Lynda heeft ook het nodige GAM en MEN in de pohi staan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bart sowieso, want MEN. En heeft Liesje niet een linkje met iets van gaming in de url? Zo uit mijn hoofd, iig.
ben nog aan het wachten op de standaard "er valt iemand dood" kill waar ik weer van verdacht ga wordenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:09 schreef lynda het volgende:
[..]
Tdrone met zijn tetris avate makkelijk
whehe ja je postte iets en ik kon het niet laten sorryquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
ben nog aan het wachten op de standaard "er valt iemand dood" kill waar ik weer van verdacht ga worden
Ik denk als er genoeg animo voor is wel ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
opper spel leiders
als dit spel voorbij is, komt er dan gelijk een nieuwe ?
ligt er aan of mensen zin hebben/ er genoeg spelers zijn en of er SO's gevonden kunnen wordenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
opper spel leiders
als dit spel voorbij is, komt er dan gelijk een nieuwe ?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:15 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ik denk als er genoeg animo voor is wel ja.
Aangezien er meer mensen dan alleen ik, tdrone en CaLeX in MEN komen, vind ik het dan weer verdacht dat je die niet opnoemtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:15 schreef DuTank het volgende:
Erg veel in GAM / MEN:
etcetera (vond ik al verdacht)
tdrone (GAM en MEN)
CaleX (MEN)
Ik ben zo duidelijk geen maffia, dat ik er spontaan van overtuigd ben dat jij het wel bentquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:18 schreef lynda het volgende:
[..]
ff wat kronkels
PS woont / doet studie in de USA
Wat is dat uitheems, JF kennedy? Wie heeft er nog meer met buitenland? Travel?
Film / tv is iets wat terug komt
Drank komt ook terug
Het gala / tv ring ook. (Televisierring topic iemand?)
En dat post je altijd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben zo duidelijk geen maffia, dat ik er spontaan van overtuigd ben dat jij het wel bentlynda
Wat de fuck?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Het laatste mafialid had ook al niet echt geluk. Hij hoorde het nieuws over Sic en raakte hierdoor zo van slag dat hij zijn heil in het geloof zocht. Maar hoe je het ook wendt of keert, bloed moet vloeien. Het mafialid raapte zichzelf op, pakte zijn ring van de tv en ging op pad.
Puntenslijpsel was net op pad, tot ze wat achter zich hoorde. Dom van haar, het was maar een voorbijrazende trein. Niet veel later vloog er een vliegtuigje behoorlijk laag over. PS vond dit nogal apart, maar ze moest verder.
Net toen de mafia PS wilde neersteken, was PS spoorloos verdwenen en had de mafia Isdatzo(Townie) aan zijn mes zitten.
There's no place like home, verzuchtte de mafia terwijl hij verloren terugkeerde naar hun hol.
Een ongelukkige aanpassing, ik liet iemand per abuis levend ;_;
Whut?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Het laatste mafialid had ook al niet echt geluk. Hij hoorde het nieuws over Sic en raakte hierdoor zo van slag dat hij zijn heil in het geloof zocht. Maar hoe je het ook wendt of keert, bloed moet vloeien. Het mafialid raapte zichzelf op, pakte zijn ring van de tv en ging op pad.
Puntenslijpsel was net op pad, tot ze wat achter zich hoorde. Dom van haar, het was maar een voorbijrazende trein. Niet veel later vloog er een vliegtuigje behoorlijk laag over. PS vond dit nogal apart, maar ze moest verder.
Net toen de mafia PS wilde neersteken, was PS spoorloos verdwenen en had de mafia Isdatzo(Townie) aan zijn mes zitten.
There's no place like home, verzuchtte de mafia terwijl hij verloren terugkeerde naar hun hol.
Sudden death.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |