eens een gokje als je info superduper belangrijk is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam?Dan verraden ze zichzelf toch... ze zouden het via de BM kunnen spelen, maar dat is ook een risico als dat een maffioso blijkt te zijn...
En het komt je als maffia wel goed uit als je weer wie het zijn he...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:22 schreef Crutch het volgende:
Er zijn twee waarnemers dus het is geen catastrofe als er dan toch één doodgaat, js.
Hypotetisch gezien wel ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En het komt je als maffia wel goed uit als je weer wie het zijn he...
De Honky-trein.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:28 schreef EllaN het volgende:
Kent men de Honkey-trein nog?
Of was dat niet Honkey? Die had zichzelf zo ontzettend verdacht gemaakt een paar spellen geleden en de maffia maakte daar heel mooi gebruik van.
De Honkeytreinquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:28 schreef EllaN het volgende:
Of was dat niet Honkey? Die had zichzelf zo ontzettend verdacht gemaakt een paar spellen geleden en de maffia maakte daar heel mooi gebruik van.
was wel een stunt geweest. 19 vote onterechtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Honkeytrein
Ik dacht dat we vanmorgen allemaal op de Chucktrein gingen maar dit bleek het goede spoor
zo ging het bij Honkey welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
was wel een stunt geweest. 19 vote onterecht
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:28 schreef EllaN het volgende:
Ja daar zat ik toen ook bij.... meesterlijke ronde was datquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]ik geloof dat ik toen maffia was en de korrels uit mijn broek heb gelachen
Jij niet?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:35 schreef TheVulture het volgende:
"Ja hallo, wil de cult zich even melden" ... Crutch wil jullie dood hebben
Jawel, alleen heb ik niet de power om het voor elkaar te krijgenquote:
Heb je überhaupt power?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jawel, alleen heb ik niet de power om het voor elkaar te krijgen
Alleen om te lynchenquote:
lijersquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:15 schreef timmmmm het volgende:
Systeemmededeling!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |